Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лот №1 "Багатофункціональні пристрої"; Лот №2 "Багатофункціональні пристрої"
Очікувана вартість
157 500,00 UAH
UA-2019-06-20-000134-c 5150c07da642412caeae55ee6f041ce3
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Наталія Фефелова

+380563771947 e-tender.dnepr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І. І. Мечникова"
Код ЄДРПОУ: 01985423
Місцезнаходження: 49005, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пл. Соборна, 14
Контактна особа: Наталія Фефелова
+380563771947
e-tender.dnepr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 червня 2019 09:15
Звернення за роз’ясненнями: до 25 червня 2019 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 липня 2019 12:00
Очікувана вартість: 157 500,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Лот №1 "Багатофункціональні пристрої"; Лот №2 "Багатофункціональні пристрої"

Тендерна документація

20 червня 2019 09:15
ЛОТ № 2.docx
20 червня 2019 09:15
ЛОТ № 1.docx
20 червня 2019 09:15
Інформація про провед.ел. торг.багатофун.пристр._.doc

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот №1 "Багатофункціональні пристрої"
Опис предмету закупівлі:
Лот №1 "Багатофункціональні пристрої"
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 102 400,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 512,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 02 липня 2019 15:01
Закінчення: 02 липня 2019 15:46
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

8 шт
Багатофункціональний пристрій HPLaserJetProM426dwwithWi-Fi (F6W13A) в комплекті з USBcable (або еквівалент)
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49005, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пл.Соборна 14
Дата доставки: 10 липня 2019  —  20 вересня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару кошти обласного бюджету Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 червня 2019 10:49
Дата відповіді: 21 червня 2019 10:52
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Якщо технічні вимоги містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, джерело походження товару або виробника, замовник повинен зазначити «або еквівалент». Замовник чітко вказав у технічних характеристиках вимоги до необхідного товару. Запропановані еквіваленти будуть розглядатись згідно технічних характеристик . 2. Проведення допорогових закупівель регламентується Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35. Керуючись цим наказом Замовник повинен вказувати очікувану вартість закупівлі з ПДВ для того щоб в закупівлі приймали участь і фізичні особи-підприємці і юридичні особи. В своїй діяльності при проведенні закупівель, замовник керується базовими принципами їх проведення, що закріплені у цьому Наказі, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, максимальна економія та ефективність та інші. Тому, щоб дотримуватись даних принципів та проводити процедури закупівлі відповідно до норм чинного законодавства, замовник оцінює пропозиції учасників, якщо один із них є платником ПДВ, а інший не є платником податку на додану вартість, цілком однаково. А отже, якщо пропозиція учасника, неплатника ПДВ, якій переміг на аукціоні з найнижчою ціною відповідає вимогам замовника, то замовник акцептує дану пропозицію. Встановлювати виняток для платників податку на додану вартість та встановлювати індивідуальні методики оцінки для відповідних суб’єктів господарювання – неприпустимо.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 липня 2019 15:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 98 155,20
UAH з ПДВ
94 996,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 95 072,00
UAH з ПДВ
92 994,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БІ ТУ СІ" 97 656,00
UAH з ПДВ
82 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ВИНИЧУК ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ 87 000,00
UAH з ПДВ
87 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СІНТ - ДнІпропетровск 94 996,80
UAH з ПДВ
92 993,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." 98 400,00
UAH з ПДВ
96 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 червня 2019 01:20
Електронний підпис
29 червня 2019 01:15
Цінова пропозиція.pdf
29 червня 2019 01:15
Розвантаження товару.pdf
29 червня 2019 01:15
Наявність товару.pdf
29 червня 2019 01:15
Копія Статуту.pdf
29 червня 2019 01:15
Копія Витягу ПДВ.pdf
29 червня 2019 01:15
Копія Виписки з ЄДР.pdf
29 червня 2019 01:15
Гарантійний термін.pdf

Публічні документи

04 липня 2019 11:01
Довідка.pdf
27 червня 2019 14:04
HP висновок.pdf
27 червня 2019 14:04
Цінова пропоизиція.pdf
27 червня 2019 14:04
Гарантійний лист.pdf
27 червня 2019 14:04
Гарантійний лист 2.pdf
27 червня 2019 14:04
Анал. дог..pdf
27 червня 2019 14:04
Довідка без печатки.pdf
27 червня 2019 14:04
Анал. дог..pdf
27 червня 2019 14:04
Установчі доки підп.pdf

Публічні документи

01 липня 2019 10:38
реестр документи.pdf
01 липня 2019 10:38
Статут.pdf
01 липня 2019 10:38
Статут1_13.pdf
01 липня 2019 10:38
повноваження.pdf
01 липня 2019 10:38
Гарантнійний лист.pdf
01 липня 2019 10:38
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "КОМЕЛ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "БІ ТУ СІ"

ВИНИЧУК ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ

ТОВ СІНТ - ДнІпропетровск

Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "БІ ТУ СІ"
#36295263
Відхилено 82 800,00
UAH з ПДВ
04 липня 2019 09:48
ВИНИЧУК ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2362405212
Переможець 87 000,00
UAH з ПДВ
05 липня 2019 09:50

Документи

04 липня 2019 09:47
ПР. відх.ЛОТ 1.pdf

Документи

05 липня 2019 09:49
ПР. ПЕРЕМ. ЛОТ №1.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 липня 2019 09:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ВИНИЧУК ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2362405212
87 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 липня 2019 09:49
ПР. ПЕРЕМ. ЛОТ №1.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір ЛОТ№ 1.pdf укладений
16 липня 2019 11:51

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 87 000,00
UAH