Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій
Очікувана вартість
39 900,00 UAH
UA-2019-06-05-000369-a ● d8014720d2fb4457b4e9c9e6b8fd7e88
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41022900 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
Контактна особа: |
Відділ матеріально технічного забезпечення +38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 червня 2019 14:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 червня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 червня 2019 18:00 |
Очікувана вартість: | 39 900,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками.
Бєлашова Наталія Володимирівна – начальник відділу договірної роботи виробничого підрозділу вагонна дільниця станції Київ-Пасажирський АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.317, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-72-73, e-mail відсутній.Вид предмета закупівлі: послуга.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. Лот №1, Лот №2,- відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації.Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Лот №1, Лот №2 - Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських днів але не раніше дати реєстрації податкових накладних, згідно актів наданих послуг.Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.
Розгорнути
Згорнути
Бєлашова Наталія Володимирівна – начальник відділу договірної роботи виробничого підрозділу вагонна дільниця станції Київ-Пасажирський АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.317, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-72-73, e-mail відсутній.Вид предмета закупівлі: послуга.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. Лот №1, Лот №2,- відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації.Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Лот №1, Лот №2 - Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських днів але не раніше дати реєстрації податкових накладних, згідно актів наданих послуг.Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.
Тендерна документація
05 червня 2019 14:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 червня 2019 14:02 |
ТД _299-19_Послуги з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операц.doc | |
05 червня 2019 14:02 |
Договір.doc | |
05 червня 2019 14:02 |
Оголошення.doc |
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 2. |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 25 200,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 240,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
1 посл
Послуги з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2019
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків).: не менше 30 банківських днів з дня підписання акту надання послуг , але не раніше реєстрації податкової накладної) Джерело фінансування закупівлі – власні кошти | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 червня 2019 11:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕХ" |
22 680,00
UAH з ПДВ
|
22 680,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ УНГУРЯН МИХАЙЛО НЕСТЕРОВИЧ |
25 200,00
UAH з ПДВ
|
25 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕХ" #22845135 |
Переможець |
22 680,00
UAH з ПДВ
|
02 липня 2019 16:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 лютого 2020 11:56
|
Звіт виконання договору з ІнТех .docx | укладений |
28 лютого 2020 11:56
|
Електронний підпис | укладений |
19 липня 2019 10:53
|
Скан копія договору Інтех.pdf | укладений |
19 липня 2019 10:53
|