Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М'ясо (м'ясо яловичини; м'ясо свійської птиці (кури-тушка) охолоджене
Очікувана вартість
914 402,00 UAH
UA-2019-06-04-000152-a 9ed70dd117084a12928cb6eb81f7b6ed
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Нікітченко Жанна Василівна

+380459561523 nika.74@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Бориспільської районної ради Київської області "Бориспільська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування" (КНП "ББЛІЛ")
Код ЄДРПОУ: 01994132
Місцезнаходження: 08300, Україна , Київська обл., Бориспіль, вул.Котляревського,1
Контактна особа: Нікітченко Жанна Василівна
+380459561523
nika.74@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 червня 2019 10:28
Звернення за роз’ясненнями: до 10 червня 2019 10:33
Оскарження умов закупівлі: до 16 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 червня 2019 10:33
Очікувана вартість: 914 402,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Тендерна документація

04 червня 2019 10:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-04-000152-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Сергієнко Володимир Іванович, Код ЄДРПОУ:3019512776
Дата подання: 01 серпня 2019 13:04
Вимога скасувати рішення щодо визначення Фізична особа - підприємець Отрошко Михайло Михайлович переможцем
21.06.2019 р. відбувся аукціон (Ідентифікатор закупівлі UA-2019-06-04-000152-a) за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 15110000-2 - М’ясо (Лот № 1 М'ясо яловичини великий шматок без кісток).
26.07.2019 р. після дискваліфікації ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І., Фізичну особу - підприємця Отрошко Михайла Михайловича було визначено переможцем. ФОП Сергієнко Володимир Іванович не погоджується з таким рішенням Замовника, оскільки пропозиція ФОП Отрошко М.М. не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
1. Згідно Додатку 1 до тендерної документації Замовника Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції наступні документи: Довідку в довільної формі про наявність складських приміщень та умов зберігання у складських приміщеннях: - копію перевірки складських приміщень за останніх шість місяців; - договір оренди складських приміщень, чинний на момент укладання договору про закупівлю (якщо в учасника немає складських приміщень)

ФОП Отрошко М.М. у складі пропозиції надає документ: «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази», де вказує: торгівельний павільйон, витрина-холодильник, холодильник,морозильна камера. Згідно довідки ФОП Отрошко М.М. не підтверджує наявність складських приміщень. Також у довідці не вказані умови зберігання у складських приміщеннях, як того вимагав замовник та не зазначено, власне чи орендоване майно та не надано договір оренди складських приміщень, чинний на момент укладання договору про закупівлю (якщо в учасника ФОП Отрошко М.М. немає складських приміщень). Також у складі пропозиції ФОП Отрошко М.М. відсутня копія перевірки складських приміщень за останніх шість місяців. Таким чином, пропозиція ФОП Отрошко М.М. не відповідає вимогам, встановленим замовником та повинна бути відхилена.
2. Згідно Додатку 1 до тендерної документації Замовника Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції наступні документи: Довідку в довільній формі про наявність власних (або орендованих) спеціалізованих транспортних засобів (теплоізольований фургон) конструкція якого дозволяє підтримати усередині строго певну температуру, регулюють рівень вологості, а також контролюють стан повітря, разом з довідкою про санобробку на кожен транспортний засіб. Якщо немає власного спеціалізованого автотранспорту – копію договору про оренду автотранспортного засобу, чинного на момент укладання договору про закупівлю.
ФОП Отрошко М.М. у складі пропозиції надає документ: «Довідка про наявність спеціалізованих транспортних засобів», де вказує: в оренді знаходиться спеціалізований вантажний фургон малотоннажний-В RENAULT MFSTER АІ 3958 НО та надає копію договору оренди транспортного засобу та копію технічного паспорту. Проте в копії технічного паспорту не вказано, що транспорт теплоізольований, як того вимагав Замовник. Також ФОП Отрошко М.М. у складі пропозиції надає копію документу, предмет договору якого: проводити з «04» січня 2018 р. – по «31» грудня 2018 року заходи дезінфекції салону та вантажного відсіку автотранспорту – спеціалізованих малотоннажних фургонів – В. Згідно п.6.3 вищезгаданого документу договір діє до 31.12.2018 р., а, отже, на момент подання пропозиції ФОП Отрошко М.М. – документ не є дійсним.
Дезінфекція транспорту в Україні регламентується: - Санітарними правилами для підприємств продовольчої торгівлі №5781-91 від 16.04.1991; - Про погодження матеріалів Правил перевезень вантажів автомобільнім транспортом в Україні Міністерство транспорту України (Мінтранс) Наказ № 363 від 14.10.1997. Відповідно до ст.194. Санітарних правилам для підприємств продовольчої торгівлі СанПиН №5781-91 від 16.04.1991: «Дезинфекция транспорта проводится но мере необходимости, но не реже 1 раза в 10 дней». У складі пропозиції ФОП Отрошко М.М. відсутні копії довідок про санобробку. Таким чином, пропозиція ФОП Отрошко М.М. не відповідає вимогам, встановленим замовником та повинна бути відхилена.

3. Згідно Додатку 1 до тендерної документації Замовника Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції наступні документи: Інформаційну довідку в довільній формі про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для виконання умов договору, а саме: 1. Копії санітарних книжок водія (експедитора) - основних осіб, які здійснюють постачання продуктів харчування з відмітками результатів медичного огляду. Допускається надання особової медичної книжки за новою формою первинної медичної документації № 1-ОМК.
ФОП Отрошко М.М. у складі пропозиції надає документ: «Довідка про наявність працівників», де вказує: з 2018 року займається постачанням продуктів харчування в медичні заклади та заклади освіти Київської області… та надає інформацію про поставки продукції, та надає копію медичної книжки Отрошко Махайла Михайловича (підприємця-продавця). Отже, в довідці відсутня інформація про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та відсутня копія особової медичної книжки водія (експедитора). Таким чином, пропозиція ФОП Отрошко М.М. не відповідає вимогам, встановленим замовником та повинна бути відхилена.

4. Згідно Додатку 1 до тендерної документації Замовника Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції наступні документи: Довідку у довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням аналогічного договору по реалізації товару, що являється предметом закупівлі, переліку організації (замовника), з адресою: контактним телефоном, номером та датою укладення такого договору, суми договору, якій укладені в 2016р або 2017 або 2018 роках, разом із копією такого договору учасник має подати копії документів, які підтверджують виконання договору – у вигляді відгуку або накладних на постачання відповідного товару.
ФОП Отрошко М.М. у складі пропозиції надає документ: «Довідка про виконання аналогічних договорів», де вказує: предмет договору, суму договору, назву організації, з якою укладено аналогічний договір та контактні телефони, прізвище, ім’я по батькові осіб, які відповідали за виконання договору від організації, з якою укладено аналогічний договорі. Проте, у довідці відсутня інформація з номером та датою укладення договору, як того вимагав Замовник, та відсутня копія аналогічного договору. Таким чином, пропозиція ФОП Отрошко М.М. не відповідає вимогам, встановленим замовником та повинна бути відхилена.

5. Згідно Додатку 2 до тендерної документації Замовника Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі довідки «Інформація на виконання вимого статті 17 Закону»: - Завірену копію паспорту та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду/облікової картки фізичної особи-платника податків (для фізичних осіб)
В Тендерній Документації не вказано перелік сторінок паспорта, копії яких необхідно подати, тому розуміється, що необхідна повна копія паспорта, тобто всі сторінки. ФОП Отрошко М.М., надав копії тільки окремих сторінок паспорта. Отже, не надав документ, який підтверджує відповідність кваліфікаційним вимогам. Таким чином, пропозиція ФОП Отрошко М.М. не відповідає вимогам, встановленим замовником та повинна бути відхилена.

6. Згідно п.1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з: - інформацією про субпідрядника (субпідрядників)
У складі пропозиції ФОП Отрошко М.М. відсутня інформація про субпідрядника (субпідрядників). Таким чином, пропозиція ФОП Отрошко М.М. не відповідає вимогам, встановленим замовником та повинна бути відхилена.
7. Згідно п. 2. Інша інформація розділу V. Оцінка тендерної пропозиції: На вимогу Закону України «Про захист персональних даних» Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних (із їх зазначенням) посадової особи учасника, що підписала документи пропозиції (в т.ч. збирання, зберігання і поширення). В листі-згоді на обробку персональних даних мають бути зазначені: прізвище, ім’я та по-батькові особи, її місце проживання, дата народження, паспорт: серія , номер, дата видачі. (додаток № 8)
ФОП Отрошко М.М. у складі пропозиції надає документ: «ЛИСТ-ЗГОДУ НА ОБРОБКУ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ УЧАСНИКА», де вказує: прізвище, ім’я та по-батькові посадової особи учасника, його місце проживання, ідентифікаційний номер, телефон, проте, не надає інформацію про дату народження, паспорт: серію, номер, дату видачі паспорту як того вимагав Замовник. Таким чином, пропозиція ФОП Отрошко М.М. не відповідає вимогам, встановленим замовником та повинна бути відхилена.

8. Згідно п. 6. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником; замовником зазначаються вимоги до предмета закупівлі згідно з частиною другою статті 22 Закону (додаток № 3)
ФОП Отрошко М.М. у складі пропозиції надає документ: «Додаток №3 до тендерної документації ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ», текст якого скопійовано з тендерної документації, що не підтверджує відповідність запропонованого товару учасника необхідним технічним вимогам предмета закупівлі, оскільки містить слова «ПОВИННА БУТИ», «ПОВИННІ МАТИ», «ПОВИНЕН», «ПОВИННІ ВІДПОВІДАТИ». Наприклад: «Інформація про відповідність запропонованого товару технічним вимогам документації конкурсних торгів повинна бути підтверджена одним із документів зазначених в Законі України Про якість та безпеку харчових продуктів і продовольчої сировини від 23.12.1997р. №771/97-ВР (зі змінами та доповненнями)», «Продукти харчування повинні мати маркування у відповідності до вимог законодавства України (фасовані - на одиниці пакування; не фасовані - на транспортній тарі)», «Постачальник продукції повинен дотримуватись періодичності контролю за мікробіологічними та іншими показниками, встановленої Методичними рекомендаціями щодо періодичності контролю продовольчої сировини та харчових продуктів, затвердженими Міністерством охорони здоров'я України МР 4.4.4-108-2004, про що постійно інформувати покупця», «При прийомі продукти харчування повинні відповідати вазі, яка зазначена у супровідних документах», «За зовнішнім виглядом, запахом, смаком, кольором, консистенцією продукти харчування повинні відповідати наступній характеристиці…».
Керуючись рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №1376-р/пк-пз від 15.02.2018 р. (індивідуальний номер закупівлі UA-2017-12-08-001615-b) в якому зазначено, що наявність формулювання «повинно» і «має бути» не вважається підтвердженням вимогам Замовника, учасник не підтвердив відповідність тендерної пропозиції технічним, кількісним, якісним характеристикам предмета закупівлі.
Таким чином, пропозиція ФОП Отрошко М.М. не відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, встановленим замовником та повинна бути відхилена.

Вимагаємо скасувати рішення щодо визначення ФОП Отрошко М.М. переможцем. У випадку незадоволення нашої вимоги, ми будемо вимушені звернутися до Антимонопольного Комітету України
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 серпня 2019 16:32
Доводимо до вашого відома, що Фізична особа- підприємець Отрошко Михайло Михайлович надіслав 05.08.2019 року відмову від укладання договору на закупівлю: 2-х лотової закупівлі М'ясо (м'ясо яловичини; м'ясо свійської птиці (кури-тушка) охолоджене ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" (15110000-2- М'ясо) Лот №1 М'ясо яловичини ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" (15111000-9- М'ясо великої рогатої худоби родини бикових) Процедура закупівлі: Відкриті торги № UA-2019-06-04-000152-a у зв'язку з підвищенням ціни м'яса на ринку.
Тендерний комітет КНП "ББЛІЛ" виніс рішення відхилити тендерну пропозицію переможця Фізична особа - підприємець Отрошко Михайло Михайлович.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: М'ясо свійської птиці (кури-тушка) охолоджене (ДК 021:2015 15112000-6 М'ясо свійської птиці)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 421 656,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 4 216,56 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 21 червня 2019 15:32
Закінчення: 21 червня 2019 15:59
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

7150 кг
М'ясо свійської птиці (кури-тушка) охолоджене
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська область, м. Бориспіль, вул. Котляревського,1
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 червня 2019 15:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. 410 553,00
UAH з ПДВ
400 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Зернопром 401 115,00
UAH з ПДВ
401 115,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Сергієнко Володимир Іванович 385 242,00
UAH з ПДВ
385 242,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 червня 2019 09:01
Електронний підпис
20 червня 2019 09:00
Пропозиція.pdf
20 червня 2019 09:00
цінова - яловичина.pdf
20 червня 2019 09:00
цінова - кури.pdf

Публічні документи

01 липня 2019 14:08
пакет переможця
01 липня 2019 14:08
пакет переможця
19 червня 2019 20:28
Електронний підпис
19 червня 2019 20:26
Документи - частина 5.pdf
19 червня 2019 20:26
Документи - частина 4.pdf
19 червня 2019 20:26
Документи - частина 3.pdf
19 червня 2019 20:26
Документи - частина 2.pdf
19 червня 2019 20:26
Документи - частина 1.pdf
19 червня 2019 20:26
Цінова ЛОТ 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.

ТОВ Зернопром

ФОП Сергієнко Володимир Іванович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Сергієнко Володимир Іванович
#3019512776
Переможець 385 242,00
UAH з ПДВ
27 червня 2019 14:45
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП Сергієнко Володимир Іванович #3019512776

№ рішення у справі

70/49-р/к

Дата рішення у справі

30.04.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

27 червня 2019 14:45
Електронний підпис
27 червня 2019 14:40
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 червня 2019 14:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Сергієнко Володимир Іванович
#3019512776
385 242,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 червня 2019 14:45
Електронний підпис
27 червня 2019 14:40
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2020 17:16
додаткова угода укладений
31 січня 2020 17:15
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 17:19
дод. угода _3.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 17:14
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 17:10
дод. угода 2.pdf зміни до договору
21 грудня 2019 15:59
Електронний підпис укладений
14 серпня 2019 16:04
Додаткова угода.pdf зміни до договору
14 серпня 2019 15:58
Електронний підпис укладений
15 липня 2019 18:04
Договір укладений
15 липня 2019 18:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесли доповнення до п.5.10.2 та п.5.10.1
Номер договору про закупівлю: 5/19-176
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Привести у відповідність до змінених умов щодо ціни і кількості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 5/19-176
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючи частиною 5 статті 36 "Основні вимоги до договору про закупівлю розділу VII "Договір про закупівлю" Закону України "Про закупівлі" від 25.12.2015 року №922-VII, відповідно до якої дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 5/19-176
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 липня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 125 756,10
UAH (в тому числі ПДВ 20 959,35 UAH)