Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
3 лота: Лот 1 – Сироватки, антисироватки та тест-системи – 29 найменувань; Лот 2 – Діагностичні засоби – 41 найменування; Лот 3 – Диски для діагностики – 3 найменування
Очікувана вартість
295 856,00 UAH
UA-2019-08-16-001460-b ● e4e6149de1274113b9f849774a26a6f6
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа “Черкаський обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров'я України” |
Код ЄДРПОУ: | 38469768 |
Вебсайт: | http://www.oblses.ck.ua/ |
Місцезнаходження: | 18005, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вулиця Волкова, 3 |
Контактна особа: |
Масляна Інна Вікторівна 380472710533 ekonomist.labsentr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 серпня 2019 16:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 серпня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 вересня 2019 00:00 |
Очікувана вартість: | 295 856,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
3 лота:
Лот 1 – Сироватки, антисироватки та тест-системи – 29 найменувань – 104 одиниць;
Лот 2 – Діагностичні засоби – 41 найменування – 74 одиниць;
Лот 3 – Диски для діагностики – 3 найменування – 620 одиниць.
Найменування та асортимент (кількість), а також одиниці виміру товару зазначено в Додатку 1 до тендерної документації (технічне завдання).
Розгорнути
Згорнути
Лот 1 – Сироватки, антисироватки та тест-системи – 29 найменувань – 104 одиниць;
Лот 2 – Діагностичні засоби – 41 найменування – 74 одиниць;
Лот 3 – Диски для діагностики – 3 найменування – 620 одиниць.
Найменування та асортимент (кількість), а також одиниці виміру товару зазначено в Додатку 1 до тендерної документації (технічне завдання).
Тендерна документація
16 серпня 2019 16:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 серпня 2019 16:31 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc | |
16 серпня 2019 16:30 |
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.doc | |
16 серпня 2019 16:30 |
ТД _ ДІАГНОСТИЧНІ.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про форму ТП
Дата подання: 22 серпня 2019 13:42
Дата відповіді: 23 серпня 2019 11:59
Доброго дня.
У тендерній документації немає форми Тендерної Пропозиції. Чи учасники можуть надавати свої варіанти Форми ТП?
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учасник, на Ваше звернення щодо форми тендерної пропозиції повідомляємо наступне.
Відповідно до ст.1 Закону України «Про Публічні закупівлі», тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Тендерна документація згідно предмету закупівлі: «Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 33690000-3 - Лікарські засоби різні. (3 лота: Лот 1 – Сироватки, антисироватки та тест-системи – 29 найменувань; Лот 2 – Діагностичні засоби – 41 найменування; Лот 3 – Диски для діагностики – 3 найменування)» не містить вимог щодо форми тендерної пропозиції.
За необхідності, за основу можна використати форму Технічного завдання (Додаток 1 до тендерної документації) та/або форму Специфікації (Додаток 1 до Договору про закупівлю).
Відповідно до ст.1 Закону України «Про Публічні закупівлі», тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Тендерна документація згідно предмету закупівлі: «Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 33690000-3 - Лікарські засоби різні. (3 лота: Лот 1 – Сироватки, антисироватки та тест-системи – 29 найменувань; Лот 2 – Діагностичні засоби – 41 найменування; Лот 3 – Диски для діагностики – 3 найменування)» не містить вимог щодо форми тендерної пропозиції.
За необхідності, за основу можна використати форму Технічного завдання (Додаток 1 до тендерної документації) та/або форму Специфікації (Додаток 1 до Договору про закупівлю).
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 2 – Діагностичні засоби – 41 найменування |
Опис предмету закупівлі: |
Найменування та асортимент (кількість), а також одиниці виміру товару зазначено в Додатку 1 до тендерної документації (технічне завдання)
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 89 458,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 447,29 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
74 од
Лот 2 – Діагностичні засоби – 41 найменування
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18005, Україна, Черкаська область, Черкаси, ВУЛИЦЯ ВОЛКОВА , будинок 3
Дата доставки:
31 грудня 2019
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування закупівлі - кошти державного бюджету. Умови оплати, вказані тут є орієнтовними. Розмір оплати встановлюється у розмірі 100 % від фактично поставленого товару. Замовник здійснює оплату Товару в межах суми укладеного Договору після отримання Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3 банківських днів з дати отримання Замовником фінансування на свій поточний рахунок та відповідно до чинного законодавства України. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Макромєд #37609984 |
Переможець |
80 405,00
UAH з ПДВ
|
09 вересня 2019 14:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2019 18:07
|
Лот 2_ДУ 1_від 20.12.2019_ТОВ Макромєд_закриття.jpg | укладений |
20 грудня 2019 18:07
|
Електронний підпис | укладений |
20 вересня 2019 15:39
|
Договір 2 (Лот 2)_20.09.2019_ТОВ Макромєд.pdf | укладений |
20 вересня 2019 15:38
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 20 вересня 2019 — 31 грудня 2019 |
Сума оплати за договором: |
80 405,00
UAH (в тому числі ПДВ 5 943,75 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Відповідно до змісту додаткової угоди № 1 від 20.12.2019 року |