Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне за кодом ДК 021: 2015 - 30190000-7 (Лот 1 - папір для офісної техніки в аркушах, А-4, лот 2 - канцелярські товари)
Очікувана вартість
480 000,00 UAH
UA-2019-08-16-001706-a ● f54f5660c4a541c795fa9ee75efb101b
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Держгеокадастру у Харківській області |
Код ЄДРПОУ: | 39792822 |
Вебсайт: | http://kharkivska.land.gov.ua |
Місцезнаходження: | 61145, Україна , Харківська обл., м. Харків, вулиця Космічна, будинок 21, 8 - 9 поверх |
Контактна особа: |
Колесник Юрій +380577607915 kh.kolesnyk@land.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 серпня 2019 15:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 серпня 2019 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 вересня 2019 09:00 |
Очікувана вартість: | 480 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
23 серпня 2019 13:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 серпня 2019 13:45 |
Перелік змін до тендерної документації_ від 23.08.19.docx | |
23 серпня 2019 13:45 |
Тендерна документація КАНЦЕЛЯРИЯ - 2019 (нова редакція).docx | |
16 серпня 2019 15:13 |
Оголошення.docx | |
16 серпня 2019 15:13 |
Тендерна документація Папір - 2019.docx |
23 серпня 2019 13:47 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 серпня 2019 13:45 |
Перелік змін до тендерної документації_ від 23.08.19.docx
|
|||
23 серпня 2019 13:45 |
Тендерна документація КАНЦЕЛЯРИЯ - 2019 (нова редакція).docx
|
|||
16 серпня 2019 15:13 |
Оголошення.docx
|
|||
16 серпня 2019 15:13 |
Тендерна документація Папір - 2019.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-08-16-001706-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 20 серпня 2019 14:47
вимога
Головному управлінню Держгеокадастру у Харківській області
Товариство з обмеженою відповідальністю «Український папір» має намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2019-08-16-001706-а на закупівлю Код ДК 021:2015 - 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне».
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів № UA-2019-08-16-001706-а нами було встановлено, що технічні вимоги до боксу архівного вказані невірно:
1. Позиція №8 (Лот 2 Канцелярські товари) Бокс для архівації документів Buromax, артикул ВМ.3262-34 має наступні характеристики: Матеріал – 3-х шаровий гофрокартон, розмір 352*255*150 мм.
ТОВ «Український папір» просить Вас внести відповідні зміни в технічні характеристики до вказаної позиції для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Розгорнути
Згорнути
Товариство з обмеженою відповідальністю «Український папір» має намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2019-08-16-001706-а на закупівлю Код ДК 021:2015 - 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне».
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів № UA-2019-08-16-001706-а нами було встановлено, що технічні вимоги до боксу архівного вказані невірно:
1. Позиція №8 (Лот 2 Канцелярські товари) Бокс для архівації документів Buromax, артикул ВМ.3262-34 має наступні характеристики: Матеріал – 3-х шаровий гофрокартон, розмір 352*255*150 мм.
ТОВ «Український папір» просить Вас внести відповідні зміни в технічні характеристики до вказаної позиції для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 серпня 2019 12:45
Внесено зміни до тендерної документації
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1 Папір для офісної техніки в аркушах, А4. Офісне устаткування та приладдя різне за кодом ДК 021:2015- 30190000-7 |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 450 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 3 000,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 13500 UAH |
Аукціон
Позиції
4500 стоп.пап
Папір для офісної техніки в аркушах, А 4
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
20 вересня 2019
—
31 грудня 2019
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 серпня 2019 15:13 |
Тендерна документація Папір - 2019.docx |
Запитання до процедури
папір з вторинної сировини
Дата подання: 16 серпня 2019 15:59
Дата відповіді: 21 серпня 2019 13:25
Компанія «Парус Плюс» (33058948) має намір прийняти участь електронних торгах.
У відповідності до частини 3, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Пропонуємо внести зміни в технічні вимоги до паперу А4, а саме:
- офісний папір повинен бути вироблений з вторинної сировини;
- білизна (яскравість) паперу має бути не менше 70% за стандартами ISO2470
Разом з цим вважає за необхідне відмітити наступні факти:
1. Офісний папір вироблений з вторинної сировини європейськими компаніями Хайнсберг, Штанбайс, Монді, є повністю сумісні з високотехнологічними видами оргтехніки (має відповідну сертифікацію) , краще підходить для двохстороннього друку так як має більший коефіцієнт непрозорості.
2. В свою чергу виробники високотехнологічної офісної оргтехніки передбачають можливість роботі з папером із вторинної сировини і навіть запроваджують спеціальний режим роботи (дивитись відповідні інструкції принтерів і копірів).
3. Безперечно деякі статусні документи і бланки підприємств є необхідністю друкувати на яскраво-білому папері (це не значний%), але друкування на яскраво-білому папері всієї внутрішньої документації та багатосторінкових актів перевірки не передбачено нормативними документами. Також є економічно недоцільним і шкодить зору співробітників, які працюють з цими документами. На погляд лікарів офтальмологів для запобігання швидкої втоми очей та полегшення здорові роботи колір паперу не повинен бути яскраво-білим (білизна викликає подразнення сітківки ока). Відомо, що для співробітників, які багато працюють з документами на паперових носіях, оптимальна білизна (яскравість паперу) 70-90 % за стандартом ISO 2470, норми ж для зошитів 70-88 % по ISO 2470 (п. 6.7 Наказу МОЗ №13 від 18.01.2007 р.).
Зробивши таку зміну в технічних умовах Замовник:
- проявить соціальну відповідальність і перейде до сталих «зелених закупівель» екологічного офісного паперу;
- буде піклуватися про забезпечення зору своїх співробітників та партнерів, яким направляють документи;
- отримає більш конкурентну тендерну пропозицію.
На теперішній час екологічний офісний папір з вторинної сировини закуповують ПАТ «АБ «УКРГАЗБАНК», Представництво Організацій Об’єднаних Націй в Україні, Офіс Ради Європи в Україні, Головне управління Національної поліції Одеської області, Шостий апеляційний адміністративний суд та інших організаціях.
Офіс канцлера Німеччини Ангели Меркель 95% своїх документів друкують на папері виробленого зі 100% вторинної сировини.
Експерти німецької організації захисників навколишнього середовища Robin Wood вважають, що папір має бути настільки білим на скільки це потрібно і на стільки не білим на скільки це можливо, і тому такі банки як АТ «Креді Агріколь Банк» та АТ «Райффайзен Банк Аваль» використовують папір білизною 60 по стандарту СІЕ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Додатком №4 "Інформація про технічні характеристики предмета закупівлі" до тендерної документації на закупівлю паперу для офісної техніки в аркушах, А4 передбачена яскравість не менше 95 % по ISO. Враховуючи вищезазначене Замовник не вважає за необхідне вносити зміни до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 вересня 2019 16:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАНЦОПТ-ПЛЮС" |
346 680,00
UAH з ПДВ
|
334 530,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "СМАРТФОРЕСТ" |
371 790,00
UAH з ПДВ
|
334 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАНЦОПТ-ПЛЮС" #39507306 |
Переможець |
334 530,00
UAH з ПДВ
|
10 вересня 2019 17:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 11:25
|
Електронний підпис | укладений |
27 вересня 2019 17:23
|
Договір_375.PDF | укладений |
27 вересня 2019 17:22
|