Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

24450000-3 - Агрохімічна продукція (47530- Численно-ферментний мийний засіб; 47629 - Дезінфікуючий засіб на основі лаурілпропілендіаміна; 47629 - Дезінфікуючий засіб на основі лаурілпропілендіаміна) - Лот1 (47631- Засіб дезінфікуючий для медичних виробів ; 47631- Засіб дезінфікуючий для медичних виробів) - Лот2
Очікувана вартість
1 326 600,00 UAH
UA-2019-08-07-000226-c fe64c84c62d0432390ebde669adc69e9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Баязітов Микола Рашитович

+380487500190 tender_kuookl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Одеська обласна клінічна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 01998526
Місцезнаходження: 65025, Україна , Одеська обл., Одеса, Вул. Академіка Заболотного , 26
Контактна особа: Баязітов Микола Рашитович
+380487500190
tender_kuookl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 серпня 2019 11:43
Звернення за роз’ясненнями: до 13 серпня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 серпня 2019 17:00
Очікувана вартість: 1 326 600,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція


Тендерна документація

07 серпня 2019 11:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2019 11:44
ТД від .doc

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: 24450000-3 - Агрохімічна продукція (47631- Засіб дезінфікуючий для медичних виробів ; 47631- Засіб дезінфікуючий для медичних виробів) - Лот2
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 536 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 680,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 27 серпня 2019 12:08
Закінчення: 27 серпня 2019 12:29
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

500 шт
Санітаб (або еквівалент)
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ак. Заболотного,26
Дата доставки: 31 грудня 2019
450 шт
Санімакс (або еквівалент)
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ак. Заболотного,26
Дата доставки: 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом: поетапної оплати Замовником поставленої продукції, на підставі ст. 49 Бюджетного кодексу України, згідно рахунків та накладних, на умовах відстрочки платежу до 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Розрахунки за продукцію здійснюються в безготівковому порядку за кошти місцевого бюджету в тому числі кошти спеціальних та позабюджетних рахунків. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2019 12:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНТЕРДЕЗ" 526 500,00
UAH з ПДВ
526 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Сєра Катерина Юріївна 535 600,00
UAH з ПДВ
535 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 вересня 2019 09:24
Електронний підпис
10 вересня 2019 09:23
Довідка ДФС.pdf
10 вересня 2019 09:23
Довідка МВС.pdf
10 вересня 2019 09:23
Довідка до п 2 3 8 ст.17.pdf
27 серпня 2019 13:28
Електронний підпис
27 серпня 2019 13:04
Пропозиція оновлена.pdf
16 серпня 2019 10:15
Електронний підпис
16 серпня 2019 10:09
Технічна частина.pdf
16 серпня 2019 10:09
Комерційна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНТЕРДЕЗ"

ФОП Сєра Катерина Юріївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНТЕРДЕЗ"
#37403360
Переможець 526 500,00
UAH з ПДВ
09 вересня 2019 16:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 вересня 2019 16:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНТЕРДЕЗ"
#37403360
526 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 березня 2020 13:14
Електронний підпис укладений
21 лютого 2020 15:02
Додаткова3 221 9.pdf зміни до договору
21 лютого 2020 14:58
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 10:43
Додаткова 2 221 9.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 10:41
Електронний підпис укладений
19 грудня 2019 12:35
Додаткова 1 221 9.pdf зміни до договору
19 грудня 2019 12:34
Електронний підпис укладений
20 вересня 2019 11:25
підписаний контракт укладений
20 вересня 2019 11:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно ст. 188 ГК України , ст. ст. 641,654 ЦК України
Номер договору про закупівлю: 221/9
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно дро ч. 5 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 221/9
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
21 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з тим, що зміни до договору з причини продовження строку дії договору на наступний рік оприлюднюються двічі: за першим разом оприлюднюються зміни, щодо погодження продовження строку дії договору де зазначається дата завершення дії відповідної угоди; за другим разом оприлюднюються зміни до договору вже з сумою, яка не перевищує 20% від суми договору за минулий рік, де необхідно зазначити таку саму дату завершення дії як за першим разом. Але через відсутність технічної можливості даного майданчику двічі зазначати таку саму дату завершення дії відповідної угоди, замовником було обрано пункт причини додання змін до договору «зміна сторонніх показників(за для можливості додати суму 20 % угоди)» замість «продовження строку дії договору на наступний рік» для можливості оприлюднення змін до договору відповідно до ч. 5 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 221/9
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 вересня 2019 — 30 червня 2020
Сума оплати за договором: 631 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 105 300,00 UAH)