Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сканер потоковий та QR-Code сканер
Очікувана вартість
128 837,50 UAH
UA-2019-09-23-000647-b eb7cfcc39fa040e282c4d1cab9a4e42c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бухенко Ірина Василівна

+380382765026 bukhenkoira@km.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області
Код ЄДРПОУ: 21318350
Вебсайт: http://pfu-km.gov.ua/
Місцезнаходження: 29013, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Герцена, 10
Контактна особа: Бухенко Ірина Василівна
+380382765026
bukhenkoira@km.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 вересня 2019 11:30
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2019 11:35
Оскарження умов закупівлі: до 04 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2019 11:35
Очікувана вартість: 128 837,50 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Тендерна документація

23 вересня 2019 11:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2019 11:30
ТД (сканер потоковий та QR-Code).doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-23-000647-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "РИФ", Код ЄДРПОУ:33542722
Дата подання: 17 жовтня 2019 12:31
Звернення до Замовника з вимогою згідно ч.3 ст.30 ЗУ "Про публічні закупівлі" UA-2019-09-12-000877-c.b1
ТОВ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "РИФ" вимагає дискваліфікувати ТОВ "ДАТАСТРІМ"
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 жовтня 2019 15:17
У зв’язку з надходженням вимог про усунення порушення (за предметом закупівлі ДК 021:2015 - 30230000-0: Комп’ютерне обладнання (сканер потоковий та QR-Code сканер) (Лот №2 - QR-Code сканер), номер оголошення про проведення закупівлі в системі закупівель № UA-2019-09-23-000647-b) від учасника ТОВ “НАУКОВО – ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ “РИФ” головне управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області (Замовник) повідомляє.
В вашій вимозі, щодо усунення порушення вказано номер закупівлі UA-2019-09-12-001681-а, яка взагалі не має відношення до закупівлі головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області, а саме: до закупівлі № UA-2019-09-23-000647-b, за предметом закупівлі ДК 021:2015 - 30230000-0: Комп’ютерне обладнання (сканер потоковий та QR-Code сканер) (Лот №2 - QR-Code сканер).
Крім того повідомляємо, що в складі тендерної пропозиції ТОВ “ДАТАСТРІМ” наявний лист щодо сервісних центрів Лот №2 - QR-Code сканер №191007-14 від 07.10.2019 року з переліком сервісних центрів в тому числі і в м. Хмельницькому. Відповідно до ч.7 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Компанія ТОВ «Евріка НВП», що виконує сервісне обслуговування сканерів Datalogic S.p.A. в м. Хмельницькому є авторизованим сервісним центром.
Таким чином підстави для дискваліфікації учасника ТОВ “ДАТАСТРІМ” відсутні.
Номер вимоги: UA-2019-09-23-000647-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "РИФ", Код ЄДРПОУ:33542722
Дата подання: 21 жовтня 2019 17:24
Дискваліфікація ТОВ "Датастрім"
ТОВ «НВО «РИФ» вимагає дискваліфікувати ТОВ "Датастрім", тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам ТД Замовника. Вимога - у прикріпленому файлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 жовтня 2019 11:25
У зв’язку з надходженням вимог про усунення порушення (за предметом закупівлі ДК 021:2015 - 30230000-0: Комп’ютерне обладнання (сканер потоковий та QR-Code сканер) (Лот №2 - QR-Code сканер), номер оголошення про проведення закупівлі в системі закупівель № UA-2019-09-23-000647-b) від учасника ТОВ “НАУКОВО – ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ “РИФ” головне управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області (Замовник) повідомляє.
В вашій вимозі, щодо усунення порушення вказано номер закупівлі UA-2019-09-12-001681-а, яка взагалі не має відношення до закупівлі головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області, а саме: до закупівлі № UA-2019-09-23-000647-b, за предметом закупівлі ДК 021:2015 - 30230000-0: Комп’ютерне обладнання (сканер потоковий та QR-Code сканер) (Лот №2 - QR-Code сканер).
Крім того повідомляємо на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів ТОВ “ДАТАСТРІМ” надали копії договорів на поставку комп’ютерної та офісної техніки, що є аналогічними товарами згідно єдиного закупівельного словника ДК 021:2015. Замовником вимагалось надання аналогічних договорів, а не ідентичних.
Таким чином підстави для дискваліфікації учасника ТОВ “ДАТАСТРІМ” відсутні.

Документи подані скаржником

17 жовтня 2019 12:31
1309_20191017113036_001.pdf

Документи

21 жовтня 2019 15:17
Відповідь

Документи подані скаржником

21 жовтня 2019 17:24
Вимога.pdf

Документи

25 жовтня 2019 11:24
Відповідь

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Сканер потоковий
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 37 400,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 374,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

2 шт
сканер потоковий
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29013, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Герцена, 10
Дата доставки: 20 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 вересня 2019 07:54
Дата відповіді: 24 вересня 2019 09:22
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваші запитання повідомляємо, наступне:
1) Відповідно до Додатку 2 «Технічні вимоги до предмету закупівлі» доданої до Тендерної документації на здійснення закупівлі в Примітці зазначено: У разі посилання у викладеній інформації на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип у найменуваннях за предметом закупівлі, джерело його походження або виробника, - слід вважати в наявності вираз “або еквівалент” (при пропозиції Учасником еквіваленту зазначеного товару за Предметом закупівлі, обов'язкове надання технічної документації (підтвердження), що запропонований еквівалент відповідає вимогам Замовника, тобто не гірше за технічними та якісними характеристиками).
2) В абз. 2 Додатку 2 «Технічні вимоги до предмету закупівлі» доданої до Тендерної документації на здійснення закупівлі зазначено: Учасник у документах, що містять технічний опис предмета закупівлі та додаються до тендерної пропозиції (інформації про відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам), повинен чітко вказати специфікації продуктів, які будуть запропоновані замовнику, для задоволення технічних вимог тендерної документації. Специфікації повинні бути вказані зі ступенем деталізації, достатнім для внесення специфікацій у договір про закупівлю, а також для виконання самого договору.
3) Відповідно до п.5 Загальних положень Тендерної документації «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах».
Відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 12.10.2010 р. №1202 «Про затвердження національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі» та до п.5 розділу ІІ національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку в державному секторі 121 «Основні засоби», первісною вартістю об’єкта основних засобів у разі придбання за плату складається з таких витрат: суми, що сплачується згідно з договором постачальнику (продавцю), за вирахуванням непрямих податків; суми ввізного мита; суми непрямих податків у зв’язку з придбанням запасів, які не відшкодовуються суб’єктам державного сектору. Головне управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області є неприбутковою організацією, та неплатником ПДВ, відповідно, відшкодування сплачених податків не отримує. Тому, при будь-яких закупівлях товарів, робіт та послуг для потреб головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області, визначним критерієм є остаточна вартість вказана в пропозиції.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ДАТАСТРІМ 33 000,00
UAH з ПДВ
33 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 жовтня 2019 11:15
1 проект договогу лот 1.pdf
08 жовтня 2019 11:15
1 лист СЦ Epson лот 1.pdf
08 жовтня 2019 11:15
1 копія Epson ISO 14001.PDF
08 жовтня 2019 11:15
1 копія Epson ISO 9001.PDF
08 жовтня 2019 11:15
копія Статут.PDF
08 жовтня 2019 11:15
копія протокол.PDF
08 жовтня 2019 11:15
копія наказ.PDF
08 жовтня 2019 11:15
копія витяг ПДВ.PDF
08 жовтня 2019 11:15
копія витяг ЄДР 1609.PDF
08 жовтня 2019 11:15
копії паспорт код.PDF
08 жовтня 2019 11:15
довідка субпідрядники.pdf
08 жовтня 2019 11:15
довідка ст 17.pdf
08 жовтня 2019 11:15
довідка ст 9.pdf
08 жовтня 2019 11:15
довідка санкції.pdf
08 жовтня 2019 11:15
довідка працівники.pdf
08 жовтня 2019 11:15
довідка матер-тех база.pdf
08 жовтня 2019 11:15
довідка код Статуту.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ДАТАСТРІМ

Інформація про відміну

Дата відміни
08 жовтня 2019 11:35
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій