Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (тести та тест-смужки)
Очікувана вартість
485 016,67 UAH
UA-2019-08-19-001097-b f02a46414f4a47efb7f7b13f7bbbfbb1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Костюк

380672630102 t.kostiuk@likar.center

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Житомирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41931754
Вебсайт: http://likar.center
Місцезнаходження: 10020, Україна , Житомирська обл., Житомир, майдан Визволення, буд. 1
Контактна особа: Тетяна Костюк
380672630102
t.kostiuk@likar.center
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 серпня 2019 16:30
Звернення за роз’ясненнями: до 24 серпня 2019 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 30 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 вересня 2019 23:59
Очікувана вартість: 485 016,67 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання


Тендерна документація

19 серпня 2019 16:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2019 16:32
Тендерна документація .pdf
19 серпня 2019 16:32
Форма пропозиції.xlsx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-19-001097-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ОПТМЕДФАРМПОСТАЧ", Код ЄДРПОУ:42751474
Дата подання: 10 вересня 2019 16:30
Скарга на дискваліфікацію
Шановний Замовнику! Доводимо до Вашого відома що накладення електронного цифрового підпису (Електронного кваліфікованого ключа) не являється рушення Закону України про публічні закупівлі, яким Ви повинні керуватися при виборі переможця та в пункті 7,17 Тендерної документації Замовника накладення ЕЦП не було внесено Вами як критерій дискваліфікації.На підставі вищезазначеного вимагаємо видалити даний пункт з Протоколу Дискваліфікації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 вересня 2019 10:50
Доброго дня. Відповідно до п. 7.3.2. тендерної документації замовник визначає обов’язковим застосування учасниками кваліфікованого електронного підпису (КЕП) під час участі в процедурі закупівлі. Згідно п. 7.14.1.6. тендерної документації учасника дискваліфіковано у зв'язку з тим, що його тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-08-19-001097-b.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ОПТМЕДФАРМПОСТАЧ", Код ЄДРПОУ:42751474
Дата подання: 11 вересня 2019 11:05
скарга на дискваліфікацію
Шановний Замовнику! Вимагаємо видалити пункт про наклдення ЕЦП із протоколу та надати для доступу вірний протокол з чітко та правильно вказаною причиною дискваліфікації. В попередньому варіант Вами і вказано пункт про накладення ЕЦП нами як учасником що не відповідало вимогам тендерної документації . У відповіді- що ЕЦП було вимогою замовника. Нашою компанією ЕЦП було накладено згадно Ваших вимог. Сформулюйте чітко причину дискваліфікації та внесіть в протокол.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 вересня 2019 15:19
Доброго дня! У п. 7.3.2. тендерної документації зазначено, що відповідно до абз. 3 ч. 3 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 6, 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», ч. 2 ст. 17, 18, 19 Закону України «Про електронні довірчі послуги» Замовник визначає ОБОВ’ЯЗКОВИМ застосування учасниками кваліфікованого електронного підпису (КЕП) під час участі в процедурі закупівлі. Учасник ТОВ "ОПТМЕДФАРМПОСТАЧ" (42751474) застосував електронну печатку, що не відповідає вимогам тендерної документації і є підставою для відхилення.
Також у п. 3.3.5. зазначено, що предмет закупівлі - тест-смужки для моніторингу рівня глюкози в крові IME-DC, а учасником ТОВ "ОПТМЕДФАРМПОСТАЧ" запропоновано товар, який не відповідає вимогам тендерної документації, а саме тест-смужки для контролю рівня глюкози у крові GAMMA Diamond Prima. Відповідно до п. 7.14.1.6. тендерної документації учасник ТОВ "ОПТМЕДФАРМПОСТАЧ" підлягає відхиленню, так як тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-08-19-001097-b.a7
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ОПТМЕДФАРМПОСТАЧ", Код ЄДРПОУ:42751474
Дата подання: 11 вересня 2019 16:10
Скарга на дискваліфікацію
Доброго дня! У п. 7.3.2. тендерної документації зазначено, що відповідно до абз. 3 ч. 3 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 6, 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», ч. 2 ст. 17, 18, 19 Закону України «Про електронні довірчі послуги» Замовник визначає ОБОВ’ЯЗКОВИМ застосування учасниками кваліфікованого електронного підпису (КЕП) під час участі в процедурі закупівлі. Учасник ТОВ "ОПТМЕДФАРМПОСТАЧ" (42751474) застосував електронну печатку, що не відповідає вимогам тендерної документації і є підставою для відхилення.
Також прохання дати пояснення щодо відмінності КЕП та ЕЦП згідно тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 вересня 2019 09:06
Доброго дня! Згідно перевірки на ЦЗО Вами було використано саме електронну печатку, що не відповідає п. 7.3.2. тендерної документації. Відповідно до абз. 7 п. 2 ч. 1 наказу Міністерства фінансів України № 557 від 06.06.2017 зазначено, що "електронна печатка - електронний цифровий підпис, який ЗА ПРАВОВИМ СТАТУСОМ ПРИРІВНЮЄТЬСЯ ДО ПЕЧАТКИ з урахуванням вимог статті 3 Закону України «Про електронний цифровий підпис»".
Номер вимоги: UA-2019-08-19-001097-b.a8
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ОПТМЕДФАРМПОСТАЧ", Код ЄДРПОУ:42751474
Дата подання: 12 вересня 2019 10:12
Скарга на дискваліфікацію
Шановний Замовнику!
Згідно Закону України Про довірчі електронні послуги № 2155-VIII стаття 1. пункт 17 та 18. Електронний цифровий підпис та Електронна Цифрова печатка-терміни аналогічні та не являються підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника. Вимагаємо видалити даний пункт з протоколу дискваліфікації та оприлюднити новий протокол.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 вересня 2019 11:57
Доброго дня! Згідно перевірки на ЦЗО Вами було використано саме електронну печатку, що не відповідає п. 7.3.2. тендерної документації. Відповідно до абз. 7 п. 2 ч. 1 наказу Міністерства фінансів України № 557 від 06.06.2017 зазначено, що "електронна печатка - електронний цифровий підпис, який ЗА ПРАВОВИМ СТАТУСОМ ПРИРІВНЮЄТЬСЯ ДО ПЕЧАТКИ з урахуванням вимог статті 3 Закону України «Про електронний цифровий підпис»". Також у Законі України "Про довірчі електронні послуги" № 2155 не зазначено, що електронна печатка та електронний підпис - аналогічні терміни, як Ви стверджуєте.
Номер вимоги: UA-2019-08-19-001097-b.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ОПТМЕДФАРМПОСТАЧ", Код ЄДРПОУ:42751474
Дата подання: 10 вересня 2019 16:32
Скарга на дискваліфікацію
Шановний Замовнику! Доводимо до Вашого відома що накладення електронного цифрового підпису (Електронного кваліфікованого ключа) не являється рушення Закону України про публічні закупівлі, яким Ви повинні керуватися при виборі переможця та в пункті 7,17 Тендерної документації Замовника накладення ЕЦП не було внесено Вами як критерій дискваліфікації.На підставі вищезазначеного вимагаємо видалити даний пункт з Протоколу Дискваліфікації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 вересня 2019 10:51
Доброго дня. Відповідно до п. 7.3.2. тендерної документації замовник визначає обов’язковим застосування учасниками кваліфікованого електронного підпису (КЕП) під час участі в процедурі закупівлі. Згідно п. 7.14.1.6. тендерної документації учасника дискваліфіковано у зв'язку з тим, що його тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-08-19-001097-b.a5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ОПТМЕДФАРМПОСТАЧ", Код ЄДРПОУ:42751474
Дата подання: 11 вересня 2019 11:06
скарга на дискримінацію
Шановний Замовнику! Вимагаємо видалити пункт про наклдення ЕЦП із протоколу та надати для доступу вірний протокол з чітко та правильно вказаною причиною дискваліфікації. В попередньому варіант Вами і вказано пункт про накладення ЕЦП нами як учасником що не відповідало вимогам тендерної документації . У відповіді- що ЕЦП було вимогою замовника. Нашою компанією ЕЦП було накладено згадно Ваших вимог. Сформулюйте чітко причину дискваліфікації та внесіть в протокол
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 вересня 2019 15:16
Доброго дня! У п. 7.3.2. тендерної документації зазначено, що відповідно до абз. 3 ч. 3 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 6, 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», ч. 2 ст. 17, 18, 19 Закону України «Про електронні довірчі послуги» Замовник визначає ОБОВ’ЯЗКОВИМ застосування учасниками кваліфікованого електронного підпису (КЕП) під час участі в процедурі закупівлі. Учасник ТОВ "ОПТМЕДФАРМПОСТАЧ" (42751474) застосував електронну печатку, що не відповідає вимогам тендерної документації і є підставою для відхилення.
Також у п. 3.3.8. зазначено, що предмет закупівлі - тест-смужки для моніторингу рівня глюкози в крові Wellion CALLA, а учасником ТОВ "ОПТМЕДФАРМПОСТАЧ" запропоновано товар, який не відповідає вимогам тендерної документації, а саме тест-смужки для контролю рівня глюкози у крові GAMMA Diamond Prima. Відповідно до п. 7.14.1.6. тендерної документації учасник ТОВ "ОПТМЕДФАРМПОСТАЧ" підлягає відхиленню, так як тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-08-19-001097-b.c6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ОПТМЕДФАРМПОСТАЧ", Код ЄДРПОУ:42751474
Дата подання: 11 вересня 2019 16:05
скарга на причину дискримінації
Шановний Замонику доводимо до Вашого відома що Електронний підпис - дані в електронній формі, які додаються до інших електронних даних або логічно з ними пов'язані та призначені для ідентифікації підписувача цих даних.

Закон про електронний цифровий підпис набрав чинності ще з січня 2004 року, в якому чітко визначені поняття, сфера використання та юридична сила електронного цифрового підпису.
Вашою вимогою застосувати КЕП і являєтьсмя накладення Електронного цифрового підпису на торгівельному майданчику. Повторно вимагаємо усунути з протоколу цю дискримінацію про застосування ЕЦП.
Також завертаємо Вашу увагу на що вимогу наклдасти КЕП було виконано.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 вересня 2019 09:08
Доброго дня! Згідно перевірки на ЦЗО Вами було використано саме електронну печатку, що не відповідає п. 7.3.2. тендерної документації. Відповідно до абз. 7 п. 2 ч. 1 наказу Міністерства фінансів України № 557 від 06.06.2017 зазначено, що "електронна печатка - електронний цифровий підпис, який ЗА ПРАВОВИМ СТАТУСОМ ПРИРІВНЮЄТЬСЯ ДО ПЕЧАТКИ з урахуванням вимог статті 3 Закону України «Про електронний цифровий підпис»".
Номер вимоги: UA-2019-08-19-001097-b.c9
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ОПТМЕДФАРМПОСТАЧ", Код ЄДРПОУ:42751474
Дата подання: 12 вересня 2019 10:17
Скарга на дискваліфікацію
Шановний Замовнику! Згідно Закону України Про довірчі електронні послуги № 2155-VIII стаття 1. пункт 17 та 18. Електронний цифровий підпис та Електронна Цифрова печатка-терміни аналогічні та не являються підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника. Вимагаємо видалити даний пункт з протоколу дискваліфікації та оприлюднити новий протокол.
Також звертаємо Вашу увагу що на сайті під пропозицією учасника відображається "підписано ЕЦП/КЕП"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 вересня 2019 11:57
Доброго дня! Згідно перевірки на ЦЗО Вами було використано саме електронну печатку, що не відповідає п. 7.3.2. тендерної документації. Відповідно до абз. 7 п. 2 ч. 1 наказу Міністерства фінансів України № 557 від 06.06.2017 зазначено, що "електронна печатка - електронний цифровий підпис, який ЗА ПРАВОВИМ СТАТУСОМ ПРИРІВНЮЄТЬСЯ ДО ПЕЧАТКИ з урахуванням вимог статті 3 Закону України «Про електронний цифровий підпис»". Також у Законі України "Про довірчі електронні послуги" № 2155 не зазначено, що електронна печатка та електронний підпис - аналогічні терміни, як Ви стверджуєте.
Номер вимоги: UA-2019-08-19-001097-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Окіра, Код ЄДРПОУ:41065510
Дата подання: 10 вересня 2019 11:16
Оскарження
Шановний Замовнику!
ТОВ "Окіра було запропоновано тест-смужки на глюкозу AllChek та безкоштовно глюкометри до вказаних тест-смужок, що дозволяє використовувати тест-смужки на глюкозу AllChek без додаткових витрат на придбання глюкометрів. Запролоновані глюкометри сертифіковані українським органом сертифікації.
ТОВ "Окіра" не погоджується з дискваліфікацією та вимагає скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Окіра".
З повагою,
ТОВ "Окіра"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 вересня 2019 14:24
Доброго дня! У п. 3.3.8. зазначено, що предмет закупівлі - тест-смужки для моніторингу рівня глюкози в крові Wellion CALLA, а учасником ТОВ "Окіра" запропоновано товар, який не відповідає вимогам тендерної документації, а саме тест-смужки на глюкозу AllChek. Відповідно до п. 7.14.1.6. тендерної документації учасник ТОВ "Окіра" підлягає відхиленню, так як тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Тест-смужки для моніторингу рівня глюкози в крові IME-DC
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 151 500,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 515,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 04 вересня 2019 14:01
Закінчення: 04 вересня 2019 14:22
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

30000 шт
Тест-смужки для моніторингу рівня глюкози в крові IME-DC
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10020, Україна, Житомирська область, Житомир, майдан Визволення, буд. 1
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 вересня 2019 14:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Медісан 149 500,00
UAH з ПДВ
149 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОПТМЕДФАРМПОСТАЧ" 141 000,00
UAH з ПДВ
141 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 вересня 2019 10:49
Електронний підпис
10 вересня 2019 10:35
док 5
10 вересня 2019 10:35
док 4
10 вересня 2019 10:35
док 3
10 вересня 2019 10:35
док 2
10 вересня 2019 10:35
доки
03 вересня 2019 16:59
Електронний підпис
03 вересня 2019 16:55
договор.pdf
30 серпня 2019 17:08
Електронний підпис
30 серпня 2019 17:05
ЛИСТИ.pdf
30 серпня 2019 17:05
признач директора_0001.pdf
30 серпня 2019 17:05
стаття 17_0001.pdf
30 серпня 2019 17:05
працівники_0001.pdf
30 серпня 2019 17:05
персональні дані_0001.pdf
30 серпня 2019 17:05
паспорт код_0001.pdf
30 серпня 2019 17:05
рішення_0001.pdf
30 серпня 2019 17:05
про санкції_0001.pdf
30 серпня 2019 17:05
лист медико-техн_0001.pdf
30 серпня 2019 17:05
інфо про учасника_0001.pdf
30 серпня 2019 17:05
довкілля_0001.pdf
30 серпня 2019 17:05
гарантія ціни_0001.pdf
30 серпня 2019 17:05
бенефіціар.pdf
30 серпня 2019 17:05
аналогічні договора.7z
30 серпня 2019 17:05
пропозиция лот 7.xls
30 серпня 2019 17:05
сертиф відповідн.pdf
30 серпня 2019 17:05
інструкція.pdf
30 серпня 2019 17:05
Декларація.pdf
30 серпня 2019 17:05
пропозиция лот 5.xlsx
30 серпня 2019 17:05
серт_0001 (1).pdf
30 серпня 2019 17:05
инстр_0001.pdf
30 серпня 2019 17:05
Декл.pdf

Публічні документи

07 вересня 2019 10:56
справка заборгованость .pdf
07 вересня 2019 10:56
Довідка-1.pdf
03 вересня 2019 15:19
Електронний підпис
03 вересня 2019 15:18
Відгук.jpg
03 вересня 2019 15:18
аналогічні договори.7z
03 вересня 2019 15:18
Уставні документи.7z
03 вересня 2019 15:18
Довідки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Медісан

ТОВ "ОПТМЕДФАРМПОСТАЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОПТМЕДФАРМПОСТАЧ"
#42751474
Відхилено 141 000,00
UAH з ПДВ
10 вересня 2019 09:53
ПП Медісан
#32066539
Переможець 149 500,00
UAH з ПДВ
10 вересня 2019 10:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 вересня 2019 10:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Медісан
#32066539
149 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 листопада 2019 11:27
Електронний підпис укладений
25 вересня 2019 10:32
Договір поставки (тест-смужки для моніторингу рівня глюкози в крові IME-DC)-Протокол_підписів_25.09.2019.pdf укладений
25 вересня 2019 10:31
Підписаний_Договір поставки (тест-смужки для моніторингу рівня глюкози в крові IME-DC).pdf укладений
25 вересня 2019 10:31

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 149 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 9 780,37 UAH)