Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із технічного обслуговування та утримання в належному стані приміщень будівель Головного управління ДФС у Львівській області з прибудинковою територією
Очікувана вартість
3 120 000,00 UAH
UA-2019-08-14-002380-a 4d678e433b674abda5f06876399dce25
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Леся Качмар

+38975803405 l.kachmar_17@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДФС У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 39462700
Місцезнаходження: 79003, Україна , Львівська обл., м. Львів, вул. Стрийська, 35
Контактна особа: Леся Качмар
+38975803405
l.kachmar_17@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2019 18:13
Звернення за роз’ясненнями: до 19 серпня 2019 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 серпня 2019 21:00
Очікувана вартість: 3 120 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Тендерна документація

22 серпня 2019 17:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2019 17:25
Рішення про внесення змін.docx
22 серпня 2019 17:25
Тендерна документація_нова редакція.docx
14 серпня 2019 18:13
Технічні вимоги.doc
14 серпня 2019 18:13
проект договору.docx
22 серпня 2019 17:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2019 18:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2019 17:25
Рішення про внесення змін.docx
22 серпня 2019 17:25
Тендерна документація_нова редакція.docx
14 серпня 2019 18:13
Тендерна документація.docx
14 серпня 2019 18:13
Технічні вимоги.doc
14 серпня 2019 18:13
проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-14-002380-a.b2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "КЛІНІНГ ПРО СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:37655920
Дата подання: 13 вересня 2019 15:24
вимога
Згідно із правилами платформи "Рrozorro", кожен учасник торгів має право розглянути пакети пропозицій інших учасників, що приймали участь у торгах.
Так, ТОВ "Клінінг Про Сервіс" розглянуло тендерну пропозицію ТОВ "ЕКСПЛУАТАЦІЙНА СЛУЖБА НОВА ОСЕЛЯ" (далі – Учасник) щодо повноти наданих документів вимогам тендерної документації Замовника та виявило невідповідність тендерної пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям, а саме:
1. Відповідно до пункту 1.1 Розділу 3 тендерної документації, тендерна пропозиція, яка подається Учасником процедури закупівлі повинна складатися з тендерної пропозиції, яка подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель, форма якої, наведена в додатку №4. Проте, в складі пропозиції ТОВ "ЕКСПЛУАТАЦІЙНА СЛУЖБА НОВА ОСЕЛЯ" надано цінову пропозицію, загальна вартість тендерної пропозиції якої не конкретизована (вказати суму з ПДВ чи без ПДВ). Окрім того форма цінової пропозиції оформлена та подана не за встановленою Замовником формою, учасник видалив графу «ціна за одиницю без ПДВ, тобто неправомірно відступив від встановленої Замовником форми.
2. Відсутня інформація про субпідрядника (субпідрядників) у відповідності до вимог п.5 ч. 1.1.1. розділу 3 тендерної документації, що не відповідає вимогам тендерної документації.
3. Згідно кваліфікаційних вимог до учасників процедури закупівлі, останні повинні надати у складі своєї пропозиції інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (за формою згідно з додатком 2.2. до тендерної документації), така кваліфікаційна довідка не була надана учасником ТОВ "ЕКСПЛУАТАЦІЙНА СЛУЖБА НОВА ОСЕЛЯ", що не відповідає вимогам.
4. Згідно з п.4 ч.3 Додатку 1 тендерної документації Учасник повинен надати довідку в довільній формі або відповідно до взірця, що наведений в Додатку 3 до даної документації, повинна бути підписана особою, яка підписує тендерні пропозицію та/або уповноважена на підписання договору про закупівлю та всі інші особи/працівники згідно яких надана інформація, що підтверджує надання згоди на використання інформації на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних». Учасник не надав такої довідки на працівників згідно яких надана інформація, а саме: на працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, інформація про яких подавалася для підтвердження кваліфікаційного критерію_(п.2.1 ч.1 Додатку 1 тендерної документації).
Відповідно до п. 4 ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника.
Виходячи із вищевикладеного, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЕКСПЛУАТАЦІЙНА СЛУЖБА НОВА ОСЕЛЯ" у зв’язку з невідповідністю умовам тендерної пропозиції.


Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2019-08-14-002380-a.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "КЛІНІНГ ПРО СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:37655920
Дата подання: 13 вересня 2019 15:16
вимога
Згідно із правилами платформи "Рrozorro", кожен учасник торгів має право розглянути пакети пропозицій інших учасників, що приймали участь у торгах.
Так, ТОВ "Клінінг Про Сервіс" розглянуло тендерну пропозицію ТОВ "ЕКСПЛУАТАЦІЙНА СЛУЖБА НОВА ОСЕЛЯ" (далі – Учасник) щодо повноти наданих документів вимогам тендерної документації Замовника та виявило невідповідність тендерної пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям, а саме:
1. Відповідно до пункту 1.1 Розділу 3 тендерної документації, тендерна пропозиція, яка подається Учасником процедури закупівлі повинна складатися з тендерної пропозиції, яка подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель, форма якої, наведена в додатку №4. Проте, в складі пропозиції ТОВ "ЕКСПЛУАТАЦІЙНА СЛУЖБА НОВА ОСЕЛЯ" надано цінову пропозицію, загальна вартість тендерної пропозиції якої не конкретизована (вказати суму з ПДВ чи без ПДВ). Окрім того ціна за одиницю «без ПДВ» та «з ПДВ» аналогічні, що не відповідає вимогам тендерної документації.
2. Відсутня інформація про субпідрядника (субпідрядників) у відповідності до вимог п.5 ч. 1.1.1. розділу 3 тендерної документації, що не відповідає вимогам тендерної документації.
3. Згідно кваліфікаційних вимог до учасників процедури закупівлі, останні повинні надати у складі своєї пропозиції інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (за формою згідно з додатком 2.2. до тендерної документації), така кваліфікаційна довідка не була надана учасником ТОВ "ЕКСПЛУАТАЦІЙНА СЛУЖБА НОВА ОСЕЛЯ", що не відповідає вимогам.
4. Згідно з п.4 ч.3 Додатку 1 тендерної документації Учасник повинен надати довідку в довільній формі або відповідно до взірця, що наведений в Додатку 3 до даної документації, повинна бути підписана особою, яка підписує тендерні пропозицію та/або уповноважена на підписання договору про закупівлю та всі інші особи/працівники згідно яких надана інформація, що підтверджує надання згоди на використання інформації на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних». Учасник не надав такої довідки на працівників згідно яких надана інформація, а саме: на працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, інформація про яких подавалася для підтвердження кваліфікаційного критерію_(п.2.1 ч.1 Додатку 1 тендерної документації).
Відповідно до п. 4 ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника.
Виходячи із вищевикладеного, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЕКСПЛУАТАЦІЙНА СЛУЖБА НОВА ОСЕЛЯ" у зв’язку з невідповідністю умовам тендерної пропозиції.


Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот № 2. Червоноградське управління ГУ ДФС у Львівській області, Стрийське управління ГУ ДФС у Львівській області, Городоцьке управління ГУ ДФС у Львівській області, Самбірське управління ГУ ДФС у Львівській області, Дрогобицьке управління ГУ ДФС у Львівській області, Буське управління ГУ ДФС у Львівській області
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 577 600,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 3 155,20 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 45000 UAH

Аукціон

Початок: 30 серпня 2019 15:51
Закінчення: 30 серпня 2019 16:36
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Лот № 2. Червоноградське управління ГУ ДФС у Львівській області, Стрийське управління ГУ ДФС у Львівській області, Городоцьке управління ГУ ДФС у Львівській області, Самбірське управління ГУ ДФС у Львівській області, Дрогобицьке управління ГУ ДФС у Львівській області, Буське управління ГУ ДФС у Львівській області
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, Буськ, Перемишляни, Броди, Золочів, Городок, Мостиська, Яворів, Пустомити, Самбір, Старий Самбір, Турка, Стрий, Жидачів, Миколаїв, Сколе, Дрогобич, Червоноград, Радехів, Сокаль, Кам"янка Бузька, Жовква, Червоноградське управління, Стрийське управління, Городоцьке управління, Самбірське управління, Дрогобицьке управління, Буське управління
Дата доставки: 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування: кошти державного бюджету Пiсляоплата 10 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 серпня 2019 16:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ " І Н В А Й Т" 1 375 500,00
UAH з ПДВ
1 293 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЛУАТАЦІЙНА СЛУЖБА НОВА ОСЕЛЯ" 1 386 710,00
UAH з ПДВ
1 379 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КЛІНІНГ ПРО СЕРВІС" 1 498 000,00
UAH з ПДВ
1 379 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "333" 1 520 000,00
UAH з ПДВ
1 380 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Піцик Роман Васильович 1 304 006,39
UAH з ПДВ
1 295 000,00
UAH з ПДВ
Документи
КАЛЕНСЬКИЙ ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ 1 440 348,00
UAH з ПДВ
1 440 348,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 серпня 2019 20:51
Електронний підпис
29 серпня 2019 20:49
Реєстр ЛОТ 2.pdf
29 серпня 2019 20:48
Довідка з банку ЛОТ 2.pdf
29 серпня 2019 20:48
37. Довідка про Санкції.pdf
29 серпня 2019 20:48
28. Довідка з банку.pdf
29 серпня 2019 20:47
24. Витяг з ЄДРОПУ.pdf
29 серпня 2019 20:47
23. Протокол _1 від 23.01.2018.pdf
29 серпня 2019 20:47
19. Додаткова угода.pdf
29 серпня 2019 20:47
21. Проект договору.pdf
29 серпня 2019 20:47
18. Договір оренди.pdf
29 серпня 2019 20:47
10. Договір лізінгу 2.pdf
29 серпня 2019 20:47
9. Договір лізінгу 1.pdf
29 серпня 2019 20:47
8. Копії техпаспортів.pdf
29 серпня 2019 20:47
6. Довідка маттех база.pdf
29 серпня 2019 20:46
5. Копія протокол 57.pdf
29 серпня 2019 20:46
1. Довідка повноважень.pdf

Публічні документи

06 вересня 2019 13:57
Довідка МВС.jpg
29 серпня 2019 17:51
Витяг ЄП.jpg
29 серпня 2019 17:51
Технічне завдання.pdf
29 серпня 2019 17:51
Довідка Право підпису.pdf
29 серпня 2019 17:51
18.Довідка з банку.jpg
29 серпня 2019 17:51
17.1.Довідка з банку 1.jpg
29 серпня 2019 17:51
12.Грошове покриття.pdf
29 серпня 2019 17:51
Витяг з ЄДР.pdf
29 серпня 2019 17:51
19.Довідка МТБ.pdf
29 серпня 2019 17:51
9. Гарантія(2).pdf
29 серпня 2019 17:51
9. Гарантія(1).pdf
29 серпня 2019 17:51
17.Довідка з банку 1.jpg
29 серпня 2019 17:51
1.Протокол.rar
29 серпня 2019 17:51
28.Фото.rar
29 серпня 2019 17:51
2.Наказ.rar
29 серпня 2019 17:51
3.Паспорт.rar
29 серпня 2019 17:51
4.Статут.rar

Публічні документи

29 серпня 2019 20:28
реєстр документів.pdf
29 серпня 2019 20:24
реєстр документів.pdf
29 серпня 2019 19:57
Електронний підпис
29 серпня 2019 19:51
Ліцензія 2019.zip
29 серпня 2019 19:51
Гарантия 12743.zip
29 серпня 2019 19:51
32_довідка банк_.pdf
29 серпня 2019 19:51
31_довідка банк_.pdf
29 серпня 2019 19:51
24_тех. х-ки_.pdf
29 серпня 2019 19:51
20_проект договору_.pdf
29 серпня 2019 19:51
16_витяг ЄДРПОУ_.pdf
29 серпня 2019 19:51
14_ст. 17_.pdf
29 серпня 2019 19:51
12_фото спецодягу_.pdf
29 серпня 2019 19:51
11_довідка форма_.pdf
29 серпня 2019 19:51
7_довідка обладнання_.pdf
29 серпня 2019 19:51
6_повноваження_.pdf
29 серпня 2019 19:51
3_опис_.pdf
29 серпня 2019 19:51
2_Статут_КПС_.pdf
29 серпня 2019 19:51
1_паспорт керівника.pdf
29 серпня 2019 19:51
Ліцензія 2019.zip
29 серпня 2019 19:51
Гарантия 12743.zip
29 серпня 2019 19:51
Гарантия 12739.zip
29 серпня 2019 19:51
32_довідка банк_.pdf
29 серпня 2019 19:51
31_довідка банк_.pdf
29 серпня 2019 19:51
24_тех. х-ки_.pdf
29 серпня 2019 19:51
20_проект договору_.pdf
29 серпня 2019 19:51
16_витяг ЄДРПОУ_.pdf
29 серпня 2019 19:51
14_ст. 17_.pdf
29 серпня 2019 19:51
12_фото спецодягу_.pdf
29 серпня 2019 19:51
11_довідка форма_.pdf
29 серпня 2019 19:51
7_довідка обладнання_.pdf
29 серпня 2019 19:51
6_повноваження_.pdf
29 серпня 2019 19:51
3_опис_.pdf
29 серпня 2019 19:51
2_Статут_КПС_.pdf
29 серпня 2019 19:51
1_паспорт керівника.pdf

Публічні документи

29 серпня 2019 16:32
1.Тендерна пропозиція.pdf
29 серпня 2019 16:32
Установчі документи.rar
29 серпня 2019 16:32
Договора.rar
29 серпня 2019 16:32
19.Проект договору.pdf
29 серпня 2019 16:32
16.Довідка банк.jpg
29 серпня 2019 16:32
15.Довідка сніг.jpg
29 серпня 2019 16:32
14.Гарантія приміщення.jpg
29 серпня 2019 16:32
13.Довідка чисельність.jpg
29 серпня 2019 16:32
11.Довідка спецодяг.jpg
29 серпня 2019 16:32
10.Довідка техніка.jpg
29 серпня 2019 16:32
9.Гарантія.jpg
29 серпня 2019 16:32
6.Лист гарантія.jpg
29 серпня 2019 16:32
5.ст17.pdf
29 серпня 2019 16:32
4.Відповідність.jpg
29 серпня 2019 16:32
2. Аналогічні договора.jpg

Публічні документи

29 серпня 2019 20:57
Електронний підпис
29 серпня 2019 20:55
цінова пропозиція.pdf
29 серпня 2019 20:55
проект договору.pdf
29 серпня 2019 20:55
паспорт та ІПН.pdf
29 серпня 2019 20:55
лист гарантія.pdf
29 серпня 2019 20:55
довідка про ФОП.pdf
29 серпня 2019 20:55
довідка про персонал.pdf
29 серпня 2019 20:55
довідка про МТР.pdf
29 серпня 2019 20:55
довідка з банку.pdf
29 серпня 2019 20:55
відомісті про досвід.pdf
29 серпня 2019 20:55
витяг про рестер ФОП.pdf

Публічні документи

29 серпня 2019 16:31
Паспорт 2.jpg
29 серпня 2019 16:31
Свідоцтво.jpg
29 серпня 2019 16:31
Єдиний податок.jpg
29 серпня 2019 16:31
Документи.pdf
29 серпня 2019 16:31
Витяг.jpg
29 серпня 2019 16:31
Паспорт 1.jpg
29 серпня 2019 16:31
Виписка.jpg
29 серпня 2019 16:31
Витяг 1.jpg
29 серпня 2019 16:31
1 (3).jpg
29 серпня 2019 16:31
Витяг 2.jpg
29 серпня 2019 16:31
1 (4).jpg
29 серпня 2019 16:31
1 (1).jpg
29 серпня 2019 16:31
1 (5).jpg
29 серпня 2019 16:31
1 (2).jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ " І Н В А Й Т"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЛУАТАЦІЙНА СЛУЖБА НОВА ОСЕЛЯ"

ТОВ "КЛІНІНГ ПРО СЕРВІС"

ПП "333"

ФОП Піцик Роман Васильович

КАЛЕНСЬКИЙ ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ " І Н В А Й Т"
#37701437
Відхилено 1 293 600,00
UAH з ПДВ
04 вересня 2019 17:46
ФОП Піцик Роман Васильович
#2792605311
Відхилено 1 295 000,00
UAH з ПДВ
04 вересня 2019 17:47
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЛУАТАЦІЙНА СЛУЖБА НОВА ОСЕЛЯ"
#41340972
Переможець 1 379 000,00
UAH з ПДВ
04 вересня 2019 18:07

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 вересня 2019 18:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЛУАТАЦІЙНА СЛУЖБА НОВА ОСЕЛЯ"
#41340972
1 379 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 16:14
Електронний підпис укладений
17 вересня 2019 10:58
2240P.pdf укладений
17 вересня 2019 10:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 379 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 229 833,33 UAH)