Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з технічного обслуговування компресорного обладнання (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.)
Очікувана вартість
486 540,00 UAH
UA-2019-07-17-000585-c ● 3612d925be764eaf88040267ab9509f5
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41022900 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
Контактна особа: |
Відділ матеріально технічного забезпечення +38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 липня 2019 15:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 липня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 серпня 2019 18:00 |
Очікувана вартість: | 486 540,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Бєлашова Наталія Володимирівна – начальник відділу договірної роботи виробничого підрозділу вагонна дільниця станції Київ-Пасажирський АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.317, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-72-73, e-mail відсутній.
Вид предмета закупівлі: послуга. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. Лот №1, Лот №2, Лот №3, Лот №4, Лот №5, Лот №6, Лот №7 - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Лот №1, Лот №2, Лот №3, Лот №4, Лот №5, Лот №6, Лот №7 - Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). не менше 30 банківських днів з моменту підписання акту наданих послуг, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.
Розгорнути
Згорнути
Вид предмета закупівлі: послуга. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. Лот №1, Лот №2, Лот №3, Лот №4, Лот №5, Лот №6, Лот №7 - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Лот №1, Лот №2, Лот №3, Лот №4, Лот №5, Лот №6, Лот №7 - Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). не менше 30 банківських днів з моменту підписання акту наданих послуг, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.
Тендерна документація
17 липня 2019 15:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 липня 2019 15:07 |
ТД_449-19_Послуги з технічного обслуговування компресорного обладнання.doc | |
17 липня 2019 15:07 |
Основні умови Договору.doc | |
17 липня 2019 15:07 |
Оголошення_.doc |
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 5. |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 103 134,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 020,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 3090 UAH |
Аукціон
Позиції
1 посл
Послуги з технічного обслуговування компресорного обладнання
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2019
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). не менше 30 банківських днів з моменту підписання акту наданих послуг, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 серпня 2019 12:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "НВП "ТРАНСТЕХ-СЕРВІС" |
81 360,00
UAH з ПДВ
|
46 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЦЕНТР ПРОМИСЛОВИХ РІШЕНЬ" |
76 161,58
UAH з ПДВ
|
55 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "НІКМАС" |
93 511,76
UAH з ПДВ
|
93 511,76
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НВП "ТРАНСТЕХ-СЕРВІС" #41824441 |
Відхилено |
46 000,00
UAH з ПДВ
|
16 серпня 2019 10:16
|
ТОВ "ЦЕНТР ПРОМИСЛОВИХ РІШЕНЬ" #41977762 |
Переможець |
55 990,00
UAH з ПДВ
|
16 серпня 2019 10:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 жовтня 2019 15:16
|
ЗВІТ ПРО ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ.docx | укладений |
25 жовтня 2019 15:15
|
Електронний підпис | укладений |
30 серпня 2019 11:26
|
Договір УЗ-ЦЛ-14623-Ю.pdf | укладений |
30 серпня 2019 11:26
|