Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Лот №1-персональні комп'ютери, лот №2-ноутбуки
Очікувана вартість
347 734,00 UAH
UA-2019-09-13-000934-b ● 0fe705dc77de408ba231f3955db534ac
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти,молоді та спорту Ямпільської районної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02147865 |
Місцезнаходження: | 41200, Україна , Сумська обл., Ямпіль, бульвар Ювілейний |
Контактна особа: |
Якушева Марина Олександрівна +380545622564 osvita_yam@sm.ukrtel.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 вересня 2019 12:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 вересня 2019 12:06 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 вересня 2019 12:06 |
Очікувана вартість: | 347 734,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Тендерна документація
16 вересня 2019 14:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 вересня 2019 12:02 |
ТД комп_ютери.doc |
16 вересня 2019 14:22 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 вересня 2019 12:02 |
ТД комп_ютери.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 вересня 2019 12:13
Дата відповіді: 18 вересня 2019 16:24
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: -на торги допускаються товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних в тендерній документації, оскільки у кожному такому разі тендерна документація містить замітку “або еквівалент”. Запропонований товар має відповідати не нижчим від вказаних технічних, якісних та інших характеристик;
- у формі тендерної цінової пропозиції у Додатку №2 до тендерної документації вказана необхідність наводити торгову марку обладнання, що буде поставлятися. Окрім того, специфікація, що має бути подана учасником відповідно до додатку №4 тендерної документації має включати інформацію про назву виробника, торгівельну марку, модель, країну походження, гарантійний термін обслуговування окремих складових частин комплекту обладнання;
- ФОП- неплатники ПДВ допускаються для участі у закупівлях на загальних засадах. У вимогах до тендерної цінової пропозиції у Додатку №2 до тендерної документації вказано, що у разі, якщо учасник не є платником ПДВ, то такий учасник не заповнює 6 стовпчик таблиці тендерної цінової пропозиції, а із назв 5 та 7 стовпчиків та останнього рядка таблиці тендерної цінової пропозиції викреслює слова «з ПДВ, в.т.ч. ПДВ», при цьому зазначивши під таблицею, що він не є платником ПДВ. Аналогічні вимоги викладаються і до проекту договору.
- у формі тендерної цінової пропозиції у Додатку №2 до тендерної документації вказана необхідність наводити торгову марку обладнання, що буде поставлятися. Окрім того, специфікація, що має бути подана учасником відповідно до додатку №4 тендерної документації має включати інформацію про назву виробника, торгівельну марку, модель, країну походження, гарантійний термін обслуговування окремих складових частин комплекту обладнання;
- ФОП- неплатники ПДВ допускаються для участі у закупівлях на загальних засадах. У вимогах до тендерної цінової пропозиції у Додатку №2 до тендерної документації вказано, що у разі, якщо учасник не є платником ПДВ, то такий учасник не заповнює 6 стовпчик таблиці тендерної цінової пропозиції, а із назв 5 та 7 стовпчиків та останнього рядка таблиці тендерної цінової пропозиції викреслює слова «з ПДВ, в.т.ч. ПДВ», при цьому зазначивши під таблицею, що він не є платником ПДВ. Аналогічні вимоги викладаються і до проекту договору.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Персональні комп'ютери (кошти районного бюджету) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 253 334,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 2 533,34 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
22 шт
персональні комп'ютери
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
41200, Україна, Сумська область, Ямпільський район, Навчальні заклади освіти
Дата доставки:
31 грудня 2019
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Кошти районного бюджету | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 вересня 2019 13:58 |
ТД комп_ютери.doc |
Запитання до процедури
Уточнення
Дата подання: 17 вересня 2019 11:27
Дата відповіді: 18 вересня 2019 16:54
Шановний Замовник!
Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Шановний учаснику, у школах, до яких планується доставка комп'ютерів уже наявна необхідна мережа. Відповідно до умов тендерної пропозиції, а саме: у ціновій пропозиції (додаток №2) та проекті договору про закупівлю (Додаток №6) вказано, що в ціну товару включено: вартість навантаження, розвантаження, зберігання та доставки товару, а також підключення, встановлення, налаштування та консультування персоналу та всі інші витрати. Ціна визначена із урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені. Таким чином, є необхідність у доставці, підключенні та встановленні комп'ютерів на робочі місця учнів та вчителів (монтажі) та налагодження їх для можливості користування. Після цього представниками школи буде перевірена працездатність кожного комплекту поставленої техніки. У разі, якщо користування не вимагає особливих умов, навчання персоналу не потребується.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 жовтня 2019 15:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Проксіма-сервіс |
234 774,00
UAH з ПДВ
|
229 706,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП КОРШУНОВ ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ |
235 536,00
UAH з ПДВ
|
230 468,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Гордієнко Андрій Олександрович |
243 676,00
UAH з ПДВ
|
232 066,08
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Ляшенко Дмитро Петрович |
243 680,00
UAH з ПДВ
|
233 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Проксіма-сервіс #37524487 |
Переможець |
229 706,00
UAH з ПДВ
|
04 жовтня 2019 13:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 грудня 2019 15:26
|
Електронний підпис | укладений |
18 листопада 2019 14:13
|
дод.угода _2.pdf | зміни до договору |
18 листопада 2019 14:03
|
Електронний підпис | укладений |
13 листопада 2019 14:21
|
дод.угода _1.pdf | зміни до договору |
13 листопада 2019 14:19
|
Електронний підпис | укладений |
13 листопада 2019 08:39
|
дод.угода _1.pdf | зміни до договору |
13 листопада 2019 08:34
|
Електронний підпис | укладений |
23 жовтня 2019 16:38
|
договір | укладений |
23 жовтня 2019 16:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 13 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | поліпшення технічних характеристик ,згідно ст.36 п4пп3 |
Номер договору про закупівлю: | 222 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 13 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ст.36 п.4 пп3 |
Номер договору про закупівлю: | 222 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 18 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна розрахункового рахунку |
Номер договору про закупівлю: | 222 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |