Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Витратні матеріали для проведення оперативних втручань при катаракті та вітреоретинальній патології, 4 лота
Consumables for cataract and vitreoretinal pathology surgery, 4 lots
Очікувана вартість
18 465 000,00 UAH
UA-2019-08-20-000914-a 72abd37098fb4daaa7836e26eec24fa7
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Беденок Лілія Василівна

+380442840879 doztender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02012906
Вебсайт: http://health.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., м.Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
Контактна особа: Беденок Лілія Василівна
+380442840879
doztender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Health Department of the Kyiv City Council (Kyiv City State Administration)
National ID: 02012906
Contact point: Bedenok Liliya Vasylivna
+380442840879
doztender@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 20 серпня 2019 18:19
Звернення за роз’ясненнями: до 10 вересня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 вересня 2019 18:00
Очікувана вартість: 18 465 000,00 UAH з ПДВ
Publication date: 20 серпня 2019 18:19
Enquiries until: 10 вересня 2019 18:00
Complaints submission until: до 16 вересня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 20 вересня 2019 18:00

Information

Estimated total value: 18 465 000 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Scope of the procurement
Строк поставки: протягом 2019 року (не більше 10 днів з дати отримання письмової заявки Замовника)
Delivery term: during 2019 (no more than 10 days from the date of receipt of the Customer's written request)

Тендерна документація

11 вересня 2019 17:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2019 16:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2019 18:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2019 16:51
Внесення_змін_1.PDF
11 вересня 2019 16:51
Оголошення про заплановану закупівлю зміни 1.pdf
20 серпня 2019 18:20
Оголошення_про_заплановану_закупівлю.PDF
11 вересня 2019 16:51
ТД катарактальна хірургія зміни 1.pdf
20 серпня 2019 18:20
ТД_катарактальна_хірургія.PDF
11 вересня 2019 16:51
Додаток 5 (Загальна інформація про учасника) зміни 1.pdf
20 серпня 2019 18:20
Додаток_5_(Загальна_інформація_про_учасника).PDF
11 вересня 2019 16:51
Додаток 4 (Проект договору) зміни 1.pdf
20 серпня 2019 18:20
Додаток_4_(Проект_договору).PDF
11 вересня 2019 16:51
Додаток 3 (Документи після акцепту) зміни 1.pdf
20 серпня 2019 18:20
Додаток_3_(Документи_після_акцепту).PDF
11 вересня 2019 16:51
Додаток 2 (Технічні вимоги) зміни 1.pdf
20 серпня 2019 18:20
Додаток_2_(Технічні_вимоги).PDF
11 вересня 2019 16:51
Додаток 1 (Кваліфікація) зміни 1.pdf
20 серпня 2019 18:20
Додаток_1_(Кваліфікація).PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо медико-технічних вимог
Дата подання: 28 серпня 2019 15:22
Дата відповіді: 02 вересня 2019 12:31
Доброго дня! Просимо внести зміни до Тендерної документації та виключити вимогу п.5 Додаток 2 , щодо обов`язковості внесення витратних матеріалів до реєстру оптово-відпускних цін на лікарські засоби. Приймаючи до уваги що, витратні матеріали не є лікарськими засобами, а є медичними виробами та з 09.02.2017 р. (з моменту опублікування Постанови № 43 від 25.01.2017 року, якою внесено зміни до Постанови КМУ № 240 від 02.07.2014) відмінено обов’язкову реєстрацію оптово-відпускних цін на медичні вироби, тобто скасовано процедуру декларування медичних виробів. Тому вимога щодо надання витягу з наказу МОЗ або надання копії листа МОЗ про внесення товару до медичної техніки не правомірна.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Надання підтверджуючих документів на виконання пункту 5 Загальних вимог Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю вимагається в разі, якщо це передбачено законодавством України.
Щодо медико-технічних вимог
Дата подання: 06 вересня 2019 11:25
Дата відповіді: 11 вересня 2019 11:16
Доброго дня! Просимо розглянути наші нижченаведені пояснення та взяти їх до уваги, а саме: Щодо Технічних вимог, Додаток 2, Найменування 17, Лот №2: Наша компанія планує прийняти участь у торгах, для чого вивчила ринок та з’ясувала, що Найменування 17 - Зонд для передньої вітректомії або еквівалент, представлений виробником Алкон. Ми попередньо звернулась до Виробника з запитом про можливість поставки у разі нашої перемоги у тендері з вказаним продуктом та отримали негативну відповідь. Виробник не в змозі виконати поставку. Натомість, виробник запропонував покращений аналог цього товару для тендерної закупівлі, а саме - «Комплект комбінований TOTALPLUS 10000CPM Bevel, з клапаном, 0,9 мм, 25+калібру», що в клінічних умовах дозволяє хірургу виконувати не тільки передню, а і задню вітректомію. Вартість вищезазначеного комплекту значно більше ніж заявлена і очікується вами за лот, а відтак пропозиція значно збільшить вартість Лоту № 2. Просимо прийняти до уваги надану інформацію. Щодо Технічних вимог, Додаток 2, Найменування 8 Лот №1 та Найменування №10 Лот №2 – «Касета для системи офтальмологічної з комплектом дрібних деталей для факоемульсифікації з факоголкою Intrepid Plus Ultra MK, 30K 0.9 mm 30° Infiniti» Вказаний товар із заявленими показниками представлений виробником Алкон. Звернувшись до Виробника з пропозицією надання гарантиійного листа для поставки цього Товару, нас було повідомлено, що зазначене найменування виробником може бути поставлене у вигляді : Комплект витратних матеріалів для системи офтальмологічної що складається з: Комплект INT РLUS базовий (касета), Мікронаконечник ABS Kelman 30 градусів, Комплект дрібних деталей з інфузійним рукавом MicroSmooth 0.9мм. В зв’язку із чим просимо внести зміни до технічної документації, оскільки вказаного Вами найменування (касети), не існує згідно Декларації про відповідність від Виробника. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З врахуванням Вашого питання буде внесено зміни до тендерної документації на закупівлю.

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: лот 4 - Зонд для передньої вітректомії (45074 Система вітректомії) - 450 од.
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 1 957 500,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 9 787,50 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 58700 UAH


Title: lot 4 - Anterior vitrectomy probe (45074 Vitrectomy system) - 450 units
Current status: Unsuccessful
Estimated total value: 1 957 500,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 9 787,50 UAH including VAT
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

450 од
лот 4 - Зонд для передньої вітректомії (45074 Система вітректомії) - 450 од. (джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету)
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київська, м. Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
Дата доставки: 31 грудня 2019

lot 4 - Anterior vitrectomy probe (45074 Vitrectomy system) - 450 units (source of procurement financing: local budget funds)
CPV: 33140000-3

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником вартості товарів, зазначених в специфікації до договору, після їх отримання та згідно пред'явленої учасником видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться протягом 5 банківських днів з дати отримання замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом Пiсляоплата 5 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 07 жовтня 2019
UA-2019-08-20-000914-a72abd37098fb4daaa7836e26eec24fa7
Найменування: Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02012906
Місцезнаходження: 01001, Україна, Київська обл., м.Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
Учасник Документи Рішення
ТОВ "Медична компанія "Медікус" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ СТЕРІМЕД Документи
Відхилено
Документи

Документи

20 вересня 2019 18:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

20 вересня 2019 18:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

20 вересня 2019 14:29
19 БГ 008_601 ГР ЛОТ 4.rar
20 вересня 2019 14:29
18 Установчі документи.rar
20 вересня 2019 14:28
16 Проект договору дод4.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Медична компанія "Медікус"

ТОВ СТЕРІМЕД

Інформація про відміну

Дата відміни
07 жовтня 2019 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій