Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
лот 1 - папір для ксерографії та фотокопіювання; лот 2 - папір для друку
Очікувана вартість
3 552 500,00 UAH
UA-2019-09-16-001957-a ● 1b3e50a453dd4d739b7d8a20bb281f36
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління справами Апарату Верховної Ради України |
Код ЄДРПОУ: | 20064120 |
Місцезнаходження: | 01008, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, 5 |
Контактна особа: |
Владислав Гетман +380442553182 hetman@v.rada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 вересня 2019 17:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 жовтня 2019 15:29 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 жовтня 2019 15:29 |
Очікувана вартість: | 3 552 500,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
10 жовтня 2019 14:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 жовтня 2019 14:29 |
Нова ТД 30190000-7.doc |
10 жовтня 2019 14:29 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 жовтня 2019 14:29 |
Нова ТД 30190000-7.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Стосовно країни походження предмету закупівлі ( папір для ксерографії та копіювання та папір для друку)
Дата подання: 17 вересня 2019 13:41
Дата відповіді: 19 вересня 2019 11:30
Відповідно до Постанови КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 30 грудня 2015 р. № 1147
"Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації " предмет закупівлі (папір для ксерографії та копіювання та папір для друку) не входить до переліку товарів, заборонених до ввезення на митну територію України, що походять з Російської Федерації.
Виробник предмету закупівлі не підпадає під дію Законів України «Про санкції» та указів Президента України, якими введено в дію рішення Ради національної безпеки та оборони України про застосування персональних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій).
Чи допускається надання в тендерній пропозиції предмету закупівлі (папір для ксерографії та копіювання та папір для друку) походженням із Російської Федерації?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Інформую, що тендерна документація не встановлює обмежень щодо країни походження товару, що є предметом закупівлі.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-09-16-001957-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 19 вересня 2019 14:21
Вимога
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2019-09-16-001957-a на закупівлю «30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне» де Замовником виступає Управління справами Апарату Верховної Ради України.
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2019-09-16-001957-a нами було встановлено, що технічні вимоги до товару були встановлені для конкретних марок. Зважаючи на це інші марки товару, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас змінити дискримінаційні параметри та вимоги і викласти їх в наступній редакції згідно вкладення для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2019-09-16-001957-a нами було встановлено, що технічні вимоги до товару були встановлені для конкретних марок. Зважаючи на це інші марки товару, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас змінити дискримінаційні параметри та вимоги і викласти їх в наступній редакції згідно вкладення для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 вересня 2019 14:06
Тендерний комітет вирішив (протокол № 107) на вимогу, оприлюднену 19.09.2019 в електронній системі закупівель, стосовно закупівлі за кодом ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (лот 1 - папір для ксерографії та фотокопіювання; лот 2 - папір для друку), ідентифікатор вимоги: UA-2019-09-16-001957-a.c1, надати запропоноване відділом управління матеріальними ресурсами роз’яснення (додається).
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-09-16-001957-a.c2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 27 вересня 2019 17:25
Дата подання: 27 вересня 2019 17:25
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 02 жовтня 2019 11:53
Скарга відкликана скаржником
Причина: Відкликання скарги суб'єктом оскарження
Дата: 10 жовтня 2019 16:38
Рішення від 01.10.2019 №13993+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 02 жовтня 2019 11:52
Рішення від 16.10.2019 №14825 .pdf
Дата публікації: 17 жовтня 2019 19:19
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | лот 2 - папір для друку |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 1 230 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 12 300,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 36900 UAH |
Аукціон
Позиції
30000 кг
лот 2 - папір для друку; (джерело фінансування - кошти державного бюджету України)
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02081, Україна, Київ, Київ, Клеманська, 4
Дата доставки:
16 грудня 2019
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Запитання до процедури
офісний папір з вторинної сировини
Дата подання: 17 вересня 2019 10:19
Дата відповіді: 18 вересня 2019 14:27
Компанія «Парус Плюс» (33058948) має намір прийняти участь електронних торгах.
У відповідності до частини 3, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Пропонуємо внести зміни в технічні вимоги до паперу А4, а саме:
- офісний папір повинен бути вироблений з вторинної сировини;
- щільність г/м2 по ISO536 – 80 +/- 3;
- непрозорість % по ISO2471 – min 92;
- товщина мм по ISO534 – min 100;
- білизна (яскравість) паперу має бути не менше 70% за стандартами ISO2470.
У відповідності до Закону України "Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні" ст. 1, тому обмеження у використанні паперу, для вироблення якого вирубуються ліси, має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними , і тому не має дискримінаційного характеру.
Разом з цим вважає за необхідне відмітити наступні факти:
1. Офісний папір вироблений з вторинної сировини європейськими компаніями Хайнсберг, Штанбайс, Монді, є повністю сумісні з високотехнологічними видами оргтехніки (має відповідну сертифікацію) ,підходить для швидкісного, двохстороннього та кольорового друку, так як має більший коефіцієнт непрозорості. Термін зберігання надрукованих документів більше 100 років.
2. В свою чергу виробники високотехнологічної офісної оргтехніки передбачають можливість роботі з папером із вторинної сировини і навіть запроваджують спеціальний режим роботи (дивитись відповідні інструкції принтерів і копірів).
3. Безперечно деякі статусні документи і бланки підприємств є необхідністю друкувати на яскраво-білому папері (це не значний%), але друкування на яскраво-білому папері всієї внутрішньої документації та багатосторінкових актів перевірки не передбачено нормативними документами. Також є економічно недоцільним і шкодить зору співробітників, які працюють з цими документами. На погляд лікарів офтальмологів для запобігання швидкої втоми очей та полегшення здорові роботи колір паперу не повинен бути яскраво-білим (білизна викликає подразнення сітківки ока). Відомо, що для співробітників, які багато працюють з документами на паперових носіях, оптимальна білизна (яскравість паперу) 70-90 % за стандартом ISO 2470, норми ж для підручників і зошитів 70-88 % по ISO 2470 (п. 6.7 Наказу МОЗ №13 від 18.01.2007 р.).
Зробивши таку зміну в технічних умовах Замовник:
- проявить соціальну відповідальність і перейде до сталих «зелених закупівель» екологічного офісного паперу;
- буде піклуватися про забезпечення зору своїх співробітників та партнерів, яким направляють документи;
- отримає більш конкурентну тендерну пропозицію.
На теперішній час екологічний офісний папір з вторинної сировини закуповують ПАТ «АБ «УКРГАЗБАНК», Представництво Організацій Об’єднаних Націй в Україні, Офіс Ради Європи в Україні, Головне управління Національної поліції Одеської області, Шостий апеляційний адміністративний суд та інших організаціях.
Офіс канцлера Німеччини Ангели Меркель 95% своїх документів друкують на папері виробленого зі 100% вторинної сировини.
Експерти німецької організації захисників навколишнього середовища Robin Wood вважають, що папір має бути настільки білим на скільки це потрібно і на стільки не білим на скільки це можливо, і тому такі банки як АТ «Креді Агріколь Банк» та АТ «Райффайзен Банк Аваль» використовують папір білизною 60 по стандарту СІЕ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь надано фахівцями відділу управління матеріальними ресурсами
"Згідно з п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерна документація розробляється і затверджується замовником, замовник визначає свої вимоги до товару, який він має намір закупити. Статтею 3 Закону визначено, що одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Відповідно до ч.4 ст.22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації. Отже, розглянувши Вашу пропозицію щодо внесення змін до технічних вимог до товару, вважаємо, що такі зміни звужують коло потенційних учасників закупівель. Вбачаючи з наведеного, замовник залишає вимоги до якісних показників предмета закупівлі – без змін."
"Згідно з п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерна документація розробляється і затверджується замовником, замовник визначає свої вимоги до товару, який він має намір закупити. Статтею 3 Закону визначено, що одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Відповідно до ч.4 ст.22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації. Отже, розглянувши Вашу пропозицію щодо внесення змін до технічних вимог до товару, вважаємо, що такі зміни звужують коло потенційних учасників закупівель. Вбачаючи з наведеного, замовник залишає вимоги до якісних показників предмета закупівлі – без змін."
офісний папір з вторинної сировини
Дата подання: 19 вересня 2019 12:48
Дата відповіді: 23 вересня 2019 14:32
Дякуємо за відповідь. Вважаємо за необхідне звернути увагу Ваших фахівців відділу управління матеріальними ресурсами на ст.1 Закону України «Про засади запобігання та протидій дискримінації в Україні», (в нашому випадку обмеження в використанні паперу, для вироблення якого вирубуються ліси, має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними, і тому не має дискримінаційного характеру).
Позиція Ваших фахівців не відповідає заявам керівництва Верховної ради України яке декларує скорочення використання офісного паперу з первинної сировини (для зменшення негативного впливу на довкілля та економію коштів).
На окремі види офісного паперу з вторинної сировини цінові пропозиції можуть бути нижчими, чим на папір який використовує замовник.
З повагою і надією на подальшу співпрацю!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь надано фахівцями відділу управління матеріальними ресурсами "Згідно з п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерна документація розробляється і затверджується замовником, замовник визначає свої вимоги до товару, який він має намір закупити. Статтею 3 Закону визначено, що одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Відповідно до ч.4 ст.22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації. Отже, розглянувши Вашу пропозицію щодо внесення змін до технічних вимог до товару, вважаємо, що такі зміни звужують коло потенційних учасників закупівель. Вбачаючи з наведеного, замовник залишає вимоги до якісних показників предмета закупівлі – без змін."
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 жовтня 2019 13:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СУЧАСНИЙ СЕРВІС" |
900 000,00
UAH з ПДВ
|
854 369,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АЛЬЯНС-ПРІНТ" |
1 053 000,00
UAH з ПДВ
|
1 053 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
1 099 800,00
UAH з ПДВ
|
815 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Переможець |
815 400,00
UAH з ПДВ
|
22 жовтня 2019 17:49
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 12:13
|
Електронний підпис | укладений |
04 листопада 2019 10:51
|
190.pdf | укладений |
04 листопада 2019 10:51
|