Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Очікувана вартість
615 000,00 UAH
UA-2019-07-18-003135-b 37790709efa0425d8288921aacb2cea8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Михайло Буторін

+380988071517 mmbutorin@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, національно-патріотичного виховання, молоді та спорту Житомирської районної державної адміністрації Житомирської області
Код ЄДРПОУ: 02143040
Місцезнаходження: 10003, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Лесі Українки, 1
Контактна особа: Михайло Буторін
+380988071517
mmbutorin@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 липня 2019 18:34
Звернення за роз’ясненнями: до 25 липня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 серпня 2019 18:00
Очікувана вартість: 615 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Тендерна документація

18 липня 2019 18:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 липня 2019 18:34
Телевізори відкриті тендерна лоти.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-18-003135-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС", Код ЄДРПОУ:40098570
Дата подання: 06 серпня 2019 12:37
Вимого щодо дискваліфікації у зв'язку з невідповідністю тендерним вимогам Замовника
Тендерна пропозиція ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" не відповідає
Технічним вимогам Замовника

По перше :
У технічному завданні замовника були вимоги до кількості портів: «USB 2.0 – 4 шт., USB 3.0 – 4 шт., Ethernet – 2 шт., Bluetooth, HDMI, VGA, DisplayPort»
У свою чергу ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" пропонує «Intboard GT65» , який на справді має таку комбінацію (кількість) портів:
«Передняя панель: вход HDMI, USB для ПК – 2 шт., USB для тачскрина. Задняя панель: RS232 – 1шт., вход микрофона, слот для SD карт, USB 3.0 — 3 шт., USB 2.0 — 3 шт. HDMI – 2 шт., выход SPDIF, вход AV, выход AV OUT, вход для наушников, вход VGA, аудио вход, выход VGA, вход RJ45 LAN, выход RJ45, YPBPR – 1 шт.»
Перевірити можна за офіційним посиланням:
https://intboard.com.ua/ru/products/interaktivnye-paneli/interaktivnaya-panel-gt65/
Отже, ми бачимо, що є фатальна невідповідність по кількості портів USB стандарту 2.0, та 3.0. А також взагалі відсутній DisplayPort.

По друге:
У технічному завданні замовника вимоги до стандарту «Wi-FI» були наступні (цитуємо) : «802.11ac 2.4GHz/5GHz»
У свою чергу ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" запропонував Intboard GT65 який у своєму складі має Wi-FI модуль з підтримкою тільки стандарту : «802.11 b\g\n (2.4GHz). Тобто відсутня підтримка стандарту 802.11ac (5GHz). А також немає наявності технології Bluetooth.

Виходячи з вищенаведеного, керуючись п. 2 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», наполягаємо на дискваліфікації пропозиції учасника - переможця ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ", як такої що не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника. В разі не задоволення нашої Вимоги, ми будемо звертатись до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 серпня 2019 17:05
Інформація, на яку ви посилаєтесь з сайта виробника, стосується лише панелі, без урахування додаткового ПК модуля. Згідно вимог Технічної документації в Інтерактивній панелі повинна підтримувати наступний протокол - 802.11ac 2.4GHz/5GHz, та мати необхідну кількість інтерфейсів, а саме: USB 2.0 – 4 шт., USB 3.0 – 4 шт., Ethernet – 2 шт., Bluetooth, HDMI, VGA, DisplayPort. Тому повідомляємо наступне, У Тендерній пропозиції ТОВ «В2В Солюшнз» зазначена настпупна конфігурація: Інтерактивна Панель Intboard GT 65 в комплекті з ПК, тому відповідно до нашого запиту до виробника компанії “КРЕО СІНЕРЖІ”, повідомляємо наступне, Інтерактивна панель може комплектуватися ПК модулем з різними характеристиками. Тому опис wi-fi та кількості роз’ємів Інтерактивної панелі з ПК модулем, може відрізнятися від інформації на сайті виробника. Пропозицію надано на панель з додатковим ПК модулем, який має додаткові інтерфейси. Відповідно до Технічної специфікації ПК модуль буде обладнаний наступим wi-fi модулем 802.11ac 2.4GHz/5GHz, та USB 2.0 – 4 шт. (вимагається – 4 шт), USB 3.0 – 4 шт. (вимгається – 4 шт), Ethernet – 2 шт. (вимагається – 2 шт.), Bluetooth, HDMI, VGA, DisplayPort (вимагається Bluetooth, HDMI, VGA, DisplayPort).
надана інформація є достовірною, а обладнання, що запропоноване, повністю відповідає Технічним вимогам.
Додаток: Офіційний лист виробника з поясненням і фото обладнання.

Враховуючи викладене вище, на має причин для дискваліфікації ТОВ «В2В Солюшнз».
Номер вимоги: UA-2019-07-18-003135-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Бі-Про, Код ЄДРПОУ:40274333
Дата подання: 07 серпня 2019 11:19
Невідповідність тендерної пропозиції Учасника
Доброго дня. Уважно вивчивши тендерну пропозицію Переможця було виявлено наступні порушення:
1. На вимогу Закону України «Про захист персональних даних» Учасник повинен надати в складі пропозиції згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних (із їх зазначенням) посадової особи учасника, що підписала документи пропозиції (в т.ч. збирання, зберігання і поширення). В листі-згоді на обробку персональних даних мають бути зазначені: прізвище, ім’я та по-батькові особи, її місце проживання, ідентифікаційний код та паспортні дані (серія, №, ким і коли виданий). Учасник надав довідку без зазначення інформації щодо збирання, зберігання даних.
2. На вимогу надати Гарантійний лист в довільній формі, про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначені у ч. 1 та ч.2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (із їх зазначенням); Учасник надав довідку де не зазначив відсутність підстав підстав передбачених пунктом 3, 9 частини 1 статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі»
3. Документальне підтвердження відповідності товару технічними, якісними та кількісними характеристикам повинно бути надане, в складі тендерної пропозиції, у формі пояснювальної записки та повинно мати детальний опис основних технічних характеристик товару. Учасником не надано пояснювальної записки , а надано лише
Гарантійний лист про відповідність пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам до предмета закупівлі. Та ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.
4. Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію (довідку в довільній формі) про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів. У разі наявності обмежень щодо підписання договору, необхідності додаткового погодження з вищестоящим органом (наприклад загальними зборами, власником) тощо, додатково необхідно надати документ про наявність в особи таких повноважень. Також необхідно надати в складі пропозиції документ, що посвідчує особу, уповноваженого на підписання договору. Учасником не надано 6,7,8,9,14,15,16 сторінки паспорту
5.У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати заповнений зі своєї сторони проект договору Учасником не заповнено пункт 2.1 проекту договору та специфікація до договору в повному обсязі
6.Учасник має надати довідку про наявність офіційного сервісного центру на території України з вказанням його адреси. Учасником надано Учасником надано довідку видану ТОВ “КРЕО СІНЕРЖІ” яке не є учасником процедури закупівлі. Отже учасником не надано довідки з зазначенням сервісного центру за підписом уповноваженої особи .
Враховуючи вищевказані порушення просимо переглянути рішення щодо визнання переможцем ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" та продовжити кваліфікацію інших Учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 серпня 2019 12:50
1. Відповідно до вимог п.3.1.5. Тендерної документації необхідно надати згоду на обробку персональних даних у довільній формі. Учасником надано необхідний документ із наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», що відповідає умовам Тендерної документації.
2. Відповідно до п.3.5.7. Тендерної документації Замовник торгів перевіряє самостійно відомості, що містяться у Єдиному державному реєстрі підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, відомості щодо осіб, які вчинили корупційні правопорушення та відомості, які містяться у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців. Тому, учасник - переможець процедури закупівлі не надає документи на підтвердження відсутності підстав для відмови учаснику передбачених п. 2, 3, 4, 8, 9 ч.1 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Відповідно до п.3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, зокрема інша назва документу, що не впливає на його суть, вважаються не суттєвими на не можуть бути підставою для відхилення пропозиції. Учасником ТОВ «В2В Солюшнз» надано гарантийний лист та технічну специфікацію, що містять вичерпну інформацію про відповідність технічним та якісним характеристикам товару.
4. Відповідно до вимог п. 6.2.4. Тендерної документації необхідно надати документ, що посвідчує особу, уповноважу на підписання договору. Відповідно до Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» документом, що посвідчує особу є, зокрема, паспорт громадянина України. Учасником ТОВ «В2В Солюшнз» у складі пропозиції надано копію паспорта Директора, уповноваженого на підписання Договору. Надана інформація є достатньо для ідентифікації особи.
5. Відповідно до п.6.3.2. Тендерної документації Учасник повинен надати заповнений проект Договору. Проект договору про закупівлю передбачено у Додатку №3 до Тендерної документації. Учасником ТОВ «В2В Солюшнз» у складі пропозиції надано заповнений проект Договору відповідно до Додатку №3. Зазначимо, що вказаний документ є проектом, а не остаточним Договором. Пункт 2.1. проекту Договору містить інформацію про ціну Договору, яка можем бути визначена лише за результатами аукціону і не вимагається на етапі подання пропозицій.
6. Відповідно до вимог Додатку 2 Тендерної документації, учасник повинен надати довідку про наявність офіційного сервісного центру на території України з вказанням його адреси. Учасник ТОВ «В2В Солюшнз» у складі Тендерної пропозиції надав довідку про наявність офіційного сервісного центру на території України з вказанням адреси такого сервісного центру.
7. Відповідно до п.5.1.4. Тендерної документації оцінка пропозиції здійснюється на основі наступного критерію - «Ціна».
Враховуючи викладене вище, не бачимо підстав для задоволення вашої вимоги та відхилення найбільш економічно вигідноїпропозиції учасника ТОВ «В2В Солюшнз».

Документи

09 серпня 2019 17:05
Лист пояснення.Wi - fi.pdf

Документи

12 серпня 2019 12:49
Відповідь Вимога 2.docx

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Телевізори
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 375 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 875,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 05 серпня 2019 14:31
Закінчення: 05 серпня 2019 15:16
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

25 шт
Телевізори
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10003, Україна, Житомирська область, м..Житомир , вул.Л.Українки,1
Дата доставки: 28 серпня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 60 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 липня 2019 18:34
Додаток 2 телевізори.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2019 15:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" 298 200,00
UAH з ПДВ
286 035,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 333 840,00
UAH з ПДВ
286 050,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Лукянчук Андрій Борисович 330 000,00
UAH з ПДВ
286 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Європа-Схід" 314 850,00
UAH з ПДВ
314 850,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «ВАЙЗ АЙ ТІ» 348 000,00
UAH з ПДВ
348 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 352 980,00
UAH з ПДВ
352 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 серпня 2019 15:12
Довідка_ДФС_1.pdf
09 серпня 2019 15:12
public_doc.p7s
05 серпня 2019 18:52
Довідка_ДФС.pdf
05 серпня 2019 18:52
public_doc.p7s
05 серпня 2019 18:52
Dovidka_19176777070770414992.pdf.p7s
05 серпня 2019 18:52
Dovidka_19176777070770414992.pdf
04 серпня 2019 17:00
Електронний підпис
04 серпня 2019 16:43
28. Копія паспорта.pdf
04 серпня 2019 16:42
18.Сертификати ERGO.zip
04 серпня 2019 16:42
9.2. Лист код Доступу 3.5.5.pdf
04 серпня 2019 16:42
9. Довідка санкції.pdf
04 серпня 2019 16:41
8. Довідка_працівники.pdf
04 серпня 2019 16:41
4.1. B2B_Статут.pdf

Публічні документи

04 серпня 2019 14:49
Витяг Комел 02.07.2019.pdf
04 серпня 2019 14:49
Договір 757.pdf
04 серпня 2019 14:49
Договір 50.pdf
04 серпня 2019 14:49
Відгук 757.pdf
04 серпня 2019 14:49
Відгук 50.pdf
04 серпня 2019 14:49
Видаткова 757.pdf
04 серпня 2019 14:49
Видаткова 50.pdf
04 серпня 2019 14:49
17 ДОГОВІР.pdf
04 серпня 2019 14:49
07 Гарантійний лист.pdf
04 серпня 2019 14:49
06 Авторизаційний лист.pdf
04 серпня 2019 14:49
05 Інформація щодо СЕС.pdf
04 серпня 2019 14:49
04 ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ.pdf
04 серпня 2019 14:49
01 ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

27 липня 2019 10:43
гарантійний лист 002.Pdf
27 липня 2019 10:43
договір 2 002.Pdf
27 липня 2019 10:43
специфікація 001.Pdf
27 липня 2019 10:43
договір 3 001.Pdf
27 липня 2019 10:43
договір 1 001.Pdf
27 липня 2019 10:43
цінова пропозиція 001.Pdf
27 липня 2019 10:43
ТВ Vinga серт та декл.pdf
27 липня 2019 10:43
Договір85.pdf
27 липня 2019 10:43
63.pdf
27 липня 2019 10:43
Договір телевізори.PDF
27 липня 2019 10:43
договір.pdf
27 липня 2019 10:43
Співпраця з Комел.zip
27 липня 2019 10:43
довідки (1).Pdf
27 липня 2019 10:43
Паспорт1.Pdf
27 липня 2019 10:43
Виписка 1.Pdf
27 липня 2019 10:43
Виписка 2.Pdf
27 липня 2019 10:43
Паспорт2.Pdf
27 липня 2019 10:43
Довідка про відс 001.Pdf
27 липня 2019 10:43
довідка з банку 001.Pdf
27 липня 2019 10:43
Лист-згода 001.Pdf
27 липня 2019 10:43
дс 001.Pdf
27 липня 2019 10:43
Лист-пояснення 2.Pdf
27 липня 2019 10:43
Гарантія 001 (3).Pdf
27 липня 2019 10:43
лист пояснення 001.Pdf
27 липня 2019 10:42
001 (2) (1).Pdf
27 липня 2019 10:42
гарантійний лист 001.Pdf
27 липня 2019 10:42
гарантійний лист 2 001.Pdf
27 липня 2019 10:42
ІНН 001.Pdf
27 липня 2019 10:42
Лист відгук (1).pdf
27 липня 2019 10:42
Виграні закупівлі.xlsx

Публічні документи

01 серпня 2019 10:42
Електронний підпис
30 липня 2019 09:55
_12.1_проект договору.pdf
30 липня 2019 09:55
_9_довідка санкції.pdf
30 липня 2019 09:55
_8_персональні дані.pdf
30 липня 2019 09:55
_6.3_паспорт_Гребенюк.pdf
30 липня 2019 09:55
_5.5_висновок СЕС.pdf
30 липня 2019 09:55
_4.2_лист_код_доступу.pdf
30 липня 2019 09:55
_4.1_Статут.pdf
30 липня 2019 09:55
_3_довідка ст.17 Закону.pdf

Публічні документи

02 серпня 2019 22:06
Електронний підпис
02 серпня 2019 22:05
Технічна частина.PDF
02 серпня 2019 22:05
Тендерна пропозиція.PDF
02 серпня 2019 22:05
Проект договору.PDF
02 серпня 2019 22:05
Наказ№1К від 02.06.2017р.pdf
02 серпня 2019 22:05
Лист-згода.PDF
02 серпня 2019 22:05
Лист-відгук.pdf
02 серпня 2019 22:05
Лист з кодом доступу.PDF
02 серпня 2019 22:05
Копія Статуту.PDF
02 серпня 2019 22:05
Копія ОПИСУ.PDF
02 серпня 2019 22:05
Копія витягу ПДВ.PDF
02 серпня 2019 22:05
Гарантійний лист.PDF
02 серпня 2019 22:05
Авторизация + гарантия.pdf

Публічні документи

30 липня 2019 23:38
Електронний підпис
30 липня 2019 23:37
Статут.pdf
30 липня 2019 23:37
Копія декларації.pdf
30 липня 2019 23:37
Копія декларації _.pdf
30 липня 2019 23:37
Копія Висновку CEE.pdf
30 липня 2019 23:37
Авторизаційний лист.jpeg
30 липня 2019 23:37
16. Проект договору.pdf
30 липня 2019 23:37
13. Довкілля.pdf
30 липня 2019 23:37
1165B5~1.PDF
30 липня 2019 23:37
10_~1.PDF
30 липня 2019 23:37
06. Щодо забезпечення.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ"

ТОВ "КОМЕЛ"

ФОП Лукянчук Андрій Борисович

ПП "Європа-Схід"

ТОВ «ВАЙЗ АЙ ТІ»

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ"
#42286822
Переможець 286 035,00
UAH з ПДВ
05 серпня 2019 18:05
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" #42286822

№ рішення у справі

65/41-р/к

Дата рішення у справі

14.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

05 серпня 2019 18:05
Електронний підпис
05 серпня 2019 18:04
239.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 серпня 2019 18:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ"
#42286822
286 035,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 серпня 2019 18:05
Електронний підпис
05 серпня 2019 18:04
239.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2019 16:57
Електронний підпис укладений
19 серпня 2019 14:49
102.pdf укладений
19 серпня 2019 14:48

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 286 035,00
UAH (в тому числі ПДВ 47 672,50 UAH)