Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Нафта і дистиляти (Бензин автомобільний марки А - 92 (Євро) та Дизельне паливо)
Oil and Distillates (A-92 Gasoline (Euro) and Diesel)
Oil and Distillates (A-92 Gasoline (Euro) and Diesel)
Очікувана вартість
9 019 703,00 UAH
UA-2019-10-02-000270-c ● 657878d8a02d49df8b72c8abe9423bed
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОПАСНЯНСЬКИЙ РАЙОННИЙ ВОДОКАНАЛ" |
Код ЄДРПОУ: | 38817874 |
Місцезнаходження: | 93304, Україна , Луганська область обл., ПОПАСНА, вул. Дніпровська, буд. 89 |
Контактна особа: |
Тавадян Левон Робертович 0504196454 snabkpprv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | UTILITY ENTERPRISE “POPASNYANSKIY RAYONNIY VODOKANAL” |
National ID: | 38817874 |
Contact point: |
Tavadian Levon Robertovich 0504196454 snabkpprv@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 02 жовтня 2019 10:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 жовтня 2019 08:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 листопада 2019 08:00 |
Очікувана вартість: | 9 019 703,00 UAH з ПДВ |
Publication date: | 02 жовтня 2019 10:36 |
Enquiries until: | 27 жовтня 2019 08:00 |
Complaints submission until: | до 02 листопада 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 06 листопада 2019 08:00 |
Information
Estimated total value: | 9 019 703 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Scope of the procurement
Тендерна документація
24 жовтня 2019 09:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 жовтня 2019 09:41 |
Перелік змін до тендерної документації.docx | |
24 жовтня 2019 09:41 |
Додаток 2.1.docx | |
24 жовтня 2019 09:41 |
Додаток 2.3.docx | |
24 жовтня 2019 09:41 |
Додаток 2.2.docx | |
02 жовтня 2019 10:38 |
Додаток 1 до договору спецификация.docx | |
02 жовтня 2019 10:38 |
Додаток 3 проект договору.docx | |
02 жовтня 2019 10:38 |
Додаток 1 до ТД.docx | |
02 жовтня 2019 10:38 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc |
24 жовтня 2019 09:42 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 жовтня 2019 09:41 |
Перелік змін до тендерної документації.docx
|
|||
24 жовтня 2019 09:41 |
Додаток 2.1.docx
|
|||
24 жовтня 2019 09:41 |
Додаток 2.3.docx
|
|||
24 жовтня 2019 09:41 |
Додаток 2.2.docx
|
|||
02 жовтня 2019 10:38 |
Додаток 1 до договору спецификация.docx
|
|||
02 жовтня 2019 10:38 |
Додаток 3 проект договору.docx
|
|||
02 жовтня 2019 10:38 |
Додаток 1 до ТД.docx
|
|||
02 жовтня 2019 10:38 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
вимірювання відстані до АЗС
Дата подання: 09 жовтня 2019 14:20
Дата відповіді: 11 жовтня 2019 13:27
Згідно Технічних вимог (додатки 2.1, 2.2, 2,3 до ТД) відстань від місця розташування Замовника до АЗС Учасника визначається на підставі даних спідометру транспортного засобу. Вважаємо наведені умови тендерної документації такими, що можуть негативно позначитися на об’єктивному розгляді тендерних пропозицій учасників на відповідність технічним вимогам, оскільки Замовник під час вимірювання відстані може на власний розсуд визначати маршрут до АЗС «потрібних» або «непотрібних» учасників. Крім того, СПІДОМЕТР НЕ Є ПРИЛАДОМ ДЛЯ ВИМІРЮВАННЯ ВІДСТАНІ. Зважаючи на викладене, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації, якими передбачити вимірювання відстані від місця розташування Замовника до АЗС Учасника за допомогою картографічних сервісів, таких як, наприклад, «Google Карти».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо Вам за проявлену зацікавленість до закупівлі, зі свого боку погоджуємось з Вами що спідометр не є засобом для вимірювання відстані, натомість таким засобом є одометр, тому найближчим часом до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни
Щодо вашої пропозиції використовувати для визначення відстані картографічні сервіси, оскільки визначення відстані за допомогою приладів встановлених на автотранспортні засоби Замовника надасть можливість останньому, «визначати маршрут до АЗС «потрібних» або «непотрібних» учасників.», нажаль не можемо погодитися з даною пропозицією, виходячи з наступного.
По-перше, стала робота Замовника залежить від безперебійного забезпечення паливно-мастильними матеріалами, а тому в нас немає жодної зацікавленості у зменшені кількості потенційних учасників, навпаки велика кількість учасників підвищує вірогідність скорішого проведення закупівлі та гарантує забезпечення підприємства пальним на 2020 рік. Саме з цією метою в тендерній документації передбачено можливість потенційного переможця здійснювати відпуск товару не тільки з власних АЗС а і з АЗС партнерів.
По-друге, згідно умов закупівлі відпуск товару (заправка) відбувається на території АЗС до яких автотранспорт Замовника дістається дорогами загального користування, при цьому в технічних вимогах відстань вказується в натуральних величинах (в кілометрах), а тому використання картографічних сервісів жодним чином не впливає на потенційну кількість учасників, «визначати маршрут до АЗС «потрібних» або «непотрібних» учасників.» можливо і з використанням картографічних сервісів. Окрему увагу треба звернути на те що всі вимірювальні прилади встановлені на автотранспортні засоби учасника повірені та опломбовані у встановленому законом порядку
По-третє, Замовник у технічних умовах встановлюючи максимальну відстань до АЗС не вказує та не виключає будь-які напрямки.
По-четверте, для заправлення автотранспортні засоби Замовника мають дістатися до АЗС, що передбачає витрати паливно-мастильних матеріалів, а тому визначення відстані в тендерній документації зроблено не з метою перешкодити можливій участі в закупівлі учасників відстань до автозаправних станції яких перевищує 15 км (такі учасники можуть здійснювати заправку через АЗС партнерів), а з метою дотримання передбаченого ЗУ «Про публічні закупівлі» принципу максимальної економії та ефективності, що з є особливо актуальним з огляду на те, що Замовник є комунальним підприємством всі витрати якого (включаючи витрати на паливо необхідне для того щоб дістатися до АЗС) включаються до тарифу.
Щодо вашої пропозиції використовувати для визначення відстані картографічні сервіси, оскільки визначення відстані за допомогою приладів встановлених на автотранспортні засоби Замовника надасть можливість останньому, «визначати маршрут до АЗС «потрібних» або «непотрібних» учасників.», нажаль не можемо погодитися з даною пропозицією, виходячи з наступного.
По-перше, стала робота Замовника залежить від безперебійного забезпечення паливно-мастильними матеріалами, а тому в нас немає жодної зацікавленості у зменшені кількості потенційних учасників, навпаки велика кількість учасників підвищує вірогідність скорішого проведення закупівлі та гарантує забезпечення підприємства пальним на 2020 рік. Саме з цією метою в тендерній документації передбачено можливість потенційного переможця здійснювати відпуск товару не тільки з власних АЗС а і з АЗС партнерів.
По-друге, згідно умов закупівлі відпуск товару (заправка) відбувається на території АЗС до яких автотранспорт Замовника дістається дорогами загального користування, при цьому в технічних вимогах відстань вказується в натуральних величинах (в кілометрах), а тому використання картографічних сервісів жодним чином не впливає на потенційну кількість учасників, «визначати маршрут до АЗС «потрібних» або «непотрібних» учасників.» можливо і з використанням картографічних сервісів. Окрему увагу треба звернути на те що всі вимірювальні прилади встановлені на автотранспортні засоби учасника повірені та опломбовані у встановленому законом порядку
По-третє, Замовник у технічних умовах встановлюючи максимальну відстань до АЗС не вказує та не виключає будь-які напрямки.
По-четверте, для заправлення автотранспортні засоби Замовника мають дістатися до АЗС, що передбачає витрати паливно-мастильних матеріалів, а тому визначення відстані в тендерній документації зроблено не з метою перешкодити можливій участі в закупівлі учасників відстань до автозаправних станції яких перевищує 15 км (такі учасники можуть здійснювати заправку через АЗС партнерів), а з метою дотримання передбаченого ЗУ «Про публічні закупівлі» принципу максимальної економії та ефективності, що з є особливо актуальним з огляду на те, що Замовник є комунальним підприємством всі витрати якого (включаючи витрати на паливо необхідне для того щоб дістатися до АЗС) включаються до тарифу.
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | Нафта і дистиляти (Бензин автомобільний марки А-92 (Євро) Дизельне паливо, місто постачання - м.Лисичанськ)) (Джерело фінансування - власні кошти) |
Статус: | Скасований |
Очікувана вартість: | 5 693 897,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 56 938,97 UAH з ПДВ |
Title: Oil and Distillates (A-92 Gasoline (Euro) Diesel, Delivery City - Lysychansk)) (Financing Source - Own Funds)
Current status: Cancelled
Estimated total value: 5 693 897,00 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 56 938,97 UAH
including VAT
Аукціон
Початок: 12 грудня 2019 12:41
Auction planned date: 12 грудня 2019 12:41
Позиції
185000 л
Нафта і дистиляти (Бензин автомобільний марки А-92 (Євро) Дизельне паливо, місто постачання - м.Лисичанськ)) (Джерело фінансування власні кошти)
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
93310, Україна, Луганська область, БІЛОГОРІВКА, вул. Водопровідна,1
Дата доставки:
01 січня 2020
—
31 грудня 2020
Oil and Distillates (A-92 Gasoline (Euro) Diesel, Delivery City - Lysychansk)) (Source of financing own funds)
CPV: 09130000-9
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування власні кошти | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОПАСНЯНСЬКИЙ РАЙОННИЙ ВОДОКАНАЛ" |
Код ЄДРПОУ: | 38817874 |
Місцезнаходження: | 93304, Україна, Луганська область обл., ПОПАСНА, вул. Дніпровська, буд. 89 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Параллель-М ЛТД" | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
ТОВ МІКС МАРКЕТ | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю виробничо-торгівельна фірма "ОКТАВА" | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ" | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 20 листопада 2019 15:22 |
Коментар щодо відміни: | Згідно ч.1 ст.31 ЗУ "Про публічні закупівлі" в зв'язку з відсутністю подальшої потреби у здійснені закупівлі. |
Документи:
20 листопада 2019 15:21
|
протокол.pdf |