Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015 – 42120000-6 НАСОСИ ТА КОМПРЕСОРИ (гідромотори та гідронасоси, паливний насос високого тиску)
Очікувана вартість
194 500,00 UAH
UA-2019-10-10-003068-b ● 24b6d23e6e314d999f7a222398918ec9
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ по РЕМОНТУ і УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ і СПОРУД на НИХ» ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ м. КИЄВА |
Код ЄДРПОУ: | 05465258 |
Місцезнаходження: | 04073, Україна , Київська обл., Київ, провулок Куренівський, 15 А |
Контактна особа: |
Вінідиктова Наталія Володимирівна +380445037569 cheu@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 жовтня 2019 16:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 жовтня 2019 16:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 жовтня 2019 16:30 |
Очікувана вартість: | 194 500,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42120000-6: Насоси та компресори
Код ДК 021:2015 – 42120000-6 НАСОСИ ТА КОМПРЕСОРИ (гідромотори та гідронасоси, паливний насос високого тиску)
Тендерна документація
10 жовтня 2019 16:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 жовтня 2019 16:17 |
ДКТ насоси повторно.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-10-10-003068-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦІМПЕКС", Код ЄДРПОУ:40877288
Дата подання: 15 жовтня 2019 12:21
щодо внесення змін до тендерної документації
Доброго дня! Якщо учасник має досвід виконання аналогічного договору ще і у 2019 році, враховуючі зазначене та з метою недискримінації учасників, відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" (Стаття 3. Принципи здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників: максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням.), просимо внести зміни у тендерну документацію, а саме у додатку 2 до тендерної документації у пункті «1.3. Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору:» підпункт 13.1 викласти у наступній редакції:
1.3.1. Учасник повинен надати скановану довідку за встановленою формою на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, що містить інформацію про досвід виконання аналогічного договору за 2017, 2018 або 2019 рік.
Розгорнути
Згорнути
1.3.1. Учасник повинен надати скановану довідку за встановленою формою на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, що містить інформацію про досвід виконання аналогічного договору за 2017, 2018 або 2019 рік.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 жовтня 2019 16:33
Замовником розглянуто вимогу Учасника закупівлі (ідентифікатор вимоги: UA-2019-10-10-003068-B.B1), подану 15.10.2019 р. (далі – Вимога), відповідно до якої Учасник закупівлі вимагає від Замовника внести зміни у тендерну документацію.
На думку Учасника, вимога щодо надання інформації про досвід виконання аналогічного договору з 2017 по 2018 роки є дискримінаційною. Проаналізувавши вимогу Учасника, повідомляємо, що така вимога є безпідставною.
Тендерна документація відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а тому така Вимога не підлягає задоволенню з огляду на наступне: відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону, Замовник у тендерній документації встановлює технічні та якісні характеристики предмету закупівлі. Вище зазначена вимога вказана для впевненості в тому, що потенційний постачальник предмету закупівлі сумлінно виконав умови договору, поставив якісний товар та виконав свої зобов’язання в строки, що зазначені у договорі.
Договори, що заключені у 2019 році можуть бути в стадії виконання, це означає, що такі договори не можуть бути оцінені за станом повноти та якості їх виконання.
Згідно з абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. З огляду на викладене вбачається, що тендерна документація відповідає вимогам Закону.
На думку Учасника, вимога щодо надання інформації про досвід виконання аналогічного договору з 2017 по 2018 роки є дискримінаційною. Проаналізувавши вимогу Учасника, повідомляємо, що така вимога є безпідставною.
Тендерна документація відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а тому така Вимога не підлягає задоволенню з огляду на наступне: відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону, Замовник у тендерній документації встановлює технічні та якісні характеристики предмету закупівлі. Вище зазначена вимога вказана для впевненості в тому, що потенційний постачальник предмету закупівлі сумлінно виконав умови договору, поставив якісний товар та виконав свої зобов’язання в строки, що зазначені у договорі.
Договори, що заключені у 2019 році можуть бути в стадії виконання, це означає, що такі договори не можуть бути оцінені за станом повноти та якості їх виконання.
Згідно з абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. З огляду на викладене вбачається, що тендерна документація відповідає вимогам Закону.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | ЛОТ №3 Паливний насос високого тиску |
Опис предмету закупівлі: |
ЛОТ №3
|
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 53 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 265,00 UAH з ПДВ |
Позиції
1 шт
ЛОТ №3 Паливний насос високого тиску
ДК 021:2015: 42120000-6 — Насоси та компресори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04073, Україна, м. Київ, м. Київ, пров. Куренвський, 15-А
Дата доставки:
31 грудня 2019
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Відповідно до умов проекту договору | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Інформація про відміну
Дата відміни
25 жовтня 2019 16:30
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій