Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 39160000-1 «Шкільні меблі» (допоміжне приладдя, матеріали, посібники для проведення практичних робіт на уроках хімії в закладах загальної середньої освіти Дарницького району м. Киева) (8 лотів).
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2019-08-16-001690-b dc75ee70bc8c4e258c75ac9b8b8016bc
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тройко Любов Миколаївна

380445628766 tender-uo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37448113
Вебсайт: http://druo.inet.ua/
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київська обл., Київ, вул. Харківське шосе, 168-к
Контактна особа: Тройко Любов Миколаївна
380445628766
tender-uo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2019 22:32
Звернення за роз’ясненнями: до 03 вересня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 вересня 2019 18:00
Очікувана вартість: 1 000 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


ДК 021:2015 код 39160000-1 «Шкільні меблі» (допоміжне приладдя, матеріали, посібники для проведення практичних робіт на уроках хімії в закладах загальної середньої освіти Дарницького району м. Киева) (8 лотів).

Тендерна документація

06 вересня 2019 16:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 вересня 2019 16:48
Додаток № 4 редагов.doc
06 вересня 2019 16:47
Додаток № 5 редагов.doc
06 вересня 2019 16:42
Протокол внесення змін № 1429.PDF
29 серпня 2019 14:53
Додаток № 3 (нова редакція).doc
16 серпня 2019 22:33
Додаток № 7.doc
16 серпня 2019 22:33
Додаток № 6.doc
16 серпня 2019 22:32
Додаток № 2.doc
16 серпня 2019 22:32
Додаток № 1.doc
16 серпня 2019 22:32
ТД_кабінети хімії 8 лотів.doc
06 вересня 2019 16:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 серпня 2019 14:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 серпня 2019 14:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2019 22:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 вересня 2019 16:48
Додаток № 4 редагов.doc
16 серпня 2019 22:33
Додаток № 4.doc
06 вересня 2019 16:47
Додаток № 5 редагов.doc
16 серпня 2019 22:33
Додаток № 5.doc
06 вересня 2019 16:42
Протокол внесення змін № 1429.PDF
29 серпня 2019 14:53
Додаток № 3 (нова редакція).doc
16 серпня 2019 22:33
Додаток № 3.doc
16 серпня 2019 22:33
Додаток № 7.doc
16 серпня 2019 22:33
Додаток № 6.doc
16 серпня 2019 22:32
Додаток № 2.doc
16 серпня 2019 22:32
Додаток № 1.doc
16 серпня 2019 22:32
ТД_кабінети хімії 8 лотів.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Скарга на дії Замовника
Дата подання: 23 серпня 2019 15:36
Дата відповіді: 28 серпня 2019 09:22
Керуючись нормами статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до умов, визначених п.1 Розділу ІІ Тендерної документації, звертаюсь за роз’ясненнями та з вимогою щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі, допущених Замовником у Додатку 3 до Тендерної документації «Специфікація (технічні вимоги) на закупівлю: ДК 021:2015 код 39160000-1 «Шкільні меблі» (допоміжне навчальне приладдя: матеріали, посібники для проведення практичних робіт на уроках для закладів загальної середньої освіти Дарницького району м. Київа)(8 лотів)» У п. 4.4. Додатку 3 до Тендерної документації вимагається: «Авторизаційний лист, наданий виробником товару із зазначенням даних конкретної закупівлі». Інформую, що обладнання, яке є предметом закупівлі, не виробляється одним виробником, так як є продукцією різних галузей промисловості та абсолютно різних за напрямком виробництва підприємств: електричних та оптичних приладів, скляних лабораторних виробів, хімічних речовин, пластикових виробів тощо. Більша частина товарів, які складають специфікацію, на території України не виробляється, тому, враховуючі, що комерційні інтереси безпосередніх виробників-нерезидентів на території України можуть представляти інші юридичні особи, вимагаю даний пункт виключити із складу документації або внести до нього зміни щодо можливості надання авторизаційних листів від виробників та офіційних представників (дилерів, дистриб’юторів) виробників на території України. У п. 4.5. Додатку 3 до Тендерної документації вимагається: «4.5 Копія чинного на дату розкриття пропозиції сертифікату на систему якості ISO 9001:2015, виданого на ім’я Учасника закупівлі, або виробника товару». Як було зазначено вище, обладнання, яке є предметом закупівлі, не виробляється одним виробником, так як є продукцією різних галузей промисловості та абсолютно різних за напрямком виробництва підприємств. Тому, встановлюючи цю вимогу, Замовник повинен розуміти, що у даному випадку сертифікати на систему якості потрібно вимагати від ВСІХ виробників, таким чином підтверджуючи якість кожного найменування товару. Наявність ж сертифікату на систему якості ISO 9001:2015, виданого на ім’я Учасника закупівлі, не може гарантувати якість товару, оскільки у цьому випадку для її підтвердження Замовник повинен включити до складу документації вимоги щодо: -надання учасником копії прямих зовнішньоекономічних контрактів з виробниками всіх товарних позицій, із специфікаціями, де вони б були зазначені. -підтвердження реєстрації учасника у якості суб’єкта зовнішньоекономічної діяльності в державних митних органах України. Вимогами ж Додатку 3 не передбачене надання даних документів, тому, для виключення можливості корупційних зловживань та постачання контрабандного або неякісного товару, вимагаю або включити до вимог надання вищезазначених документів, які мають підтвердити законність походження товару, або виключити із складу документації вимогу щодо надання сертифікату на систему якості ISO 9001:2015, виданого на ім’я Учасника закупівлі, або виробника товару. У п.4.6. Додатку 3 до Тендерної документації вимагається: «Копія чинного на дату розкриття пропозиції Свідоцтва відповідності педагогічним вимогам МОН України або паспорт і методичне забезпечення у форматі *pdf на кожен виріб для встановлення відповідності запропонованого товару методичній складовій сфери застосування.». Замовник у цьому пункті зазначив документи, які мають зовсім різне походження – згідно чинного законодавства України паспортом (інструкцією з експлуатації) повинна комплектуватися вся продукція, яка є предметом закупівлі, а обов’язковість надання так званого «Свідоцтва відповідності педагогічним вимогам МОН України» не регламентується Законом та відсутня у будь-якому нормативному акті. Виходячи з вищезазначеного, вимагаю від Замовника видалити із складу Тендерної документації дану вимогу, або, у разі відмови, зазначити законодавчу підставу – із посиланням на конкретний законодавчий акт, його розділ, пункт або статтю, у відповідності із якою цю вимогу було внесено, для передачі на розгляд у правоохоронні органи з метою встановлення законності. Додатково інформую Замовника, що виключні підстави для встановлення кваліфікаційних критеріїв визначені статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Зазначу, що п.3 ст.22 Закону надає право Замовнику включити до складу Документації додатково тільки ІНФОРМАЦІЮ, а не право встановлювати додаткові ВИМОГИ. Згідно п.4 ст.22 Закону Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. У п.5. Додатку 3 до Тендерної документації Замовником зазначено: «Замовник має право запросити в учасника закупівлі надати зразок обладнання на вибір Замовника. Учасник зобов’язаний надати у складі своєї пропозиції гарантійний лист, що підтверджує можливість надання такого зразку протягом 3-х днів, у разі вимоги Замовника. У разі ненадання зразків товару, або якщо товар не відповідає технічним вимогам Замовника – Пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам тендерної документації та відхиляється.» Згідно з такими принципами закупівель, як добросовісна конкуренція між учасниками та відкритість і прозорість на всіх стадіях закупівлі, Замовнику необхідно зазначити, саме зразки яких найменувань товару, окремих або у повному складі згідно специфікації мають бути надані у визначений Замовником термін. Чи будуть вони відібрані Замовником із наявних на складі учасників? Учасники згідно чинного законодавства не зобов’язані мати товарні залишки за всіма позиціями специфікації, тому Замовнику потрібно встановити чіткий механізм, який би не призвів до дискримінації учасників, оскільки в зазначеному Замовником форматі ця вимога має чітку корупційну складову та надає можливість змови між учасниками та Замовником. У відповідності з п.1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаюсь з вимогою внести до Тендерної документації вищезазначені зміни або надати вмотивовану відмову із зазначенням законодавчих підстав щодо кожного пункту окремо, для здійснення подальшого контролю за проведенням даної закупівлі та повернення її у правове поле.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь на питання буде надано в відповіді на вимогу.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-16-001690-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Михайліченко С.В, Код ЄДРПОУ:2981510704
Дата подання: 23 серпня 2019 15:40
Скарга на дії Замовника,
Керуючись нормами статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до умов, визначених п.1 Розділу ІІ Тендерної документації, звертаюсь за роз’ясненнями та з вимогою щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі, допущених Замовником у Додатку 3 до Тендерної документації «Специфікація (технічні вимоги) на закупівлю: ДК 021:2015 код 39160000-1 «Шкільні меблі» (допоміжне навчальне приладдя: матеріали, посібники для проведення практичних робіт на уроках для закладів загальної середньої освіти Дарницького району м. Київа)(8 лотів)»
У п. 4.4. Додатку 3 до Тендерної документації вимагається: «Авторизаційний лист, наданий виробником товару із зазначенням даних конкретної закупівлі». Інформую, що обладнання, яке є предметом закупівлі, не виробляється одним виробником, так як є продукцією різних галузей промисловості та абсолютно різних за напрямком виробництва підприємств: електричних та оптичних приладів, скляних лабораторних виробів, хімічних речовин, пластикових виробів тощо. Більша частина товарів, які складають специфікацію, на території України не виробляється, тому, враховуючі, що комерційні інтереси безпосередніх виробників-нерезидентів на території України можуть представляти інші юридичні особи, вимагаю даний пункт виключити із складу документації або внести до нього зміни щодо можливості надання авторизаційних листів від виробників та офіційних представників (дилерів, дистриб’юторів) виробників на території України.
У п. 4.5. Додатку 3 до Тендерної документації вимагається: «4.5 Копія чинного на дату розкриття пропозиції сертифікату на систему якості ISO 9001:2015, виданого на ім’я Учасника закупівлі, або виробника товару». Як було зазначено вище, обладнання, яке є предметом закупівлі, не виробляється одним виробником, так як є продукцією різних галузей промисловості та абсолютно різних за напрямком виробництва підприємств. Тому, встановлюючи цю вимогу, Замовник повинен розуміти, що у даному випадку сертифікати на систему якості потрібно вимагати від ВСІХ виробників, таким чином підтверджуючи якість кожного найменування товару. Наявність ж сертифікату на систему якості ISO 9001:2015, виданого на ім’я Учасника закупівлі, не може гарантувати якість товару, оскільки у цьому випадку для її підтвердження Замовник повинен включити до складу документації вимоги щодо:
-надання учасником копії прямих зовнішньоекономічних контрактів з виробниками всіх товарних позицій, із специфікаціями, де вони б були зазначені.
-підтвердження реєстрації учасника у якості суб’єкта зовнішньоекономічної діяльності в державних митних органах України.
Вимогами ж Додатку 3 не передбачене надання даних документів, тому, для виключення можливості корупційних зловживань та постачання контрабандного або неякісного товару, вимагаю або включити до вимог надання вищезазначених документів, які мають підтвердити законність походження товару, або виключити із складу документації вимогу щодо надання сертифікату на систему якості ISO 9001:2015, виданого на ім’я Учасника закупівлі, або виробника товару.
У п.4.6. Додатку 3 до Тендерної документації вимагається: «Копія чинного на дату розкриття пропозиції Свідоцтва відповідності педагогічним вимогам МОН України або паспорт і методичне забезпечення у форматі *pdf на кожен виріб для встановлення відповідності запропонованого товару методичній складовій сфери застосування.». Замовник у цьому пункті зазначив документи, які мають зовсім різне походження – згідно чинного законодавства України паспортом (інструкцією з експлуатації) повинна комплектуватися вся продукція, яка є предметом закупівлі, а обов’язковість надання так званого «Свідоцтва відповідності педагогічним вимогам МОН України» не регламентується Законом та відсутня у будь-якому нормативному акті. Виходячи з вищезазначеного, вимагаю від Замовника видалити із складу Тендерної документації дану вимогу, або, у разі відмови, зазначити законодавчу підставу – із посиланням на конкретний законодавчий акт, його розділ, пункт або статтю, у відповідності із якою цю вимогу було внесено, для передачі на розгляд у правоохоронні органи з метою встановлення законності.
Додатково інформую Замовника, що виключні підстави для встановлення кваліфікаційних критеріїв визначені статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Зазначу, що п.3 ст.22 Закону надає право Замовнику включити до складу Документації додатково тільки ІНФОРМАЦІЮ, а не право встановлювати додаткові ВИМОГИ. Згідно п.4 ст.22 Закону Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
У п.5. Додатку 3 до Тендерної документації Замовником зазначено: «Замовник має право запросити в учасника закупівлі надати зразок обладнання на вибір Замовника. Учасник зобов’язаний надати у складі своєї пропозиції гарантійний лист, що підтверджує можливість надання такого зразку протягом 3-х днів, у разі вимоги Замовника. У разі ненадання зразків товару, або якщо товар не відповідає технічним вимогам Замовника – Пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам тендерної документації та відхиляється.» Згідно з такими принципами закупівель, як добросовісна конкуренція між учасниками та відкритість і прозорість на всіх стадіях закупівлі, Замовнику необхідно зазначити, саме зразки яких найменувань товару, окремих або у повному складі згідно специфікації мають бути надані у визначений Замовником термін. Чи будуть вони відібрані Замовником із наявних на складі учасників? Учасники згідно чинного законодавства не зобов’язані мати товарні залишки за всіма позиціями специфікації, тому Замовнику потрібно встановити чіткий механізм, який би не призвів до дискримінації учасників, оскільки в зазначеному Замовником форматі ця вимога має чітку корупційну складову та надає можливість змови між учасниками та Замовником.
У відповідності з п.1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаюсь з вимогою внести до Тендерної документації вищезазначені зміни або надати вмотивовану відмову із зазначенням законодавчих підстав щодо кожного пункту окремо, для здійснення подальшого контролю за проведенням даної закупівлі та повернення її у правове поле.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 серпня 2019 14:41
Тендерним комітетом управління освіти було внесено зміни , а саме:
4.4. Авторизаційні листи, надані виробниками товару або офіційних представників (дилерів, дистриб’юторів) виробників на території України із зазначенням даних конкретної закупівлі та підтвердженням статусу представника (дилера, дистриб’ютора).
4.5 Копія чинного на дату розкриття пропозиції Свідоцтва відповідності педагогічним вимогам МОН України у відповідності до наказу Міністерства освіти і науки України від 17.06.2008 N 537 «Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України або методичне забезпечення у форматі *pdf на кожен виріб для встановлення відповідності запропонованого товару методичній складовій сфери застосування щодо використання у навчально-виховному процесі.
5. Замовник має право запросити в учасника-переможця закупівлі надати зразки продукції (товару) вибірково за запитом Замовника для перевірки (вивчення) їх на відповідність вимогам зазначеним в тендерній документації.
Учасник зобов’язаний надати у складі своєї пропозиції гарантійний лист, що підтверджує можливість надання таких зразків протягом 3-х робочих днів, у разі вимоги Замовника.
Учасник, тендерна пропозиція якого визнана переможцем надає, у разі необхідності, зразки товару (зразки продукції), які зазначено в його тендерній пропозиції (товар, який пропонується до постачання), протягом 3 робочих днів від дати отримання відповідної письмової вимоги Замовника (особисто/ поштою/ на електрону адресу). У разі ненадання зразків продукції (товару) у встановлений строк, пропозиція Учасника буде відхилена як відмова учасника-переможця від підписання договору про закупівлю.
Характеристики запропонованого товару мають бути відповідними або кращими, ніж у технічних вимогах Замовника. У разі невідповідності зразків продукції (товару) вимогам Замовника зазначеним в тендерній документації, пропозиція такого Учасника відхиляється як така, що не відповідає умовам тендерної документації. Інформація про відхилення тендерної пропозиції Учасника із зазначенням причини невідповідності зразка товару оприлюднюється в електронній системі закупівель.
Зразки надаються та зберігаються на безоплатній основі. Зразки продукції (товару) повертаються учаснику після укладання договору про закупівлю.
Якщо документи та зразки продукції учасником-переможцем не надані (не надані/ не надані у строк, встановлений Законом/ не відповідають вимогам, встановленим замовником у тендерній документації), замовник має правові підстави відхилити тендерну пропозицію як відмову учасника-переможця від підписання договору про закупівлю.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот № 3. - допоміжне приладдя, матеріали, посібники для проведення практичних робіт на уроках хімії в ї ЗНЗ № 127
Опис предмету закупівлі:
Лот № 3. - допоміжне приладдя, матеріали, посібники для проведення практичних робіт на уроках хімії в ї ЗНЗ № 127
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 125 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 625,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 16 вересня 2019 12:09
Закінчення: 16 вересня 2019 12:30
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

912 шт
Лот № 3. - допоміжне приладдя, матеріали, посібники для проведення практичних робіт на уроках хімії в ї ЗНЗ № 127
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02099, Україна, Київська область, Київ, вул. Ялтинська, 13
Дата доставки: 31 жовтня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 60 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 вересня 2019 12:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРАТ "ЛИТЕР" 120 702,00
UAH з ПДВ
120 702,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС" 122 600,00
UAH з ПДВ
122 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 вересня 2019 16:58
Електронний підпис
13 вересня 2019 16:40
Проект договору_compressed.pdf
13 вересня 2019 12:07
щодо товару.pdf
13 вересня 2019 12:07
щодо надання зразків.pdf
13 вересня 2019 12:07
лист-згода.pdf
13 вересня 2019 12:07
відомості про учасника.pdf

Публічні документи

13 вересня 2019 17:26
Електронний підпис
13 вересня 2019 17:24
ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА.pdf
13 вересня 2019 17:24
КОМЕРЦІЙНА ЧАСТИНА.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРАТ "ЛИТЕР"

ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРАТ "ЛИТЕР"
#24720880
Рішення скасоване 120 702,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2019 17:49
ПРАТ "ЛИТЕР"
#24720880
Відхилено 120 702,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2019 17:51
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС"
#30668603
Відхилено 122 600,00
UAH з ПДВ
17 жовтня 2019 17:41

Інформація про відміну

Дата відміни
17 жовтня 2019 17:56
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі