Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Лот 1 - Ліжка медичні функціональні; Лот 2- Тумби медичні приліжкові; Лот 3 - Ширми)
Очікувана вартість
1 500 000,00 UAH
UA-2019-07-12-000865-c bb72ef9f1b3f4f5ca0e579b61acef756
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дундюк Ігор Вячеславович

0362644355 rcml_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центральна міська лікарня" Рівненської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02000085
Місцезнаходження: 33018, Україна , Рiвненська обл., РІВНЕ, вул. Миколи Карнаухова, 25 а, м. Рівне
Контактна особа: Дундюк Ігор Вячеславович
0362644355
rcml_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 липня 2019 17:04
Звернення за роз’ясненнями: до 18 липня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 липня 2019 09:00
Очікувана вартість: 1 500 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Специфікація, медико-технічні вимоги по кожному лоту та кваліфікаційні вимоги до учасників викладені в тендерній документації

Тендерна документація

12 липня 2019 17:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 липня 2019 17:02
ТД медичні вироби.doc
12 липня 2019 17:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 липня 2019 17:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 липня 2019 17:02
ТД медичні вироби.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-07-12-000865-c.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ Сервісмед, Код ЄДРПОУ:38126142
Дата подання: 12 серпня 2019 15:11
Скарга про порушення законодавства у сферi державних закупiвель
Замовником Комунальним некомерційним підприємством «Центральна міська лікарня» Рівненської міської ради (надалі - Замовник) проводиться закупівля за Лотом 1 - Ліжка медичні функціональні (НКМВ 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» код 34871 (меблі для лікарень з гідравлічним приводом), відповідно до предмету закупівлі: Код згідно основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник": 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні Лот 1 - Ліжка медичні функціональні (НКМВ 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» код 34871 (меблі для лікарень з гідравлічним приводом) Лот 2- Тумби медичні приліжкові (НКМВ 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» код 1590 (меблі для палати пацієнтів). Лот 3 - Ширми (НКМВ 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» код 13514 (ширма медична), ідентифікатор закупівлі UA-2019-07-12-000865-c. Замовником під час розгляду тендерних пропозицій Учасників процедури закупівлі акцептовано пропозицію ФОП "ТАРАНЕНКО СВІТЛАНА ОЛЕКСАНДРІВНА", що не відповідає вимогам тендерної документації. Такі дії Замовника порушили відповідне право скаржника на недискримінаційний підхід при розгляді тендерних пропозицій усіх Учасників вказаної процедури закупівлі, забезпечення добросовісної конкуренції серед учасників, об'єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій. Відповідно до статті 30 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник був зобов’язаний відхилити пропозицію такого Учасника, як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 15 серпня 2019 22:31
рішення від 15.08.2019 № 11258 +лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 15 серпня 2019 22:31
рішення від 30.08.2019 № 12124.pdf
Дата публікації: 04 вересня 2019 20:42
Номер скарги: UA-2019-07-12-000865-c.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ Сервісмед, Код ЄДРПОУ:38126142
Дата подання: 12 серпня 2019 15:34
Скарга про порушення законодавства у сферi державних закупiвель
Замовником Комунальним некомерційним підприємством «Центральна міська лікарня» Рівненської міської ради (надалі - Замовник) проводиться закупівля за Лотом 2- Тумби медичні приліжкові (НКМВ 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» код 1590 (меблі для палати пацієнтів), відповідно до предмету закупівлі: Код згідно основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник": 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні Лот 1 - Ліжка медичні функціональні (НКМВ 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» код 34871 (меблі для лікарень з гідравлічним приводом) Лот 2- Тумби медичні приліжкові (НКМВ 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» код 1590 (меблі для палати пацієнтів). Лот 3 - Ширми (НКМВ 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» код 13514 (ширма медична), ідентифікатор закупівлі UA-2019-07-12-000865-c. Замовником під час розгляду тендерних пропозицій Учасників процедури закупівлі акцептовано пропозицію ФОП "ТАРАНЕНКО СВІТЛАНА ОЛЕКСАНДРІВНА", що не відповідає вимогам тендерної документації. Такі дії Замовника порушили відповідне право скаржника на недискримінаційний підхід при розгляді тендерних пропозицій усіх Учасників вказаної процедури закупівлі, забезпечення добросовісної конкуренції серед учасників, об'єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій. Відповідно до статті 30 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник був зобов’язаний відхилити пропозицію такого Учасника, як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 15 серпня 2019 22:33
рішення від 15.08.2019 № 11259 +лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 15 серпня 2019 22:33
рішення від 30.08.2019 № 12125.pdf
Дата публікації: 04 вересня 2019 22:05

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 3 - Ширми
Опис предмету закупівлі:
Специфікація, медико-технічні вимоги, кваліфікаційні вимоги до учасників викладені в тендерній документації
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 90 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 450,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 29 липня 2019 14:49
Закінчення: 29 липня 2019 15:10
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

8 од
Лот 3 - Ширми (НКМВ 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» -код 13514 (ширма медична), джерело фінансування: місцевий бюджет
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33018, Україна, Рiвненська область, РІВНЕ, Миколи Карнаухова, 25а
Дата доставки: 20 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 липня 2019 15:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "МЕЛЬНИК ДЕНИС ВОЛОДИМИРОВИЧ" 88 000,00
UAH з ПДВ
88 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП БЕБИК ДМИТРО СЕРГІЙОВИЧ 90 000,00
UAH з ПДВ
90 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "МЕЛЬНИК ДЕНИС ВОЛОДИМИРОВИЧ"

ФОП БЕБИК ДМИТРО СЕРГІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "МЕЛЬНИК ДЕНИС ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#2976312119
Переможець 88 000,00
UAH з ПДВ
05 серпня 2019 15:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 серпня 2019 15:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "МЕЛЬНИК ДЕНИС ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#2976312119
88 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 14:54
Електронний підпис укладений
23 серпня 2019 10:50
Договір 331 від 23.08.2019.pdf укладений
23 серпня 2019 10:49

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 88 000,00
UAH