Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання персональних комп'ютерів (ноутбуків)Придбання планшетів для осіб з особливими освітніми потребами загальоосвітні х закладів (місцевий та державний бюджет)
Очікувана вартість
721 800,00 UAH
UA-2019-10-04-001579-b 83a3578dfaa34f2baf81a0bb618f6ca8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Петрівна Зіміна

+380993348804 osvita.zakupki@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ СИНЕЛЬНИКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02124775
Місцезнаходження: 52500, Україна , Дніпропетровська обл., м.Синельникове, вул. Виконкомівська, 30
Контактна особа: Юлія Петрівна Зіміна
+380993348804
osvita.zakupki@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 жовтня 2019 14:46
Звернення за роз’ясненнями: до 09 жовтня 2019 15:18
Оскарження умов закупівлі: до 15 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 жовтня 2019 15:18
Очікувана вартість: 721 800,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


код ДК 021-2015 – 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональні комп’ютери).

Тендерна документація

04 жовтня 2019 15:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 жовтня 2019 14:46
Додаток № 3 Лот 2.docx
04 жовтня 2019 14:46
Додаток 5.docx
04 жовтня 2019 14:46
Додаток 4 договір Лот 2.docx
04 жовтня 2019 14:46
Додаток 2 Лот 2.docx
04 жовтня 2019 14:46
Додаток 1.docx
04 жовтня 2019 14:46
Додаток № 3.docx
04 жовтня 2019 14:46
Додаток 5.docx
04 жовтня 2019 14:46
Додаток 4 договір.docx
04 жовтня 2019 14:46
Додаток 2.docx
04 жовтня 2019 14:46
Додаток 1.docx
04 жовтня 2019 14:46
ТД - відкриті торги.doc.docx
04 жовтня 2019 14:46
ОГОЛОШЕННЯ.doc

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Придбання планшетів для осіб з особливими освітніми потребами загальоосвітні х закладів )місцевий та державний бюджет
Опис предмету закупівлі:
код ДК 021-2015 – 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональні комп’ютери).
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 85 800,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 429,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

11 шт
Придбання планшетів для осіб з особливими освітніми потребами загальоосвітні х закладів
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52500, Україна, Дніпропетровська область, м.Синельникове, вул. Миру, 13 , вул. Козацька, 44, вул.Воїнів Афганців,5
Дата доставки: 15 листопада 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 жовтня 2019 14:46
ОГОЛОШЕННЯ.doc
04 жовтня 2019 14:46
ТД - відкриті торги.doc.docx
04 жовтня 2019 14:46
Додаток 1.docx
04 жовтня 2019 14:46
Додаток 2 Лот 2.docx
04 жовтня 2019 14:46
Додаток 4 договір Лот 2.docx
04 жовтня 2019 14:46
Додаток 5.docx
04 жовтня 2019 14:46
Додаток № 3 Лот 2.docx

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 07 жовтня 2019 09:46
Дата відповіді: 09 жовтня 2019 16:13
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! До учасників — платників та неплатників ПДВ здійснюватиметься однаковий підхід оцінки їхніх пропозицій повних відпускних цін учасників незалежно від того, який режим оподаткування застосовується учасником, тобто порівнянню підлягають пропозиції з урахуванням ПДВ для учасників, які мають статус платника ПДВ, а для учасників, які не є платниками цього податку — ціна без ПДВ. Учасники пропонують товар який відповідає технічним вимогам, затверджених Постанова № 319 від 03.04.2019 р. Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення якості освіти. Наказ № 1440 від 02.11.2017 р.Про затвердження Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, середньої та професійної освіти, заповнюючи таблицю Додатку № 2 скріпивши її підписом і печаткою (за наявності)

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 79 200,00
UAH з ПДВ
79 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Інформація про відміну

Дата відміни
19 жовтня 2019 15:18
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій