Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Столярні вироби (металопластикові вікна та супутні вироби)
Очікувана вартість
155 587,00 UAH
UA-2019-10-10-003670-b ● 17cf1084f705409e864ebc756d11c815
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти виконавчого комітету Новомосковської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02142342 |
Місцезнаходження: | 51200, Україна , Дніпропетровська обл., місто Новомосковськ, вул.Радянська, будинок 39 |
Контактна особа: |
Сергій Вікторович Єрошкін +380685224595 osvita.buchgalter@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 жовтня 2019 20:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 жовтня 2019 21:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 жовтня 2019 21:00 |
Очікувана вартість: | 155 587,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби
Тендерна документація
11 жовтня 2019 18:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 жовтня 2019 18:48 |
Перелік змін.pdf | |
11 жовтня 2019 18:48 |
Оголошення з додатками1,2 зі змінами.doc | |
10 жовтня 2019 20:07 |
Додаток 3.docx | |
10 жовтня 2019 20:07 |
Додаток 4 Проект договору.docx | |
10 жовтня 2019 20:07 |
Оголошення з додатками1,2.doc |
11 жовтня 2019 18:49 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 жовтня 2019 18:48 |
Перелік змін.pdf
|
|||
11 жовтня 2019 18:48 |
Оголошення з додатками1,2 зі змінами.doc
|
|||
10 жовтня 2019 20:07 |
Додаток 3.docx
|
|||
10 жовтня 2019 20:07 |
Додаток 4 Проект договору.docx
|
|||
10 жовтня 2019 20:07 |
Оголошення з додатками1,2.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-10-10-003670-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЄВРОПЛАСТ ЛТД", Код ЄДРПОУ:41045252
Дата подання: 11 жовтня 2019 09:19
Необоснованные требования
1.2. Договір оренди складських або виробничих приміщень, що вказаний в інформаційній довідці, терміном оренди не менше, ніж до 31.12.2019 р. (у разі якщо складські/виробничі приміщення не є власністю Учасника).
1.3. Обов’язкова наявність наступного обладнання: зварювальний верстат 4-х, 2-х та 1 головочний - не менше 1 шт., зачисні верстати – не менше 1 шт., фрезер верстат – не менше 1 шт
1.4. Обов’язкова наявність в Учасника автомобіля для забезпечення виконання договірних зобов’язань відповідно до предмету закупівлі, власного, орендованого або за договором на надання транспортних послуг. Надати документи, що підтверджують наявність такого транспорту: свідоцтво реєстрації транспортного засобу на власний транспорт та договір оренди / користування / надання послуг.
Эти требования не предусмотренны ЗУ "Про державні закупівлі", они являются дискриминационными и необоснованными. Многие заводы работают через дилеров которые в свою очередь принимают участие в тендерах. Этими требованиями вы убираете всех дилеров т.е. конкуренцию и создаете условия для своего поставщика. Куда более важнее информация про опыт работы (отзывы и рекомендации) нежили формальные документы которых вы тут указали сполна. Поэтому требуем убрать выше указанные требования из Тендерной документации. Заранее спасибо.
Розгорнути
Згорнути
1.3. Обов’язкова наявність наступного обладнання: зварювальний верстат 4-х, 2-х та 1 головочний - не менше 1 шт., зачисні верстати – не менше 1 шт., фрезер верстат – не менше 1 шт
1.4. Обов’язкова наявність в Учасника автомобіля для забезпечення виконання договірних зобов’язань відповідно до предмету закупівлі, власного, орендованого або за договором на надання транспортних послуг. Надати документи, що підтверджують наявність такого транспорту: свідоцтво реєстрації транспортного засобу на власний транспорт та договір оренди / користування / надання послуг.
Эти требования не предусмотренны ЗУ "Про державні закупівлі", они являются дискриминационными и необоснованными. Многие заводы работают через дилеров которые в свою очередь принимают участие в тендерах. Этими требованиями вы убираете всех дилеров т.е. конкуренцию и создаете условия для своего поставщика. Куда более важнее информация про опыт работы (отзывы и рекомендации) нежили формальные документы которых вы тут указали сполна. Поэтому требуем убрать выше указанные требования из Тендерной документации. Заранее спасибо.
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 жовтня 2019 18:41
Насамперед, необхідно розуміти, в чому полягає принцип не дискримінації учасників, а також які умови можуть вважатися дискримінаційними. Європейський суд з прав людини визначає дискримінацію як відмінність у ставленні до осіб, які перебувають в аналогічній або схожій ситуації. Принцип недискримінації учасників закріплений у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). У ст. 5 Закону прямо передбачається, що замовники забезпечують вільний доступ всіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом, та не можуть встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Заборону на включення до тендерної документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, містить ст. 22 Закону, тому не зрозуміло що саме ми як Замовник порушуємо. Ми впевнені що наші вимоги не є дискримінаційними, забезпечують добросовісну конкуренцію серед учасників та повністю відповідають законодавству України. Однак, разом з тим, тендерний комітет зацікавлений у збільшенні конкуренції та в економному витрачанні виділених нам, як Замовнику, бюджетних коштів, тому тендерним комітетом було прийняте рішення про задоволення вашої вимоги у повному обсязі. Відповідні зміни внесені до тендерної документації. Дякуємо за звернення.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Столярні вироби (металопластикові вікна та супутні вироби) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 81 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 405,00 UAH з ПДВ |
Позиції
16 шт
металопластикові вікна та супутні вироби (місцевий бюджет)
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
10 листопада 2019
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 жовтня 2019 20:07 |
Лот 4 Вікна ДЮСШ.xls |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЄВРОПЛАСТ ЛТД" #41045252 |
Переможець |
80 786,61
UAH з ПДВ
|
24 жовтня 2019 18:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2019 22:13
|
Електронний підпис | укладений |
06 листопада 2019 15:29
|
ДОГОВОР 88.pdf | укладений |
06 листопада 2019 15:25
|