Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
22460000 – 2 Рекламні матеріали, каталоги товарів та посібники (Пакет паперовий з символікою Служби, 350*250*90 мм (100 шт.); пам'ять флеш з символікою Служби 16 GB (50 шт.); блокнот А5 з символікою Служби (50 шт.); щоденник А5 недатований обкл. "Sarif" з символікою Служби (25 шт.); папка "До підпису" з символікою Служби (20 шт.); прапорець настільний з символікою Служби (50 шт.); ручка кулькова автоматична металева з символікою Служби (50 шт.); зошит з символікою Служби (25 шт.); пакет паперовий з символікою Служби, 100*100*400 мм (100 шт.); підставка металева для прапорців настільних з символікою Служби (5 шт.); прапорець настільний з пластиковою підставкою з символікою Служби (14 шт.); щоденник А5 недатований обкл. "Sarif" з символікою Служби (з сліпим тисненням) (25 шт.))
Очікувана вартість
58 430,00 UAH
UA-2019-09-17-000780-b ● 1858e97ce1ec4860b0263b43e7000740
Закупівля без використання електронної системи
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
17 вересня 2019
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА СУДОВОЇ ОХОРОНИ |
Код ЄДРПОУ: | 42902258 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Липська, буд. 18/5 |
Контактна особа: |
Ігор Дубина +380638249394 tender_sso@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22460000-2: Рекламні матеріали, каталоги товарів та посібники
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
514 штука
22460000 – 2 Рекламні матеріали, каталоги товарів та посібники (Пакет паперовий з символікою Служби, 350*250*90 мм (100 шт.); пам'ять флеш з символікою Служби 16 GB (50 шт.); блокнот А5 з символікою Служби (50 шт.); щоденник А5 недатований обкл. "Sarif" з символікою Служби (25 шт.); папка "До підпису" з символікою Служби (20 шт.); прапорець настільний з символікою Служби (50 шт.); ручка кулькова автоматична металева з символікою Служби (50 шт.); зошит з символікою Служби (25 шт.); пакет паперовий з символікою Служби, 100*100*400 мм (100 шт.); підставка металева для прапорців настільних з символікою Служби (5 шт.); прапорець настільний з пластиковою підставкою з символікою Служби (14 шт.); щоденник А5 недатований обкл. "Sarif" з символікою Служби (з сліпим тисненням) (25 шт.))
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04053, Україна, Київ, Київ, Вознесенський узвіз, 10-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
17 вересня 2019
—
20 вересня 2019
ДК 021:2015: 22460000-2 — Рекламні матеріали, каталоги товарів та посібники
Тендерна документація
17 вересня 2019 12:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Цацко Світлана Юріївна #2722812224 |
Переможець |
58 430,00
UAH
|
17 вересня 2019 12:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 вересня 2019 12:29
|
69ссо-19.pdf | укладений |
17 вересня 2019 12:29
|