Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт будівлі спортивного комплексу з басейном на КП «Центральний стадіон» вул. Смілянська, 78
Очікувана вартість
3 101 699,00 UAH
UA-2019-07-23-000186-a 0b51cc7a06f1427c9e23ae31af3123e6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

ГОНЧАРОВ ЮРІЙ АНДРІЙОВИЧ

+380472452193 stadion_1958@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Центральний стадіон"
Код ЄДРПОУ: 22805342
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ СМІЛЯНСЬКА, будинок 78
Контактна особа: ГОНЧАРОВ ЮРІЙ АНДРІЙОВИЧ
+380472452193
stadion_1958@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 липня 2019 10:52
Звернення за роз’ясненнями: до 29 липня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 серпня 2019 16:00
Очікувана вартість: 3 101 699,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


джерело фінансування закупівлі: кошти міського бюджету

Тендерна документація

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот №2. Капітальний ремонт будівлі спортивного комплексу з басейном на КП «Центральний стадіон» (роздягальні, фойє) вул. Смілянська, 78
Опис предмету закупівлі:
джерело фінансування закупівлі: кошти міського бюджету
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 879 253,60 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 4 396,27 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 4396.27 UAH

Аукціон

Початок: 09 серпня 2019 13:32
Закінчення: 09 серпня 2019 14:04
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 роб
Капітальний ремонт будівлі спортивного комплексу з басейном на КП «Центральний стадіон» (роздягальні, фойє) вул. Смілянська, 78
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, вул. Смілянська, 78
Дата доставки: 25 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт У разі потреби, на письмову вимогу Підрядника, протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту отримання Замовником цієї вимоги, згідно Постанови КМУ від 23.04.2014 №117 Замовник перераховує Підряднику аванс у розмірі до 50% (п’ятдесяти відсотків) від ціни договору, наведеної в п.3.1 Договору, який Підрядник зобов’язується використати на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій та виробів протягом трьох місяців з моменту отримання цього авансу, але, у будь-якому випадку, не пізніше 20 грудня відповідного року, з наданням актів приймання виконаних робіт за формою №КБ-2в та довідки про вартість виконаних робіт за формою №КБ-3. По закінченню вищевказаного терміну, протягом 1 (одного) робочого дня, невикористана сума авансу має бути повернута Замовнику Аванс 5 Банківські 50
Виконання робіт Остаточний розрахунок за виконані роботи, здійснюється на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) банківських днів з моменту і на підставі підписаних Замовником і Підрядником актів виконаних робіт за формами № КБ-2в, № КБ-3 Пiсляоплата 30 Банківські 50

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 серпня 2019 14:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ АВАНГАРД-ПЛЮС" 879 241,77
UAH з ПДВ
740 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "АРХСТРОЙ ФАСАД" 819 000,00
UAH з ПДВ
799 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "РЕМПРОМБУД - 99" 879 253,60
UAH з ПДВ
879 253,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 серпня 2019 15:07
Протокол.pdf
05 серпня 2019 15:07
Паспорт.pdf
05 серпня 2019 15:07
Наказ.pdf
05 серпня 2019 15:07
Ліцензія.pdf
05 серпня 2019 15:07
Довідка субпідряд.pdf
05 серпня 2019 15:07
Довідка ст.17.pdf
05 серпня 2019 15:07
Довідка санкції.pdf
05 серпня 2019 15:07
Довідка санкції 2.pdf
05 серпня 2019 15:07
Довідка офшор.pdf
05 серпня 2019 15:07
Довідка довкілля 2.pdf
05 серпня 2019 15:07
Довідка відс заборг.pdf
05 серпня 2019 15:07
Гарантія ДСТУ.pdf
05 серпня 2019 15:07
Гар лист довкілля.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ АВАНГАРД-ПЛЮС"

ПП "АРХСТРОЙ ФАСАД"

ПП "РЕМПРОМБУД - 99"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ АВАНГАРД-ПЛЮС"
#42122931
Відхилено 740 000,00
UAH з ПДВ
16 серпня 2019 12:26
ПП "АРХСТРОЙ ФАСАД"
#40224937
Рішення скасоване 799 600,00
UAH з ПДВ
13 вересня 2019 15:12
ПП "АРХСТРОЙ ФАСАД"
#40224937
Відхилено 799 600,00
UAH з ПДВ
13 вересня 2019 15:24
ПП "РЕМПРОМБУД - 99"
#30528820
Переможець 879 253,60
UAH з ПДВ
13 вересня 2019 15:37

Документи

13 вересня 2019 15:23
Електронний підпис
13 вересня 2019 15:14
протокол 45.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 вересня 2019 15:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "РЕМПРОМБУД - 99"
#30528820
879 253,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2020 16:38
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 16:15
ДУ 1 фойє до дог 01 10.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 16:13
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2019 11:30
ДОГОВІР (лот2).pdf укладений
01 жовтня 2019 11:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі листа-звернення від Підрядника за №101 від 24.12.2019, керуючись також п.4 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 12.1 Договору №01/10 від 01.10.2019 вирішили внести зміни до Договору у такій частині: 1. Пункт 3.1. розділу 3 «Ціна Договору» викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна Договору становить 879 253,60 грн. з ПДВ. З них: фінансування 2019 року – 439 626,80 грн.; фінансування 2020 року – 439626,80 грн. 2. Пункт 5.1. розділу 5 «Порядок та строк виконання робіт» викласти в новій редакції; «5.1. Підрядник зобов’язаний розпочати роботи за Договором протягом 3 (трьох) днів з моменту отримання від Замовника документів, передбачений п.6.1. Договору, і завершити виконання робіт до 30.05.2020. Виконання робіт за Договором здійснюється із дотриманням графіку виконання робіт (Додаток №4). Датою закінчення робіт вважається дата їх прийняття Замовником. Виконання робіт може бути здійснено достроково». 3. У додатку №4 до Договору «ГРАФІК ВИКОНАННЯ РОБІТ» закінчення робіт визначити як – 30.05.2020 року включно. 4. Пункт 11.2. розділу «Строк дії Договору» викласти в наступній редакції: «11.2. Дія Договору припиняється при настанні однієї з умов: а. закінчення терміну лії Договору – 31.12.2020; б. за згодою Сторін; в. з інших підстав, передбачених чинним законодавством України».
Номер договору про закупівлю: 01/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 жовтня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 879 253,60
UAH (в тому числі ПДВ 146 542,27 UAH)