Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання (Комп'ютерний комплекс, портативні та персональні комп'ютери)
Очікувана вартість
647 779,00 UAH
UA-2019-08-21-000140-c 46378d565d564b9cb320eba284699d4a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яна Гулич

+380365964457 gyli4@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Млинівська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04386338
Вебсайт: http://smt.mln.rv.ua
Місцезнаходження: 35100, Україна , Рівненська обл., смт Млинів, вул.Ватутіна, 1
Контактна особа: Яна Гулич
+380365964457
gyli4@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 серпня 2019 09:03
Звернення за роз’ясненнями: до 27 серпня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 вересня 2019 09:00
Очікувана вартість: 647 779,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Джерело фінансування - з місцевого та державного бюджетів. Доставка здійснюється протягом 30 днів з дня укладення договору.

Тендерна документація

21 серпня 2019 09:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2019 09:06
Тендерна документація - комп.обладнання.doc

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Комп’ютерна техніка
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 587 779,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 500,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 09 вересня 2019 11:06
Закінчення: 09 вересня 2019 11:27
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

49 од
Комп’ютерна техніка
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35100, Україна, Рівненська область, Млинів, вул. Степана Бандери, 1
Дата доставки: 27 вересня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється не пізніше 10 банківських днів з дня отримання покупцем видаткової накладної. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 серпня 2019 11:18
Дата відповіді: 23 серпня 2019 12:43
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? 2) Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: «Доброї пори, доби. Ретельно вивчивши Ваше звернення надаємо наступну інформацію. 1) У п. 3 Додатку Тендерної документації зазначається, у разі посилання в цій Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або виробника слід вважати «або еквівалент». Товар, запропонований Учасником, повинен відповідати технічним вимогам, встановленим у даному додатку до тендерної документації. 2) У п. 5.1 Додатку № 3 Тендерної документації зазначається, в порівняльній таблиці відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника з зображеннями (кресленнями) запропонованого у тендерній документації товару обов‘язково зазначається виробник та модель для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника. 3) У Тендерні документації не міститься обмеження щодо фізичних осіб-підприємців неплатників податку на додану вартість (ПДВ). Також звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п. 1.2. Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції найбільш екомічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ). Тобто, при подачі тендерної пропозиції учасник, визначаючи ціну тендерної пропозиції, повинен враховувати всі податки та збори, у тому числі ПДВ, за умови якщо він є його платником. Відповідно тендерний комітет при розгляд тендерної пропозиції учасника не додаватиме до ціни тендерної пропозиції суму ПДВ 20 %.».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 вересня 2019 11:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" 535 005,72
UAH з ПДВ
535 005,72
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 569 298,24
UAH з ПДВ
569 298,24
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 вересня 2019 17:34
Електронний підпис
16 вересня 2019 17:34
2. Довідка МВС 16.09..rar
09 вересня 2019 12:44
Електронний підпис
05 вересня 2019 17:07
Електронний підпис
05 вересня 2019 17:07
Certificate-177781.pdf
05 вересня 2019 17:07
Acer_монитор_UA.060.D.1200-16.pdf
05 вересня 2019 17:07
Acer_монитор_UA.060.D.1199-16.pdf
05 вересня 2019 17:07
ACER 2 001.jpg
05 вересня 2019 17:07
ACER 1 001.jpg
05 вересня 2019 17:07
Серт відп NB 2016.pdf
05 вересня 2019 17:07
Лист Майкрософт.pdf
05 вересня 2019 17:07
Декларация_ЕМС_НВО.JPG
05 вересня 2019 17:07
6. Протокол повноваження.pdf
05 вересня 2019 17:07
4. Статут.pdf
05 вересня 2019 17:07
3. Витяг ПДВ.pdf
05 вересня 2019 17:07
27. Тендерна пропозиція.pdf
05 вересня 2019 17:07
23. Проект договору.pdf
05 вересня 2019 17:06
21. Лист-згода Лєбєдєва.pdf
05 вересня 2019 17:06
20. Паспорт Лєбєдєва.pdf
05 вересня 2019 17:06
2. Витяг ЄДРПОУ.pdf
05 вересня 2019 17:06
19. Лист про висновки СЕС.pdf
05 вересня 2019 17:06
17. Лист про сертифікацію.pdf
05 вересня 2019 17:06
1. Виписка з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

05 вересня 2019 18:50
Електронний підпис
05 вересня 2019 18:49
Порівняльна таблиця.pdf
05 вересня 2019 18:49
Проект договору.pdf
05 вересня 2019 18:49
MS MPN SILVER LETTER.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"
#42246444
Переможець 535 005,72
UAH з ПДВ
16 вересня 2019 15:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 вересня 2019 15:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"
#42246444
535 005,72
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 листопада 2020 10:50
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2019 15:50
Додаткова угода +специфікація.PDF зміни до договору
29 листопада 2019 15:44
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2019 10:56
Додаткова угода № 1 від 28.11.2019.PDF зміни до договору
29 листопада 2019 10:54
Електронний підпис зміни до договору
07 жовтня 2019 07:56
протокол.PDF зміни до договору
07 жовтня 2019 07:47
Електронний підпис укладений
30 вересня 2019 12:51
договір (3).PDF укладений
30 вересня 2019 12:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): в зв'язку із технічною помилкою внести зміни в п. 7 звіту про результати проведення закупівлі в частині строки поставки , а саме: «Строки поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг - до 30 жовтня 2019 року
Номер договору про закупівлю: 813
Договір:
Номер додаткової угоди: протокол про виправлення технічної помилки
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми договору без зміни кількості та якості товарів відповідно до п. 5, ч. 4, ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 813
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми договору без зміни кількості та якості товарів відповідно до п. 5, ч. 4, ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 813
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 535 000,68
UAH (в тому числі ПДВ 89 166,78 UAH)