Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
6 000,00 UAH
UA-2019-09-23-001395-b 4b372f60965d415ca4048ecb63b19d2a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Панчук Людмила Василівна

+380385021089 selichna_ss@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 вересня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СТАРОСИНЯВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04402824
Вебсайт: http://starosynjavska-gromada.gov.ua/
Місцезнаходження: 31400, Україна , Хмельницька обл., Старосинявський район селище міського типу Стара Синява, ВУЛИЦЯ ІВАНА ФРАНКА, будинок 8
Контактна особа: Панчук Людмила Василівна
+380385021089
selichna_ss@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 шт
Ціна за одиницю: 150UAH з ПДВ
Діркопробивач
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Івана Франка, 8, смт. Стара Синява, Хмельницька область, 31400, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 шт
Ціна за одиницю: 30UAH з ПДВ
Зошит для записів А4 м'яка обкл. 96арк.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Івана Франка, 8, смт. Стара Синява, Хмельницька область, 31400, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 шт
Ціна за одиницю: 60UAH з ПДВ
Зошит для записів А4 тверда обкл.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Івана Франка, 8, смт. Стара Синява, Хмельницька область, 31400, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 шт
Ціна за одиницю: 20UAH з ПДВ
Клей ПВА
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Івана Франка, 8, смт. Стара Синява, Хмельницька область, 31400, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 шт
Ціна за одиницю: 40UAH з ПДВ
Книга обліку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Івана Франка, 8, смт. Стара Синява, Хмельницька область, 31400, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 шт
Ціна за одиницю: 15UAH з ПДВ
Коректор 6510
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Івана Франка, 8, смт. Стара Синява, Хмельницька область, 31400, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 шт
Ціна за одиницю: 5UAH з ПДВ
Лінійка 15 см.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Івана Франка, 8, смт. Стара Синява, Хмельницька область, 31400, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 шт
Ціна за одиницю: 3.5UAH з ПДВ
Папка паперова на зав'язках
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Івана Франка, 8, смт. Стара Синява, Хмельницька область, 31400, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 шт
Ціна за одиницю: 30UAH з ПДВ
Папка пластик "Усы"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Івана Франка, 8, смт. Стара Синява, Хмельницька область, 31400, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
8 шт
Ціна за одиницю: 75UAH з ПДВ
Папка реєстратор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Івана Франка, 8, смт. Стара Синява, Хмельницька область, 31400, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 шт
Ціна за одиницю: 3UAH з ПДВ
Папка швидкозшивач паперова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Івана Франка, 8, смт. Стара Синява, Хмельницька область, 31400, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 шт
Ціна за одиницю: 70UAH з ПДВ
Степлер великий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Івана Франка, 8, смт. Стара Синява, Хмельницька область, 31400, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
11 уп
Ціна за одиницю: 75UAH з ПДВ
Файли (уп.100шт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Івана Франка, 8, смт. Стара Синява, Хмельницька область, 31400, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

23 вересня 2019 14:58
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватний підприємець Омельчук Юрій Вікторович
#2894116798
Переможець 6 000,00
UAH
23 вересня 2019 15:05

Документи

23 вересня 2019 15:04
Електронний підпис
23 вересня 2019 15:03
накладна
23 вересня 2019 15:03
договір

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 вересня 2019 15:07
Електронний підпис зміни до договору
08 листопада 2019 10:32

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Діркопробивач 5 шт 150,00
UAH
Зошит для записів А4 м'яка обкл. 96арк. 10 шт 30,00
UAH
Зошит для записів А4 тверда обкл. 10 шт 60,00
UAH
Клей ПВА 10 шт 20,00
UAH
Книга обліку 20 шт 40,00
UAH
Коректор 6510 20 шт 15,00
UAH
Лінійка 15 см. 5 шт 5,00
UAH
Папка паперова на зав'язках 100 шт 3,50
UAH
Папка пластик "Усы" 20 шт 30,00
UAH
Папка реєстратор 8 шт 75,00
UAH
Папка швидкозшивач паперова 100 шт 3,00
UAH
Степлер великий 5 шт 70,00
UAH
Файли (уп.100шт) 11 уп 75,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 6 000,00
UAH