Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

22460000 – 2 Рекламні матеріали, каталоги товарів та посібники (Пакет паперовий з символікою Служби, 350*250*90 мм (100 шт.); пам'ять флеш з символікою Служби 16 GB (50 шт.); блокнот А5 з символікою Служби (50 шт.); щоденник А5 недатований обкл. "Sarif" з символікою Служби (25 шт.); папка "До підпису" з символікою Служби (20 шт.); прапорець настільний з символікою Служби (50 шт.); ручка кулькова автоматична металева з символікою Служби (50 шт.); зошит з символікою Служби (25 шт.); пакет паперовий з символікою Служби, 100*100*400 мм (100 шт.); підставка металева для прапорців настільних з символікою Служби (5 шт.); прапорець настільний з пластиковою підставкою з символікою Служби (14 шт.); щоденник А5 недатований обкл. "Sarif" з символікою Служби (з сліпим тисненням) (25 шт.))
Очікувана вартість
58 430,00 UAH
UA-2019-09-17-000780-b 1858e97ce1ec4860b0263b43e7000740
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Дубина

+380638249394 tender_sso@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 вересня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА СУДОВОЇ ОХОРОНИ
Код ЄДРПОУ: 42902258
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Липська, буд. 18/5
Контактна особа: Ігор Дубина
+380638249394
tender_sso@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22460000-2: Рекламні матеріали, каталоги товарів та посібники


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
514 штука
22460000 – 2 Рекламні матеріали, каталоги товарів та посібники (Пакет паперовий з символікою Служби, 350*250*90 мм (100 шт.); пам'ять флеш з символікою Служби 16 GB (50 шт.); блокнот А5 з символікою Служби (50 шт.); щоденник А5 недатований обкл. "Sarif" з символікою Служби (25 шт.); папка "До підпису" з символікою Служби (20 шт.); прапорець настільний з символікою Служби (50 шт.); ручка кулькова автоматична металева з символікою Служби (50 шт.); зошит з символікою Служби (25 шт.); пакет паперовий з символікою Служби, 100*100*400 мм (100 шт.); підставка металева для прапорців настільних з символікою Служби (5 шт.); прапорець настільний з пластиковою підставкою з символікою Служби (14 шт.); щоденник А5 недатований обкл. "Sarif" з символікою Служби (з сліпим тисненням) (25 шт.))
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, Київ, Київ, Вознесенський узвіз, 10-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 вересня 2019  —  20 вересня 2019
ДК 021:2015: 22460000-2 — Рекламні матеріали, каталоги товарів та посібники

Тендерна документація

17 вересня 2019 12:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Цацко Світлана Юріївна
#2722812224
Переможець 58 430,00
UAH
17 вересня 2019 12:28

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 вересня 2019 12:29
69ссо-19.pdf укладений
17 вересня 2019 12:29