Офісне устаткування та приладдя різне
Сума
6 000 UAH
UA-P-2019-09-23-000985-a b02932dc94f3490e8d2ce2c9d42578e4
Оголошено тендер
Опубліковано: 23 вересня 2019 13:42
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2019 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: СТАРОСИНЯВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #04402824

Інформація про предмет закупівлі

3. Конкретна назва предмета закупівлі: Офісне устаткування та приладдя різне, Діркопробивач - 5 шт, Зошит для записів А4 м'яка обкл. 96арк. - 10 шт, Зошит для записів А4 тверда обкл. - 10 шт, Клей ПВА - 10 шт, Книга обліку - 20 шт, Коректор 6510 - 20 шт, Лінійка 15 см. - 5 шт, Папка паперова на зав'язках - 100 шт, Папка пластик "Усы" - 20 шт, Папка реєстратор - 8 шт, Папка швидкозшивач паперова - 100 шт, Степлер великий - 5 шт, Файли (уп.100шт) - 11 уп

4. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

5. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

6. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 6 000 UAH

7. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

8. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: вересень, 2019

9. Примітки: Затверджено рішенням тендерного комітету від 19.09.2019року

Документи замовника

23 вересня 2019 13:44
Електронний підпис