Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Щебінь гранітний фракції 5-20 мм, щебінь гранітний фракції 20-40 мм, відсів гранітний фракції 0-5 мм, пісок природний рядовий для посипання доріг.
Очікувана вартість
433 000,00 UAH
UA-2019-07-03-002136-a fa358d140f98420f8fae5da863b60075
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Скочко

+380663818902
+380957712611
kashtanpiryatin@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Каштан"
Код ЄДРПОУ: 32021311
Місцезнаходження: 37000, Україна , Полтавська обл., м. Пирятин, пл. Героїв Майдану, 8
Контактна особа: Віталій Скочко
+380663818902,+380957712611
kashtanpiryatin@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 липня 2019 17:20
Звернення за роз’ясненнями: до 13 липня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 липня 2019 10:00
Очікувана вартість: 433 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі


Тендерна документація

15 липня 2019 17:27
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
15 липня 2019 17:24
ДКТ Щебінь 2019 в новій редакції.doc
15 липня 2019 17:13
Протокол змін .PDF
15 липня 2019 17:13
ДКТ Щебінь 2019 в новій редакції.doc
15 липня 2019 17:27
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
03 липня 2019 17:21
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
15 липня 2019 17:24
ДКТ Щебінь 2019 в новій редакції.doc
03 липня 2019 17:20
ДКТ Щебінь 2019.doc
15 липня 2019 17:13
Протокол змін .PDF
15 липня 2019 17:13
ДКТ Щебінь 2019 в новій редакції.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-08-000030 ● b971696370af4da2bfd4fe717395580f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 липня 2019 10:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
08.07.2019 № 32
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 08.07.2019 № 32

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9. UA-2019-07-03-002136-a 03.07.2019, Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення усунуто шляхом внесення змін до тендерної документації

2019-07-15 17:30:57


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 25 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (зміст тендерної документації замовника не враховує вимоги рішення РНБО та відповідно не враховує вимоги пункту 10 частини першої статті 4 Закону № 1644)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (зміст тендерної документації замовника не враховує вимоги рішення РНБО та відповідно не враховує вимоги пункту 10 частини першої статті 4 Закону № 1644) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Замовником розміщено документи та здійснено інформування в електронній системі закупівель

2019-07-16 10:14:29

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Відсів гранітний фракції 0-5 мм
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 200 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 000,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

400 т
Відсів гранітний фракції 0-5 мм
ДК 021:2015: 14210000-6 — Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37000, Україна, Полтавська область, м.Пирятин, площа Героїв Майдану, 8
Дата доставки: 05 серпня 2019  —  31 жовтня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Дата відміни
23 липня 2019 10:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій