Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Імуносупресивні лікарські засоби, 4 лоти
Immunosuppressive drugs, 4 lots
Immunosuppressive drugs, 4 lots
Очікувана вартість
11 505 858,30 UAH
UA-2019-06-25-000740-a ● 23ac308ad5bc461dba1000a1331fd9ab
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 02012906 |
Вебсайт: | http://health.kievcity.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., м.Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19 |
Контактна особа: |
Беденок Лілія Василівна +380442840879 doztender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Health Department of the Kyiv City Council (Kyiv City State Administration) |
National ID: | 02012906 |
Contact point: |
Bedenok Liliya Vasylivna +380442840879 doztender@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 25 червня 2019 17:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 липня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 липня 2019 18:00 |
Очікувана вартість: | 11 505 858,30 UAH з ПДВ |
Publication date: | 25 червня 2019 17:26 |
Enquiries until: | 16 липня 2019 18:00 |
Complaints submission until: | до 22 липня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 26 липня 2019 18:00 |
Information
Estimated total value: | 11 505 858 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Scope of the procurement
Строк поставки товарів: протягом 2019 року (не більше 10 днів з дати отримання письмової заявки Замовника)
Delivery term: during 2019 (no more than 30 days from the date of receipt of the Customer's written request)
Тендерна документація
25 червня 2019 17:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 червня 2019 17:26 |
Оголошення_про_заплановану_закупівлю.PDF | |
25 червня 2019 17:26 |
ТД_імуносупресія_4.PDF | |
25 червня 2019 17:26 |
Додаток_5_(Загальна_інформація_про_учасника).PDF | |
25 червня 2019 17:26 |
Додаток_4_(Проект_договору).PDF | |
25 червня 2019 17:26 |
Додаток_3_(Документи_після_акцепту).PDF | |
25 червня 2019 17:26 |
Додаток_2_(Технічні_вимоги).PDF | |
25 червня 2019 17:26 |
Додаток_1_(Кваліфікація).PDF |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-06-25-000740-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Людмила-Фарм", Код ЄДРПОУ:24741764
Дата подання: 21 серпня 2019 16:18
Вимога щодо порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель
ТОВ «ЛЮДМИЛА-ФАРМ» бере участь у закупівлі, що проводить Замовник Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), а саме: предмет закупівлі – «33600000-6 Фармацевтична продукція (імуносупресивні лікарські засоби, 4 лоти)» ; ідентифікатор закупівлі: UA-2019-06-25-000740-a: Лот №2 «Програф, або еквівалент, 1 мг., капс. – 74650 од.» .
За результатом аукціону, проведеного 13 серпня 2019 р., найбільш економічно вигідною була визначена пропозиція Учасника ТОВ «БАДМ-Б». Замовником 16.08.2019 р. у системі електронних закупівель ProZorro було розміщено Протокол № 291 від 16.08.2019 р. засідання тендерного комітету, а також Повідомлення про намір укласти договір, якими було визначено учасника-переможця торгів за лотом №2 – ТОВ «БАДМ-Б», ЄДРПОУ 39273420.
ТОВ «ЛЮДМИЛА-ФАРМ» не погоджується з рішенням Замовника у зв’язку з порушенням у сфері публічних закупівель, допущеного Замовником на етапі оцінки тендерної пропозиції, а саме: необґрунтоване визнання переможцем учасника, тендерна пропозиція якого містить помилки та недостовірну інформацію, що є підставою для відхилення пропозиції такого учасника за п. 1 р. «Оцінка тендерної пропозиції».
1. Замовником визначений предмет закупівлі за лотом №2 «Програф, або еквівалент, 1 мг., капс. – 74650 од.», про що зазначено у Додатку №2 до тендерної документації.
Проте, замість визначеного замовником предмета закупівлі -
Програф, 1 мг. 74650 од.,
переможцем у тендерній пропозиції вказаний інший товар в «найменуванні предмету закупівлі товару» та його загальна кількість, ніж вимагає Замовник за лотом №2 -
Програф 0,5 мг, 13400 од.
що не є формальною помилкою, оскільки впливає на зміст пропозиції через пропонування значно меншої кількості товару ніж встановлено Замовником в тендерній документації.
Така ж сама недостовірна інформація зазначена учасником на стор. 4 Форма тендерної пропозиції, файл «КЧ_р001-086.pdf» в графі «найменування предмету закупівлі/товару».
Така ж помилка наявна і в Формі цінової пропозиції (файл «акцепт UA-2019-06-25-000740-a»)https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-06-25-000740-a?lot_id=2386348f784c407eb0402109ff5583a4#lots, тому, з урахуванням викладеного, в цій частині пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки містить недостовірну інформацію, а результат арифметичного підрахунку загальної кількості запропонованого до поставки товару є значно меншим ніж вимагається Замовником (в перерахунку на 1 мг. запропоновано 13400 од. замість 74650 од.), тобто в 6 разів.
Відповідно до положень частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Враховуючи зазначену норму Закону, укладання договору за результатами проведеної процедури закупівлі є фактичним порушенням норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України та статті 36 Закону та фактично створює у подальшому нікчемність цього правочину.
2. В порушення п. 6 Додатку №2 учасником-переможцем не надано листа авторизації від виробника або його уповноваженого представника в Україні.
Учасником ТОВ «БАДМ-Б» у складі тендерної пропозиції наданий лист від Приватної компанії Астеллас Фарма Юроп Б.В про можливість поставки товару, що є предметом закупівлі, у необхідній кількості, якості та терміни, виданий на ім’я іншої ніж учасник юридичної особи (стор. 77 файл «ТЧ-1.pdf»). Відповідно до ст.237 Цивільного кодексу України, представництвом є правовідношення, в якому одна сторона (представник) зобов'язана або має право вчинити правочин від імені другої сторони, яку вона представляє. Не є представником особа, яка хоч і діє в чужих інтересах, але від власного імені, а також особа, уповноважена на ведення переговорів щодо можливих у майбутньому правочинів. Представництво виникає, зокрема, на підставі довіреності, акта органу юридичної особи. Правочин, вчинений представником, створює, змінює, припиняє цивільні права та обов'язки особи, яку він представляє, що передбачено ст. 239 Цивільного кодексу України.
Разом з цим, наданий ТОВ «БаДМ» лист не підтверджує правовідношень з представництва, відповідно до якого останній може діяти в якості представника на підставі набутих ним повноважень або виступати і діяти від імені виробника, якого представляє, з повноваженнями по створенню, зміні чи припиненню цивільних прав та обов'язків безпосередньо для такого виробника. Тобто, документи, які б підтверджували наявність відносин з представництва інтересів між виробником (довіреність та ін.) та зазначеною в гарантійному листі юридичною особою (ТОВ «БаДМ») в пропозиції відсутні.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТОВ «БАДМ-Б» за лотом №2 не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині, а інформація про наявність авторизаційного листа виробника, про що вказано переможцем на стор. 2 файлу «ТЧ-1.pdf», є недостовірною.
Вважаємо, що рішення тендерного комітету Замовника про визначення учасника-переможця процедури відкритих торгів «33600000-6 Фармацевтична продукція (імуносупресивні лікарські засоби, 4 лоти)» є незаконним і безпідставним та порушує вимоги пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII.
Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII, «замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації».
Керуючись пунктом 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ВИМАГАЄМО:
1. Встановити наявність порушень при проведенні процедури відкритих торгів на закупівлю «33600000-6 Фармацевтична продукція (імуносупресивні лікарські засоби, 4 лоти)» за лотом № 2.
2. Скасувати Протокол №291 від 16.08.2019р. засідання тендерного комітету, а також повідомлення про намір укласти договір, розміщені 16.08.2019 р. у системі електронних закупівель ProZorro, якими неправомірно визначено учасника-переможця процедури закупівлі за лотом №2 – Товариство з обмеженою відповідальністю "БАДМ-Б", ЄДРПОУ 39273420, та відхилити тендерну пропозицію даного Учасника.
3. Завершити процедуру закупівлі у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
За результатом аукціону, проведеного 13 серпня 2019 р., найбільш економічно вигідною була визначена пропозиція Учасника ТОВ «БАДМ-Б». Замовником 16.08.2019 р. у системі електронних закупівель ProZorro було розміщено Протокол № 291 від 16.08.2019 р. засідання тендерного комітету, а також Повідомлення про намір укласти договір, якими було визначено учасника-переможця торгів за лотом №2 – ТОВ «БАДМ-Б», ЄДРПОУ 39273420.
ТОВ «ЛЮДМИЛА-ФАРМ» не погоджується з рішенням Замовника у зв’язку з порушенням у сфері публічних закупівель, допущеного Замовником на етапі оцінки тендерної пропозиції, а саме: необґрунтоване визнання переможцем учасника, тендерна пропозиція якого містить помилки та недостовірну інформацію, що є підставою для відхилення пропозиції такого учасника за п. 1 р. «Оцінка тендерної пропозиції».
1. Замовником визначений предмет закупівлі за лотом №2 «Програф, або еквівалент, 1 мг., капс. – 74650 од.», про що зазначено у Додатку №2 до тендерної документації.
Проте, замість визначеного замовником предмета закупівлі -
Програф, 1 мг. 74650 од.,
переможцем у тендерній пропозиції вказаний інший товар в «найменуванні предмету закупівлі товару» та його загальна кількість, ніж вимагає Замовник за лотом №2 -
Програф 0,5 мг, 13400 од.
що не є формальною помилкою, оскільки впливає на зміст пропозиції через пропонування значно меншої кількості товару ніж встановлено Замовником в тендерній документації.
Така ж сама недостовірна інформація зазначена учасником на стор. 4 Форма тендерної пропозиції, файл «КЧ_р001-086.pdf» в графі «найменування предмету закупівлі/товару».
Така ж помилка наявна і в Формі цінової пропозиції (файл «акцепт UA-2019-06-25-000740-a»)https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-06-25-000740-a?lot_id=2386348f784c407eb0402109ff5583a4#lots, тому, з урахуванням викладеного, в цій частині пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки містить недостовірну інформацію, а результат арифметичного підрахунку загальної кількості запропонованого до поставки товару є значно меншим ніж вимагається Замовником (в перерахунку на 1 мг. запропоновано 13400 од. замість 74650 од.), тобто в 6 разів.
Відповідно до положень частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Враховуючи зазначену норму Закону, укладання договору за результатами проведеної процедури закупівлі є фактичним порушенням норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України та статті 36 Закону та фактично створює у подальшому нікчемність цього правочину.
2. В порушення п. 6 Додатку №2 учасником-переможцем не надано листа авторизації від виробника або його уповноваженого представника в Україні.
Учасником ТОВ «БАДМ-Б» у складі тендерної пропозиції наданий лист від Приватної компанії Астеллас Фарма Юроп Б.В про можливість поставки товару, що є предметом закупівлі, у необхідній кількості, якості та терміни, виданий на ім’я іншої ніж учасник юридичної особи (стор. 77 файл «ТЧ-1.pdf»). Відповідно до ст.237 Цивільного кодексу України, представництвом є правовідношення, в якому одна сторона (представник) зобов'язана або має право вчинити правочин від імені другої сторони, яку вона представляє. Не є представником особа, яка хоч і діє в чужих інтересах, але від власного імені, а також особа, уповноважена на ведення переговорів щодо можливих у майбутньому правочинів. Представництво виникає, зокрема, на підставі довіреності, акта органу юридичної особи. Правочин, вчинений представником, створює, змінює, припиняє цивільні права та обов'язки особи, яку він представляє, що передбачено ст. 239 Цивільного кодексу України.
Разом з цим, наданий ТОВ «БаДМ» лист не підтверджує правовідношень з представництва, відповідно до якого останній може діяти в якості представника на підставі набутих ним повноважень або виступати і діяти від імені виробника, якого представляє, з повноваженнями по створенню, зміні чи припиненню цивільних прав та обов'язків безпосередньо для такого виробника. Тобто, документи, які б підтверджували наявність відносин з представництва інтересів між виробником (довіреність та ін.) та зазначеною в гарантійному листі юридичною особою (ТОВ «БаДМ») в пропозиції відсутні.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТОВ «БАДМ-Б» за лотом №2 не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині, а інформація про наявність авторизаційного листа виробника, про що вказано переможцем на стор. 2 файлу «ТЧ-1.pdf», є недостовірною.
Вважаємо, що рішення тендерного комітету Замовника про визначення учасника-переможця процедури відкритих торгів «33600000-6 Фармацевтична продукція (імуносупресивні лікарські засоби, 4 лоти)» є незаконним і безпідставним та порушує вимоги пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII.
Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII, «замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації».
Керуючись пунктом 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ВИМАГАЄМО:
1. Встановити наявність порушень при проведенні процедури відкритих торгів на закупівлю «33600000-6 Фармацевтична продукція (імуносупресивні лікарські засоби, 4 лоти)» за лотом № 2.
2. Скасувати Протокол №291 від 16.08.2019р. засідання тендерного комітету, а також повідомлення про намір укласти договір, розміщені 16.08.2019 р. у системі електронних закупівель ProZorro, якими неправомірно визначено учасника-переможця процедури закупівлі за лотом №2 – Товариство з обмеженою відповідальністю "БАДМ-Б", ЄДРПОУ 39273420, та відхилити тендерну пропозицію даного Учасника.
3. Завершити процедуру закупівлі у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 серпня 2019 17:22
Рішенням тендерного комітету від 23.08.2019 тендерну пропозицію ТОВ «БАДМ-Б», подану учасником на закупівлю: 33600000-6 Фармацевтична продукція (імуносупресивні лікарські засоби, 4 лоти), ідентифікатор закупівлі UA-2019-06-25-000740-a, щодо лоту № 2, відхилено відповідно до ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації на закупівлю.
Розгорнути
Згорнути
Тендерну пропозицію ТОВ «БАДМ-Б» щодо лоту № 2 відхилено.
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | лот 4 - Міфенакс, або еквівалент, 250 мг, капс. - 26600 од. |
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 365 218,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 826,09 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 10900 UAH |
Title: lot 4 - Myfenaks, or equivalent, 250 mg, caps. - 26600 units
Current status: Unsuccessful
Estimated total value: 365 218,00 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 1 826,09 UAH
including VAT
Позиції
26600 од
лот 4 - Міфенакс, або еквівалент, 250 мг, капс. - 26600 од. (джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету)
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
INN: Mycophenolic acid
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, Київська, м. Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
Дата доставки:
31 грудня 2019
lot 4 - Myfenaks, or equivalent, 250 mg, caps. - 26600 units (source of procurement financing: local budget funds)
CPV: 33600000-6
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником вартості товарів, зазначених в специфікації до договору, після їх отримання та згідно пред'явленої учасником видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться протягом 5 банківських днів з дати отримання замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Інформація про відміну
Дата відміни
07 серпня 2019 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій