Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015 – 33600000-6 фармацевтична продукція – 8 лотів
Очікувана вартість
1 992 131,50 UAH
UA-2019-09-18-000320-c ● 9e62781779f3404d8d7650c87a1200e1
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національний інститут раку |
Код ЄДРПОУ: | 02011976 |
Місцезнаходження: | 03022, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул.. Ломоносова, 33/43 |
Контактна особа: |
Соловар Олена Михайлівна 044-259-70-57 YURISTNIR@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 вересня 2019 12:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 листопада 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 листопада 2019 17:00 |
Очікувана вартість: | 1 992 131,50 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Лот №1 Іміпенем + циластатин (imipenem and cilastatin)*порошок для приготування розчину для ін’єкцій: 500 мг (у вигляді моногідрату) + 500 мг (у вигляді натрієвої солі) у флаконах;Лот №2 Даптоміцин (Daptomycin) порошок для концентрату для розчину для інфузій: 500 мг; Лот №3 Метронідазол (Metronidazole) ін’єкції: 500 мг по 100 мл у флаконі;Лот №4 Ванкоміцин (Vancomycin) порошок для приготування розчину для ін’єкцій: 1000 мг (гідрохлорид) у флаконі; Лот №5 Кліндаміцин (Clindamycin) ін'єкції: 150 мг (у вигляді фосфату)/мл в амп. по 4 мл.; Лот №6 Ципрофлоксацин (Ciprofloxacin)* розчин для внутрішньовенних інфузій: 2 мг/мл (у вигляді гіклату) [д] по 100 мл у флаконі; Лот №7 Піперацилін + тазобактам (Piperacillin and enzyme inhibitor)*порошок для ін’єкцій: 2 г (як натрієва сіль) + 250 мг (як натрієва сіль) у флаконах;Лот №8 Піперацилін + тазобактам (Piperacillin and enzyme inhibitor)*порошок для ін’єкцій: 4 г (як натрієва сіль) + 500 мг (як натрієва сіль) у флаконах. Джерело фінансування державні кошти.
Розгорнути
Згорнути
Тендерна документація
22 листопада 2019 15:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 листопада 2019 15:19 |
Тендерна документація ( нова редакція).docx | |
21 листопада 2019 16:47 |
Протокол № 157 скан.pdf | |
21 листопада 2019 16:47 |
Зміни всім зацікавленим особам.doc | |
23 жовтня 2019 17:40 |
Тендерна документація ( нова редакція).docx | |
23 жовтня 2019 17:40 |
протокол № 143,3.pdf | |
23 жовтня 2019 17:40 |
Зміни всім зацікавленим особам.doc | |
18 вересня 2019 12:05 |
Тендерна документація.docx |
22 листопада 2019 15:19 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||
22 листопада 2019 15:19 |
Тендерна документація ( нова редакція).docx
|
|||||||||||||||
21 листопада 2019 16:47 |
Протокол № 157 скан.pdf
|
|||||||||||||||
21 листопада 2019 16:47 |
Зміни всім зацікавленим особам.doc
|
|||||||||||||||
23 жовтня 2019 17:40 |
Тендерна документація ( нова редакція).docx
|
|||||||||||||||
23 жовтня 2019 17:40 |
протокол № 143,3.pdf
|
|||||||||||||||
23 жовтня 2019 17:40 |
Зміни всім зацікавленим особам.doc
|
|||||||||||||||
18 вересня 2019 12:05 |
Тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Термін придатності
Дата подання: 20 вересня 2019 12:33
Дата відповіді: 20 вересня 2019 12:39
Доброго дня! Згідно з п.6 р. 3 тендерної документації, термін придатності товару - не менше 75% від загального терміну придатності препарату або не менше 15 місяців. Згідно з п.2.1 Проекту договору (додаток 3 до ТД), термін придатності товару - не менше 12 місяців на момент поставки. Уточніть, будь ласка, термін придатності. Внесіть зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дорого дня, Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації і виправлена технічна помилка. Термін придатності товару складає не менше 75% від загального терміну придатності препарату.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-09-18-000320-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Людмила-Фарм", Код ЄДРПОУ:24741764
Дата подання: 20 вересня 2019 14:36
ВИМОГА (відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації та усунення дискримінаційних умов
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 вересня 2019 11:33
Помилковим є твердження Скаржника щодо встановлення в ст 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципу «максимальної економії та ефективності стосовно учасників». Та не відповідає дійсності твердження, що Замовник вчинив дії, що нівелюють визначені Законом та Постановою № 333 від 25.03.2009р. «Деякі питання державного регулювання цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення» принципи здійснення закупівель.
Адже, при дотриманні принципу максимальної економії та ефективності, суттєвим є саме рівень цін за яким придбавається предмет закупівель саме Замовником, а не Учасником. Важливою проблемою залишається факт завищення саме учасниками процедури закупівлі відпускних цін, які суперечать принципу максимальної економії та ефективності для Замовника.
Хочемо зазначти, що неналежна організація проведення закупівель може призвести до надмірних витрат державних ресурсів у формі: підвищення цін; закупівлі непридатного, низькоякісного обладнання; придбання обмежених та/або низькоякісних послуг; відстрочення реалізації проектів; несприятливих і неповних умов контрактів для замовника.
Скаржник помилково вказує на порушення Замовником п.п.15 п.2 ст.22 Закону щодо відсутності в Тендерній документації розміру забезпечення виконання договору про закупівлю та умов повернення/неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Положеннями ч. 1 ст. 546 Цивільного кодексу (далі – ЦК) передбачено, що виконання зобов’язання може забезпечуватися неустойкою, порукою, гарантією, заставою, притриманням, завдатком. Водночас відповідно до ч. 2 ст. 546 ЦК договором або законом можуть бути встановлені iншi види забезпечення виконання зобов’язання. За термінологією, визначеною п. 7 ч. 1 ст. 1 Закону від 25.12.15 р. № 922-VII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922), забезпечення виконання договору про закупівлю – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником за договором про закупівлю. Закон № 922 як спеціальний законодавчий акт у сфері публічних закупівель, так як i ЦК, не містить обмежень щодо виду забезпечення виконання договору.
Відповідно ч.3 ст. 22 Закону, Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Згідно з п. 5 ч. 1 ст. 1 Закону, договір про закупівлю – договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі та передбачає надання послуг, виконання робіт або набуття права власності та товар.
Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України у урахуванням особливостей, визначених Законом (ч.1 ст. 36 Закону).
Замовник у проекті договору встановив страхування фінансових ризиків повного або часткового невиконання Договору про закупівлю. Така вимога не суперечить нормам частини другої статті 546 Цивільного кодексу України, якою передбачено, що договором або законом можуть бути встановлені інші види забезпечення виконання зобов’язань.
Фінансовий ризик - імовірність виникнення несприятливих фінансових наслідків у формі втрати доходу або капіталу в ситуації невизначеності умов здійснення його фінансової діяльності. Механізм нейтралізації фінансових ризиків передбачає зовнішнє страхування – звернення до страхових компаній, які мають відповідні страхові продукти.
У світовій практиці страхування фінансових ризиків є поширеною послугою.
Страхування тісно пов'язане з підприємницькою діяльністю, яка неможлива без ризику. При допомозі страхування створюються деякі фінансові гарантії стабільності й прибутковості. У випадку настання різного роду несприятливих ситуацій, в які рано чи пізно певною мірою потрапляє кожна підприємницька структура, страхування є не тільки спосіб захисту господарства від різного роду руйнівних стихійних чинників, а й засіб подолання несприятливих періодів в економічній кон'юнктурі.
Фактори, які викликають втрати (неодержання) прибутку, зумовлюються двома групами п
Адже, при дотриманні принципу максимальної економії та ефективності, суттєвим є саме рівень цін за яким придбавається предмет закупівель саме Замовником, а не Учасником. Важливою проблемою залишається факт завищення саме учасниками процедури закупівлі відпускних цін, які суперечать принципу максимальної економії та ефективності для Замовника.
Хочемо зазначти, що неналежна організація проведення закупівель може призвести до надмірних витрат державних ресурсів у формі: підвищення цін; закупівлі непридатного, низькоякісного обладнання; придбання обмежених та/або низькоякісних послуг; відстрочення реалізації проектів; несприятливих і неповних умов контрактів для замовника.
Скаржник помилково вказує на порушення Замовником п.п.15 п.2 ст.22 Закону щодо відсутності в Тендерній документації розміру забезпечення виконання договору про закупівлю та умов повернення/неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Положеннями ч. 1 ст. 546 Цивільного кодексу (далі – ЦК) передбачено, що виконання зобов’язання може забезпечуватися неустойкою, порукою, гарантією, заставою, притриманням, завдатком. Водночас відповідно до ч. 2 ст. 546 ЦК договором або законом можуть бути встановлені iншi види забезпечення виконання зобов’язання. За термінологією, визначеною п. 7 ч. 1 ст. 1 Закону від 25.12.15 р. № 922-VII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922), забезпечення виконання договору про закупівлю – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником за договором про закупівлю. Закон № 922 як спеціальний законодавчий акт у сфері публічних закупівель, так як i ЦК, не містить обмежень щодо виду забезпечення виконання договору.
Відповідно ч.3 ст. 22 Закону, Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Згідно з п. 5 ч. 1 ст. 1 Закону, договір про закупівлю – договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі та передбачає надання послуг, виконання робіт або набуття права власності та товар.
Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України у урахуванням особливостей, визначених Законом (ч.1 ст. 36 Закону).
Замовник у проекті договору встановив страхування фінансових ризиків повного або часткового невиконання Договору про закупівлю. Така вимога не суперечить нормам частини другої статті 546 Цивільного кодексу України, якою передбачено, що договором або законом можуть бути встановлені інші види забезпечення виконання зобов’язань.
Фінансовий ризик - імовірність виникнення несприятливих фінансових наслідків у формі втрати доходу або капіталу в ситуації невизначеності умов здійснення його фінансової діяльності. Механізм нейтралізації фінансових ризиків передбачає зовнішнє страхування – звернення до страхових компаній, які мають відповідні страхові продукти.
У світовій практиці страхування фінансових ризиків є поширеною послугою.
Страхування тісно пов'язане з підприємницькою діяльністю, яка неможлива без ризику. При допомозі страхування створюються деякі фінансові гарантії стабільності й прибутковості. У випадку настання різного роду несприятливих ситуацій, в які рано чи пізно певною мірою потрапляє кожна підприємницька структура, страхування є не тільки спосіб захисту господарства від різного роду руйнівних стихійних чинників, а й засіб подолання несприятливих періодів в економічній кон'юнктурі.
Фактори, які викликають втрати (неодержання) прибутку, зумовлюються двома групами п
Номер вимоги: UA-2019-09-18-000320-c.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ДІАЛІЗ МЕДИК", Код ЄДРПОУ:40477029
Дата подання: 20 вересня 2019 16:08
Внесення змін до Тендерної документаціїї
Детальніше у вкладенні
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 вересня 2019 11:34
Помилковим є твердження Скаржника щодо встановлення в ст 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципу «максимальної економії та ефективності стосовно учасників». Та не відповідає дійсності твердження, що Замовник вчинив дії, що нівелюють визначені Законом та Постановою № 333 від 25.03.2009р. «Деякі питання державного регулювання цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення» принципи здійснення закупівель.
Адже, при дотриманні принципу максимальної економії та ефективності, суттєвим є саме рівень цін за яким придбавається предмет закупівель саме Замовником, а не Учасником. Важливою проблемою залишається факт завищення саме учасниками процедури закупівлі відпускних цін, які суперечать принципу максимальної економії та ефективності для Замовника.
Хочемо зазначти, що неналежна організація проведення закупівель може призвести до надмірних витрат державних ресурсів у формі: підвищення цін; закупівлі непридатного, низькоякісного обладнання; придбання обмежених та/або низькоякісних послуг; відстрочення реалізації проектів; несприятливих і неповних умов контрактів для замовника.
Скаржник помилково вказує на порушення Замовником п.п.15 п.2 ст.22 Закону щодо відсутності в Тендерній документації розміру забезпечення виконання договору про закупівлю та умов повернення/неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Положеннями ч. 1 ст. 546 Цивільного кодексу (далі – ЦК) передбачено, що виконання зобов’язання може забезпечуватися неустойкою, порукою, гарантією, заставою, притриманням, завдатком. Водночас відповідно до ч. 2 ст. 546 ЦК договором або законом можуть бути встановлені iншi види забезпечення виконання зобов’язання. За термінологією, визначеною п. 7 ч. 1 ст. 1 Закону від 25.12.15 р. № 922-VII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922), забезпечення виконання договору про закупівлю – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником за договором про закупівлю. Закон № 922 як спеціальний законодавчий акт у сфері публічних закупівель, так як i ЦК, не містить обмежень щодо виду забезпечення виконання договору.
Відповідно ч.3 ст. 22 Закону, Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Згідно з п. 5 ч. 1 ст. 1 Закону, договір про закупівлю – договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі та передбачає надання послуг, виконання робіт або набуття права власності та товар.
Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України у урахуванням особливостей, визначених Законом (ч.1 ст. 36 Закону).
Замовник у проекті договору встановив страхування фінансових ризиків повного або часткового невиконання Договору про закупівлю. Така вимога не суперечить нормам частини другої статті 546 Цивільного кодексу України, якою передбачено, що договором або законом можуть бути встановлені інші види забезпечення виконання зобов’язань.
Фінансовий ризик - імовірність виникнення несприятливих фінансових наслідків у формі втрати доходу або капіталу в ситуації невизначеності умов здійснення його фінансової діяльності. Механізм нейтралізації фінансових ризиків передбачає зовнішнє страхування – звернення до страхових компаній, які мають відповідні страхові продукти.
У світовій практиці страхування фінансових ризиків є поширеною послугою.
Страхування тісно пов'язане з підприємницькою діяльністю, яка неможлива без ризику. При допомозі страхування створюються деякі фінансові гарантії стабільності й прибутковості. У випадку настання різного роду несприятливих ситуацій, в які рано чи пізно певною мірою потрапляє кожна підприємницька структура, страхування є не тільки спосіб захисту господарства від різного роду руйнівних стихійних чинників, а й засіб подолання несприятливих періодів в економічній кон'юнктурі.
Фактори, які викликають втрати (неодержання) прибутку, зумовлюються двома групами п
Адже, при дотриманні принципу максимальної економії та ефективності, суттєвим є саме рівень цін за яким придбавається предмет закупівель саме Замовником, а не Учасником. Важливою проблемою залишається факт завищення саме учасниками процедури закупівлі відпускних цін, які суперечать принципу максимальної економії та ефективності для Замовника.
Хочемо зазначти, що неналежна організація проведення закупівель може призвести до надмірних витрат державних ресурсів у формі: підвищення цін; закупівлі непридатного, низькоякісного обладнання; придбання обмежених та/або низькоякісних послуг; відстрочення реалізації проектів; несприятливих і неповних умов контрактів для замовника.
Скаржник помилково вказує на порушення Замовником п.п.15 п.2 ст.22 Закону щодо відсутності в Тендерній документації розміру забезпечення виконання договору про закупівлю та умов повернення/неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Положеннями ч. 1 ст. 546 Цивільного кодексу (далі – ЦК) передбачено, що виконання зобов’язання може забезпечуватися неустойкою, порукою, гарантією, заставою, притриманням, завдатком. Водночас відповідно до ч. 2 ст. 546 ЦК договором або законом можуть бути встановлені iншi види забезпечення виконання зобов’язання. За термінологією, визначеною п. 7 ч. 1 ст. 1 Закону від 25.12.15 р. № 922-VII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922), забезпечення виконання договору про закупівлю – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником за договором про закупівлю. Закон № 922 як спеціальний законодавчий акт у сфері публічних закупівель, так як i ЦК, не містить обмежень щодо виду забезпечення виконання договору.
Відповідно ч.3 ст. 22 Закону, Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Згідно з п. 5 ч. 1 ст. 1 Закону, договір про закупівлю – договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі та передбачає надання послуг, виконання робіт або набуття права власності та товар.
Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України у урахуванням особливостей, визначених Законом (ч.1 ст. 36 Закону).
Замовник у проекті договору встановив страхування фінансових ризиків повного або часткового невиконання Договору про закупівлю. Така вимога не суперечить нормам частини другої статті 546 Цивільного кодексу України, якою передбачено, що договором або законом можуть бути встановлені інші види забезпечення виконання зобов’язань.
Фінансовий ризик - імовірність виникнення несприятливих фінансових наслідків у формі втрати доходу або капіталу в ситуації невизначеності умов здійснення його фінансової діяльності. Механізм нейтралізації фінансових ризиків передбачає зовнішнє страхування – звернення до страхових компаній, які мають відповідні страхові продукти.
У світовій практиці страхування фінансових ризиків є поширеною послугою.
Страхування тісно пов'язане з підприємницькою діяльністю, яка неможлива без ризику. При допомозі страхування створюються деякі фінансові гарантії стабільності й прибутковості. У випадку настання різного роду несприятливих ситуацій, в які рано чи пізно певною мірою потрапляє кожна підприємницька структура, страхування є не тільки спосіб захисту господарства від різного роду руйнівних стихійних чинників, а й засіб подолання несприятливих періодів в економічній кон'юнктурі.
Фактори, які викликають втрати (неодержання) прибутку, зумовлюються двома групами п
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-09-18-000320-c.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Людмила-Фарм", Код ЄДРПОУ:24741764
Дата подання: 25 вересня 2019 15:56
Дата подання: 25 вересня 2019 15:56
СКАРГА щодо оскарження тендерної документації на закупівлю "Код ДК 021:2015 – 33600000-6 фармацевтична продукція – 8 лотів"
Тендерна документація на закупівлю товарів «код ДК 021:2015:33600000-6 Фармацевтична продукція 8 Лотів», яка затверджена рішенням Тендерного комітету № 126/1 від «18» вересня 2019 року, містить вимоги, які не відповідають чинним стандартам і законодавству та обмежують конкуренцію.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 27 вересня 2019 18:16
Рішення від 27.09.2019 №13794+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 27 вересня 2019 18:15
Інформація про резолютивну частину рішення від 15.10.2019 №14719.pdf
Дата публікації: 16 жовтня 2019 18:49
Рішення від 15.10.2019 №14719.pdf
Дата публікації: 18 жовтня 2019 23:38
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення виконано протокол № 143/3
Дата виконання рішення замовником: 23 жовтня 2019 17:56
Номер скарги: UA-2019-09-18-000320-c.b4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Людмила-Фарм", Код ЄДРПОУ:24741764
Дата подання: 25 жовтня 2019 16:00
Дата подання: 25 жовтня 2019 16:00
СКАРГА щодо оскарження змін в тендерной документації на закупівлю "Код ДК 021:2015 – 33600000-6 фармацевтична продукція – 8 лотів"
Ознайомившись з внесеними Замовником змінами в Тендерну документацію (нова редакція) на закупівлю товарів код ДК 021:2015 – 33600000-6 фармацевтична продукція – 8 лотів ми виявили, що внесені Замовником зміни є дискримінаційними, вони не відповідають чинним стандартам і законодавству та обмежують конкуренцію
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 30 жовтня 2019 11:49
Рішення від 29.10.2019 № 15526+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 30 жовтня 2019 11:49
Інформація про резолютивну частину рішення від 12.11.2019 № 16490.pdf
Дата публікації: 13 листопада 2019 22:06
рішення від 12.11.2019 № 16490.pdf
Дата публікації: 15 листопада 2019 20:16
Коментар замовника щодо усунення порушення: рішення виконано протокол № 157
Дата виконання рішення замовником: 21 листопада 2019 16:50
Номер скарги: UA-2019-09-18-000320-c.b5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПАТ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "БОРЩАГІВСЬКИЙ ХІМІКО - ФАРМАЦЕВТИЧНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:23518596
Дата подання: 10 грудня 2019 15:00
Дата подання: 10 грудня 2019 15:00
СКАРГА на дії Замовника за результатами тендеру UA-2019-09-18-000320-c на закупівлю товарів код ДК 021:2015 – 33600000-6 фармацевтична продукція – 8 лотів.
Неправомірне рішення Тендерного комітету, що визнає переможцем процедури закупівлі ПАТ «Державна акціонерна компанія «Ліки України».
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 12 грудня 2019 22:46
рішення від 12.12.2019 №18455.pdf
Дата публікації: 12 грудня 2019 22:46
інформація про резолютивну частину рішення від 28.12.2019 №19589.pdf
Дата публікації: 02 січня 2020 16:10
рішення від 28.12.2019№19589.pdf
Дата публікації: 08 січня 2020 19:31
Коментар замовника щодо усунення порушення: рішення виконано протокол № 1/1
Дата виконання рішення замовником: 05 лютого 2020 12:23
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 8.Піперацилін + тазобактам (Piperacillin and enzyme inhibitor)*порошок для ін’єкцій: 4 г (як натрієва сіль) + 500 мг (як натрієва сіль) у флаконах |
Опис предмету закупівлі: |
порошок для ін’єкцій: 4 г
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 500 900,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 5 009,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 15027 UAH |
Аукціон
Позиції
2000 флак
Піперацилін + тазобактам (Piperacillin and enzyme inhibitor)*порошок для ін’єкцій: 4 г (як натрієва сіль) + 500 мг (як натрієва сіль) у флаконах
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Piperacillin and enzyme inhibitor
АТХ: J01CR05
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03022, Україна, Київська обл., Київ, Ломоносова 33/43
Дата доставки:
28 грудня 2019
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | згідно договору | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПАТ "ДАК "ЛІКИ УКРАЇНИ" #20078889 |
Переможець |
498 727,00
UAH з ПДВ
|
04 грудня 2019 16:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2021 22:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 січня 2020 13:42
|
ДУ 2 до договору 367 (1).pdf | зміни до договору |
30 січня 2020 13:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2019 15:18
|
Ду до договору 367 (1).pdf | зміни до договору |
26 грудня 2019 15:18
|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2019 12:39
|
Договір 367.pdf | укладений |
17 грудня 2019 12:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись частиною 5 статті 36 Закону України " Про публічні закупівлі", дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2019 року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, а саме до 31.03.2020. |
Номер договору про закупівлю: | 367 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до частини 5 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі", дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі. Сума договору збільшується на 99745,40 грн.в т.ч. ПДВ, що не перевищує 20 % суми договору. |
Номер договору про закупівлю: | 367 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |