Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої
pipe fittings, valves, ventils, check valves and related devices
Очікувана вартість
5 300 000,00 UAH
UA-2019-05-30-001093-b b72d7372179642d3aefea5abe3365f36
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Дідух

+380504300327 rivneoblvod@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: РОВКП ВКГ "Рівнеоблводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03361678
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська область обл., м. Рівне, Вул. С.БАНДЕРИ, 2
Контактна особа: Юлія Дідух
+380504300327
rivneoblvod@ukr.net
Додаткові контактні особи: Віктор Васильович Бондарук
+380503722899
rivneoblvod@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: ROVKP VKG "Rivneoblvodokanal"
National ID: 03361678
Contact point: Julia Didukh
+380504300327
rivneoblvod@ukr.net
Additional contacts: Віктор Васильович Бондарук
+380503722899
rivneoblvod@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 30 травня 2019 14:13
Звернення за роз’ясненнями: до 21 червня 2019 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 липня 2019 08:00
Очікувана вартість: 5 300 000,00 UAH з ПДВ
Publication date: 30 травня 2019 14:13
Enquiries until: 21 червня 2019 08:00
Complaints submission until: до 27 червня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 01 липня 2019 08:00

Information

Estimated total value: 5 300 000 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42130000-9: Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої


Scope of the procurement

Тендерна документація

21 червня 2019 15:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 червня 2019 15:31
Протокол 62.pdf
21 червня 2019 15:31
Тендерна Засувки — 2019 зі змінами.doc
20 червня 2019 15:53
Протокол 61.pdf
14 червня 2019 16:14
Протокол 59.pdf
06 червня 2019 15:21
Протокол 55.pdf
21 червня 2019 15:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 червня 2019 15:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 червня 2019 16:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 червня 2019 15:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 травня 2019 14:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 червня 2019 15:31
Протокол 62.pdf
21 червня 2019 15:31
Тендерна Засувки — 2019 зі змінами.doc
20 червня 2019 15:53
Тендерна Засувки — 2019 зі змінами.doc
14 червня 2019 16:14
Тендерна Засувки — 2019 зі змінами.doc
06 червня 2019 15:21
Тендерна Засувки — 2019 зі змінами.doc
30 травня 2019 14:13
Тендерна Засувки — 2019.doc
20 червня 2019 15:53
Протокол 61.pdf
14 червня 2019 16:14
Протокол 59.pdf
06 червня 2019 15:21
Протокол 55.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо технічних характеристик Лот 1
Дата подання: 31 травня 2019 10:31
Дата відповіді: 05 червня 2019 17:14
1.) Засувки з обгумованим клином - сфера застосування - водопостачання температура 0⁰ до 110⁰С. Питання: Яка робоча температура? Та яка вода буде спрямована холодна чи горяча? - робочий тиск 10, 16-25 атм. Питання: Який тиск (чітки параметри) буде по всім вказаним діаметрам включаючи демонтажні вставки? - засувка повинна мати можливість комплектації електроприводом та повинна бути укомплектована штурвалом (із чавуна). Питання: Які саме діаметри повинні мати можливість комплектації з електроприводом? - наявність дренажної пробки з латуні від Ду300мм. Питання: Просимо обгрунтувати навявність дренажної пробки з латуні?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: відповідні зміни внесені в тендерну документацію
щодо технічних вимог Лот 2
Дата подання: 31 травня 2019 10:40
Дата відповіді: 05 червня 2019 16:44
Просимо внести роз'яснення щодо таблиці п.6 та п.7. Чим вони відрізняються? Просимо внести корективи та зміни у ТД 6. Д 250 мм Ру 10 2 шт. 7. Д 250 мм Ру 10 2 шт.
Відповідь: відповідні зміни внесені в тендерну документацію
Стана виробник
Дата подання: 31 травня 2019 11:12
Дата відповіді: 05 червня 2019 16:42
Чи є якійсь вимоги відносно виробника - Україна , Китай , Європа?
Відповідь: Відповідно до п.3 ч.2 ст. 22 Закону України "про публічні закупівлі", технічна специфікація не повинна міститипосилання на джерело походження або виробникапродукції. Товар запропонований учасником повинен відповідати технічним характеристикам згідно Додатку 6 до тендерної документації.
дискримінація учасників
Дата подання: 20 червня 2019 16:14
Дата відповіді: 21 червня 2019 15:12
Просимо внести зміни , щодо терміну поставки товарів або викласти орієнтовний план закупівль по позиціях. Виготовлення засувок великих діаметрів потребує більше часу ніж два тижні, а брати (виготовляти) такі позиції на склад може тільки підприємство , якє стовідсотково впевнене в перемозі.
Відповідь: Постачання товару здійснюється партіями за попереднім погодженням із Замовником відповідно до заявки.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Засувки з обгумованим клином
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 3 310 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 30 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 90000 UAH


Title: rubber wedge gate valves
Current status: Complete
Estimated total value: 3 310 000,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 30 000,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 10 липня 2019 12:48
Auction planned date: 10 липня 2019 12:48
Закінчення: 10 липня 2019 13:15
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

178 шт
Засувки з обгумованим клином (власні кошти)
ДК 021:2015: 42130000-9 — Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33000, Україна, Рівненська область, Рівне, Чорновола, 89
Дата доставки: 21 червня 2019  —  31 грудня 2019

rubber wedge gate valves (own funds)
CPV: 42130000-9

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Щодо ДОДАТКУ № 4 Проект договору
Дата подання: 03 червня 2019 13:10
Дата відповіді: 05 червня 2019 11:10
Чи можливо внести наступні зміни у Додаток № 4 Проект договору р. 7 п. 7.3. "Види порушень та санкцій за них, що встановлені даним Договором", та викласти цей пункт в наступній редакції: "7.3.1. За порушення умов щодо якості Товару з Постачальника стягується штраф у розмірі 10% вартості партії Товару, що не відповідає якісним характеристикам. 7.3.2. У разі порушення строків оплати Товару із Замовника стягується пеня у розмірі подвійної облікової ставки НБУ від суми вартості товарів, з яких допущено прострочення виконання за кожен день такого прострочення. У випадку прострочки оплати Покупцем за поставлений товар, Постачальник має право не виконувати замовлення Покупця та не поставляти товар до повного розрахунку Покупця з Постачальником. При цьому Постачальник не несе відповідальність за невиконання/неналежне виконання зобов’язань за Договором." ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Загальні вимоги до порядку укладання господарських договорів встановлені Господарським кодексом України, Цивільним кодексом України та ін. Ст. 180 ГКУ передбачено, що істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду. Проект договору на закупівлю товарів розроблений відповідно до вимог чинного законодавства.
Щодо Додаток № 4 Проект договору
Дата подання: 03 червня 2019 14:05
Дата відповіді: 05 червня 2019 11:13
Чи можливо внести наступні зміни у Додаток № 4 Проект договору р. 4 п. 4.3 "ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ" , та викласти цей пункт в наступній редакції: "4.3. Товар, що поставляється по даному Договору оплачується Покупцем на умовах: - 30% попередньої оплати Покупцем за товар протягом 2(двох) банківських днів після отримання рахунку-фактури, та - 70% оплати Покупцем за товар протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати відвантаження на користь Замовника оплачуваного Товару. 4.4.Розрахунок проводиться після поставки Товару, шляхом безготівкового переказу коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі" ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Загальні вимоги до порядку укладання господарських договорів встановлені Господарським кодексом України, Цивільним кодексом України та ін. Ст. 180 ГКУ передбачено, що істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду. Проект договору на закупівлю товарів розроблений відповідно до вимог чинного законодавства. Внесення вищевказаних змін неможливе.
дискримінація учасників
Дата подання: 13 червня 2019 19:19
Дата відповіді: 14 червня 2019 16:10
Розглянувши інформацію про Технічні вимоги до предмета закупівлі, щодо предмета закупівлі код за «42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої» Замовник вимагає «надати разом з тендерною документацією копії діючих сертифікатів ISO 9001, ISO 14001, GSK та копію діючого висновку санітарно-гігієнічної експертизи, сертифікат санітарної відповідності ACC LY 039 або аналог» Оскільки відсутні законодавчі акти щодо обов’язкового отримання сертифікатів ISO 9001:2008, ISO 14001:2004, GSК, ACC LY 039 на території України та європейських держав, отримання цих документів є добровільним. Такі вимоги є дискримінацією учасників , просимо вилучити з технічних вимог сертифікат GSK та ACC LY 039 - оскільки на сьогоднішній день цей сертифікат не внесені до «Каталогу національних стандартів та кодексів усталеної практики» Державним підприємством «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості». Взагалі на сьогоднішній день якість товару повинна обов’язково підтверджуватися технічними регламентами згідно постанови Кабінету Міністрів України №35 від 19 січня 2011 р. «Технічний регламент безпеки обладнання, що працює під тиском», цей Технічний регламент встановлює основні вимоги до безпеки, проектування, виготовлення, оцінки відповідності, маркування та введення в обіг обладнання, що працює під тиском, а також визначає порядок нагляду за дотриманням зазначених вимог. Цей Технічний регламент розроблений з урахуванням вимог Директиви Ради Європи від 29 травня 1997 р. N 97/23/ЄС про обладнання, що працює під тиском.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідні зміни внесені
Щодо до вимог до Лоту №1
Дата подання: 18 червня 2019 13:00
Дата відповіді: 20 червня 2019 15:47
Дякуємо за внесені зміни, щодо вимог «надати разом з тендерною документацією копії діючих сертифікатів ISO 9001, ISO 14001, GSK та копію діючого висновку санітарно-гігієнічної експертизи, сертифікат санітарної відповідності ACC LY 039 або аналог», але такі ж вимоги залишилися в документації до Демонтажних вставок, а питання було задане до всього Лота №1. Просимо Вас внести зміни. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: відповідні зміни внесені в тендерну документацію
Уточнення Лот1
Дата подання: 18 червня 2019 13:32
Дата відповіді: 20 червня 2019 15:47
Надайте уточнення щодо тиску товару Лот1, так як в одному лоті вказані засувки та демонтажні вставки, можно припустити що засувки з демонтажними вставками будуть монтуватися разом, засувки тиск Ру16 а вставки Ру10, що не є добре, тому що починаючи з Ду300 монтажні розміри , а саме міжцентрова відстань кріплення (отвори) різна.
Відповідь: відповідні зміни внесені в тендерну документацію
Сертифікати для демонтажної вставки
Дата подання: 20 червня 2019 18:29
Дата відповіді: 21 червня 2019 15:13
Відповідно до заданого питання щодо надання копії діючих сертифікатів ISO 9001, ISO 14001, GSK та копію діючого висновку санітарно-гігієнічної експертизи, сертифікат санітарної відповідності ACC LY 039 або аналог, Замовником було внесено зміни до тендерної документації, але була залишена вимога щодо виготовлення демонтажної вставки із кованого чавуну EN-GJS-500-7 (GGG50) згідно норм EN545 з епоксидним порошковим покриттям, товщина покриття > 250 µm, згідно вимог знака якості RAL 5015 (GSK). Цей знак якості свідчить по наявну сертифікацію GSK, яку Вашим рішенням було виключено з списку необхідних документів. Просимо видалити цю вимогу як дискримінуючи та таку, що є необґрунтованою у зв’язку з відсутністю потреби у наявності у виробника сертифікату GSK. Саме тому просимо внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідні зміни внесені в тендерну документацію
Тиск
Дата подання: 20 червня 2019 18:33
Дата відповіді: 21 червня 2019 15:13
Згідно з ТЗ передбачено, що максимальний робочий тиск 16 атм., але, водночас, сказано, що двостороннє фланцеве з’єднання повинно бути згідно з ЕN 1092-2, ISO Py10. Тобто, одночасно зазначено тиск 16 та 10 атм. Який тиск є правильним? Просимо виправити невідповідність та внести зміни до ТД. Дякуємо!
Відповідь: Відповідні зміни внесені в тендерну документацію
Технічні параметри
Дата подання: 20 червня 2019 18:41
Дата відповіді: 21 червня 2019 15:20
Шановний Замовник! Просимо розглянути можливість поставки Вам товару по Лоту №1 відповідно до наступних параметрів: - втулка: із латуні CuZn36Pb3As, не зафіксована в корпусі, з декількома О-подібними ущільненнями. - наявність дренажної пробки з латуні від більшого діаметру ніж Ду300мм (від 400) - підйомні кільця для транспортування від Ду250мм. - відсутні протиударний захист корпусу з еластомеру та отвір в штоку для монтажу подовжуючого шпинделя. Такий товар буде надійним та буде успішно експлуатуватися на підприємстві, але буде значно дешевшим, ніж товар,що заявлений у ТД. Так як основним принципом публічних закупівель є поєднання інтересу отримати надійний та хороший товар і максимальною економією, то запропонований нами варіант є належним. Просимо внести зміни у тендерну документацію та розширити таким чином коло потенційних учасників для максимальної економії коштів підприємства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасники, які планують брати участь у закупівлі товару, повинні дотримуватися вимог, які зазначені в "Тендерній документації", а саме у Додатку 6: Технічні характеристики
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 04 липня 2019
UA-2019-05-30-001093-bb72d7372179642d3aefea5abe3365f36
Найменування: РОВКП ВКГ "Рівнеоблводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03361678
Місцезнаходження: 33028, Україна, Рівненська область обл., м. Рівне, Вул. С.БАНДЕРИ, 2
Учасник Документи Рішення
ТОВ НВП Західбудсервіс Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-ІНЖИНІРИНГОВА ФІРМА "ЕТНА Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Інтерекст LTD" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

04 липня 2019 15:01
Протокол 67.pdf
04 липня 2019 15:02
Електронний підпис

Публічні документи

16 липня 2019 15:45
Електронний підпис
16 липня 2019 15:19
Додаток 3
16 липня 2019 11:49
Електронний підпис
16 липня 2019 11:19
довідка мвс
10 липня 2019 17:52
Цінова пропозиція
10 липня 2019 17:52
Цінова пропозиція
27 червня 2019 17:25
Електронний підпис
27 червня 2019 17:25
Електронний підпис
27 червня 2019 17:21
повноваж укр.мова.pdf
27 червня 2019 17:21
гарант лист вато.pdf
27 червня 2019 17:21
тех характеристики.zip
27 червня 2019 17:21
сертифікати ісо.zip
27 червня 2019 17:21
протокол випробування.zip
27 червня 2019 17:21
д2.zip
27 червня 2019 17:21
д1.zip

Документи

04 липня 2019 14:54
Протокол 67.pdf
04 липня 2019 14:59
Електронний підпис

Публічні документи

27 червня 2019 17:43
Електронний підпис
27 червня 2019 17:43
Електронний підпис
27 червня 2019 17:35
Техніка ЛОТ1.zip
27 червня 2019 17:35
Протокол №1.PDF
27 червня 2019 17:35
Проект договору.PDF
27 червня 2019 17:35
Наказ про директора.PDF
27 червня 2019 17:35
Лист-гарантія.PDF
27 червня 2019 17:35
Інд. код директора.PDF
27 червня 2019 17:35
гарантии (1).7z
27 червня 2019 17:35
Витяг з реєстру ПДВ.PDF

Документи

04 липня 2019 14:50
Протокол 67.pdf
04 липня 2019 14:51
Електронний підпис

Публічні документи

30 червня 2019 23:37
Електронний підпис
30 червня 2019 23:37
Електронний підпис
28 червня 2019 18:36
Тендерна документація.pdf
28 червня 2019 18:36
Документи Інтерекст.rar
28 червня 2019 18:36
Витяг 19.06.pdf
28 червня 2019 18:36
антикорупция, №22,23.pdf
28 червня 2019 18:36
Гарантія 3258-0619 (1).zip
28 червня 2019 18:36
Додаток 6. ЛОТ 1.pdf
28 червня 2019 18:36
Додаток 4. ЛОТ 1.pdf
28 червня 2019 18:36
Додаток 3. Лот1.pdf
28 червня 2019 18:36
Тендерна документація.pdf
28 червня 2019 18:36
Документи Інтерекст.rar
28 червня 2019 18:36
Витяг 19.06.pdf
28 червня 2019 18:36
антикорупция, №22,23.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ НВП Західбудсервіс

ТОВ "ВИРОБНИЧО-ІНЖИНІРИНГОВА ФІРМА "ЕТНА

ТОВ "Інтерекст LTD"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 липня 2019 13:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ НВП Західбудсервіс 2 509 092,18
UAH з ПДВ
2 350 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Інтерекст LTD" 3 207 288,00
UAH з ПДВ
2 352 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-ІНЖИНІРИНГОВА ФІРМА "ЕТНА 2 909 276,09
UAH з ПДВ
2 879 275,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 липня 2019 15:45
Електронний підпис
16 липня 2019 15:19
Додаток 3
16 липня 2019 11:49
Електронний підпис
16 липня 2019 11:19
довідка мвс
10 липня 2019 17:52
Цінова пропозиція
10 липня 2019 17:52
Цінова пропозиція
27 червня 2019 17:25
Електронний підпис
27 червня 2019 17:25
Електронний підпис
27 червня 2019 17:21
повноваж укр.мова.pdf
27 червня 2019 17:21
гарант лист вато.pdf
27 червня 2019 17:21
тех характеристики.zip
27 червня 2019 17:21
сертифікати ісо.zip
27 червня 2019 17:21
протокол випробування.zip
27 червня 2019 17:21
д2.zip
27 червня 2019 17:21
д1.zip

Публічні документи

30 червня 2019 23:37
Електронний підпис
30 червня 2019 23:37
Електронний підпис
28 червня 2019 18:36
Тендерна документація.pdf
28 червня 2019 18:36
Документи Інтерекст.rar
28 червня 2019 18:36
Витяг 19.06.pdf
28 червня 2019 18:36
антикорупция, №22,23.pdf
28 червня 2019 18:36
Гарантія 3258-0619 (1).zip
28 червня 2019 18:36
Додаток 6. ЛОТ 1.pdf
28 червня 2019 18:36
Додаток 4. ЛОТ 1.pdf
28 червня 2019 18:36
Додаток 3. Лот1.pdf
28 червня 2019 18:36
Тендерна документація.pdf
28 червня 2019 18:36
Документи Інтерекст.rar
28 червня 2019 18:36
Витяг 19.06.pdf
28 червня 2019 18:36
антикорупция, №22,23.pdf

Публічні документи

27 червня 2019 17:43
Електронний підпис
27 червня 2019 17:43
Електронний підпис
27 червня 2019 17:35
Техніка ЛОТ1.zip
27 червня 2019 17:35
Протокол №1.PDF
27 червня 2019 17:35
Проект договору.PDF
27 червня 2019 17:35
Наказ про директора.PDF
27 червня 2019 17:35
Лист-гарантія.PDF
27 червня 2019 17:35
Інд. код директора.PDF
27 червня 2019 17:35
гарантии (1).7z
27 червня 2019 17:35
Витяг з реєстру ПДВ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ НВП Західбудсервіс

ТОВ "Інтерекст LTD"

ТОВ "ВИРОБНИЧО-ІНЖИНІРИНГОВА ФІРМА "ЕТНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ НВП Західбудсервіс
#23953458
Переможець 2 350 000,00
UAH з ПДВ
11 липня 2019 15:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 липня 2019 15:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ НВП Західбудсервіс
#23953458
2 350 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 грудня 2020 10:28
Звіт про виконання договору про закупівлю 515.pdf укладений
07 грудня 2020 10:27
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 14:58
Додаткова угода до договору 515.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 14:55
Електронний підпис укладений
31 липня 2019 09:04
Договір 515.pdf укладений
31 липня 2019 09:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 515
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 липня 2019 — 01 березня 2020
Сума оплати за договором: 2 820 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 470 000,00 UAH)