Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«33600000-6 Фармацевтична продукція (CPV) (Препарати для хворих з пересадженими органами)» 2 лоти: Лот №1 - Циклоспорин (Ciclosporin) - 2 найменування; Лот №2 - Азатіоприн (Azathioprine)
Очікувана вартість
183 287,00 UAH
UA-2019-07-19-002397-b c894caf0a1d74baf99e1d76bcef10c48
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Круп'як Надія Олексіївна

380342552014 zdorovja.n@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент охорони здоров'я Івано-Франківської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02012875
Вебсайт: http://www.uozoda.if.net.ua/
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Грушевського, 21
Контактна особа: Круп'як Надія Олексіївна
380342552014
zdorovja.n@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 липня 2019 15:18
Звернення за роз’ясненнями: до 26 липня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2019 17:00
Очікувана вартість: 183 287,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


«33600000-6 Фармацевтична продукція (CPV)
(Препарати для хворих з пересадженими органами)»
2 лоти:
Лот №1 - Циклоспорин (Ciclosporin) - 2 найменування;
Лот №2 - Азатіоприн (Azathioprine)

Тендерна документація

19 липня 2019 15:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2019 15:30
додаток_5_Проект_договору.doc
19 липня 2019 15:29
Додаток_2_Медико-технiчнi_вимоги.docx
19 липня 2019 15:29
Тендерна_документацiя.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документи, що підтверджують повноваження посадової особи
Дата подання: 25 липня 2019 16:44
Дата відповіді: 26 липня 2019 10:03
Доброго дня! У пп.3.1.1 розділу 3 тендерної документації міститься вимога до учасника - надати документ, який визначає вартість чистих активів (баланс, тощо) учасника ЗА ОСТАННІЙ ЗВІТНИЙ ПЕРІОД (якщо вартість закупівлі дорівнює чи перевищує 50% чистих активів товариства). Відповідно до частини першої статті 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік (тобто в розумінні цього Закону останнім звітним періодом є 2018 рік). Відповідно до ч. 2 ст. 44 Закону України "Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю" вартість чистих активів визначається на кінець попереднього кварталу. Який саме баланс має надати учасник - за останній звітний період (станом на 31.12.2018р.) чи станом на кінець 2 кварталу 2019 року?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Поняття «значний правочин» регламентовано саме ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», в частині 2 якої чітко визначено, що «рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу, приймаються виключно загальними зборами учасників.» Тому для підтвердження повноважень уповноваженої посадової/службової особи (посадової особи або представника) учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору за результатами процедури закупівлі у випадку, якщо сума закупівлі дорівнює чи перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства необхідно, крім інших вказаних в тендерній документації документів, також надати відповідне рішення загальних зборів учасників та документ, в якому зафіксована вартість чистих активів товариства станом саме на кінець попереднього кварталу. Стосовно даної закупівлі – станом на кінець 2-го кварталу 2019 року.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Азатіоприн (Azathioprine)
Опис предмету закупівлі:
Азатіоприн (Azathioprine)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 12 530,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 62,65 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 06 серпня 2019 15:12
Закінчення: 06 серпня 2019 15:33
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1000 шт
Азатіоприн (Azathioprine)/Імуран або еквівалент, таблетки, 50 мг
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Azathioprine
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76008, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Федьковича, 91
Дата доставки: 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Постачальник передає у власність Покупця, а Покупець оплачує вартість товару, що визначений в асортименті та за ціною, яка зазначена у специфікації, що є невід’ємною частиною Договору про закупівлю на умовах, зазначених у Договорі. Розрахунки за поставлений товар здійснюється по безготівковому перерахунку протягом 7 (семи) робочих днів з моменту отримання Покупцем Товару та належно оформлених товаросупровідних документів (накладної, рахунка-фактури, тощо). Джерело фінансування закупівлі: кошти обласного бюджету Пiсляоплата 7 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 серпня 2019 15:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Людмила-Фарм" 12 520,00
UAH з ПДВ
12 520,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФІТО-ЛЕК" 12 529,70
UAH з ПДВ
12 529,70
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Людмила-Фарм"

ТОВ "ФІТО-ЛЕК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Людмила-Фарм"
#24741764
Переможець 12 520,00
UAH з ПДВ
13 серпня 2019 15:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 серпня 2019 15:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Людмила-Фарм"
#24741764
12 520,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2019 12:13
Електронний підпис укладений
30 серпня 2019 14:45
Договір Людмила-Фарм Лот 2.PDF укладений
30 серпня 2019 14:37

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 12 520,00
UAH (в тому числі ПДВ 819,07 UAH)