Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої
pipe fittings, valves, ventils, check valves and related devices
pipe fittings, valves, ventils, check valves and related devices
Очікувана вартість
5 300 000,00 UAH
UA-2019-05-30-001093-b ● b72d7372179642d3aefea5abe3365f36
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | РОВКП ВКГ "Рівнеоблводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03361678 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська область обл., м. Рівне, Вул. С.БАНДЕРИ, 2 |
Контактна особа: |
Юлія Дідух +380504300327 rivneoblvod@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Віктор Васильович Бондарук +380503722899 rivneoblvod@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ROVKP VKG "Rivneoblvodokanal" |
National ID: | 03361678 |
Contact point: |
Julia Didukh +380504300327 rivneoblvod@ukr.net |
Additional contacts: |
Віктор Васильович Бондарук +380503722899 rivneoblvod@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 30 травня 2019 14:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 червня 2019 08:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 липня 2019 08:00 |
Очікувана вартість: | 5 300 000,00 UAH з ПДВ |
Publication date: | 30 травня 2019 14:13 |
Enquiries until: | 21 червня 2019 08:00 |
Complaints submission until: | до 27 червня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 01 липня 2019 08:00 |
Information
Estimated total value: | 5 300 000 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42130000-9: Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої
Scope of the procurement
Тендерна документація
21 червня 2019 15:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 червня 2019 15:31 |
Протокол 62.pdf | |
21 червня 2019 15:31 |
Тендерна Засувки — 2019 зі змінами.doc | |
20 червня 2019 15:53 |
Протокол 61.pdf | |
14 червня 2019 16:14 |
Протокол 59.pdf | |
06 червня 2019 15:21 |
Протокол 55.pdf |
21 червня 2019 15:32 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
21 червня 2019 15:31 |
Протокол 62.pdf
|
||||||||||||
21 червня 2019 15:31 |
Тендерна Засувки — 2019 зі змінами.doc
|
||||||||||||
20 червня 2019 15:53 |
Протокол 61.pdf
|
||||||||||||
14 червня 2019 16:14 |
Протокол 59.pdf
|
||||||||||||
06 червня 2019 15:21 |
Протокол 55.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо технічних характеристик Лот 1
Дата подання: 31 травня 2019 10:31
Дата відповіді: 05 червня 2019 17:14
1.) Засувки з обгумованим клином
- сфера застосування - водопостачання температура 0⁰ до 110⁰С. Питання: Яка робоча температура? Та яка вода буде спрямована холодна чи горяча?
- робочий тиск 10, 16-25 атм. Питання: Який тиск (чітки параметри) буде по всім вказаним діаметрам включаючи демонтажні вставки?
- засувка повинна мати можливість комплектації електроприводом та повинна бути укомплектована штурвалом (із чавуна). Питання: Які саме діаметри повинні мати можливість комплектації з електроприводом?
- наявність дренажної пробки з латуні від Ду300мм. Питання: Просимо обгрунтувати навявність дренажної пробки з латуні?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: відповідні зміни внесені в тендерну документацію
щодо технічних вимог Лот 2
Дата подання: 31 травня 2019 10:40
Дата відповіді: 05 червня 2019 16:44
Просимо внести роз'яснення щодо таблиці п.6 та п.7. Чим вони відрізняються? Просимо внести корективи та зміни у ТД
6. Д 250 мм Ру 10 2 шт.
7. Д 250 мм Ру 10 2 шт.
Відповідь: відповідні зміни внесені в тендерну документацію
Стана виробник
Дата подання: 31 травня 2019 11:12
Дата відповіді: 05 червня 2019 16:42
Чи є якійсь вимоги відносно виробника - Україна , Китай , Європа?
Відповідь: Відповідно до п.3 ч.2 ст. 22 Закону України "про публічні закупівлі", технічна специфікація не повинна міститипосилання на джерело походження або виробникапродукції. Товар запропонований учасником повинен відповідати технічним характеристикам згідно Додатку 6 до тендерної документації.
дискримінація учасників
Дата подання: 20 червня 2019 16:14
Дата відповіді: 21 червня 2019 15:12
Просимо внести зміни , щодо терміну поставки товарів або викласти орієнтовний план закупівль по позиціях. Виготовлення засувок великих діаметрів потребує більше часу ніж два тижні, а брати (виготовляти) такі позиції на склад може тільки підприємство , якє стовідсотково впевнене в перемозі.
Відповідь: Постачання товару здійснюється партіями за попереднім погодженням із Замовником відповідно до заявки.
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | Засувки з обгумованим клином |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 3 310 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 30 000,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 90000 UAH |
Title: rubber wedge gate valves
Current status: Complete
Estimated total value: 3 310 000,00 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 30 000,00 UAH
including VAT
Аукціон
Початок: 10 липня 2019 12:48
Auction planned date: 10 липня 2019 12:48
Закінчення: 10 липня 2019 13:15
Позиції
178 шт
Засувки з обгумованим клином (власні кошти)
ДК 021:2015: 42130000-9 — Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33000, Україна, Рівненська область, Рівне, Чорновола, 89
Дата доставки:
21 червня 2019
—
31 грудня 2019
rubber wedge gate valves (own funds)
CPV: 42130000-9
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 червня 2019 15:21 |
Тендерна Засувки — 2019 зі змінами.doc |
06 червня 2019 15:21 |
Протокол 55.pdf |
06 червня 2019 15:21 |
Тендерна Засувки — 2019 зі змінами.doc
|
||
06 червня 2019 15:21 |
Протокол 55.pdf
|
Запитання до процедури
Щодо ДОДАТКУ № 4 Проект договору
Дата подання: 03 червня 2019 13:10
Дата відповіді: 05 червня 2019 11:10
Чи можливо внести наступні зміни у Додаток № 4 Проект договору р. 7 п. 7.3. "Види порушень та санкцій за них, що встановлені даним Договором", та викласти цей пункт в наступній редакції:
"7.3.1. За порушення умов щодо якості Товару з Постачальника стягується штраф у розмірі 10% вартості партії Товару, що не відповідає якісним характеристикам.
7.3.2. У разі порушення строків оплати Товару із Замовника стягується пеня у розмірі подвійної облікової ставки НБУ від суми вартості товарів, з яких допущено прострочення виконання за кожен день такого прострочення. У випадку прострочки оплати Покупцем за поставлений товар, Постачальник має право не виконувати замовлення Покупця та не поставляти товар до повного розрахунку Покупця з Постачальником. При цьому Постачальник не несе відповідальність за невиконання/неналежне виконання зобов’язань за Договором." ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Загальні вимоги до порядку укладання господарських договорів встановлені Господарським кодексом України, Цивільним кодексом України та ін. Ст. 180 ГКУ передбачено, що істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду. Проект договору на закупівлю товарів розроблений відповідно до вимог чинного законодавства.
Щодо Додаток № 4 Проект договору
Дата подання: 03 червня 2019 14:05
Дата відповіді: 05 червня 2019 11:13
Чи можливо внести наступні зміни у Додаток № 4 Проект договору р. 4 п. 4.3 "ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ" , та викласти цей пункт в наступній редакції:
"4.3. Товар, що поставляється по даному Договору оплачується Покупцем на умовах:
- 30% попередньої оплати Покупцем за товар протягом 2(двох) банківських днів після отримання рахунку-фактури, та
- 70% оплати Покупцем за товар протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати відвантаження на користь Замовника оплачуваного Товару.
4.4.Розрахунок проводиться після поставки Товару, шляхом безготівкового переказу коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі" ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Загальні вимоги до порядку укладання господарських договорів встановлені Господарським кодексом України, Цивільним кодексом України та ін. Ст. 180 ГКУ передбачено, що істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду. Проект договору на закупівлю товарів розроблений відповідно до вимог чинного законодавства. Внесення вищевказаних змін неможливе.
дискримінація учасників
Дата подання: 13 червня 2019 19:19
Дата відповіді: 14 червня 2019 16:10
Розглянувши інформацію про Технічні вимоги до предмета закупівлі, щодо предмета закупівлі код за «42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої» Замовник вимагає «надати разом з тендерною документацією копії діючих сертифікатів ISO 9001, ISO 14001, GSK та копію діючого висновку санітарно-гігієнічної експертизи, сертифікат санітарної відповідності ACC LY 039 або аналог» Оскільки відсутні законодавчі акти щодо обов’язкового отримання сертифікатів ISO 9001:2008, ISO 14001:2004, GSК, ACC LY 039 на території України та європейських держав, отримання цих документів є добровільним. Такі вимоги є дискримінацією учасників , просимо вилучити з технічних вимог сертифікат GSK та ACC LY 039 - оскільки на сьогоднішній день цей сертифікат не внесені до «Каталогу національних стандартів та кодексів усталеної практики» Державним підприємством «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості». Взагалі на сьогоднішній день якість товару повинна обов’язково підтверджуватися технічними регламентами згідно постанови Кабінету Міністрів України №35 від 19 січня 2011 р. «Технічний регламент безпеки обладнання, що працює під тиском», цей Технічний регламент встановлює основні вимоги до безпеки, проектування, виготовлення, оцінки відповідності, маркування та введення в обіг обладнання, що працює під тиском, а також визначає порядок нагляду за дотриманням зазначених вимог. Цей Технічний регламент розроблений з урахуванням вимог Директиви Ради Європи від 29 травня 1997 р. N 97/23/ЄС про обладнання, що працює під тиском.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідні зміни внесені
Щодо до вимог до Лоту №1
Дата подання: 18 червня 2019 13:00
Дата відповіді: 20 червня 2019 15:47
Дякуємо за внесені зміни, щодо вимог «надати разом з тендерною документацією копії діючих сертифікатів ISO 9001, ISO 14001, GSK та копію діючого висновку санітарно-гігієнічної експертизи, сертифікат санітарної відповідності ACC LY 039 або аналог», але такі ж вимоги залишилися в документації до Демонтажних вставок, а питання було задане до всього Лота №1. Просимо Вас внести зміни. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: відповідні зміни внесені в тендерну документацію
Уточнення Лот1
Дата подання: 18 червня 2019 13:32
Дата відповіді: 20 червня 2019 15:47
Надайте уточнення щодо тиску товару Лот1, так як в одному лоті вказані засувки та демонтажні вставки, можно припустити що засувки з демонтажними вставками будуть монтуватися разом, засувки тиск Ру16 а вставки Ру10, що не є добре, тому що починаючи з Ду300 монтажні розміри , а саме міжцентрова відстань кріплення (отвори) різна.
Відповідь: відповідні зміни внесені в тендерну документацію
Сертифікати для демонтажної вставки
Дата подання: 20 червня 2019 18:29
Дата відповіді: 21 червня 2019 15:13
Відповідно до заданого питання щодо надання копії діючих сертифікатів ISO 9001, ISO 14001, GSK та копію діючого висновку санітарно-гігієнічної експертизи, сертифікат санітарної відповідності ACC LY 039 або аналог, Замовником було внесено зміни до тендерної документації, але була залишена вимога щодо виготовлення демонтажної вставки із кованого чавуну EN-GJS-500-7 (GGG50) згідно норм EN545 з епоксидним порошковим покриттям, товщина покриття > 250 µm, згідно вимог знака якості RAL 5015 (GSK). Цей знак якості свідчить по наявну сертифікацію GSK, яку Вашим рішенням було виключено з списку необхідних документів. Просимо видалити цю вимогу як дискримінуючи та таку, що є необґрунтованою у зв’язку з відсутністю потреби у наявності у виробника сертифікату GSK. Саме тому просимо внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідні зміни внесені в тендерну документацію
Тиск
Дата подання: 20 червня 2019 18:33
Дата відповіді: 21 червня 2019 15:13
Згідно з ТЗ передбачено, що максимальний робочий тиск 16 атм., але, водночас, сказано, що двостороннє фланцеве з’єднання повинно бути згідно з ЕN 1092-2, ISO Py10. Тобто, одночасно зазначено тиск 16 та 10 атм. Який тиск є правильним? Просимо виправити невідповідність та внести зміни до ТД. Дякуємо!
Відповідь: Відповідні зміни внесені в тендерну документацію
Технічні параметри
Дата подання: 20 червня 2019 18:41
Дата відповіді: 21 червня 2019 15:20
Шановний Замовник! Просимо розглянути можливість поставки Вам товару по Лоту №1 відповідно до наступних параметрів:
- втулка: із латуні CuZn36Pb3As, не зафіксована в корпусі, з декількома О-подібними ущільненнями.
- наявність дренажної пробки з латуні від більшого діаметру ніж Ду300мм (від 400)
- підйомні кільця для транспортування від Ду250мм.
- відсутні протиударний захист корпусу з еластомеру та отвір в штоку для монтажу подовжуючого шпинделя.
Такий товар буде надійним та буде успішно експлуатуватися на підприємстві, але буде значно дешевшим, ніж товар,що заявлений у ТД. Так як основним принципом публічних закупівель є поєднання інтересу отримати надійний та хороший товар і максимальною економією, то запропонований нами варіант є належним. Просимо внести зміни у тендерну документацію та розширити таким чином коло потенційних учасників для максимальної економії коштів підприємства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Учасники, які планують брати участь у закупівлі товару, повинні дотримуватися вимог, які зазначені в "Тендерній документації", а саме у Додатку 6: Технічні характеристики
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 04 липня 2019
Найменування: | РОВКП ВКГ "Рівнеоблводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03361678 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна, Рівненська область обл., м. Рівне, Вул. С.БАНДЕРИ, 2 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ НВП Західбудсервіс | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ВИРОБНИЧО-ІНЖИНІРИНГОВА ФІРМА "ЕТНА | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Інтерекст LTD" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 липня 2019 13:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ НВП Західбудсервіс |
2 509 092,18
UAH з ПДВ
|
2 350 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Інтерекст LTD" |
3 207 288,00
UAH з ПДВ
|
2 352 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВИРОБНИЧО-ІНЖИНІРИНГОВА ФІРМА "ЕТНА |
2 909 276,09
UAH з ПДВ
|
2 879 275,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ НВП Західбудсервіс #23953458 |
Переможець |
2 350 000,00
UAH з ПДВ
|
11 липня 2019 15:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 грудня 2020 10:28
|
Звіт про виконання договору про закупівлю 515.pdf | укладений |
07 грудня 2020 10:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 14:58
|
Додаткова угода до договору 515.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 14:55
|
Електронний підпис | укладений |
31 липня 2019 09:04
|
Договір 515.pdf | укладений |
31 липня 2019 09:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 515 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |