Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Персональні портативні комп’ютери (ноутбуки) для опорних закладів з програмним забезпеченням та персональні портативні комп’ютери (ноутбуки) для закладів освіти з програмним забезпеченням
Очікувана вартість
986 208,00 UAH
UA-2019-07-24-000001-c ● 3f8c8e1b4bdd441a8ac2ff77f6e00e0a
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, культури і туризму, молоді та спорту Мостиської міської ради Львівської області |
Код ЄДРПОУ: | 41064044 |
Місцезнаходження: | 81300, Україна , Львівська обл., місто Мостиська, вулиця Грушевського, будинок 3 |
Контактна особа: |
Миколаєвич Мар'яна Михайлівна +380323441341 vommrlo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 липня 2019 00:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 липня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 серпня 2019 00:00 |
Очікувана вартість: | 986 208,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Джерело фінансування: Лот 1 - кошти обласного бюджету, Лот 2 - кошти обласного та місцевого бюджетів
Тендерна документація
26 липня 2019 23:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 липня 2019 23:15 |
3-Перелік змін.docx | |
26 липня 2019 23:15 |
3-НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД - КомпТехніка.docx | |
26 липня 2019 23:15 |
3-Додатки до НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД - КомпТехніка.docx |
26 липня 2019 23:21 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 липня 2019 23:15 |
3-Перелік змін.docx
|
|||
26 липня 2019 23:15 |
3-НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД - КомпТехніка.docx
|
|||
26 липня 2019 23:15 |
3-Додатки до НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД - КомпТехніка.docx
|
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Персональні портативні комп’ютери (ноутбуки) для опорних закладів з програмним забезпеченням |
Опис предмету закупівлі: |
Джерело фінансування: Лот 1 - кошти обласного бюджету
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 726 500,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 3 500,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
4 measures.name.symbol
Персональні портативні комп’ютери (ноутбуки) для опорних закладів з програмним забезпеченням
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
81300, Україна, Львівська область, м. Мостиська, с. Твіржа, Мостиський р-н., ОЗ «Мостиський ЗЗСО №1 I-III ступенів» – вул. Міцкевича, 7, м. Мостиська; ОЗ «Мостиський ЗЗСО №2 I-III ступенів» – вул. Шевченка, 2, м. Мостиська; ОЗ «Твіржанський ЗЗСО I-III ступенів - ЗДО» - Мостиський р-н, с. Твіржа, вул. Центральна, 71.
Дата доставки:
31 грудня 2019
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений товар здійснюється по безготівковому перерахунку протягом 15 робочих днів з моменту отримання Замовником Товару та належно оформлених товаро-супровідних документів (накладної, рахунка-фактури, тощо). У разі затримки (відсутності) бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Джерело фінансування: Лот 1 - кошти обласного бюджету | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 липня 2019 23:15 |
3-Перелік змін.docx |
26 липня 2019 23:15 |
3-НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД - КомпТехніка.docx |
26 липня 2019 23:15 |
3-Додатки до НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД - КомпТехніка.docx |
26 липня 2019 23:15 |
3-Перелік змін.docx
|
||
26 липня 2019 23:15 |
3-НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД - КомпТехніка.docx
|
||
26 липня 2019 23:15 |
3-Додатки до НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД - КомпТехніка.docx
|
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 25 липня 2019 10:36
Дата відповіді: 26 липня 2019 23:17
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
3) З метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних торгів ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. Подаємо відповіді на ваші питання:
1. Відповідно до Додатку 4 тендерної документації передбачено, що "всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент»". А також зазначено, що запропоновані учасниками характеристики товарів повинні відповідати або бути кращими за показники, наведені у даній таблиці.Тобто учасники мають право пропонувати товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі, але при цьому характеристики мають відповідати або бути краще заявлених замовником.
2. Участь фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ допускається. Ціна пропозиції кожного учасника буде розглядатися як остаточна. Окрім того у Розділі 5 тендерної документації детально про це описано
3. Дана інформація буде вказуватися учасниками у Додатку 4 Технічна специфікація
1. Відповідно до Додатку 4 тендерної документації передбачено, що "всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент»". А також зазначено, що запропоновані учасниками характеристики товарів повинні відповідати або бути кращими за показники, наведені у даній таблиці.Тобто учасники мають право пропонувати товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі, але при цьому характеристики мають відповідати або бути краще заявлених замовником.
2. Участь фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ допускається. Ціна пропозиції кожного учасника буде розглядатися як остаточна. Окрім того у Розділі 5 тендерної документації детально про це описано
3. Дана інформація буде вказуватися учасниками у Додатку 4 Технічна специфікація
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 серпня 2019 14:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Технології для бізнесу" |
726 490,02
UAH з ПДВ
|
722 989,98
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець Мельник Роман Васильович |
724 198,44
UAH з ПДВ
|
724 198,44
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Технології для бізнесу" #19331194 |
Переможець |
722 989,98
UAH з ПДВ
|
15 серпня 2019 17:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2019 12:44
|
Електронний підпис | укладений |
03 листопада 2019 01:46
|
Додаткова угода 1-лот 1.pdf | зміни до договору |
03 листопада 2019 01:06
|
Електронний підпис | укладений |
02 вересня 2019 21:59
|
Договір | укладений |
02 вересня 2019 20:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 03 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись ст.ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України та п. 11.4, п. 11.5. розділу XI Договору, Сторони, за взаємною згодою, вирішили внести зміни до Договору та викласти реквізити Постачальника, зазначені в Договорі, Додатку 1 та Додатку 2 до даного Договору в новій редакції. Сума договору та кількість товарів після внесення змін – не змінились. Більш детально – у прикріпленому файлі. |
Номер договору про закупівлю: | Z-10/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |