Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт будівлі спортивного комплексу з басейном на КП «Центральний стадіон» вул. Смілянська, 78
Очікувана вартість
3 101 699,00 UAH
UA-2019-07-23-000186-a 0b51cc7a06f1427c9e23ae31af3123e6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

ГОНЧАРОВ ЮРІЙ АНДРІЙОВИЧ

+380472452193 stadion_1958@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Центральний стадіон"
Код ЄДРПОУ: 22805342
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ СМІЛЯНСЬКА, будинок 78
Контактна особа: ГОНЧАРОВ ЮРІЙ АНДРІЙОВИЧ
+380472452193
stadion_1958@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 липня 2019 10:52
Звернення за роз’ясненнями: до 29 липня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 серпня 2019 16:00
Очікувана вартість: 3 101 699,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


джерело фінансування закупівлі: кошти міського бюджету

Тендерна документація

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот №1. Капітальний ремонт будівлі спортивного комплексу з басейном на КП «Центральний стадіон» (зал боксу) вул. Смілянська, 78
Опис предмету закупівлі:
джерело фінансування закупівлі: кошти міського бюджету
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 2 222 445,40 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 11 112,23 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 11112.23 UAH

Аукціон

Початок: 09 серпня 2019 13:11
Закінчення: 09 серпня 2019 13:44
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 роб
Капітальний ремонт будівлі спортивного комплексу з басейном на КП «Центральний стадіон» (зал боксу) вул. Смілянська, 78.
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, вул. Смілянська, 78
Дата доставки: 25 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт У разі потреби, на письмову вимогу Підрядника, протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту отримання Замовником цієї вимоги, згідно Постанови КМУ від 23.04.2014 №117 Замовник перераховує Підряднику аванс у розмірі до 50% (п’ятдесяти відсотків) від ціни договору, наведеної в п.3.1 Договору, який Підрядник зобов’язується використати на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій та виробів протягом трьох місяців з моменту отримання цього авансу, але, у будь-якому випадку, не пізніше 20 грудня відповідного року, з наданням актів приймання виконаних робіт за формою №КБ-2в та довідки про вартість виконаних робіт за формою №КБ-3. По закінченню вищевказаного терміну, протягом 1 (одного) робочого дня, невикористана сума авансу має бути повернута Замовнику Аванс 5 Банківські 50
Виконання робіт Остаточний розрахунок за виконані роботи, здійснюється на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) банківських днів з моменту і на підставі підписаних Замовником і Підрядником актів виконаних робіт за формами № КБ-2в, № КБ-3 Пiсляоплата 30 Банківські 50

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 серпня 2019 13:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ АВАНГАРД-ПЛЮС" 2 222 411,14
UAH з ПДВ
1 950 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "АРХСТРОЙ ФАСАД" 2 140 000,00
UAH з ПДВ
2 102 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Черкасизалізобетонстрой 2 187 407,21
UAH з ПДВ
2 102 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "РЕМПРОМБУД - 99" 2 222 445,40
UAH з ПДВ
2 222 445,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 серпня 2019 15:07
Протокол.pdf
05 серпня 2019 15:07
Паспорт.pdf
05 серпня 2019 15:07
Наказ.pdf
05 серпня 2019 15:07
Ліцензія.pdf
05 серпня 2019 15:07
Довідка субпідряд.pdf
05 серпня 2019 15:07
Довідка ст.17.pdf
05 серпня 2019 15:07
Довідка санкції.pdf
05 серпня 2019 15:07
Довідка санкції 2.pdf
05 серпня 2019 15:07
Довідка офшор.pdf
05 серпня 2019 15:07
Довідка довкілля 2.pdf
05 серпня 2019 15:07
Довідка відс заборг.pdf
05 серпня 2019 15:07
Гарантія ДСТУ.pdf
05 серпня 2019 15:07
Гар лист довкілля.pdf

Публічні документи

08 серпня 2019 12:44
Електронний підпис
08 серпня 2019 12:16
Лист НБУ по ліцензії.pdf
08 серпня 2019 12:16
Договірна ціна.PDF
08 серпня 2019 12:15
Лот _1 додаток 2.pdf
08 серпня 2019 12:15
Лист_відгук Договір _ 60.pdf
08 серпня 2019 12:15
Лист Відгук Договір _ 59.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ АВАНГАРД-ПЛЮС"

ПП "АРХСТРОЙ ФАСАД"

ТОВ Черкасизалізобетонстрой

ПП "РЕМПРОМБУД - 99"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ АВАНГАРД-ПЛЮС"
#42122931
Відхилено 1 950 000,00
UAH з ПДВ
16 серпня 2019 12:26
ПП "АРХСТРОЙ ФАСАД"
#40224937
Рішення скасоване 2 102 000,00
UAH з ПДВ
13 вересня 2019 15:10
ПП "АРХСТРОЙ ФАСАД"
#40224937
Відхилено 2 102 000,00
UAH з ПДВ
13 вересня 2019 15:23
ТОВ Черкасизалізобетонстрой
#31701672
Рішення скасоване 2 102 999,00
UAH з ПДВ
19 вересня 2019 15:12
ТОВ Черкасизалізобетонстрой
#31701672
Відхилено 2 102 999,00
UAH з ПДВ
19 вересня 2019 15:19
ПП "РЕМПРОМБУД - 99"
#30528820
Переможець 2 222 445,40
UAH з ПДВ
19 вересня 2019 15:24

Документи

13 вересня 2019 15:22
Електронний підпис
13 вересня 2019 15:12
протокол 45.pdf
13 вересня 2019 15:11
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

19 вересня 2019 15:18
Електронний підпис
19 вересня 2019 15:13
протокол 48.pdf
19 вересня 2019 15:13
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 вересня 2019 15:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "РЕМПРОМБУД - 99"
#30528820
2 222 445,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 вересня 2020 18:02
Електронний підпис укладений
04 вересня 2020 14:54
ДУ 5 зал боксу.pdf зміни до договору
04 вересня 2020 14:50
Електронний підпис укладений
01 червня 2020 17:11
ДУ 4 зал боксу (1).pdf зміни до договору
01 червня 2020 17:10
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 16:21
ДУ зал боксу.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 16:19
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2019 14:01
Договір 07 10 зал боксу-7-66.pdf укладений
09 жовтня 2019 13:57
Договір 07 10 зал боксу-1-6.pdf укладений
09 жовтня 2019 13:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі листа-звернення від Підрядника за №101 від 24.12.2019, керуючись також п.4 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 12.1 Договору №07/10 від 07.10.2019 вирішили внести зміни до Договору у такій частині: 1. Пункт 3.1. розділу 3 «Ціна Договору» викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна Договору становить 2 222 445,40 грн. з ПДВ. З них: фінансування 2019 року – 1 111 222,50 грн.; фінансування 2020 року – 1 111 222,90 грн. 2. Пункт 5.1. розділу 5 «Порядок та строк виконання робіт» викласти в новій редакції; «5.1. Підрядник зобов’язаний розпочати роботи за Договором протягом 3 (трьох) днів з моменту отримання від Замовника документів, передбачений п.6.1.1. Договору, і завершити виконання робіт до 30.05.2020. Виконання робіт за Договором здійснюється із дотриманням графіку виконання робіт (Додаток №4). Датою закінчення робіт вважається дата їх прийняття Замовником. Виконання робіт може бути здійснено достроково». 3. У додатку №4 до Договору «ГРАФІК ВИКОНАННЯ РОБІТ» закінчення робіт визначити як – 30.05.2020 року включно. 4. Пункт 11.2. розділу «Строк дії Договору» викласти в наступній редакції: «11.2. Дія Договору припиняється при настанні однієї з умов: а. закінчення терміну лії Договору – 31.12.2020; б. за згодою Сторін; в. з інших підстав, передбачених чинним законодавством України».
Номер договору про закупівлю: 07/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі листа-звернення від Підрядника №45 від 25.05.2020, керуючись п.4 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VIII, пунктом 12.1 Договору №07/10 від 07.10.2019 (далі - Договір) вирішили внести зміни до Договору у такій частині: 1. Пункт 5.1. розділу 5 Договору викласти в новій редакції: «Підрядник зобов’язаний розпочати роботи за Договором протягом 3 (трьох) днів з моменту отримання від Замовника документів, передбачених п. 6.1.1. Договору, і завершити виконання робіт до 04.08.2020 включно. Виконання робіт за Договором здійснюється із дотриманням графіку виконання робіт (Додаток №4). Датою закінчення робіт вважається дата їх прийняття Замовником. Виконання робіт може бути здійснено достроково». 2. Додаток №4 до Договору (ГРАФІК ВИКОНАННЯ РОБІТ) викласти в новій редакції (додається).
Номер договору про закупівлю: 07/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, на підставі листа-звернення від Підрядника за №25 від 21.08.2020, керуючись п.4 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 12.1 Договору вирішили внести зміни до Договору у такій частині: 1. Пункт 5.1. розділу 5 Договору викласти в новій редакції: «Підрядник зобов’язаний розпочати роботи за Договором протягом 3 (трьох) днів з моменту отримання від Замовника документів, передбачених п. 6.1.1. Договору, і завершити виконання робіт до 30.09.2020 включно. Виконання робіт за Договором здійснюється із дотриманням графіку виконання робіт (Додаток №4). Датою закінчення робіт вважається дата їх прийняття Замовником. Виконання робіт може бути здійснено достроково». 2. Додаток №4 до Договору (ГРАФІК ВИКОНАННЯ РОБІТ) викласти в новій редакції (додається).
Номер договору про закупівлю: 07/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 жовтня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 222 445,40
UAH (в тому числі ПДВ 370 407,56 UAH)