Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій
Очікувана вартість
39 900,00 UAH
UA-2019-06-05-000369-a d8014720d2fb4457b4e9c9e6b8fd7e88
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного забезпечення

+38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного забезпечення
+38044-309-75-09; +38044-309-75-18
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 червня 2019 14:05
Звернення за роз’ясненнями: до 11 червня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 червня 2019 18:00
Очікувана вартість: 39 900,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками.
Бєлашова Наталія Володимирівна – начальник відділу договірної роботи виробничого підрозділу вагонна дільниця станції Київ-Пасажирський АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.317, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-72-73, e-mail відсутній.Вид предмета закупівлі: послуга.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. Лот №1, Лот №2,- відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації.Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Лот №1, Лот №2 - Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських днів але не раніше дати реєстрації податкових накладних, згідно актів наданих послуг.Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

05 червня 2019 14:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2019 14:02
ТД _299-19_Послуги з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операц.doc
05 червня 2019 14:02
Договір.doc
05 червня 2019 14:02
Оголошення.doc

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 14 700,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 150,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 24 червня 2019 15:33
Закінчення: 24 червня 2019 15:54
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Послуги з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків).: не менше 30 банківських днів з дня підписання акту надання послуг , але не раніше реєстрації податкової накладної) Джерело фінансування закупівлі – власні кошти Пiсляоплата 30 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 червня 2019 15:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕХ" 13 230,00
UAH з ПДВ
13 230,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ УНГУРЯН МИХАЙЛО НЕСТЕРОВИЧ 14 700,00
UAH з ПДВ
14 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 червня 2019 10:15
Цінова пропозиція.pdf
21 червня 2019 10:15
Лист-згода.pdf
21 червня 2019 10:15
Лист підтвердження.pdf
21 червня 2019 10:15
Довідка про учасника.pdf
21 червня 2019 10:15
Довідка про послуги.pdf
21 червня 2019 10:15
гарантійний лист.pdf
21 червня 2019 10:15
витяг ЄП.pdf
21 червня 2019 10:15
виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕХ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ УНГУРЯН МИХАЙЛО НЕСТЕРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕХ"
#22845135
Переможець 13 230,00
UAH з ПДВ
02 липня 2019 16:32

Документи

02 липня 2019 16:32
Електронний підпис
02 липня 2019 16:32
Намір.docx
02 липня 2019 16:32
Протокол н.docx
26 червня 2019 16:38
Електронний підпис
26 червня 2019 16:38
Протокол перенос.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 липня 2019 16:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕХ"
#22845135
13 230,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 липня 2019 16:32
Електронний підпис
02 липня 2019 16:32
Намір.docx
02 липня 2019 16:32
Протокол н.docx
26 червня 2019 16:38
Електронний підпис
26 червня 2019 16:38
Протокол перенос.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 березня 2020 17:41
2. Звіт виконання договору ІнТех.docx укладений
27 березня 2020 17:41
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 10:55
2. ДУ 1 Інтех (1).pdf зміни до договору
23 грудня 2019 10:55
3. Повідомлення про внесення змін до договору (1).doc зміни до договору
23 грудня 2019 10:55
Електронний підпис укладений
17 липня 2019 17:06
УЗЦЛ-19519 від 16.07.2019 року.pdf укладений
17 липня 2019 17:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертою статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі".- п. 1 ч. 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» - «зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника», п. 3 ч. 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» - «покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі» та п. 8 ч. 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» - «зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті», ч. 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» - «дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку». 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зміна пунктів Договору 3.2, 6.1.1.4, 11.1, розділу 15. «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін», Додатку №2 Договору «Калькуляція вартості послуг з технічного обслуговування 1-го РРО в місяць», Додатку №3 Договору «Вартість послуг з технічного обслуговування РРО для виробничого підрозділу вокзал станції Чернівці», подовження терміну надання послуг на 1 місяць, а саме до 31.01.2020 року. 13. Номер додаткової угоди. УЗ/ЦЛ-19519/Ю/Ду-1. 14. Сума договору після внесення змін. 13 230,00 грн. з ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. Згідно додатків №1, №2, №3 подовження терміну надання послуг на 1 місяць, а саме до 31.01.2020 року (1 послуга).
Номер договору про закупівлю: уз/цл-19519/ю
Договір:
Номер додаткової угоди: уз/цл-19519/ю/д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 липня 2019 — 31 січня 2020
Сума оплати за договором: 13 230,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 205,00 UAH)