Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
179 000,00 UAH
UA-2019-09-18-001969-b ● d0c7b5fb2236469fb4f1dd84e13ba8a9
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Черкаський обласний центр зайнятості |
Код ЄДРПОУ: | 02771598 |
Місцезнаходження: | 18008, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Володимира Ложешнікова, 56 |
Контактна особа: |
Шост Олексій Федорович +380472639470 Dushok@ckocz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 вересня 2019 15:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 вересня 2019 23:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 жовтня 2019 23:00 |
Очікувана вартість: | 179 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Джерело фінансування закупівлі: кошти Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування на випадок безробіття.
Тендерна документація
18 вересня 2019 15:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 вересня 2019 15:32 |
Тендерна документація-к.docx | |
18 вересня 2019 15:26 |
оголошення комп0001.PDF |
18 вересня 2019 15:35 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 вересня 2019 15:32 |
Тендерна документація-к.docx
|
|||
18 вересня 2019 15:26 |
оголошення комп0001.PDF
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-09-18-001969-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 24 жовтня 2019 17:41
Вимога надати роз'яснення
Шановний замовник!. Згідно з ч. 1 ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" закупівля здійснюється за таким принципом як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Просимо надати обгрунтоване пояснення щодо невідповідності технічних характеристик запропонованого ТОВ "ЮДІТРЕЙД" товару стосовно технічних характеристик, які вимагались замовником. У іншому ж випадку залишаємо за собою право звернутись до органів АМКУ та до Державної аудиторської служби України задля проведення моніторингу зазначеної закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 жовтня 2019 16:59
Шановний учаснику.
На ваше звернення повідомляємо, що з метою запобігання можливо допущеним порушенням при проведенні закупівлі UA-2019-09-18-001969-b (лот №3, системні блоки), зокрема щодо незазначення у тендерній документації можливості постачання аналогічного обладнання, процедуру закупівлі UA-2019-09-18-001969-b лот №3 буде відмінено на підставі ч.1 ст.31 Закону України "Про публічні закупівлі" (неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань закупівель).
На ваше звернення повідомляємо, що з метою запобігання можливо допущеним порушенням при проведенні закупівлі UA-2019-09-18-001969-b (лот №3, системні блоки), зокрема щодо незазначення у тендерній документації можливості постачання аналогічного обладнання, процедуру закупівлі UA-2019-09-18-001969-b лот №3 буде відмінено на підставі ч.1 ст.31 Закону України "Про публічні закупівлі" (неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань закупівель).
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Монітори |
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 50 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 250,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
10 шт
Монітор Samsung S24E390HL (LS24E390HLO/CI) (або еквівалент)
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2019
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець перераховує кошти на розрахунковий рахунок Продавця згідно виставлених рахунків протягом 20 (двадцяти) робочих днів з моменту підписання видаткової накладної на передачу товару | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 вересня 2019 10:14
Дата відповіді: 19 вересня 2019 14:38
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? Ми намагаємось не обмежувати Ваші пропозиції і тому не вказуємо торгові марки або моделі в тендерній документації, єдина умова - характеристики Вашого товару мають бути не гіршими, ніж зазначені.
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі". Звертаємо Вашу увагу, що в ціновій пропозиції, яку мають подати всі учасники зазначено "Найменування товару". Якщо учасником не буде виконана дана умова - його пропозиція буде відхилена.
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? До участі в закупівлі допускаються учасники з будь-якою категорією платника податків, що відповідає чинному законодавству України. При участі у торгах фізичної особи-підприємця, що не є платником ПДВ, ціна його тендерної пропозиції після аукціону буде розглядатися як остаточна.
2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі". Звертаємо Вашу увагу, що в ціновій пропозиції, яку мають подати всі учасники зазначено "Найменування товару". Якщо учасником не буде виконана дана умова - його пропозиція буде відхилена.
3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? До участі в закупівлі допускаються учасники з будь-якою категорією платника податків, що відповідає чинному законодавству України. При участі у торгах фізичної особи-підприємця, що не є платником ПДВ, ціна його тендерної пропозиції після аукціону буде розглядатися як остаточна.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 жовтня 2019 13:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
41 766,60
UAH з ПДВ
|
41 766,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Компанія "Версія" |
45 300,00
UAH з ПДВ
|
45 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
47 850,00
UAH з ПДВ
|
47 850,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» #41860186 |
Рішення скасоване |
41 766,60
UAH з ПДВ
|
23 жовтня 2019 15:35
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» #41860186 |
Відхилено |
41 766,60
UAH з ПДВ
|
23 жовтня 2019 15:39
|
ТОВ "Компанія "Версія" #37396448 |
Відхилено |
45 300,00
UAH з ПДВ
|
23 жовтня 2019 16:24
|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Відхилено |
47 850,00
UAH з ПДВ
|
23 жовтня 2019 17:02
|
Інформація про відміну
Дата відміни
не вказано
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі