Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
595 820,00 UAH
UA-2019-09-13-000800-c ba6b09995d6e4e519635dc0041c9bf00
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ляшенко Антоніна Павлівна

+380645621476 buh-oms@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ТРОЇЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ТРОЇЦЬКОГО РАЙОНУ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 42072219
Місцезнаходження: 92100, Україна , Луганська обл., Троїцький район, селище міського типу Троїцьке, вулиця Центральна, будинок 69
Контактна особа: Ляшенко Антоніна Павлівна
+380645621476
buh-oms@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 вересня 2019 21:40
Звернення за роз’ясненнями: до 19 вересня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 вересня 2019 09:00
Очікувана вартість: 595 820,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Тендерна документація

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот №2. Ноутбуки
Опис предмету закупівлі:
Джерело фінансування закупівлі – кошти місцевого бюджету
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 166 500,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 665,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 30 вересня 2019 15:21
Закінчення: 30 вересня 2019 15:42
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

15 шт
Ноутбуки (Джерело фінансування закупівлі – кошти місцевого бюджету)
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92100, Україна, Луганська область, Троїцький район, навчальні заклади
Дата доставки: 31 жовтня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Згідно розділу ІV проекту договору про закупівлю (Додаток №4 до тендерної документації) Пiсляоплата 20 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 вересня 2019 09:56
Дата відповіді: 16 вересня 2019 11:27
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Відповідно до умов п. 1 Додатку №1 до тендерної документації, - технічні, якісні та кількісні характеристики, запропонованого учасниками процедури закупівлі товару, повинні відповідати або бути кращими за наведені у цьому додатку показники (або бути еквівалентними, аналогічними тощо), причому згідно його п. 3 зазначено, що “Усі посилання у цьому Додатку 1 до тендерної документації на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати такими, що містять вираз "або еквівалент". Окрім цього, слід звернути увагу на те, що згідно п. 10.3 Додатку №1 до тендерної документації, учасник у складі його тендерної пропозиції повинен обов’язково надати порівняльну таблицю параметрів запропонованого товару з відомостями щодо їх відповідності (або не відповідності) необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації Додатку №1 до тендерної документації. У наданій таблиці, учасник процедури закупівлі, обов'язково зазначає повне найменування запропонованого товару (марку, модель, артикул і т.п.), а також вказує посилання на конкретну сторінку сайту виробника, що має містити характеристики, які відповідають вимогам зазначеним у технічній специфікації Додатку №1 до тендерної документації.
Примітки: у разі відсутності у наданій учасником процедури закупівлі порівняльній таблиці усієї необхідної вищезазначеної інформації, що вимагається, то даний документ буде розцінено, як такий, що не відповідає умовам тендерної документації та у такому разі тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі буде відхилена.

2). Відповідно до умов п. 10.1 Додатку №1 до тендерної документації, учасник процедури закупівлі, повинен обов’язково подати, як частину своєї тендерної пропозиції для підтвердження прийнятності та відповідності запропонованого товару документи згідно даного переліку, зокрема інформаційну довідку (в довільній формі, за підписом і печаткою) від учасника процедури закупівлі, яка містить інформацію, що підтверджує відповідність його тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам до предмету закупівлі, встановленим цим Додатком. Окрім цього, у даній довідці потрібно обов'язково зазначити повне найменування запропонованого товару (марку, модель, артикул і т.п.), а також країну виробництва товару та найменування його виробника.

3). Згідно умов п. 5 тендерної документації, - вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. Відповідно до частини 1 статті 28 Закону України “Про публічні закупівлі”, - оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Під час проведення електронного аукціону в електронній системі відображаються значення ціни пропозиції учасника та приведеної ціни.
За результатами оцінки даного електронного аукціону електронною системою закупівель визначається найбільш економічно вигідна остаточна пропозиція учасника та ставиться на розгляд Замовнику.
Згідно умов розділу V тендерної документації єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. У Додатку № 3 до тендерної документації ціна без ПДВ зазначається лише учасниками, які не є платниками податку на додану вартість, відповідно до вимог Податкового кодексу України або у разі якщо ПДВ не передбачено для даного виду товару, згідно чинного законодавства.
А отже, система оподаткування не впливає на оцінку, оскільки єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна та оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично шляхом застосування електронного аукціону. Замовник не має технічної можливості впливати на таку автоматичну оцінку та порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ чи з ПДВ. Після завершення аукціону всі пропозиції, які відображаються у протоколі розкритті, вважаються остаточними.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2019 15:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВЕРНА" 159 999,00
UAH з ПДВ
146 397,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 164 700,00
UAH з ПДВ
146 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 жовтня 2019 10:30
Електронний підпис
28 вересня 2019 10:37
Електронний підпис
28 вересня 2019 10:36
РН_Криворогсталь.pdf
28 вересня 2019 10:36
письмо авторизации.pdf
28 вересня 2019 10:36
Договор_РН_ГИЦ.pdf
28 вересня 2019 10:36
Договор_ГИЦ_В19027.pdf
28 вересня 2019 10:36
Верна Уставные.pdf
28 вересня 2019 10:36
Верна Витяг (27.09).pdf

Публічні документи

29 вересня 2019 00:08
Електронний підпис
29 вересня 2019 00:05
20.довідка санкції.pdf
29 вересня 2019 00:05
18.витяг 20.09.19.pdf
29 вересня 2019 00:05
17.витяг ПДВ.pdf
29 вересня 2019 00:02
15.Статут копія.pdf
29 вересня 2019 00:02
14.Наказ на директора.pdf
29 вересня 2019 00:02
11.Технічна документація.pdf
28 вересня 2019 23:48
1.цінова_пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВЕРНА"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВЕРНА"
#24284031
Переможець 146 397,00
UAH з ПДВ
04 жовтня 2019 14:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 жовтня 2019 14:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВЕРНА"
#24284031
146 397,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 листопада 2019 15:00
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2019 12:22
Договір-427__22-10-2019.pdf укладений
22 жовтня 2019 12:21

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 146 397,00
UAH (в тому числі ПДВ 24 399,50 UAH)