Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні портативні комп’ютери (ноутбуки) для опорних закладів з програмним забезпеченням та персональні портативні комп’ютери (ноутбуки) для закладів освіти з програмним забезпеченням
Очікувана вартість
986 208,00 UAH
UA-2019-07-24-000001-c 3f8c8e1b4bdd441a8ac2ff77f6e00e0a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Миколаєвич Мар'яна Михайлівна

+380323441341 vommrlo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури і туризму, молоді та спорту Мостиської міської ради Львівської області
Код ЄДРПОУ: 41064044
Місцезнаходження: 81300, Україна , Львівська обл., місто Мостиська, вулиця Грушевського, будинок 3
Контактна особа: Миколаєвич Мар'яна Михайлівна
+380323441341
vommrlo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 липня 2019 00:52
Звернення за роз’ясненнями: до 30 липня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 серпня 2019 00:00
Очікувана вартість: 986 208,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Джерело фінансування: Лот 1 - кошти обласного бюджету, Лот 2 - кошти обласного та місцевого бюджетів

Тендерна документація

26 липня 2019 23:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 липня 2019 23:15
3-Перелік змін.docx
26 липня 2019 23:15
3-НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД - КомпТехніка.docx
26 липня 2019 23:15
3-Додатки до НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД - КомпТехніка.docx
26 липня 2019 23:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2019 10:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 липня 2019 23:15
3-Перелік змін.docx
26 липня 2019 23:15
3-НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД - КомпТехніка.docx
24 липня 2019 01:44
2-ТД - КомпТехніка.docx
26 липня 2019 23:15
3-Додатки до НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД - КомпТехніка.docx
24 липня 2019 01:44
2-Додатки до ТД - КомпТехніка.docx

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Персональні портативні комп’ютери (ноутбуки) для опорних закладів з програмним забезпеченням
Опис предмету закупівлі:
Джерело фінансування: Лот 1 - кошти обласного бюджету
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 726 500,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 3 500,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 09 серпня 2019 14:00
Закінчення: 09 серпня 2019 14:21
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

4 measures.name.symbol
Персональні портативні комп’ютери (ноутбуки) для опорних закладів з програмним забезпеченням
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81300, Україна, Львівська область, м. Мостиська, с. Твіржа, Мостиський р-н., ОЗ «Мостиський ЗЗСО №1 I-III ступенів» – вул. Міцкевича, 7, м. Мостиська; ОЗ «Мостиський ЗЗСО №2 I-III ступенів» – вул. Шевченка, 2, м. Мостиська; ОЗ «Твіржанський ЗЗСО I-III ступенів - ЗДО» - Мостиський р-н, с. Твіржа, вул. Центральна, 71.
Дата доставки: 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюється по безготівковому перерахунку протягом 15 робочих днів з моменту отримання Замовником Товару та належно оформлених товаро-супровідних документів (накладної, рахунка-фактури, тощо). У разі затримки (відсутності) бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Джерело фінансування: Лот 1 - кошти обласного бюджету Пiсляоплата 15 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 25 липня 2019 10:36
Дата відповіді: 26 липня 2019 23:17
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? 3) З метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних торгів ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. Подаємо відповіді на ваші питання:
1. Відповідно до Додатку 4 тендерної документації передбачено, що "всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент»". А також зазначено, що запропоновані учасниками характеристики товарів повинні відповідати або бути кращими за показники, наведені у даній таблиці.Тобто учасники мають право пропонувати товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі, але при цьому характеристики мають відповідати або бути краще заявлених замовником.
2. Участь фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ допускається. Ціна пропозиції кожного учасника буде розглядатися як остаточна. Окрім того у Розділі 5 тендерної документації детально про це описано
3. Дана інформація буде вказуватися учасниками у Додатку 4 Технічна специфікація

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 серпня 2019 14:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Технології для бізнесу" 726 490,02
UAH з ПДВ
722 989,98
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Мельник Роман Васильович 724 198,44
UAH з ПДВ
724 198,44
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 серпня 2019 17:54
Електронний підпис
16 серпня 2019 16:32
Електронний підпис
16 серпня 2019 16:31
Довідка ДФС.pdf
08 серпня 2019 15:25
Електронний підпис
08 серпня 2019 15:24
На сайт ЛОТ 1 Ноутбуки.rar

Публічні документи

08 серпня 2019 17:12
Витяг з ЄДР.pdf
08 серпня 2019 17:12
Лист гарантіяст 17.pdf
08 серпня 2019 17:12
Довідка про санкції.pdf
08 серпня 2019 17:12
Виписка ЄДР.pdf
08 серпня 2019 17:12
ПДВ.pdf
08 серпня 2019 17:11
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Технології для бізнесу"

Фізична особа-підприємець Мельник Роман Васильович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Технології для бізнесу"
#19331194
Переможець 722 989,98
UAH з ПДВ
15 серпня 2019 17:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 серпня 2019 17:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Технології для бізнесу"
#19331194
722 989,98
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 грудня 2019 12:44
Електронний підпис укладений
03 листопада 2019 01:46
Додаткова угода 1-лот 1.pdf зміни до договору
03 листопада 2019 01:06
Електронний підпис укладений
02 вересня 2019 21:59
Договір укладений
02 вересня 2019 20:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ст.ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України та п. 11.4, п. 11.5. розділу XI Договору, Сторони, за взаємною згодою, вирішили внести зміни до Договору та викласти реквізити Постачальника, зазначені в Договорі, Додатку 1 та Додатку 2 до даного Договору в новій редакції. Сума договору та кількість товарів після внесення змін – не змінились. Більш детально – у прикріпленому файлі.
Номер договору про закупівлю: Z-10/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 722 989,98
UAH (в тому числі ПДВ 107 473,78 UAH)