ДК 021:2015 - "48820000-2 Сервери" (Серверні станції) /2 лоти/
Очікувана вартість
310 000,00 UAH
UA-2019-09-11-003318-b 691849c668a44cc2b193f4bedb407f3d
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 40108672
Вебсайт замовника: http://vn.npu.gov.ua/
Місцезнаходження замовника: 21050, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Театральна, буд. 10
Контактна особа замовника: Сергій Купровський
+380982412130
ulmtz_vinpolice@ukr.net
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 19 вересня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 вересня 2019 18:00
Очікувана вартість: 310 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


кошти державного бюджету

Документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стосовно представника ( представництва ) у м. Вінниця для гарантійного та сервісного обслуговування
Дата подання: 12 вересня 2019 11:49
Дата відповіді: 19 вересня 2019 17:49
Шановний Замовнику, п. 10 Додаток № 2 до Документації ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ містить вимогу "Наявність у Учасника представника ( представництва ) у м. Вінниця для гарантійного та сервісного обслуговування". Виробники серверного обладнання відокремлюють сервісні послуги від продажу, тому мають окремі мережі незалежних від продажу сервісних центрів (партнерів). Чи вважатимите ви відповідністю зазначеній вимозі наявність у м. Вінниця сервісного центру (партнеру) виробника? Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Наявність Учасника представника ( представництва ) у м. Вінниця для гарантійного та сервісного обслуговування, так як зазначено в Тендерній документації (Технічній специфікації) згідно Додатку 2. З повагою Сергій Купровський.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-20-000042 ● efed263122734b99b8d28e62e4e90b8e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-11-20
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-11-22 10:15:37
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
20.11.2019 №64
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 20.11.2019 №64
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1.UA-2019-09-11-003318-b 11.09.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-11-22 10:41:06

запит про надання поснення

У межах проведення моніторингу закупівлі серверної станції (ДК 021:2015: 48820000-2 – «Сервери»), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-09-11-003318-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення із питання.
Яким чином замовником при укладанні договору від 31.10.2019 №05-2019/03/665 виконані вимоги частини 2 статті 32 Закону щодо укладання договору не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-11-26 17:52:57

Запит про надання пояснення

На Ваш запит про надання пояснення від 22.11.2019 / ID моніторингу UA-M-2019-11-20-000042 / ГУНП у Вінницькій області повідомляє наступне.
11.09.2019 ГУНП у Вінницькій області були оголошені відкриті торги на закупівлю серверних станцій (за 2 лотами) /ідентифікатор закупівлі UA-2019-09-11-003318-b/ (код ДК 021:2015 48820000-2 Сервери) , в тому числі по лоту №1 на закупівлю 1 серверної станції очікуваною вартістю 240000,00 грн.
30.09.2019 відбувся електронний аукціон, за результатами якого найбільш економічно вигідною була визначена тендерна пропозиція ТОВ “УКРКОМ” на суму 199999,00 грн. В результаті розгляду цієї тендерної пропозиції 03.10.2019 (протокол №59/2019) тендерним комітетом ГУНП було визнано ТОВ “УКРКОМ” переможцем торгів, та прийнято рішення про намір укласти з цим товариством договір на закупівлю серверної станції на суму 199999,00 грн.
Повідомлення про намір підписати договір було опубліковане 03.10.2019 об 18:02 год.
Відповідно до вимог ч.2 ст.32 Закону України “Про публічні закупівлі” замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. Тобто, ГУНП у Вінницькій області повинно було укласти договір про закупівлю 1 серверної станції на суму 199999,00 грн. з ТОВ “УКРКОМ” не пізніше 23.10.2019р. При цьому, з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. В цей період відповідальні підрозділи ГУНП за здійснення цієї закупівлі розпочали підготовку договору до його підписання.
Проте, 07.10.2019 до ГУНП у Вінницькій області надійшов лист ГУ ДКСУ у Вінницькій області від 04.10.2019 “Щодо дотримання вимог бюджетного законодавства” з рекомендаціями щодо необхідності дотримання вимог ч.1 ст.48 Бюджетного кодексу України: “Розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов'язання та здійснюють платежі тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами, враховуючи необхідність виконання бюджетних зобов'язань минулих років, довгострокових зобов’язань за енергосервісом, узятих на облік органами Казначейства України; щодо завдань (проектів) Національної програми інформатизації - після їх погодження з Генеральним державним замовником Національної програми інформатизації”. Відповідно до Методики визначення належності бюджетних програм до сфери інформатизації, затвердженої наказом Державного агентства з питань електронного урядування України від 14.05.2019 №35, органи державної влади та інші розпорядники бюджетних коштів погоджують з Генеральним державним замовником Національної програми інформатизації завдання, проекти (роботи) Національної програми інформатизації, які виконуються в межах бюджетних програм, що належать до сфери інформатизації, та/або контракти (договори) на їх виконання відповідно до статті 48 Бюджетного кодексу України та Положення про формування та виконання Національної програми інформатизації, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 31 серпня 1998 року № 1352. До завдань, проектів (робіт) у сфері інформатизації (Національної програми інформатизації) належать завдання, проекти (роботи), що виконуються в межах бюджетних програм або здійснюються в інтересах органів державної влади та інших розпорядників бюджетних коштів і відповідають кодам Національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, що наведені у Переліку кодів Національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що визначають належність завдань, проектів (робіт) до сфери інформатизації (Національної програми інформатизації). В зазначений перелік також включено виконання проектів (робіт) за кодом 48000000-8. Враховуючи це, виникло питання про погодження проекту договору з ТОВ “УКРКОМ” на придбання 1 серверної станції на суму 199999,00 грн. з Державним агентством з питань електронного урядування України, про що було повідомлено Національну поліцію України.
25.10.2019 Національна поліція України направила до Державного агентства з питань електронного урядування України лист №12121/02/29-2019 “Про питання інформатизації” з проханням, з метою недопущення зриву виконання покладених на поліцію завдань у сфері національної безпеки та оборони держави, для беззаперечного дотримання порядку й термінів реєстрації бюджетних зобов’язань і здійснення платежів, надати, в тому числі Державній казначейській службі України, відповідні роз’яснення щодо незастосування до органів та установ поліції вимог, викладених у листі Державного агентства з питань електронного урядування України від 02 серпня 2019 року №1-04-1-1923 до Державної казначейської служби України, за КПКВ 1007020 «Забезпечення діяльності підрозділів, установ та закладів Національної поліції України» задля успішного виконання завдань, визначених у паспорті бюджетної програми за існуючими напрямами використання коштів.
30.10.2019 Національна поліція України, Державна казначейська служба України отримали від Державного агентства з питань електронного урядування України роз’яснення від 29.10.2019 №1/06-3-2985 щодо того, що закупівлі за ДК 021:2015, в тому числі за кодом 48000000-8, що здійснюються Національною поліціє України, а також органами та установами, що належать до сфері її управління, за КПКВ 1007020 не потребують погодження з Агентством у зв’язку з тим, що зазначені закупівлі не спрямовані на виконання заходів щодо розв’язання загальносуспільних проблем у сфері інформатизації, як це передбачено ст.2 Закону України «Про Національну програму інформатизації».
Враховуючи вище викладене, ГУНП у Вінницькій області лише 31.10.2019 змогло підписати з ТОВ “УКРКОМ” договір на закупівлю 1 серверної станції на суму 199999,00 грн.

(Додаток на 7-ми арк.)

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-11-29 11:01:58

запит про надання поснення

У межах проведення моніторингу закупівлі серверної станції (ДК 021:2015: 48820000-2 – «Сервери»), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-09-11-003318-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень із питання.
Яким чином учасник тендеру ТОВ «Укрком», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол від 03.10.2019 №59/2019) обрано переможцем, виконав вимоги:
- п.3 Додатку 1 тендерної документації в частині надання довідки, що подається у формі сканованого документа, складена самостійно учасником, яка містить відомості про учасника, а саме: місцезнаходження учасника, телефон, факс, електронна адреса (за наявності), банківські реквізити; ідентифікаційний код юридичної особи учасника (код ЄДРПОУ); керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові, телефон для контактів, зразок підпису) – для учасників-юридичних осіб, а також відомості щодо особи, уповноваженої на підписання документів тендерної пропозиції в рамках даної процедури закупівлі (посада, прізвище, ім’я, по батькові, телефон для контактів, зразок підпису) у разі, якщо пропозиція підписується іншою особою, ніж керівник; форму власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб).
- п.5 Додатку 1 тендерної документації в частині надання довідки, що підтверджує виконання аналогічних договорів, разом з копіями таких договорів;
- п.5 Додатку 1 тендерної документації в частині надання довідки про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для постачання товару, що закуповується за цими торгами, із зазначенням прізвища, ім’я по батькові, загального стажу та стажу роботи в учасника?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-12-04 18:03:55

Пояснення відповіді даної закупівлі


Головним управлінням Національної поліції у Вінницькій області розглянуто Ваш запит від 29.11.2019 / ID моніторингу UA-M-2019-11-20-000042 / про надання пояснення щодо закупівлі серверної станції за процедурою відкритих торгів.
Повідомляємо, що 11.09.2019 ГУНП у Вінницькій області оголошені відкриті торги на закупівлю серверних станцій (за 2 лотами) /ідентифікатор закупівлі UA-2019-09-11-003318-b/ (код ДК 021:2015 48820000-2 Сервери) , в тому числі по лоту №1 на закупівлю 1 серверної станції очікуваною вартістю 240000,00 грн.
30.09.2019 відбувся електронний аукціон, за результатами якого найбільш економічно вигідною визначена тендерна пропозиція ТОВ “УКРКОМ” на суму 199999,00 грн.
03.10.2019 (протокол №59/2019) тендерним комітетом ГУНП розглянуто тендерну пропозицію ТОВ “УКРКОМ” на відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим ст. 16, вимогам, встановленим ст. 17 Закону України “Про публічні закупівлі”, та умовам тендерної документації. За результатами розгляду тендерної пропозиції зазначеного підприємства встановлено, що вона їм відповідає, зокрема:
1) на виконання п.3 додатку 1 до документації учасником надано Довідку про учасника, завантажену у файлі “Довідка про учасника.pdf”;
2) на виконання п.5 додатку 1 до документації в частині надання довідки у довільній формі про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації учасником надано Довідку щодо наявності власного центру підтримки користувачів та переліку працівників відповідної кваліфікації, що мають вищу освіту в галузі інформаційних технологій, завантажену у файлі “Довідка з переліком працівників власного центру підтримки, що мають вищу освіту в галузі інф. технологій.pdf”;
3) на виконання п.5 додатку 1 до документації в частині надання довідки, що підтверджує виконання аналогічних договорів учасником надано Довідку “Інформація про виконання аналогічного договору”, завантажену у файлі “Довідка про виконання аналогічного договору.pdf”, та Лист-відгук від 26.09.2019 року №135/2/123/05/25-2019, наданий Головним управлінням Національної поліції в Чернівецькій області, завантажений у файлі “Лист-відгук ТОВ УКРКОМ.pdf”.
31.10.2019 Головним управлінням Національної поліції у Вінницькій області підписано з ТОВ “УКРКОМ” договір на закупівлю 1 серверної станції на суму 199999,00 грн.

Надання інформації про усунення порушення замовником

У зв'язку з обставинами, що призвели до порушення дотримання вимог ч. 2 ст. 32 Закону України "Про публічні закупівлі" щодо строків укладення договору з переможцем торгів, Сторони прийшли до взаємної згоди про дострокове розірвання договору № 05-2019/03/665 від 31.10.2019р. про закупівлю товару.

2019-12-13 17:21:45

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 09 грудня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 24 грудня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ , 40108672, Україна, м. Вінниця, вул. Театральна, буд. 10
  2. Інформація про предмет закупівлі: Серверна станція (кошти державного бюджету), 310000UAH, 48820000-2, ДК021, 1, штука
  3. Інформація про оприлюднення: 691849c668a44cc2b193f4bedb407f3d, 2019-09-11
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 22 листопада 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 грудня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Головного управління Національної поліції у Вінницькій області (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерну пропозицію учасника ТОВ «Укром» (лот 1), протокол засідання тендерного комітету від 03 жовтня 2019 року №59/2019, повідомлення про намір укласти договір, договір укладений з ТОВ «Укром» від 31 жовтня 2019 року №05-2019-03-655, повідомлення про внесення змін до договору від 06 листопада 2019 року, додаткову угоду від 06 листопада 2019 року №1, пояснення від 26 листопада 2019 року та 04 грудня 2019 року, отримані від замовника, через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу установлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «Укром», якого визначено переможцем торгів по лоту 1, умовам тендерної документації замовника, в частині ненадання до кінцевого строку подання тендерної пропозиції наступних документів: - довідки, складеної учасником, яка містить відомості про учасника (не дотримано пункт 3 додатку 1 тендерної документації). - копії аналогічного договору (не дотримано пункт 5 додатку 1 тендерної документації). Крім того, встановлено, що учасником ТОВ «Укром» не дотримано вимоги пункту 5 додатку 1 тендерної документації в частині надання «Довідки щодо наявності власного центру підтримки користувачів та переліку працівників відповідної кваліфікації, що мають вищу освіту в галузі інформаційних технологій» без зазначення загального стажу роботи та стажу роботи в учасника. Відповідно до вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника, у разі її невідповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та умовам тендерної документації. Однак, на порушення пунктів 1, 4 частини 1 статті 30 Закону замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника, як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та умовам тендерної документації, та уклав з ним договір 31 жовтня 2019 року №05-2019-03-655. Крім того встановлено, що замовником повідомлення про намір укласти договір оприлюднено 03 жовтня 2019 року, а договір на закупівлю товару між замовником та ТОВ «Укром» укладено 31 жовтня 2019 року, тобто на 28 день з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю та оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, чим порушено вимоги частини 2 статті 32 Закону, а саме: замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо відповідності тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації замовника встановлено порушення пунктів 1, 4 частини 1 статті 30 Закону. За результатами аналізу питання щодо своєчасності укладання договору про закупівлю, встановлено порушення норм частини 2 статті 32 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до нього - порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 71 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
  2. Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Замовником усунуто порушення шляхом розірвання договору від 31.10.2019 №05-2019/03/655 додатковою угодою від 13.12.2019 №2

2019-12-16 09:17:11

Лоти

Інформація про лот

Предмет закупівлі: Серверна станція /лот 1/
Опис предмету закупівлі: кошти державного бюджету
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 240 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 200,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній

Аукціон

Початок: 30 вересня 2019 12:47
Закінчення: 30 вересня 2019 13:08
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 шт.
Серверна станція (кошти державного бюджету)
ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери
Доставка: 21010, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, , вул. Ботанічна, буд.30-32
Дата доставки: 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Поставка товару Продавець надає Покупцю: видаткову накладну, рахунок на оплату, документи, що засвідчують якість товару. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Немає

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 вересня 2019 10:51
Дата відповіді: 19 вересня 2019 15:57
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! ГУНП у Вінницькій області є неприбутковою установою та не є платником ПДВ в розумінні Податкового кодексу України. Враховуючи це, до торгів допускаються всі суб'єкти господарювання незалежно від форми господарювання та систем оподаткування, за якими вони працюють. Оцінка пропозицій Учасників буде здійснюватися за єдиним критерієм – ціни пропозиції ( з урахуванням всіх податків, зборів і всіх обов’язкових платежів, які сплачує Учасник ). Стосовно аналогів предмету закупівлі необхідно зазначити, що постачання аналогів умовами закупівлі не передбачено. З повагою, Сергій Купровський.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2019 13:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЙ АЙ ТІ ТРЕЙДІНГ" 225 724,08
UAH з ПДВ
200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРКОМ" 220 931,21
UAH з ПДВ
199 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 вересня 2019 15:52
sign.p7s
29 вересня 2019 15:50
Витяг платника ПДВ.pdf
29 вересня 2019 15:50
Витяг ЕДРПОУ 25_09_19.pdf
29 вересня 2019 15:50
6 Проект договору.pdf
29 вересня 2019 15:50
5 Тендерна пропозиція 1.pdf
29 вересня 2019 15:50
4.3 Статут.pdf

Публічні документи

08 жовтня 2019 16:54
Довідка корупц УКРКОМ.pdf
03 жовтня 2019 09:56
Довідка про Учасника.pdf
27 вересня 2019 17:52
Тендерна пропозиція.pdf
27 вересня 2019 17:52
Технічна специфікація.pdf
27 вересня 2019 17:52
Статут.pdf
27 вересня 2019 17:52
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
27 вересня 2019 17:52
Лист-відгук ТОВ УКРКОМ.pdf
27 вересня 2019 17:52
Витяг ЭДРПОУ.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРКОМ"
#22891175
Переможець 199 999,00
UAH з ПДВ
03 жовтня 2019 18:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 жовтня 2019 18:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРКОМ"
#22891175
199 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
31 жовтня 2019 15:53
Договір № 05-2019-03-665 від 31.10.2019р..pdf укладений
31 жовтня 2019 15:52
sign.p7s зміни до договору
13 грудня 2019 16:58
Додаткова угода № 2 від 13.12.2019р. до Договору № 05-2019-03-665 від 31.10.2019р..pdf укладений
13 грудня 2019 16:57
sign.p7s зміни до договору
06 листопада 2019 11:47
Додаткова угода № 1 від 06.11.2019р. до Договору №05_2019-03-665 від 31.10.2019р..pdf зміни до договору
06 листопада 2019 11:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі до поставки товару до Договору № 05_2019/03/665 від 31.10.2019р.
Номер договору про закупівлю: 05-2019/03/665
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: У зв'язку з обставинами, що призвели до порушення дотримання вимог ч.2 ст. 32 Закону України "Про публічні закупівлі" щодо строків укладення договору з переможцем торгів, Сторони прийшли до взаємної згоди про дострокове розірвання договору № 05-2019/03/665 від 31.10.2019 про закупівлю товару за державні кошти.

Актуальні тендери

До пошуку