Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп’ютери, робочі станції, модулі пам’яті, 2 лоти
Personal computers, workstations, memory modules, 2 lots
Очікувана вартість
13 899 337,00 UAH
UA-2019-08-29-002146-a 6dd8af1b63a445fa956ac42cdca6538b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Бабієнко

+380442540108 natalia.babiienko@bank.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Національний Банк України
Код ЄДРПОУ: 00032106
Вебсайт: http://bank.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Інститутська, 9
Контактна особа: Наталя Бабієнко
+380442540108
natalia.babiienko@bank.gov.ua
Додаткові контактні особи: Анатолій Чорнопольський
+3800442535682
Anatolii.Chornopolskyi@bank.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: National Bank of Ukraine
National ID: 00032106
Contact point: Natalia Babiienko
+380442540108
natalia.babiienko@bank.gov.ua
Additional contacts: Анатолій Чорнопольський
+3800442535682
Anatolii.Chornopolskyi@bank.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 29 серпня 2019 18:22
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 жовтня 2019 11:00
Очікувана вартість: 13 899 337,00 UAH з ПДВ
Publication date: 29 серпня 2019 18:22
Enquiries until: 24 вересня 2019 11:00
Complaints submission until: до 30 вересня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 04 жовтня 2019 11:00

Information

Estimated total value: 13 899 337 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Scope of the procurement
Місце поставки товарів: вул. Пухівська, 5, м. Київ, 02222.
Строк поставки товару в повному обсязі: не більше 60 календарних днів з дати підписання договору уповноваженими особами обох сторін.
Place for delivery of goods: 5, Pukhivska St., Kyiv, 02222.
Term for delivery of goods in full: no more than 60 calendar days from the date when the agreement is signed by the authorized representatives of both parties.

Тендерна документація

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-08-29-002146-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "СІ-ЕЛ", Код ЄДРПОУ:30404738
Дата подання: 21 жовтня 2019 16:31
Скарга
Скарга на прийняте Замовником рішення про допуск до аукціону за процедурою відкритих торгів на закупівлю Персональні компю'ютери, робочі станції, модулі пам'яті, лот 1 - персональні компю'тери, модулі пам'яті.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 жовтня 2019 19:55
рішення від 24.10.2019 № 15341 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 24 жовтня 2019 19:55
рішення від 08.11.2019 № 16325 .pdf
Дата публікації: 13 листопада 2019 22:57
Коментар замовника щодо усунення порушення: Національний банк України, керуючись частиною сьомою статті 18 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами та доповненнями) (далі – Закон), повідомляє, що на виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 08.11.2019 № 16325-р/пк-пз (скарга № UA-2019-08-29-002146-a.b1) Тендерний комітет Національного банку України на засіданні 20.11.2019 скасував рішення Тендерного комітету Національного банку України від 17.10.2019 щодо відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю “СІ-ЕЛ” стосовно закупівлі “Персональні комп’ютери, робочі станції, модулі пам’яті”, 2 лоти: лот 1 – персональні комп’ютери, модулі пам’яті; лот 2 – робочі станції, код Національного класифікатора України “Єдиний закупівельний словник” ДК 021:2015 – 30210000-4 – “Машини для обробки даних (апаратна частина)” відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів UA-2019-08-29-002146-a за лотом 1 – персональні комп’ютери, модулі пам’яті.
Дата виконання рішення замовником: 20 листопада 2019 18:22

Документи подані скаржником

21 жовтня 2019 16:31
01_Тендерна пропозиція.pdf
21 жовтня 2019 16:31
Лист до Закупки.pdf
21 жовтня 2019 16:31
Лист Закупки.pdf
21 жовтня 2019 16:31
скаргаНБУ1.pdf
21 жовтня 2019 16:31
Копия платежки.pdf

Документи подані замовником

20 листопада 2019 18:22
Лист про усунення порушень.pdf

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: лот 2 – робочі станції
Опис предмету закупівлі:
Місце поставки товарів: вул. Пухівська, 5, м. Київ, 02222. Кількість, обсяг поставки товарів: робоча станція, процесор Intel Core i7 – 90 компл., робоча станціїя, процесор Intel Core i9 – 1 компл. Строк поставки товару в повному обсязі: не більше 60 календарних днів з дати підписання договору уповноваженими особами обох сторін.
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 4 126 887,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 40 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 40000 UAH


Title: lot 2: workstations
Description: Place for delivery of goods: 5, Pukhivska St., Kyiv, 02222. Quantity of goods / delivery volume: workstation, Intel Core i7 processor – 90 sets; workstation, Intel Core i9 processor - 1 set. Term for delivery of goods in full: no more than 60 calendar days from the date when the agreement is signed by the authorized representatives of both parties.
Current status: Unsuccessful
Estimated total value: 4 126 887,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 40 000,00 UAH including VAT
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

91 комп
лот 2 – робочі станції (кошти Національного банку України)
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02222, Україна, Київська область, м. Київ , вул. Пухівська, 5
Дата доставки: 31 грудня 2019

lot 2: workstations (funds of the National Bank of Ukraine)
CPV: 30210000-4

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за договором здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів після підписання уповноваженими особами сторін акта про приймання-передавання товару у повному обсязі Пiсляоплата 10 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

ЛОТ 2
Дата подання: 19 вересня 2019 12:55
Дата відповіді: 20 вересня 2019 15:32
Доброго дня. Просимо пояснити про необхідність у 3 шт аудіо портів - це загальна кількість портів на передній та задній частині корпусу? чи 3 шт на передній та 3 шт на задній частині корпусу? також просимо уточнити яке обладнання буде підключено одразу в ці порти. Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня.
Мається на увазі 3 стандартні аудіо порти на задній або фронтальній панелі системного блоку, а саме Line In port (лінійний вхід), Line Out (лінійний вихід), Microphone port (мікрофонний вхід).
Серед обладнання, що одночасно може бути підключено можливі такі варіанти: колонки, навушники, мікрофон окремо або разом.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 20 листопада 2019
UA-2019-08-29-002146-a6dd8af1b63a445fa956ac42cdca6538b
Найменування: Національний Банк України
Код ЄДРПОУ: 00032106
Місцезнаходження: 01601, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Інститутська, 9
Учасник Документи Рішення
ТОВ "СТАРЛІНК" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ" Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

04 жовтня 2019 10:37
Лист.pdf
04 жовтня 2019 10:37
Звіт відпов.pdf
04 жовтня 2019 10:37
Додаток 3.pdf
04 жовтня 2019 10:37
Додаток 3.pdf
04 жовтня 2019 10:37
Звіт відпов.pdf
04 жовтня 2019 10:37
W.pdf
04 жовтня 2019 10:37
Sertyfikat_TechPro_до2020.pdf
04 жовтня 2019 10:37
Deklaratsia_TechPro_2020.pdf
04 жовтня 2019 10:37
Certificate-184447.jpg
04 жовтня 2019 10:37
W.pdf
04 жовтня 2019 10:37
Sertyfikat_TechPro_до2020.pdf
04 жовтня 2019 10:37
Deklaratsia_TechPro_2020.pdf
04 жовтня 2019 10:37
Certificate-184447.jpg
04 жовтня 2019 10:37
Лист.pdf
04 жовтня 2019 10:37
Статут.pdf
04 жовтня 2019 10:37
Свідоцтво ПДВ.pdf
04 жовтня 2019 10:37
Протокол.pdf
04 жовтня 2019 10:37
Лист.pdf

Документи

Документи

Публічні документи

04 жовтня 2019 10:52
Електронний підпис
04 жовтня 2019 10:52
Електронний підпис
04 жовтня 2019 10:51
статут+опис.pdf
04 жовтня 2019 10:51
протокол+наказ.pdf
04 жовтня 2019 10:51
проект договору.pdf
04 жовтня 2019 10:51
Лист НБУ по ліцензії.pdf
04 жовтня 2019 10:51
Інформаційна довідка.pdf
04 жовтня 2019 10:51
звіти_Лот 2.pdf
04 жовтня 2019 10:51
звіти Лот2_2.pdf
04 жовтня 2019 10:51
декларація_Сангіг_Лот2.pdf
04 жовтня 2019 10:51
ВПВ ст. 17.pdf
04 жовтня 2019 10:51
Info letter UA NB z4 Oct2019 .pdf
04 жовтня 2019 10:51
Info letter UA NB Oct2019 .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СТАРЛІНК"

ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ"

ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ"

Інформація про відміну

Дата відміни
20 листопада 2019 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій