Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування принтерів, заправка та відновлення картриджів (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.)
Очікувана вартість
163 410,00 UAH
UA-2019-09-04-000736-c a4650f2cc5ea45008ffb8af5fe8fb33e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного

+38044-309-75-09; +38044-309-7 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного
+38044-309-75-09; +38044-309-7
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 вересня 2019 15:57
Звернення за роз’ясненнями: до 10 вересня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 вересня 2019 18:00
Очікувана вартість: 163 410,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками.
Бєлашова Наталія Володимирівна – начальник відділу договірної роботи виробничого підрозділу вагонна дільниця станції Київ-Пасажирський АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.317, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-72-73, e-mail відсутній. Вид предмета закупівлі: послуга.Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. Лот №1, Лот №2, - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Лот №1, Лот №2, - Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації.Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Протягом 30 (тридцяти) банківських днів, але не раніше дати реєстрації податкових накладних, згідно акту прийому-передачі наданих послуг, підписаних представником кінцевого одержувача послуг та уповноваженими представниками Замовника.Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

04 вересня 2019 15:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 вересня 2019 15:54
ТД__622-19_Послуги з технічного обслуговування принтерів, заправка та відновленн.doc
04 вересня 2019 15:54
Оголошення_.doc
04 вересня 2019 15:54
Договір.docx

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 2.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 75 462,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 750,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 23 вересня 2019 15:04
Закінчення: 23 вересня 2019 15:25
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Послуги з технічного обслуговування принтерів, заправка та відновлення картриджів (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.))
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Протягом 30 (тридцяти) банківських днів, але не раніше дати реєстрації податкових накладних, згідно акту прийому-передачі наданих послуг, підписаних представником кінцевого одержувача послуг та уповноваженими представниками Замовника. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 вересня 2019 15:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КАШИРІН ЕДУАРД СЕРГІЙОВИЧ 59 810,00
UAH з ПДВ
59 810,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОЯЛ ДНІПРО" 73 310,00
UAH з ПДВ
73 310,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 жовтня 2019 09:31
IMG_0002.jpg
10 жовтня 2019 09:31
IMG_0001.jpg
19 вересня 2019 11:41
Гарант_лист.pdf
19 вересня 2019 11:41
4.3.1.2_відгук.pdf
19 вересня 2019 11:41
4.3.1.1_відгук.PDF
19 вересня 2019 11:41
1.3._Лист-згода.pdf
19 вересня 2019 11:41
1.1_Довідка відомості.pdf
19 вересня 2019 11:41
2.1_витяг ЄП_ 2019.pdf
19 вересня 2019 11:41
Синельн_ТЗ лот2 (3).pdf
19 вересня 2019 11:41
5,1_Лист-підтверд_догов .pdf

Публічні документи

19 вересня 2019 16:01
11.pdf
19 вересня 2019 16:01
7.pdf
19 вересня 2019 16:01
12.pdf
19 вересня 2019 16:01
виписка з ЄДР.pdf
19 вересня 2019 16:01
3.pdf
19 вересня 2019 16:01
8.pdf
19 вересня 2019 16:01
6.pdf
19 вересня 2019 16:01
9f.pdf
19 вересня 2019 16:01
2.pdf
19 вересня 2019 16:01
10.pdf
19 вересня 2019 16:01
Синельн_РОЯЛ_лот2.pdf
19 вересня 2019 16:01
витяг ПДВ.pdf
19 вересня 2019 16:01
5.pdf
19 вересня 2019 16:01
1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КАШИРІН ЕДУАРД СЕРГІЙОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОЯЛ ДНІПРО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КАШИРІН ЕДУАРД СЕРГІЙОВИЧ
#3144913130
Переможець 59 810,00
UAH з ПДВ
08 жовтня 2019 10:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 жовтня 2019 10:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КАШИРІН ЕДУАРД СЕРГІЙОВИЧ
#3144913130
59 810,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 лютого 2020 13:24
Звіт Дог. 19792.docx укладений
26 лютого 2020 13:24
Електронний підпис укладений
25 жовтня 2019 14:07
УЗ-ЦЛ-19792-Ю.pdf укладений
25 жовтня 2019 13:52

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 59 590,00
UAH