Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп’ютери, сканери потокові, QR-Code сканери
Очікувана вартість
1 631 200,00 UAH
UA-2019-09-06-000401-c eff8b1807857414d8a71f4fd307eb3e6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Полудень Ольга Володимирівна

+380472567509 gu_pfu_prozorro@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Черкаській області
Код ЄДРПОУ: 21366538
Місцезнаходження: 18002, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Смілянська, 23
Контактна особа: Полудень Ольга Володимирівна
+380472567509
gu_pfu_prozorro@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 вересня 2019 13:01
Звернення за роз’ясненнями: до 12 вересня 2019 13:05
Оскарження умов закупівлі: до 18 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 вересня 2019 13:05
Очікувана вартість: 1 631 200,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Тендерна документація

06 вересня 2019 13:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 вересня 2019 13:01
Тендерна_документації_персональні_комп_ютери.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Участь з пропозиціями на окремі лоти
Дата подання: 06 вересня 2019 13:51
Дата відповіді: 09 вересня 2019 12:29
Чи дозволяєте Ви приймати участь в торгах з пропозицією тільки на 1 лот?
Відповідь: Замовник під час планування закупівлі, у разі необхідності, може визначати лоти, якими відповідно до пункту 37 частини першої статті 1 Закону вважається частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволено подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Згідно з пунктом 30 частини першої статті 1 Закону, тендерна пропозиція — це пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовникові відповідно до вимог тендерної документації.

Тому у випадку планування закупівлі за лотами замовник повинен, керуватися пунктом 8 частини другої статті 22 Закону, у тендерній документації зазначити опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота). При цьому учасники подають свої тендерні пропозиції в електронному вигляді щодо кожного лота (частини предмета закупівлі) окремо/

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-06-000401-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "АСАП ДЕМО", Код ЄДРПОУ:41362870
Дата подання: 06 вересня 2019 13:46
Строки постачання
Шановний Замовнику! У Проекті Договору п.5 вказано термін поставки протягом 45 днів з дати підписання договору. Така вимога є дискримінаційною по відношенню до усіх ймовірних учасників торгів та виробників обладнання з нижче вказаних причин та є або помилковою, або такою, що свідчить про попередню домовленість з одним із учасників про надання Замовником заявки на постачання у попередньо узгоджений термін. Усе обладнання, яке необхідно поставити, є зарубіжного виробництва та буде виготовлятися під замовлення, з наступним постачанням в Україну. Замовлення обладнання виробникам, його виробництво і доставка в Україну становитиме, по меншій мірі, 60 календарних днів. Такі терміни постачання стосуються усіх, без винятку, виробників, що офіційно постачають своє обладнання такого типу в Україну. Вимагаємо розглянути питання про перегляд порядку поставки обладнання та внести відповідні зміни, з урахуванням часу його виробництва за кордоном і постачання в Україну.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 вересня 2019 15:18
Вимоги до технічних характеристик обладнання, визначені у тендерній документації не передбачають виготовлення його виробником під замовлення. У пропозиціях компаній, які займаються продажем обладнання, що є предметом закупівлі, є достатня пропозиція моделей обладнання, в тому числі різних виробників, які задовольняють технічним вимогам з терміном доставки значно меншим ніж зазначено в тендерній документації. Отже, враховуючи технічні вимоги до обладнання, встановлений термін поставки не може вважатись дискримінаційним по відношенню до Учасників. Крім того, термін поставки визначений з врахуванням виробничої необхідності зазначеного обладнання.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Персональні комп’ютери
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 495 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 14 950,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 23 вересня 2019 14:53
Закінчення: 23 вересня 2019 15:32
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

65 шт
Персональні комп’ютери
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Смілянська, 23
Дата доставки: 19 листопада 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару джерело фінансування - кошти Пенсійного фонду України Пiсляоплата 3 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 вересня 2019 11:00
Дата відповіді: 09 вересня 2019 13:55
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Вимоги до обладнання ґрунтуються виключно на існуючих міжнародних або національних стандартах, нормах та правилах, не є унікальними для якогось окремого виробника і не містять дискримінаційних умов. Тому усі передбачені Додатком 1 до тендерної документації вимоги є обов’язковими. Учасник має надати документальне підтвердження у вигляді авторизаційного листа (електронна копія) від виробника обладнання щодо партнерських відносин між виробником та Учасником, які необхідні для продажу (поставки) запропонованого Товару, із зазначенням найменування Замовника, найменування запропонованого Товару, номера оголошення та дати оприлюднення в електронній системі закупівель ProZorro.
2) Всі вимоги до закупівлі вказані в додаткfах №2-4 до тендерної документації.
3) Фізичні особи-підприємці, які не є платниками ПДВ мають право приймати участь у даній закупівлі на рівних умовах. Учасник, що є неплатником ПДВ, у складі своєї пропозиції повинен надати документи, що підтверджують його податковий статус. Відповідно до пункту 12 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» найбільш економічно вигідна пропозиція – пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій відповідно до статті 28 цього Закону. При цьому при розгляді та оцінці тендерних пропозицій Замовник забезпечує однаковий підхід до учасників. Відповідно до п. 1 розділу 5 Тендерної документації єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Різної методики щодо учасників одних і тих же торгів бути не може однозначно. При провадженні діяльності у сфері публічних (державних) закупівель замовники керуються базовими принципами, що закріплені в статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, максимальна економія та ефективність та інші. Тому, щоб дотримуватись даних принципів та проводити процедуру закупівлі відповідно до норм чинного законодавства, замовники оцінюють пропозиції учасників, якщо один із них є платником ПДВ, а інший не є платником податку на додану вартість, цілком однаково. Отже, пропозиція постачальника, який не є платником ПДВ, буде оцінюватися на тих саме умовах, як і учасників платників податку на додану вартість.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-06-000401-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "АСАП ДЕМО", Код ЄДРПОУ:41362870
Дата подання: 06 вересня 2019 13:46
Строки постачання
Шановний Замовнику! У Проекті Договору п.5 вказано термін поставки протягом 45 днів з дати підписання договору. Така вимога є дискримінаційною по відношенню до усіх ймовірних учасників торгів та виробників обладнання з нижче вказаних причин та є або помилковою, або такою, що свідчить про попередню домовленість з одним із учасників про надання Замовником заявки на постачання у попередньо узгоджений термін. Усе обладнання, яке необхідно поставити, є зарубіжного виробництва та буде виготовлятися під замовлення, з наступним постачанням в Україну. Замовлення обладнання виробникам, його виробництво і доставка в Україну становитиме, по меншій мірі, 60 календарних днів. Такі терміни постачання стосуються усіх, без винятку, виробників, що офіційно постачають своє обладнання такого типу в Україну. Вимагаємо розглянути питання про перегляд порядку поставки обладнання та внести відповідні зміни, з урахуванням часу його виробництва за кордоном і постачання в Україну.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 вересня 2019 15:18
Вимоги до технічних характеристик обладнання, визначені у тендерній документації не передбачають виготовлення його виробником під замовлення. У пропозиціях компаній, які займаються продажем обладнання, що є предметом закупівлі, є достатня пропозиція моделей обладнання, в тому числі різних виробників, які задовольняють технічним вимогам з терміном доставки значно меншим ніж зазначено в тендерній документації. Отже, враховуючи технічні вимоги до обладнання, встановлений термін поставки не може вважатись дискримінаційним по відношенню до Учасників. Крім того, термін поставки визначений з врахуванням виробничої необхідності зазначеного обладнання.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 вересня 2019 15:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ДАТАСТРІМ 1 242 150,00
UAH з ПДВ
1 242 150,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ЛОЛА ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ 1 489 150,00
UAH з ПДВ
1 180 150,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ 1 480 700,00
UAH з ПДВ
1 480 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АСАП ДЕМО" 1 209 000,00
UAH з ПДВ
1 178 190,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СОФТ ПРОДАКШН" 1 428 570,00
UAH з ПДВ
1 428 570,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 вересня 2019 22:54
Електронний підпис
21 вересня 2019 22:45
3 технічна частина лот 3.pdf
21 вересня 2019 22:45
3 проект договору лот 3.pdf
21 вересня 2019 22:45
3 лист Lenovo СЦ.pdf
21 вересня 2019 22:44
3 лист Lenovo авторизація.pdf
21 вересня 2019 22:44
3 лист Lenovo Windows.pdf
21 вересня 2019 22:44
3 лист Lenovo MIL-Spec 810.pdf
21 вересня 2019 22:44
3 копія Lenovo ISO 14001.PDF
21 вересня 2019 22:44
3 копія Lenovo ISO 9001.PDF
21 вересня 2019 22:44
3 довідка поставка лот 3.pdf
21 вересня 2019 22:44
довідка довкілля.pdf
21 вересня 2019 22:44
відгук ДССЗЗІ.pdf
21 вересня 2019 22:44
довідка код Статуту.pdf
21 вересня 2019 22:44
довідка матер-тех база.pdf
21 вересня 2019 22:44
відгук МОМ.pdf
21 вересня 2019 22:44
довідка працівники.pdf
21 вересня 2019 22:44
відгук ПФУ.pdf
21 вересня 2019 22:43
довідка аналог договори.pdf
21 вересня 2019 22:43
довідка санкції.pdf
21 вересня 2019 22:43
довідка ст 17.pdf
21 вересня 2019 22:43
довідка субпідрядники.pdf
21 вересня 2019 22:43
копія витяг ЄДР 1609.PDF
21 вересня 2019 22:43
копія витяг ПДВ.PDF
21 вересня 2019 22:43
копія наказ.PDF
21 вересня 2019 22:43
копія протокол.PDF
21 вересня 2019 22:43
копія Статут.PDF
21 вересня 2019 22:43
лист згода персональні.pdf

Публічні документи

20 вересня 2019 23:38
Аналогічний договір.pdf
20 вересня 2019 23:38
Тендерна Пропозиція.pdf
20 вересня 2019 23:38
Витяг з реєстру.pdf
20 вересня 2019 23:38
Виписка з реєстру.pdf
20 вересня 2019 23:38
Паспорт.pdf
20 вересня 2019 23:38
Довідка НАЗК.pdf
20 вересня 2019 23:38
ІПН.pdf
20 вересня 2019 23:38
Довідка МВС.pdf

Публічні документи

22 вересня 2019 12:04
Електронний підпис
22 вересня 2019 11:36
Електронний підпис
22 вересня 2019 11:35
21. Сертифікат ISO 14001-2015 HP.pdf
22 вересня 2019 11:35
18. Висновок.pdf
22 вересня 2019 11:35
4. Витяг з ЄДР.pdf
22 вересня 2019 11:35
12. Декларация Монітор.pdf
22 вересня 2019 11:35
10. Висновок.pdf
22 вересня 2019 11:35
13. Сертификат.pdf
22 вересня 2019 11:35
Кваліфікація.pdf
22 вересня 2019 11:35
15. Додаток.pdf
22 вересня 2019 11:35
1. Тендерна пропозиція.pdf
22 вересня 2019 11:35
20. ІПН.pdf
22 вересня 2019 11:35
23. Аналогічний договір 2.pdf
22 вересня 2019 11:35
9. Авторизаційний лист.pdf
22 вересня 2019 11:35
14. Рахунки ДФС.pdf
22 вересня 2019 11:35
22. Аналогічний договір 1.pdf
22 вересня 2019 11:35
19. Паспорт.pdf
22 вересня 2019 11:35
3. Виписка з реєстру.pdf
22 вересня 2019 11:35
12.1. Декларація Монітор.pdf
22 вересня 2019 11:35
8. Сертифікат ISO 9001-2015 HP.pdf

Публічні документи

26 вересня 2019 15:02
Acer_TW_ASIN Letter.pdf
26 вересня 2019 15:02
2018_Acer_AnnualReport_EN.PDF
26 вересня 2019 15:02
109 сторінка Acer_AnnualReport.pdf
26 вересня 2019 13:04
Довідка.pdf
26 вересня 2019 13:04
Довідка несудимість.pdf
21 вересня 2019 16:55
Електронний підпис
20 вересня 2019 22:29
Електронний підпис
20 вересня 2019 19:57
Acer Certificates_ISO_9001.pdf
20 вересня 2019 19:57
Acer Certificates_ISO_9001 копія.pdf
20 вересня 2019 19:57
Acer Certificates_ISO_14001.pdf
20 вересня 2019 19:57
Acer Certificates_ISO_14001 копія.pdf
20 вересня 2019 19:56
Acer - Вывод СЭС.PDF
20 вересня 2019 19:56
інформ лист про ПЗ.pdf
20 вересня 2019 19:56
40__3~1.PDF
20 вересня 2019 19:56
35. Договір ЦНАП Поділ.pdf
20 вересня 2019 19:56
34. Договір ЦНАП Київ.pdf
20 вересня 2019 19:56
33. Договір МОЗ.pdf
20 вересня 2019 19:56
32. Договір КІНТЕГРО.pdf
20 вересня 2019 19:56
28. 120 робочих днів.pdf
20 вересня 2019 19:56
27. Тендерна пропозиція.pdf
20 вересня 2019 19:56
22. Витяг пдв.pdf
20 вересня 2019 19:56
21. Витяг ЄДР 19.09.2019.pdf
20 вересня 2019 19:56
20.1. Виписка.pdf
20 вересня 2019 19:56
20. Статистика АСАП ДЕМО.pdf
20 вересня 2019 19:55
2-E78D~1.PDF
20 вересня 2019 19:55
19. паспорт код Возний.pdf
20 вересня 2019 19:55
17. Опис 2.pdf
20 вересня 2019 19:55
16.Опис 1.pdf
20 вересня 2019 19:55
14. Наказ про призначення.pdf
20 вересня 2019 19:55
12.Статут новий.pdf

Публічні документи

21 вересня 2019 18:26
Електронний підпис
21 вересня 2019 18:22
7 Статут Софт Продакшн.pdf
21 вересня 2019 18:22
8 Виняг платника ПДВ.pdf
21 вересня 2019 18:22
5 2 Договор 52_24062019.pdf
21 вересня 2019 18:22
5 1 Договор 302_19062019.pdf
21 вересня 2019 18:22
4 2 Проект договору .pdf
21 вересня 2019 18:22
3 Тендерна пропозиція.pdf
21 вересня 2019 18:22
2 11 Підвищені вимоги.pdf
21 вересня 2019 18:22
2 7 Сервісні центри DELL.pdf
21 вересня 2019 18:22
2 6 Dell щодо Microsoft.pdf
21 вересня 2019 18:21
2 2 DELL ISO 9001_2015 завір_копія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ДАТАСТРІМ

ФОП ЛОЛА ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ

ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ

ТОВ "АСАП ДЕМО"

ТОВ "СОФТ ПРОДАКШН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АСАП ДЕМО"
#41362870
Переможець 1 178 190,00
UAH з ПДВ
26 вересня 2019 12:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 вересня 2019 12:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АСАП ДЕМО"
#41362870
1 178 190,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 листопада 2019 14:38
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2019 10:26
000401-с.pdf укладений
09 жовтня 2019 10:13

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 178 190,00
UAH (в тому числі ПДВ 196 365,00 UAH)