Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Крани, вентилі, клапани та подібні пристрої
Cranes, valves, valves and similar appliances
Cranes, valves, valves and similar appliances
Очікувана вартість
24 528 226,01 UAH
UA-2019-05-28-001358-c ● af52830c3f2f48dea7c9ec013f7739d0
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 40538421 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ВЕЛИКА ЖИТОМИРСЬКА, будинок 15-А |
Контактна особа: |
Бойко Інна Гаврилівна +380442076792 VTP.KTE@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | municipal enterprise of the executive body of the Kiev city council (Kiev City State Administration) "Kyivteploenergo" |
National ID: | 40538421 |
Contact point: |
Boiko Inna +380442076792 VTP.KTE@GMAIL.COM |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 28 травня 2019 15:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 червня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 липня 2019 10:00 |
Очікувана вартість: | 24 528 226,01 UAH з ПДВ |
Publication date: | 28 травня 2019 15:40 |
Enquiries until: | 23 червня 2019 10:00 |
Complaints submission until: | до 29 червня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 03 липня 2019 10:00 |
Information
Estimated total value: | 24 528 226 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42130000-9: Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої
Scope of the procurement
Тендерна документація
25 червня 2019 09:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 червня 2019 09:15 |
Перелік змін 24.06.19.docx | |
25 червня 2019 09:15 |
ТД 4213_нова редакція 24.06.2019.doc | |
25 червня 2019 09:15 |
оголошення 4213_24.06.219.doc | |
25 червня 2019 09:15 |
open tender 4213.doc | |
30 травня 2019 21:01 |
Додатки до тех вимог - 4213.rar |
25 червня 2019 09:15 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
25 червня 2019 09:15 |
Перелік змін 24.06.19.docx
|
||||||
25 червня 2019 09:15 |
ТД 4213_нова редакція 24.06.2019.doc
|
||||||
25 червня 2019 09:15 |
оголошення 4213_24.06.219.doc
|
||||||
25 червня 2019 09:15 |
open tender 4213.doc
|
||||||
30 травня 2019 21:01 |
Додатки до тех вимог - 4213.rar
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Пошкоджені файли технічних вимог
Дата подання: 30 травня 2019 13:46
Дата відповіді: 30 травня 2019 21:01
Доброго дня! Вкладення PDF-файлів, що надані у складі тендерної документації, пошкоджені та не відкриваються.Для підготовки пропозиції просимо Вас викласти зазначені файли у PDF форматі викласти окремими додатками.
Відповідь: Замовником буде оприлюднено додатки окремим файлом
Стосовно документів зазначених в технічних вимогах
Дата подання: 07 червня 2019 15:39
Дата відповіді: 12 червня 2019 13:58
Доброго Дня! Наше підприємство планує взяти участь в тенддері. Ознайомившись з технічними вимогами до Лоту1- Засувки, клапани, крани (Додаток 4), а саме з переліком документів необхідних для підтвердження характеристик, які мають бути надані у складі тендерної пропозиції, виникло питання стосовно доцільності та необхідності надання наступних документів:
1)сертифікат відповідності європейської директиви PED 2014/68/EU «Посудини, що працюють під тиском»;
2)сертифікат системи екологічного менеджменту ISO 14001;
На даний час в Україні діє Технічний регламент безпеки обладнання, що працює під тиском (ПКМУ від 19.01.2011 р. №35), який містить в собі вимоги (відповідає) європейської директиви PED 2014/68/EU «Посудини, що працюють під тиском». Опираючись на вище зазначене, вимога стосовно надання сертифікату відповідності європейської директиви PED 2014/68/EU «Посудини, що працюють під тиском» не обгрунтована, не доцільна, дескримінує діюче законодавтсво та відчізняного виробника.
Питання стандартизації регулюється Законом України від 05.06.2014 № 1315-VII "Про стандартизацію".
Пунктом 2 Статті 21 Закону визначено, що міжнародні та регіональні стандарти, кодекси усталеної практики та зміни до них приймаються як національні стандарти. Пунктом 2 Статті 23 Закону визначено, що національні стандарти застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами, а частиною другою статті 16 Закону визначено, що стандарти, прийняті підприємствами, застосовуються на добровільної основі.
Відповідно до частини другої Статті 15 Господарського кодексу України застосування стандартів чи їх окремих положень є обов'язковим для:
• суб'єктів господарювання, якщо обов’язковість застосування стандартів установлено нормативно-правовими актами;
• учасників угоди (контракту) щодо розроблення, виготовлення чи постачання продукції, якщо в ній (ньому) є посилання на певні стандарти;
• виробника чи постачальника продукції, якщо він склав декларацію про відповідність продукції певним стандартам чи застосував позначення цих стандартів у її маркуванні.
Галузеві нормативні документи також застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами.
Відповідно, наявність стандартів ISO 14001 та PED 2014/68/EU не є обов’язковою умовою.
Звертаючі увагу на зазначену інформацію вимагаємо видалити дані документи з переліку та провести відповідні зміни в технічних вимогах (Додаток 4).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за ваше звернення та повідомляємо наступне.
ISO 14001 (Система Екологічного Менеджменту, СЕМ) - це документ, який дозволяє контролювати екологічний вплив фірми на навколишнє середовище, при необхідності скорочуючи його до мінімуму. Загальна спрямованість ISO 14001 - сприяти охороні навколишнього середовища та запобігання її забруднення в балансі з задоволенням соціально-економічних потреб (наприклад, отримання прибутку). ISO 14001 - документ міжнародного рівня, який видається для підтвердження якості та надійності діючої на підприємстві системи екологічного менеджменту. Таким чином наявність у підприємства-учасника Процедури закупівлі міжнародних сертифікатів ISO свідчить про спроможність цього підприємства постачати товари та надавати послуги у відповідності з вимогами діючої нормативної – правової документації та не містить жодних дискримінаційних елементів.
PED 2014/68/EU - підтверджує високу якість, технологічність і безпеку трубопровідної арматури.
Повідомляємо, обладнання, що працює під високим тиском, може представляти підвищену небезпеку. З цієї причини Замовник керується положенням директиви 2014/68 / EU про вимоги до обладнання, що працює під тиском (Pressure Equipment Directive PED).
Мета даної директиви - гарантувати, що обладнання, яке працює під тиском і знаходяться в обігу на території ЄС, відповідають стандартам, а також розроблено та виготовлено таким чином, що гарантують безпеку і захист життя і здоров'я людей, тварин, майна, і навколишнього середовища.
Також контроль за забезпеченням вимог директиви 2014/68 / EU покладено на всіх учасників реалізації обладнання: виробника, імпортера та кінцевого продавця, які на кожному етапі повинні гарантувати відповідність обладнання запропонованим нормам.
Таким чином Замовник вважає дані вимоги важливими та такими, що не є дискримінаційними по відношенню до учасників.
Ці стандарти ратифіковані Україною. Отримати такі сертифікати може будь-яка компанія на ринку з предмета закупівлі, продукція або виробництво якої відповідає вказаним вимогам, а також звертаємо Вашу увагу на те, що на території України представлена достатня кількість виробників цієї продукції, які мають відповідні документи.
ISO 14001 (Система Екологічного Менеджменту, СЕМ) - це документ, який дозволяє контролювати екологічний вплив фірми на навколишнє середовище, при необхідності скорочуючи його до мінімуму. Загальна спрямованість ISO 14001 - сприяти охороні навколишнього середовища та запобігання її забруднення в балансі з задоволенням соціально-економічних потреб (наприклад, отримання прибутку). ISO 14001 - документ міжнародного рівня, який видається для підтвердження якості та надійності діючої на підприємстві системи екологічного менеджменту. Таким чином наявність у підприємства-учасника Процедури закупівлі міжнародних сертифікатів ISO свідчить про спроможність цього підприємства постачати товари та надавати послуги у відповідності з вимогами діючої нормативної – правової документації та не містить жодних дискримінаційних елементів.
PED 2014/68/EU - підтверджує високу якість, технологічність і безпеку трубопровідної арматури.
Повідомляємо, обладнання, що працює під високим тиском, може представляти підвищену небезпеку. З цієї причини Замовник керується положенням директиви 2014/68 / EU про вимоги до обладнання, що працює під тиском (Pressure Equipment Directive PED).
Мета даної директиви - гарантувати, що обладнання, яке працює під тиском і знаходяться в обігу на території ЄС, відповідають стандартам, а також розроблено та виготовлено таким чином, що гарантують безпеку і захист життя і здоров'я людей, тварин, майна, і навколишнього середовища.
Також контроль за забезпеченням вимог директиви 2014/68 / EU покладено на всіх учасників реалізації обладнання: виробника, імпортера та кінцевого продавця, які на кожному етапі повинні гарантувати відповідність обладнання запропонованим нормам.
Таким чином Замовник вважає дані вимоги важливими та такими, що не є дискримінаційними по відношенню до учасників.
Ці стандарти ратифіковані Україною. Отримати такі сертифікати може будь-яка компанія на ринку з предмета закупівлі, продукція або виробництво якої відповідає вказаним вимогам, а також звертаємо Вашу увагу на те, що на території України представлена достатня кількість виробників цієї продукції, які мають відповідні документи.
Стосовно документів зазначених в технічних вимогах
Дата подання: 10 червня 2019 14:22
Дата відповіді: 12 червня 2019 13:58
Доброго Дня! Наше підприємство планує взяти участь в тенддері. Ознайомившись з технічними вимогами до Лоту2- Засувка, крани (Додаток 4), а саме з переліком документів необхідних для підтвердження характеристик, які мають бути надані у складі тендерної пропозиції, виникло питання стосовно доцільності та необхідності надання наступних документів: 1)сертифікат відповідності європейської директиви PED 2014/68/EU «Посудини, що працюють під тиском»; 2)сертифікат системи екологічного менеджменту ISO 14001; На даний час в Україні діє Технічний регламент безпеки обладнання, що працює під тиском (ПКМУ від 19.01.2011 р. №35), який містить в собі вимоги (відповідає) європейської директиви PED 2014/68/EU «Посудини, що працюють під тиском». Опираючись на вище зазначене, вимога стосовно надання сертифікату відповідності європейської директиви PED 2014/68/EU «Посудини, що працюють під тиском» не обгрунтована, не доцільна, дескримінує діюче законодавтсво та відчізняного виробника. Питання стандартизації регулюється Законом України від 05.06.2014 № 1315-VII "Про стандартизацію". Пунктом 2 Статті 21 Закону визначено, що міжнародні та регіональні стандарти, кодекси усталеної практики та зміни до них приймаються як національні стандарти. Пунктом 2 Статті 23 Закону визначено, що національні стандарти застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами, а частиною другою статті 16 Закону визначено, що стандарти, прийняті підприємствами, застосовуються на добровільної основі. Відповідно до частини другої Статті 15 Господарського кодексу України застосування стандартів чи їх окремих положень є обов'язковим для: • суб'єктів господарювання, якщо обов’язковість застосування стандартів установлено нормативно-правовими актами; • учасників угоди (контракту) щодо розроблення, виготовлення чи постачання продукції, якщо в ній (ньому) є посилання на певні стандарти; • виробника чи постачальника продукції, якщо він склав декларацію про відповідність продукції певним стандартам чи застосував позначення цих стандартів у її маркуванні. Галузеві нормативні документи також застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Відповідно, наявність стандартів ISO 14001 та PED 2014/68/EU не є обов’язковою умовою. Звертаючі увагу на зазначену інформацію вимагаємо видалити дані документи з переліку та провести відповідні зміни в технічних вимогах (Додаток 4).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за ваше звернення та повідомляємо наступне.
ISO 14001 (Система Екологічного Менеджменту, СЕМ) - це документ, який дозволяє контролювати екологічний вплив фірми на навколишнє середовище, при необхідності скорочуючи його до мінімуму. Загальна спрямованість ISO 14001 - сприяти охороні навколишнього середовища та запобігання її забруднення в балансі з задоволенням соціально-економічних потреб (наприклад, отримання прибутку). ISO 14001 - документ міжнародного рівня, який видається для підтвердження якості та надійності діючої на підприємстві системи екологічного менеджменту. Таким чином наявність у підприємства-учасника Процедури закупівлі міжнародних сертифікатів ISO свідчить про спроможність цього підприємства постачати товари та надавати послуги у відповідності з вимогами діючої нормативної – правової документації та не містить жодних дискримінаційних елементів.
PED 2014/68/EU - підтверджує високу якість, технологічність і безпеку трубопровідної арматури.
Повідомляємо, обладнання, що працює під високим тиском, може представляти підвищену небезпеку. З цієї причини Замовник керується положенням директиви 2014/68 / EU про вимоги до обладнання, що працює під тиском (Pressure Equipment Directive PED).
Мета даної директиви - гарантувати, що обладнання, яке працює під тиском і знаходяться в обігу на території ЄС, відповідають стандартам, а також розроблено та виготовлено таким чином, що гарантують безпеку і захист життя і здоров'я людей, тварин, майна, і навколишнього середовища.
Також контроль за забезпеченням вимог директиви 2014/68 / EU покладено на всіх учасників реалізації обладнання: виробника, імпортера та кінцевого продавця, які на кожному етапі повинні гарантувати відповідність обладнання запропонованим нормам.
Таким чином Замовник вважає дані вимоги важливими та такими, що не є дискримінаційними по відношенню до учасників.
Ці стандарти ратифіковані Україною. Отримати такі сертифікати може будь-яка компанія на ринку з предмета закупівлі, продукція або виробництво якої відповідає вказаним вимогам, а також звертаємо Вашу увагу на те, що на території України представлена достатня кількість виробників цієї продукції, які мають відповідні документи.
ISO 14001 (Система Екологічного Менеджменту, СЕМ) - це документ, який дозволяє контролювати екологічний вплив фірми на навколишнє середовище, при необхідності скорочуючи його до мінімуму. Загальна спрямованість ISO 14001 - сприяти охороні навколишнього середовища та запобігання її забруднення в балансі з задоволенням соціально-економічних потреб (наприклад, отримання прибутку). ISO 14001 - документ міжнародного рівня, який видається для підтвердження якості та надійності діючої на підприємстві системи екологічного менеджменту. Таким чином наявність у підприємства-учасника Процедури закупівлі міжнародних сертифікатів ISO свідчить про спроможність цього підприємства постачати товари та надавати послуги у відповідності з вимогами діючої нормативної – правової документації та не містить жодних дискримінаційних елементів.
PED 2014/68/EU - підтверджує високу якість, технологічність і безпеку трубопровідної арматури.
Повідомляємо, обладнання, що працює під високим тиском, може представляти підвищену небезпеку. З цієї причини Замовник керується положенням директиви 2014/68 / EU про вимоги до обладнання, що працює під тиском (Pressure Equipment Directive PED).
Мета даної директиви - гарантувати, що обладнання, яке працює під тиском і знаходяться в обігу на території ЄС, відповідають стандартам, а також розроблено та виготовлено таким чином, що гарантують безпеку і захист життя і здоров'я людей, тварин, майна, і навколишнього середовища.
Також контроль за забезпеченням вимог директиви 2014/68 / EU покладено на всіх учасників реалізації обладнання: виробника, імпортера та кінцевого продавця, які на кожному етапі повинні гарантувати відповідність обладнання запропонованим нормам.
Таким чином Замовник вважає дані вимоги важливими та такими, що не є дискримінаційними по відношенню до учасників.
Ці стандарти ратифіковані Україною. Отримати такі сертифікати може будь-яка компанія на ринку з предмета закупівлі, продукція або виробництво якої відповідає вказаним вимогам, а також звертаємо Вашу увагу на те, що на території України представлена достатня кількість виробників цієї продукції, які мають відповідні документи.
Уточнення
Дата подання: 10 червня 2019 16:39
Дата відповіді: 13 червня 2019 10:27
Доброго дня! В технічних вимогах на крани запірні кульові сталеві DN15-DN500, які використовуються в якості запірних пристроїв, що повністю перекривають потік робочого середовища на трубопроводах теплових мереж з робочим тиском 1,6 МПа або 2,5 МПа,зазначено що фланцеві крани повинні комплектуватись відповідними фланцями, ва в Додатку 4 дана інформація відсутня. Просимо Вас внести корегування в технічні вимоги та провести їх відповідну зміну.
Також у пункті 7.(Запасні частини) вище зазначених технічних вимог зазначено, що учасник торгів надає разом з Пропозицією перелік рекомендованих запасних частин, матеріалів та наборів для ремонту обладнання,необхідних для експлуатації на протязі 10 років,із зазначенням одиничної вартості і заводу виробника. Звертаємо Вашу увагу що в додаку 4 до Лоту1 вказані суцільнозварні крани, розбирання яких не передбачене конструктивно,відповідно запасні частини не передбачені.
Аналогічне питання до пункту 10 Спеціальні інструменти. Так як розбирання кранів не передпачене конструктивно, заначений пунк не має сенсу.
Просимо Вас зробити зміни в технічних вимогах та викласти їх в повній відповідності до додатку 4
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Технічні вимоги на крани запірні кульові сталеві DN15-DN500, які використовуються в якості запірних пристроїв, що повністю перекривають потік робочого середовища на трубопроводах теплових мереж з робочим тиском 1,6 МПа або 2,5 МПа містяться в Додатку 3. В Додатку 3 п.4 (Обсяг поставки) міститься інформація про необхідність укомплектовувати фланцеві КЗК (крани запірні кулькові) відповідними фланцями за замовленням.
Стосовно п.7 та п.10 технічних вимог: якщо учасник торгів пропонує суцільнозварні кульові крани (розбирання яких не передбачене конструктивно), то відповідно, запасні частини та спеціальний інструмент також не передбачені, це достатньо вказати в технічній частині конкурсної пропозиції.
Стосовно п.7 та п.10 технічних вимог: якщо учасник торгів пропонує суцільнозварні кульові крани (розбирання яких не передбачене конструктивно), то відповідно, запасні частини та спеціальний інструмент також не передбачені, це достатньо вказати в технічній частині конкурсної пропозиції.
Посилання на недіючі стандарти
Дата подання: 11 червня 2019 10:12
Дата відповіді: 13 червня 2019 10:27
Доброго дня! В технічних вимогах на крани запірні кульові сталеві DN15-DN500, які використовуються в якості запірних пристроїв, що повністю перекривають потік робочого середовища на трубопроводах теплових мереж з робочим тиском 1,6 МПа або 2,5 МПа,та в технічних вимогах на крани запірні кульові сталеві DN15-DN500 з електроприводом,які використовуються в якості запірних пристроїв, що повністю перекривають потік робочого середовища на трубопроводах теплових мереж з робочим тиском 1,6 МПа або 2,5 МПа - зазначено в пунктах 3 (НОРМАТИВНА БАЗА) що обладнання повино відповідати чинним в Україні законам, вимогам,постановам, стандартам і нормам а також задовільняти вимогам відповідних європейських і міжнародних стандартів.
Звертаємо Вашу увагу що зазначені нормативи, а саме:ГОСТ 21345-2005 ,ГОСТ9544-2015,ГОСТ356-80 - на території України не діють (відмінені).
Також доводимо до Вашого відома, що DIN 50049 являється стандартом діючим на території Німеччини та не діє на теріторії України.
Стосовно РД 34.15.027-89 повідомляємо, що на території України офіційно не регламентована чинність даного документу, відповідно їм можливо користуватись виключно як довідковим.
Також зазначаэмо, що зазначений ДСТУ ISO404:2014 діє безпосережньо на сировину та не має відношення до обладнання в цілому.
Принявши до уваги зазначену інформацію наполягаємо на виключення з вище зазначених вимог наступні стандарти, що застосовуються:ГОСТ 21345-2005 ,ГОСТ9544-2015,ГОСТ356-80,РД 34.15.027-89,DIN 50049, ДСТУ ISO 404:2014. Також зробити выдповыдны змыни в технычних вимогах.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Для забезпечення якості арматури, яку закуповує СП “Київські теплові мережі” КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО», в технічних вимогах Технічної політики підприємства указані нормативи, від виконання яких ми не можемо відмовитись і вимушені вимагати, щоб в технічних умовах на крани кульові показники та вимоги були не нижчими, ніж зазначені в нормативних документах:
- загальні технічні умови арматури повинні відповідати або бути не гірші, ніж зазначено в ГОСТ 21345-2005;
- норми герметичності арматури повинні відповідати або бути не гірші, ніж зазначено в ГОСТ 9544-2015;
- вимоги стосовно значення тиску номінального, пробного та робочого повинні бути не гірші, ніж зазначені в ГОСТ 356-80;
- вимоги до документації з випробування матеріалів, які застосовуються при виготовленні арматури, повинні відповідати, або бути не гірші, ніж зазначені в DIN 50049, або аналогічних нормативних документів, діючих на території України;
- враховуючи те, що крани є суцільнозварні, вимоги до зварювання, термообробки та контролю повинні бути не гірші, ніж зазначено в РД 34.15.027-89;
- сировина та матеріали, які постачаються для виготовлення арматури, повинні відповідати або бути не гірші, ніж зазначені в ДСТУ ISO 404:2014.
Внесення змін в загальні технічні вимоги до кульових кранів вважаємо недоцільним.
- загальні технічні умови арматури повинні відповідати або бути не гірші, ніж зазначено в ГОСТ 21345-2005;
- норми герметичності арматури повинні відповідати або бути не гірші, ніж зазначено в ГОСТ 9544-2015;
- вимоги стосовно значення тиску номінального, пробного та робочого повинні бути не гірші, ніж зазначені в ГОСТ 356-80;
- вимоги до документації з випробування матеріалів, які застосовуються при виготовленні арматури, повинні відповідати, або бути не гірші, ніж зазначені в DIN 50049, або аналогічних нормативних документів, діючих на території України;
- враховуючи те, що крани є суцільнозварні, вимоги до зварювання, термообробки та контролю повинні бути не гірші, ніж зазначено в РД 34.15.027-89;
- сировина та матеріали, які постачаються для виготовлення арматури, повинні відповідати або бути не гірші, ніж зазначені в ДСТУ ISO 404:2014.
Внесення змін в загальні технічні вимоги до кульових кранів вважаємо недоцільним.
Стосовно документів зазначених в технічних вимогах
Дата подання: 11 червня 2019 11:20
Дата відповіді: 14 червня 2019 09:20
Доброго дня! Наше підприємство планує прийняти участь в тендері, назва предмета закупівлі ДК 021:2015: 42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Крани, вентилі, клапани та подібні пристрої). В Додатку 4 зазначено, що зазначено, що учасник повинен
надати нотаріально засвідчену копію листа заводу-виробника обладнання на фірмовому бланку з печаткою (за наявності) та підписом уповноваженої особи щодо підтвердження офіційної гарантії на обладнання, що пропонується для торгів, та яким підтверджується можливість поставки (виготовлення) предмета закупівлі у кількості та в терміни, визначені цією документацію та пропозицією Учасника торгів, з обов’язковим
посиланням на номер процедури закупівлі в електронній системі закупівлі.Згідно Цивільного кодексу України гарантійне зобов`язання виникає з
договорних відносин, а саме з обов`язку обслуговування між сторонами, що згідно Інструкції про нотаріальні дії не дозволяє нотаріусу
засвідчувати зазначену вимогу, а Учаснику надати зазначений документ. На підставі наданої інформації вважає дану вимогу не доречною, та наполягаємо на її видаленні з Додатку4, з відповідним внесенням змін в зазначений додаток .
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Цією вимогою замовник хоче отримати лист від виробника щодо можливісті виготовлення та постачання продукції яка буде відповідати вимогам тендерної документації та підтвердження повноважень учасника тендеру. Нотаріус має можливість завірити оригінал будь якого документа, в тому числі і оригінал листа авторизації виробника.
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | Лот 2 - Крани |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 1 044 008,46 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 10 440,08 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 31320 UAH |
Title: Lot 2 - Taps
Current status: Complete
Estimated total value: 1 044 008,46 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 10 440,08 UAH
including VAT
Аукціон
Початок: 31 липня 2019 14:48
Auction planned date: 31 липня 2019 14:48
Закінчення: 31 липня 2019 15:09
Позиції
1 лот
Номенклатура і кількість згідно з Додатком 4, що є невід'ємною частиною тендерної документації
ДК 021:2015: 42130000-9 — Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2019
The total volume of procurement is defined in Annex No. 4, which is an integral part of the tender documentation
CPV: 42130000-9
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 25 липня 2019
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 40538421 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ВЕЛИКА ЖИТОМИРСЬКА, будинок 15-А |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІТ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ВИРОБНИЧО-ІНЖИНІРИНГОВА ФІРМА "ЕТНА | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВИРОБНИЧО-ІНЖИНІРИНГОВА ФІРМА "ЕТНА #41305388 |
Переможець |
950 008,80
UAH з ПДВ
|
01 серпня 2019 16:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 червня 2020 15:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 07:34
|
Додаткова угода 1 від 27.12.2019 до договору 1615 (1).pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 07:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 жовтня 2019 10:37
|
ДУ 1 від 16.10.19 до дог 1615-ДЗЗ-19 від 20.08.19 (1).pdf | зміни до договору |
18 жовтня 2019 10:37
|
Електронний підпис | укладений |
20 серпня 2019 16:55
|
Договір 1615ДЗЗ від 20.08.19.pdf | укладений |
20 серпня 2019 16:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 18 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі п.5 ч.4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі» та відповідно до пункту 3.6 Договору керуючись частиною першою ст.651 Цивільного кодексу України, Сторони дійшли згоди укласти дану Додаткову угоду №1 про наступне: Викласти п. 3.1 Розділу ІІІ «Ціна договору» в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 712 506,60 грн. без ПДВ, крім того ПДВ 142 501,32 грн. Загальна ціна договору з урахуванням ПДВ становить 855 007,92 грн. Усі інші умови Договору не змінено. |
Номер договору про закупівлю: | 1615/ДЗЗ-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони на підставі пункту 4 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» дійшли згоди продовжити строк дії договору до 31.03.2020. (Сума договору та кількість товару після внесених змін – не змінилися). |
Номер договору про закупівлю: | 1615/ДЗЗ-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |