Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Лот №1 "Багатофункціональні пристрої"; Лот №2 "Багатофункціональні пристрої"
Очікувана вартість
157 500,00 UAH
UA-2019-06-20-000134-c ● 5150c07da642412caeae55ee6f041ce3
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І. І. Мечникова" |
Код ЄДРПОУ: | 01985423 |
Місцезнаходження: | 49005, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пл. Соборна, 14 |
Контактна особа: |
Наталія Фефелова +380563771947 e-tender.dnepr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 червня 2019 09:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 червня 2019 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 липня 2019 12:00 |
Очікувана вартість: | 157 500,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Лот №1 "Багатофункціональні пристрої"; Лот №2 "Багатофункціональні пристрої"
Тендерна документація
20 червня 2019 09:15 |
ЛОТ № 2.docx |
20 червня 2019 09:15 |
ЛОТ № 1.docx |
20 червня 2019 09:15 |
Інформація про провед.ел. торг.багатофун.пристр._.doc |
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот №1 "Багатофункціональні пристрої" |
Опис предмету закупівлі: |
Лот №1 "Багатофункціональні пристрої"
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 102 400,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 512,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
8 шт
Багатофункціональний пристрій HPLaserJetProM426dwwithWi-Fi (F6W13A) в комплекті з USBcable (або еквівалент)
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49005, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пл.Соборна 14
Дата доставки:
10 липня 2019
—
20 вересня 2019
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | кошти обласного бюджету | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 червня 2019 10:49
Дата відповіді: 21 червня 2019 10:52
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Якщо технічні вимоги містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, джерело походження товару або виробника, замовник повинен зазначити «або еквівалент». Замовник чітко вказав у технічних характеристиках вимоги до необхідного товару. Запропановані еквіваленти будуть розглядатись згідно технічних характеристик . 2. Проведення допорогових закупівель регламентується Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35. Керуючись цим наказом Замовник повинен вказувати очікувану вартість закупівлі з ПДВ для того щоб в закупівлі приймали участь і фізичні особи-підприємці і юридичні особи. В своїй діяльності при проведенні закупівель, замовник керується базовими принципами їх проведення, що закріплені у цьому Наказі, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, максимальна економія та ефективність та інші. Тому, щоб дотримуватись даних принципів та проводити процедури закупівлі відповідно до норм чинного законодавства, замовник оцінює пропозиції учасників, якщо один із них є платником ПДВ, а інший не є платником податку на додану вартість, цілком однаково. А отже, якщо пропозиція учасника, неплатника ПДВ, якій переміг на аукціоні з найнижчою ціною відповідає вимогам замовника, то замовник акцептує дану пропозицію. Встановлювати виняток для платників податку на додану вартість та встановлювати індивідуальні методики оцінки для відповідних суб’єктів господарювання – неприпустимо.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 липня 2019 15:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
98 155,20
UAH з ПДВ
|
94 996,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМЕЛ" |
95 072,00
UAH з ПДВ
|
92 994,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "БІ ТУ СІ" |
97 656,00
UAH з ПДВ
|
82 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ВИНИЧУК ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ |
87 000,00
UAH з ПДВ
|
87 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ СІНТ - ДнІпропетровск |
94 996,80
UAH з ПДВ
|
92 993,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." |
98 400,00
UAH з ПДВ
|
96 960,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БІ ТУ СІ" #36295263 |
Відхилено |
82 800,00
UAH з ПДВ
|
04 липня 2019 09:48
|
ВИНИЧУК ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ #2362405212 |
Переможець |
87 000,00
UAH з ПДВ
|
05 липня 2019 09:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір ЛОТ№ 1.pdf | укладений |
16 липня 2019 11:51
|