22460000 – 2 Рекламні матеріали, каталоги товарів та посібники (Пакет паперовий з символікою Служби, 350*250*90 мм (100 шт.); пам'ять флеш з символікою Служби 16 GB (50 шт.); блокнот А5 з символікою Служби (50 шт.); щоденник А5 недатований обкл. "Sarif" з символікою Служби (25 шт.); папка "До підпису" з символікою Служби (20 шт.); прапорець настільний з символікою Служби (50 шт.); ручка кулькова автоматична металева з символікою Служби (50 шт.); зошит з символікою Служби (25 шт.); пакет паперовий з символікою Служби, 100*100*400 мм (100 шт.); підставка металева для прапорців настільних з символікою Служби (5 шт.); прапорець настільний з пластиковою підставкою з символікою Служби (14 шт.); щоденник А5 недатований обкл. "Sarif" з символікою Служби (з сліпим тисненням) (25 шт.))
Сума
58 430 UAH
UA-P-2019-09-06-000569-b ● 3acf2c2c13a1456989a05c595f8499e1
Оголошено тендер
Опубліковано: 06 вересня 2019 09:45
Електронний підпис накладено. Перевірити
Інформація про замовника
1. Найменування: СЛУЖБА СУДОВОЇ ОХОРОНИ
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #42902258
Інформація про предмет закупівлі
3. Конкретна назва предмета закупівлі:
22460000 – 2 Рекламні матеріали, каталоги товарів та посібники (Пакет паперовий з символікою Служби, 350*250*90 мм (100 шт.); пам'ять флеш з символікою Служби 16 GB (50 шт.); блокнот А5 з символікою Служби (50 шт.); щоденник А5 недатований обкл. "Sarif" з символікою Служби (25 шт.); папка "До підпису" з символікою Служби (20 шт.); прапорець настільний з символікою Служби (50 шт.); ручка кулькова автоматична металева з символікою Служби (50 шт.); зошит з символікою Служби (25 шт.); пакет паперовий з символікою Служби, 100*100*400 мм (100 шт.); підставка металева для прапорців настільних з символікою Служби (5 шт.); прапорець настільний з пластиковою підставкою з символікою Служби (14 шт.); щоденник А5 недатований обкл. "Sarif" з символікою Служби (з сліпим тисненням) (25 шт.))
4. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 22460000-2 — Рекламні матеріали, каталоги товарів та посібники
5. Код згідно з КЕКВ:
КЕКВ: 2210 — Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
6. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 58 430 UAH
7. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи
8. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
вересень, 2019
Документи замовника
06 вересня 2019 09:46
|
Електронний підпис |