Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Питна вода (Лот 1 – м.Київ, Києво-Святошинський р-н, Баришівський р-н., Бородянський р-н., Броварський р-н., Бориспільський р-н., Васильківський р-н., Вишгородський р-н., Обухівський р-н., Макарівський р-н.; Лот 2 – Білоцерківський р-н; Рокитнянський р-н.,Володарський р-н.,Сквирський р-н., Тетіївський р-н., Ставищенський р-н.; Лот 3 – Фастівський р-н.; Лот 4 – Кагарлицький р-н., Миронівський р-н., Богуславський р-н., Таращанський р-н.; Лот 5 - Яготинський р-н., Згурівський р-н., Переяслів-Хмельницький р-н.; Лот 6 - Іванківський р-н., Поліський р-н.)
Очікувана вартість
1 100 000,00 UAH
UA-2019-09-26-002245-b 1c512ec3faca4decbb4a1c9d7ab1f74b
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Світлана Добруцька

+380445205113 dobrutskaso@oschadbank.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Ощадбанк” філія – Головне управління по м.Києву та Київській області"
Код ЄДРПОУ: 09322277
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., м.Київ, вул. Володимирська, 27
Контактна особа: Світлана Добруцька
+380445205113
dobrutskaso@oschadbank.ua
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 вересня 2019 16:25
Звернення за роз’ясненнями: до 02 жовтня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2019 18:00
Очікувана вартість: 1 100 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:41110000-3: Питна вода


Тендерна документація

26 вересня 2019 16:25
ОГОЛОШЕННЯ.docx
26 вересня 2019 16:25
ДКТ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналог
Дата подання: 27 вересня 2019 11:02
Дата відповіді: 27 вересня 2019 11:45
Добрий день Наша компанія є офіційним дилером ECOSOFT і займається разробкою та впровадження систем водопідготовки для потреб промисловості та побуту. Також ми займаємось очищення питної води для вживання працівниками підприємств, що значно дешевше та корисніше ніж замовляти бутильовану воду, яка за часту є не якісною з точки зору очищення. Якісно очищена вода це здоров’я працівників від яких залежить безперебійне виконання робочих процесів та повноцінного функціонування підприємства в цілому. Прохання розглянути запит та надати зворотній зв’язок.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Ваша пропозиція щодо впровадження систем водопідготовки для потреб промисловості і побуту та очищення питної води для вживання працівниками підприємств є цікавою, але потребує детального вивчення, опрацювання та аналізу витрат і результатів. Інформацію для більш детального ознайомлення Ви можете надіслати на нашу електронну адресу, що вказана на майданчику. Дякуємо за Вашу турботу!

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Питна вода (Лот 4 – Кагарлицький р-н., Миронівський р-н., Богуславський р-н., Таращанський р-н.)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 29 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 300,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 measures.name.symbol
Питна вода (Лот 4 – Кагарлицький р-н., Миронівський р-н., Богуславський р-н., Таращанський р-н.)
ДК 021:2015: 41110000-3 — Питна вода
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 березня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІДС АКВА СЕРВІС" 28 974,00
UAH з ПДВ
28 974,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 жовтня 2019 15:19
Гарантійний лист лот 4.pdf
08 жовтня 2019 15:19
Пропозиція лот 4.pdf
08 жовтня 2019 15:19
Листи відгуки.pdf
08 жовтня 2019 15:19
Довідка МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІДС АКВА СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІДС АКВА СЕРВІС"
#42201052
Переможець 28 974,00
UAH з ПДВ
07 листопада 2019 15:46

Документи

07 листопада 2019 15:45
Акцепт.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 листопада 2019 15:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІДС АКВА СЕРВІС"
#42201052
28 974,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 листопада 2019 15:45
Акцепт.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Зміни_лот 4.PDF зміни до договору
08 липня 2020 15:33
Зміни (Лот 4).PDF зміни до договору
03 квітня 2020 16:43
Договір-лот 4.PDF укладений
06 грудня 2019 16:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 05/12/19-3
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 05/12/19-3
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 грудня 2019 — 30 червня 2020
Сума оплати за договором: 12 327,12
UAH (в тому числі ПДВ 2 054,52 UAH)