Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лот 1 Біохімічний аналізатор напівавтоматичний, Лот 2 автоматичний гемоталогічний аналізатор
Очікувана вартість
220 000,00 UAH
UA-2019-05-30-000675-a c2fdf4a741234393b938f4cde76bd966
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коробов Костянтин Федорович

+380326932140 turka_buhgal.lik@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Турківська комунальна центральна районна лікарня
Код ЄДРПОУ: 01997030
Місцезнаходження: 82540, Україна , Львівська обл., село Завадівка, вул. Військове містечко 8а
Контактна особа: Коробов Костянтин Федорович
+380326932140
turka_buhgal.lik@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 травня 2019 16:35
Звернення за роз’ясненнями: до 08 червня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 червня 2019 18:00
Очікувана вартість: 220 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори


Тендерна документація

30 травня 2019 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 травня 2019 16:35
Тендерна документація.doc
30 травня 2019 16:35
Проект договору.docx
30 травня 2019 16:35
Медико - технічні вимоги.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-17-000027 ● dbbc904d1f45423eb96a8a1e14659e67
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 лютого 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 лютого 2020 17:11
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

17.02.2020 № 34

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 17.02.2020 № 34.

Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-05-30-000675-a 30.05.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до п. 1 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490, у формі оголошення про проведення відкритих торгів,повинна міститись інформація про «Джерело фінансування закупівлі». Згідно з інформацією розміщеною на сайті Prozorro. Інфобокс можливість вказання джерела фінансування реалізовано лише з 30.10.209 р. На момент оголошення закупівлі,а саме 30 травня 2019р функціонал електронного майданчика закупівель не передбачав технічної можливості винести дану інформацію в окреме поле. Тендерним комітетом Замовника на виконання вимог ч. 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» прийнято рішення про оприлюднення звіту про виконання договору та усунення відповідного порушення.

2020-03-11 11:40:16


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 лютого 2020
Кінцевий строк оскарження: 13 березня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1 Біохімічний аналізатор напівавтоматичний
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 70 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 350,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 19 червня 2019 13:40
Закінчення: 19 червня 2019 14:08
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 measures.name.symbol
Лот 1 Біохімічний аналізатор напівавтоматичний
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82540, Україна, Львівська область, село Завадівка, Турківський р-н., село Завадівка, вул. Військове містечко 8-а
Дата доставки: 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюється по безготівковому перерахунку протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання Покупцем Товару та належно оформлених товаросупровідних документів (накладної, рахунка-фактури, тощо). Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 червня 2019 14:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ВЕЛЕС-ЛАБ 65 000,00
UAH з ПДВ
63 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Інтермедика-Україна" 68 063,00
UAH з ПДВ
64 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЮРЧЕНКО ОЛЬГА ПЕТРІВНА" 69 500,00
UAH з ПДВ
69 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 червня 2019 17:37
Довідка податкова.pdf
26 червня 2019 17:37
Довідка МВС.pdf

Публічні документи

13 червня 2019 17:17
Паспорт BioChem SA.pdf
13 червня 2019 17:17
Декларация-HTI BioChemSA.pdf
13 червня 2019 17:17
КП Лот1.pdf
13 червня 2019 17:01
ТЕРМІН ПІДТВЕРДЖЕННЯ.PDF
13 червня 2019 17:01
СТ 17.PDF
13 червня 2019 17:01
ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ.PDF
13 червня 2019 17:01
паспорт ст 1.jpeg
13 червня 2019 17:01
паспорт 5.jpg
13 червня 2019 17:01
паспорт 4.jpg
13 червня 2019 17:01
паспорт 3.jpg
13 червня 2019 17:01
паспорт 2.jpg
13 червня 2019 17:01
Лізензювання.pdf
13 червня 2019 17:01
ИНН.jpeg
13 червня 2019 17:01
ДОВІДКА_САННКЦІЇ.PDF
13 червня 2019 17:01
ДОВІДКА СТ 50.PDF
13 червня 2019 17:01
Довідка про санкціі22.pdf
13 червня 2019 17:01
Вытяг.jpg
13 червня 2019 17:01
ВІДПОВІДНІСТЬ ВИМОГАМ.PDF
13 червня 2019 17:01
виписка.jpg
13 червня 2019 17:01
виписка 1 стр.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ВЕЛЕС-ЛАБ

ТОВ "Інтермедика-Україна"

ФОП "ЮРЧЕНКО ОЛЬГА ПЕТРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ВЕЛЕС-ЛАБ
#41413485
Відхилено 63 000,00
UAH з ПДВ
26 червня 2019 16:55
ТОВ "Інтермедика-Україна"
#38716182
Переможець 64 500,00
UAH з ПДВ
26 червня 2019 16:58

Документи

26 червня 2019 16:55
Електронний підпис
26 червня 2019 16:54
Протокол розгляду

Документи

26 червня 2019 16:58
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 червня 2019 16:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Інтермедика-Україна"
#38716182
64 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 червня 2019 16:58
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 березня 2020 11:31
Електронний підпис укладений
09 липня 2019 15:55
Підписаний контракт укладений
09 липня 2019 15:48

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 64 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 4 219,63 UAH)