Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Фармацевтична продукція
Очікувана вартість
3 936 753,00 UAH
UA-2019-06-12-001232-b ● c53a7b803752432ebd2b7c728e8f7ba4
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Рівненський обласний спеціалізований диспансер радіаційного захисту населення" Рівненської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 02000116 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська обл., м. Рівне, вул. В'ячеслава Чорновола, буд. 79 |
Контактна особа: |
Олександр Миронець +380961297235 yrist.rosdrzn@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 червня 2019 13:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 червня 2019 13:39 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 липня 2019 13:39 |
Очікувана вартість: | 3 936 753,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Тендерна документація
18 червня 2019 13:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 червня 2019 13:26 |
Додаток_1.docx | |
18 червня 2019 13:26 |
Зміни.doc | |
18 червня 2019 13:26 |
протокол.PDF | |
12 червня 2019 13:54 |
Додаток_3.doc | |
12 червня 2019 13:54 |
Додаток_2.doc | |
12 червня 2019 13:54 |
ТД.doc |
18 червня 2019 13:28 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
18 червня 2019 13:26 |
Додаток_1.docx
|
||||||
18 червня 2019 13:26 |
Зміни.doc
|
||||||
18 червня 2019 13:26 |
протокол.PDF
|
||||||
12 червня 2019 13:54 |
Додаток_3.doc
|
||||||
12 червня 2019 13:54 |
Додаток_2.doc
|
||||||
12 червня 2019 13:54 |
ТД.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Усунення дискримінаційних вимог
Дата подання: 14 червня 2019 16:18
Дата відповіді: 18 червня 2019 10:15
Просимо врахувати лист Міністерства економічного розвитку і торгівлі України та МОЗ України та ВНЕСТИ ЗМІНИ В ТЕНДЕРНУ ДОКУМЕНТАЦІЮ, на виконання рекомендацій АМКУ "Про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушення законодавства про заходи економічної конкуренції від 30.03.2018 №4-рк , надісланих листом від 06.04.2018 №126-29/04-4251, а також абзацу 3 пункту 3 розділу 7 Рішення з окремих питань витягу з протоколу №37, прийнятого на засіданні КМУ 26.09.2018. п. 8 Замовникам не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками гарантійного листа від виробника лз про можливість поставки лз у визначені строки, оскільки це не гарантує своєчасного постачання лікарських засобів та може спричинити дискримінацію потенційних учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: витяг з ПРОТОКОЛА № 80
засідання тендерного комітету
комунального підприємства «Рівненський обласний спеціалізований диспансер радіаційного захисту населення» Рівненської обласної ради
«Пунктом 8 листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України та МОЗ України №3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018 замовникам «не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками гарантійного листа від виробника лікарських засобів про можливість поставки лікарських засобів у визначені строки».
Пунктом 2.6. Додатку 1 тендерної документації визначено:
«Спроможність учасника поставити Товар повинна підтверджуватись оригіналами листів авторизації (гарантійних листів) від виробника або особи, що представляє виробника лікарських засобів на території України про можливість поставки запропонованого товару, який є предметом закупівлі цих торгів, та пропонується учасником, у необхідній кількості, необхідної якості зі строками придатності та в терміни, визначені цією тендерною документацією та тендерною пропозицією учасника торгів із посиланням на номер оголошення, предмет закупівлі цих торгів та повну назву Замовника.
Тобто, вимога, зазначена в листі №3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018 відрізняється від вимоги, визначеної в тендерній документації замовника, зокрема, щодо кола осіб, які можуть надати такий гарантійний лист, та змісту такого листа.
АМКУ неодноразово у рішеннях №91-р/пк-ск 03.02.2015, №975-р/пк-ск 16.05.2016, №782-р/пк-ск 27.05.2017 тощо висловлювало позицію щодо дискримінаційних вимог в частині вимоги гарантійних листів саме від виробників лікарських засобів без врахування уповноважених осіб таких виробників на території України.
Отже, враховуючи ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», обсяги закупівлі, вимога щодо надання листів авторизації (гарантійних листів) не містить дискримінаційних вимог, враховує рекомендації МЕРТУ та МОЗУ і обумовлена метою запобігання закупівлі фальсифікатів, а також отримання гарантій на постачання пропонованих постачальниками лікарських засобів».
засідання тендерного комітету
комунального підприємства «Рівненський обласний спеціалізований диспансер радіаційного захисту населення» Рівненської обласної ради
«Пунктом 8 листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України та МОЗ України №3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018 замовникам «не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками гарантійного листа від виробника лікарських засобів про можливість поставки лікарських засобів у визначені строки».
Пунктом 2.6. Додатку 1 тендерної документації визначено:
«Спроможність учасника поставити Товар повинна підтверджуватись оригіналами листів авторизації (гарантійних листів) від виробника або особи, що представляє виробника лікарських засобів на території України про можливість поставки запропонованого товару, який є предметом закупівлі цих торгів, та пропонується учасником, у необхідній кількості, необхідної якості зі строками придатності та в терміни, визначені цією тендерною документацією та тендерною пропозицією учасника торгів із посиланням на номер оголошення, предмет закупівлі цих торгів та повну назву Замовника.
Тобто, вимога, зазначена в листі №3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018 відрізняється від вимоги, визначеної в тендерній документації замовника, зокрема, щодо кола осіб, які можуть надати такий гарантійний лист, та змісту такого листа.
АМКУ неодноразово у рішеннях №91-р/пк-ск 03.02.2015, №975-р/пк-ск 16.05.2016, №782-р/пк-ск 27.05.2017 тощо висловлювало позицію щодо дискримінаційних вимог в частині вимоги гарантійних листів саме від виробників лікарських засобів без врахування уповноважених осіб таких виробників на території України.
Отже, враховуючи ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», обсяги закупівлі, вимога щодо надання листів авторизації (гарантійних листів) не містить дискримінаційних вимог, враховує рекомендації МЕРТУ та МОЗУ і обумовлена метою запобігання закупівлі фальсифікатів, а також отримання гарантій на постачання пропонованих постачальниками лікарських засобів».
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Фармацевтична продукція |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 1 904 288,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 9 521,44 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
3100 пач
Мельдоній (Meldonium), Мельдоній(Мeldonium), Іпідакрину гідро хлорид (Pokrenu hydrochloride), Кислота тіоктова (Thioctic acid), Урсодеоксихолієва кислота (Ursodeoxycholic acid), Піридоксину гідро хлорид,тіаміну гідро хлорид, ціанокобаламін, лідокаїну гідрохлорид (Vitamin B1 in combination with vitamin B6 and/or v);
Джерело фінансування закупівлі: медична субвенція
Розгорнути
Згорнути
Джерело фінансування закупівлі: медична субвенція
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Meldonium
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33028, Україна, Рівненська область, Рівне, В'ячеслава Чорновола, 79
Дата доставки:
31 грудня 2019
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БАДМ-Б" #39273420 |
Переможець |
1 696 860,00
UAH з ПДВ
|
08 липня 2019 09:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 09:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 серпня 2019 11:40
|
дод57.PDF | зміни до договору |
27 серпня 2019 11:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 липня 2019 10:09
|
2.PDF | зміни до договору |
25 липня 2019 10:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 липня 2019 10:01
|
1.PDF | зміни до договору |
25 липня 2019 09:59
|
Електронний підпис | укладений |
22 липня 2019 11:30
|
57 бадм.PDF | укладений |
22 липня 2019 11:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 25 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв’язку з технічною помилкою , Сторони дійшли згоди Додаток №1 (Специфікація) до Договору №57 від 22.07.2019 р. викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 57 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 25 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно пункту 5 частини 4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» та відповідно до п. 11.3. Договору №57 від 22.07.2019 р., Сторони керуючись чинним законодавстов дійшли згоди внести зміни до Договору №57 від 22.07.2019 р. та викласти п. 3.1.Договору в наступній новій редакції: «3.1.Ціна цього договору становить 1 650003,90 грн. (Один мiльйон шiстсот п’ятдесят тисяч три гривні 90 копiйок), у тому числі ПДВ 107940,30 грн. (Сто сім тисяч дев’ятсот сорок гривень 30 копійок) .» |
Номер договору про закупівлю: | 57 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно пункту 5 частини 4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» та відповідно до п. 11.3. Договору №57 від 22.07.2019 р., Сторони керуючись чинним законодавстов дійшли згоди внести зміни до Договору №57 від 22.07.2019 р. та викласти п. 3.1.Договору в наступній новій редакції: «3.1.Ціна цього договору становить 1 640 373 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 57 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |