Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Легалізація програмного забезпечення
Очікувана вартість
835 800,00 UAH
UA-2019-07-19-000864-c 8c444b16b7c446379b2f12280fb3a7ac
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рубан Анатолій Іванович

+380577009627 email.tender20@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Північно-східний офіс Держаудитслужби
Код ЄДРПОУ: 40478572
Місцезнаходження: 61022, Україна , Харківська обл., місто Харків, майдан Свободи, 5, Держпром, 4 під'їзд, 10 поверх
Контактна особа: Рубан Анатолій Іванович
+380577009627
email.tender20@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 липня 2019 17:09
Звернення за роз’ясненнями: до 26 липня 2019 16:35
Оскарження умов закупівлі: до 01 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2019 16:35
Очікувана вартість: 835 800,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48920000-3: Пакети програмного забезпечення для автоматизації офісу


для Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області

Тендерна документація

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Легалізація програмного забезпечення для архівації файлів
Опис предмету закупівлі:
для Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 12 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 120,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

80 шт
Легалізація програмного забезпечення для архівації файлів
ДК 021:2015: 48920000-3 — Пакети програмного забезпечення для автоматизації офісу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, м. Суми, Покровська площа 11
Дата доставки: 26 серпня 2019  —  10 вересня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється Замовником у безготівковій формі на підставі підписаного Сторонами Акту здачі-приймання наданих послуг (далі – Акт) шляхом перерахування суми за фактично надані Послуги на банківський рахунок Виконавця протягом 7 (семи) банківських днів з моменту підписання Сторонами Акту. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Дата подання: 22 липня 2019 08:45
Дата відповіді: 22 липня 2019 10:27
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Доброго дня! Аналог або еквівалент допускається на торги, але технічні характеристики повинні чітко співпадати (бути не гіршими) з заявленими за виключенням назви виробника або моделі обладнання. До участі у торгах допускаються усі суб’єкти господарювання, що відповідають вимогам чинного законодавства та тендерної документації. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена у відповідності до розміру бюджетного призначення за кошторисом і не може перевищувати встановлену суму (в тому числі враховуючі ПДВ).

Інформація про відміну

Дата відміни
05 серпня 2019 16:35
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій