Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Фармацевтична продукція» (ДК 021:2015 - 33600000-6) (3 лота: Лот 1: Фармацевтична продукція - 61 найменування; Лот 2: Медичні розчини - 8 найменувань; Лот 3: Наркотичні засоби, психотропні речовини і прекурсори - 9 найменувань)
Очікувана вартість
307 147,78 UAH
UA-2019-09-18-000413-a de3abd4a237e4cc5afbb25e4fcb7b067
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Прохоров Олег Дмитрович

380986672441 tender@vnmu.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вінницький національний медичний університет ім. М.І. Пирогова
Код ЄДРПОУ: 02010669
Місцезнаходження: 21018, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Пирогова, 56
Контактна особа: Прохоров Олег Дмитрович
380986672441
tender@vnmu.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2019 11:37
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2019 00:00
Очікувана вартість: 307 147,78 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Найменування та міжнародна непатентована назва, а також асортимент (кількість), одиниці виміру товару зазначено в Додатку 1 до тендерної документації та по тексту оголошення.

Тендерна документація

30 вересня 2019 19:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 вересня 2019 19:00
Додаток 1 зі змінами _2.doc
30 вересня 2019 18:59
Перелік змін 2.docx
20 вересня 2019 12:22
Перелік змін.docx
18 вересня 2019 11:43
Додаток З.docx
18 вересня 2019 11:42
Додаток 2.docx
18 вересня 2019 11:42
ТД.doc
30 вересня 2019 19:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2019 15:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2019 12:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2019 11:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 вересня 2019 19:00
Додаток 1 зі змінами _2.doc
20 вересня 2019 12:22
Додаток 1 зі змінами.doc
18 вересня 2019 11:42
Додаток 1.doc
30 вересня 2019 18:59
Перелік змін 2.docx
20 вересня 2019 12:22
Перелік змін.docx
18 вересня 2019 11:43
Додаток З.docx
18 вересня 2019 11:42
Додаток 2.docx
18 вересня 2019 11:42
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-18-000413-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БАДМ-Б", Код ЄДРПОУ:39273420
Дата подання: 23 вересня 2019 08:51
запит на зміни
вимоги у додатках
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 вересня 2019 15:00
Вінницьким національним медичним університетом ім. М.І. Пирогова розглянуто Ваше звернення стосовно внесення зміни щодо проведення процедури закупівлі «Фармацевтична продукція» (ДК 021:2015 - 33600000-6) (3 лота: Лот 1: Фармацевтична продукція - 61 найменування; Лот 2: Медичні розчини - 8 найменувань; Лот 3: Наркотичні засоби, психотропні речовини і прекурсори - 9 найменувань) (UA-2019-09-18-000413-a). За результатами розгляду можемо повідомити наступне:
Порядок визначення предмету закупівлі під час проведення тендеру (відкритих торгів) у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» регламентовано Наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 17.03.2016 № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі».
Відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 17.03.2016 № 454 із змінами «Під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (далі - МНН). У разі якщо предмет закупівлі лікарських засобів містить два та більше лікарських засобів, замовником у дужках зазначається МНН кожного
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за МНН, за формою випуску, за дозуванням, за обсягом та/або за місцем поставки лікарських засобів.».
Отже, за нормами діючого законодавства Замовник має право (може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Тобто, Закон не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб.
З метою проведення закупівлі лікарських засобів одномоментно та цілісною номенклатурою Замовником торгів не було проведено поділ закупівлі на частини (лоти).
На думку тендерного комітету Закупівля цілісним предметом по Лоту 3 позитивно вплине на виконання договору про закупівлю за бюджетні кошти, а також може зменшити ризики необґрунтованих оскаржень та відміни процедури в частині лотів.
Також, однією із підстав не поділу 3 лоту даної закупівлі, є доцільність придбання даної продукції у одного постачальника, оскільки це позитивно впливає на формування цінової політики на зазначену продукцію (витрати по транспортуванню, підхід до цінової політики, тощо), на ритмічність і своєчасність здійснення поставок Замовнику та зменшує ризики відміни торгів.
Одним з принципів здійснення державних закупівель відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» є максимальна економія та ефективність.
Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом.
Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Крім того, додатково повідомляємо, що замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на тендерний комітет щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. В нашому випадку, поділ предмета закупівлі не передбачений.
Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства, а якщо в них немає можливості надати свою пропозицію на торги згідно оприлюдненого оголошення та тендерної документації, то це не означає що замовник зобов’язаний змінити вид предмета закупівлі на їх запит чи запит будь-якого іншого суб’єкта.
При всебічному розгляді даного питання, також пропонуємо звернути увагу на Позицію ОКРУЖНОГО АДМІНІСТРАТИВНОГО СУДУ міста КИЄВА про визнання протиправним та скасування рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель Антимонопольного комітету України в частині зобов’язання Замовника усунути порушення шляхом внесення мін до документації, зокрема розділити предмет закупівлі на лоти. (номер судової справи № 2а-19419/10/2670).


Щодо гарантійного листа
Дана вимога формується Замовником на підставі принципів публічних закупівель (ст. 3 Закону) та з метою:
1. Забезпечення безперебійної та своєчасної поставки життєво необхідних препаратів учасником торгів. Надання гарантійного листа від виробника або його представника є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на фармацевтичному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку лікарського засобу Замовнику.
Внесенням такої вимоги до документації є соціально обґрунтованим, адже неналежне виконання або розірвання договору поставки життєво необхідних лікарських засобів з вини постачальника призведе до загрози здоров’ю та життю окремих груп пацієнтів, численних скарг з боку населення та соціальної напруги в цілому.
2. Забезпечення високої якості препаратів, адже лише безпосередньо виробник продукції може гарантувати Замовнику належну якість та високі показники терміну придатності медикаментів (принцип ефективності та раціональності закупівлі), тому підтвердження дотримання термінів придатності та якості підтверджується гарантійним листом виданого відповідним виробником лікарських засобів.
3. Забезпеченні мінімальної націнки на лікарські засоби, а як наслідок нижчих цінових пропозицій, адже учасник, що співпрацює безпосередньо з виробником за рахунок власних дисконтів по контракту як правило має можливість запропонувати найдешевші ціни. (принцип максимальної економії )
4. Надання гарантійного листа учасником мінімізує ризик того, що лікарські засоби які постачатимуться учасником отримані ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо. (принцип законності). Адже лист від виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення та територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо.
5. В разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником переможцем пов’язаних з виконанням договору, замовник на виконання гарантійного листа виданого виробником має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання.
Крім того, звертаємо Вашу увагу, що гарантійний лист може бути виданий не лише виробником лікарських засобів але й представником, філією виробника.
«Представництво» - це право відношення, відповідно до якого одна сторона (представник) на підставі набутих нею повноважень виступає і діє від імені іншої особи, яку представляє, створюючи, змінюючи чи припиняючи безпосередньо для неї цивільні права та обов’язки.
Отже, представником вважається юридична особа, яка діє в інтересах іншої особи, тобто комерційним представництвом вважають розповсюдженням, реалізацію та рекламування продукції на користь третьої особи. Тобто, в кожного з виробників є декілька представництв, дистриб’юторів та інших осіб,що здійснюють комерційну діяльність та діють в його інтересах.
Одним з принципів здійснення державних закупівель відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» є максимальна економія та ефективність.
Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Крім того, відповідно до ч. 1 ст. 43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом.
Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Разом з тим, повідомляємо Вас, що згідно пункту 8 листа – роз’яснення №3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018 року Мінекономрозвитку «Щодо закупівлі лікарських засобів», вказано, що Замовникам не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками гарантійного листа від виробника лікарського засобу про можливість постачання лікарського засобу у визначені строки, оскільки це не гарантує своєчасного постачання лікарського засобу та в окремих випадках може спричинити дискримінацію потенційних учасників
У листі від виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) має бути вказано, що такий суб’єкт підтверджує можливість поставки товару, який є предметом закупівлі торгів у кількості, визначеній цією тендерною документацією та пропозицією Учасника.
Тобто Замовником торгів у повній мірі дотримано рекомендацій Мінекономрозвитку України та МОЗ України, які вказані у листі №3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018 року «Щодо закупівлі лікарських засобів».
Викладене вище свідчить про повне дотримання Вінницьким національним медичним університетом ім. М.І. Пирогова вимог діючого законодавства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь на вимогу щодо закупівлі ЛЗ

Документи подані скаржником

23 вересня 2019 08:51
лист-вимога.doc

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 2: Медичні розчини - 8 найменувань
Опис предмету закупівлі:
Найменування та міжнародна непатентована назва, а також асортимент (кількість), одиниці виміру товару зазначено в Додатку 1 до тендерної документації та по тексту оголошення.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 63 581,43 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 63,58 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 08 жовтня 2019 13:48
Закінчення: 08 жовтня 2019 14:09
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

2 флак
Гекодез
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Hydroxyethylstarch
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21001, Україна, Вінницька область, Вінниця, просп. Коцюбинського, 6
Дата доставки: 31 грудня 2019
50 флак
Глюкоза
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Glucose
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21001, Україна, Вінницька область, Вінниця, просп. Коцюбинського, 6
Дата доставки: 31 грудня 2019
50 флак
Метронідазол
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Metronidazole
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21001, Україна, Вінницька область, Вінниця, просп. Коцюбинського, 6
Дата доставки: 31 грудня 2019
3000 флак
Натрія хлорид
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Sodium chloride
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21001, Україна, Вінницька область, Вінниця, просп. Коцюбинського, 6
Дата доставки: 31 грудня 2019
400 флак
Натрія хлорид
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Sodium chloride
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21001, Україна, Вінницька область, Вінниця, просп. Коцюбинського, 6м
Дата доставки: 31 грудня 2019
50 флак
Новокаїн
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Procaine
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21001, Україна, Вінницька область, Вінниця, просп. Коцюбинського, 6
Дата доставки: 31 грудня 2019
50 флак
Реосорбілакт
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Electrolytes in combination with other drugs
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21001, Україна, Вінницька область, Вінниця, просп. Коцюбинського, 6
Дата доставки: 31 грудня 2019
2 флак
Флуконазол
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Fluconazole
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21001, Україна, Вінницька область, Вінниця, просп. Коцюбинського, 6
Дата доставки: 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату Товару в межах суми укладеного Договору після отримання Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3 банківських днів з дати отримання Замовником фінансування на свій поточний рахунок та відповідно до чинного законодавства України. Замовник не несе відповідальності перед Постачальником за несвоєчасне виконання грошових зобов’язань у разі затримки фінансування з бюджету. 4.2. Відповідно до пункту 1 статті 48 Бюджетного кодексу України зобов’язання за Договором беруться в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисом. Розрахунки за Товар здійснюються на підставі пункту 1 статті 49 Бюджетного кодексу України за фактом поставки на підставі накладних. До накладних додаються інші документи, зазначені у пунктах 2.1 цього Договору. Джерело фінансування: спеціальний фонд Державного бюджету. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 жовтня 2019 14:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БАДМ-Б" 42 014,51
UAH з ПДВ
42 014,51
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К." 60 642,49
UAH з ПДВ
60 642,49
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 жовтня 2019 16:31
ЦП.pdf
07 жовтня 2019 16:31
ТЧ.pdf
07 жовтня 2019 16:31
МОЗ.7z
07 жовтня 2019 16:31
КЧ_p451-472.pdf
07 жовтня 2019 16:31
КЧ_p406-450.pdf
07 жовтня 2019 16:31
КЧ_p361-405.pdf
07 жовтня 2019 16:31
КЧ_p316-360.pdf
07 жовтня 2019 16:31
КЧ_p271-315.pdf
07 жовтня 2019 16:31
КЧ_p226-270.pdf
07 жовтня 2019 16:31
КЧ_p181-225.pdf
07 жовтня 2019 16:31
КЧ_p136-180.pdf
07 жовтня 2019 16:31
КЧ_p091-135.pdf
07 жовтня 2019 16:31
КЧ_p046-090.pdf
07 жовтня 2019 16:31
КЧ_p001-045.pdf

Публічні документи

21 жовтня 2019 12:01
Електронний підпис
21 жовтня 2019 11:56
Довідки.pdf
21 жовтня 2019 11:56
3348_191021093756_001.pdf
03 жовтня 2019 16:04
Електронний підпис
03 жовтня 2019 16:03
8.Інші документи.pdf
03 жовтня 2019 16:03
7.Проект договору.pdf
03 жовтня 2019 16:03
4.Стаття17.pdf
03 жовтня 2019 16:03
2.Тендерна пропозиція.pdf
03 жовтня 2019 16:03
1.Реєстр документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БАДМ-Б"

ТОВ " Медичний центр "М.Т.К."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БАДМ-Б"
#39273420
Відхилено 42 014,51
UAH з ПДВ
16 жовтня 2019 15:11
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К."
#21633086
Переможець 60 642,49
UAH з ПДВ
18 жовтня 2019 12:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 жовтня 2019 12:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К."
#21633086
60 642,49
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2019 11:06
ДУ 1 Лот 2.pdf зміни до договору
11 листопада 2019 11:02
Електронний підпис зміни до договору
07 листопада 2019 14:51
Договір Лот 2.pdf зміни до договору
07 листопада 2019 14:48
Електронний підпис укладений
05 листопада 2019 10:58
Договір Лот 2.pdf укладений
05 листопада 2019 10:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
07 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Технічна помикла при завантаженні файлу на майданчик. Договір викладено в систему в повній редакції.
Номер договору про закупівлю: 05/11/19-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до п. 3.2. Договору щодо строків оплати Товару.
Номер договору про закупівлю: 05/11/19-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 60 642,49
UAH (в тому числі ПДВ 3 967,27 UAH)