Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Крани, вентилі, клапани та подібні пристрої
Cranes, valves, valves and similar appliances
Очікувана вартість
24 528 226,01 UAH
UA-2019-05-28-001358-c af52830c3f2f48dea7c9ec013f7739d0
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бойко Інна Гаврилівна

+380442076792 VTP.KTE@GMAIL.COM

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 40538421
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ВЕЛИКА ЖИТОМИРСЬКА, будинок 15-А
Контактна особа: Бойко Інна Гаврилівна
+380442076792
VTP.KTE@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: municipal enterprise of the executive body of the Kiev city council (Kiev City State Administration) "Kyivteploenergo"
National ID: 40538421
Contact point: Boiko Inna
+380442076792
VTP.KTE@GMAIL.COM

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 28 травня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 23 червня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 липня 2019 10:00
Очікувана вартість: 24 528 226,01 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 721 905,00 UAH
Publication date: 28 травня 2019 15:40
Enquiries until: 23 червня 2019 10:00
Complaints submission until: до 29 червня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 03 липня 2019 10:00

Information

Estimated total value: 24 528 226 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42130000-9: Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої


Scope of the procurement

Документація

Тендерна документація

25 червня 2019 09:15
Електронний цифровий підпис
25 червня 2019 09:15
Перелік змін 24.06.19.docx
25 червня 2019 09:15
ТД 4213_нова редакція 24.06.2019.doc
25 червня 2019 09:15
оголошення 4213_24.06.219.doc
25 червня 2019 09:15
open tender 4213.doc
30 травня 2019 21:01
Додатки до тех вимог - 4213.rar
25 червня 2019 09:15
Електронний цифровий підпис
30 травня 2019 21:02
Електронний цифровий підпис
28 травня 2019 15:37
Електронний цифровий підпис
25 червня 2019 09:15
Перелік змін 24.06.19.docx
25 червня 2019 09:15
ТД 4213_нова редакція 24.06.2019.doc
28 травня 2019 15:37
ТД 4213.doc
25 червня 2019 09:15
оголошення 4213_24.06.219.doc
28 травня 2019 15:37
оголошення 4213.doc
25 червня 2019 09:15
open tender 4213.doc
28 травня 2019 15:37
open tender 4213.doc
30 травня 2019 21:01
Додатки до тех вимог - 4213.rar

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Пошкоджені файли технічних вимог
Дата подання: 30 травня 2019 13:46
Дата відповіді: 30 травня 2019 21:01
Доброго дня! Вкладення PDF-файлів, що надані у складі тендерної документації, пошкоджені та не відкриваються.Для підготовки пропозиції просимо Вас викласти зазначені файли у PDF форматі викласти окремими додатками.
Відповідь: Замовником буде оприлюднено додатки окремим файлом
Стосовно документів зазначених в технічних вимогах
Дата подання: 07 червня 2019 15:39
Дата відповіді: 12 червня 2019 13:58
Доброго Дня! Наше підприємство планує взяти участь в тенддері. Ознайомившись з технічними вимогами до Лоту1- Засувки, клапани, крани (Додаток 4), а саме з переліком документів необхідних для підтвердження характеристик, які мають бути надані у складі тендерної пропозиції, виникло питання стосовно доцільності та необхідності надання наступних документів: 1)сертифікат відповідності європейської директиви PED 2014/68/EU «Посудини, що працюють під тиском»; 2)сертифікат системи екологічного менеджменту ISO 14001; На даний час в Україні діє Технічний регламент безпеки обладнання, що працює під тиском (ПКМУ від 19.01.2011 р. №35), який містить в собі вимоги (відповідає) європейської директиви PED 2014/68/EU «Посудини, що працюють під тиском». Опираючись на вище зазначене, вимога стосовно надання сертифікату відповідності європейської директиви PED 2014/68/EU «Посудини, що працюють під тиском» не обгрунтована, не доцільна, дескримінує діюче законодавтсво та відчізняного виробника. Питання стандартизації регулюється Законом України від 05.06.2014 № 1315-VII "Про стандартизацію". Пунктом 2 Статті 21 Закону визначено, що міжнародні та регіональні стандарти, кодекси усталеної практики та зміни до них приймаються як національні стандарти. Пунктом 2 Статті 23 Закону визначено, що національні стандарти застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами, а частиною другою статті 16 Закону визначено, що стандарти, прийняті підприємствами, застосовуються на добровільної основі. Відповідно до частини другої Статті 15 Господарського кодексу України застосування стандартів чи їх окремих положень є обов'язковим для: • суб'єктів господарювання, якщо обов’язковість застосування стандартів установлено нормативно-правовими актами; • учасників угоди (контракту) щодо розроблення, виготовлення чи постачання продукції, якщо в ній (ньому) є посилання на певні стандарти; • виробника чи постачальника продукції, якщо він склав декларацію про відповідність продукції певним стандартам чи застосував позначення цих стандартів у її маркуванні. Галузеві нормативні документи також застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Відповідно, наявність стандартів ISO 14001 та PED 2014/68/EU не є обов’язковою умовою. Звертаючі увагу на зазначену інформацію вимагаємо видалити дані документи з переліку та провести відповідні зміни в технічних вимогах (Додаток 4).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за ваше звернення та повідомляємо наступне.
ISO 14001 (Система Екологічного Менеджменту, СЕМ) - це документ, який дозволяє контролювати екологічний вплив фірми на навколишнє середовище, при необхідності скорочуючи його до мінімуму. Загальна спрямованість ISO 14001 - сприяти охороні навколишнього середовища та запобігання її забруднення в балансі з задоволенням соціально-економічних потреб (наприклад, отримання прибутку). ISO 14001 - документ міжнародного рівня, який видається для підтвердження якості та надійності діючої на підприємстві системи екологічного менеджменту. Таким чином наявність у підприємства-учасника Процедури закупівлі міжнародних сертифікатів ISO свідчить про спроможність цього підприємства постачати товари та надавати послуги у відповідності з вимогами діючої нормативної – правової документації та не містить жодних дискримінаційних елементів.
PED 2014/68/EU - підтверджує високу якість, технологічність і безпеку трубопровідної арматури.
Повідомляємо, обладнання, що працює під високим тиском, може представляти підвищену небезпеку. З цієї причини Замовник керується положенням директиви 2014/68 / EU про вимоги до обладнання, що працює під тиском (Pressure Equipment Directive PED).
Мета даної директиви - гарантувати, що обладнання, яке працює під тиском і знаходяться в обігу на території ЄС, відповідають стандартам, а також розроблено та виготовлено таким чином, що гарантують безпеку і захист життя і здоров'я людей, тварин, майна, і навколишнього середовища.
Також контроль за забезпеченням вимог директиви 2014/68 / EU покладено на всіх учасників реалізації обладнання: виробника, імпортера та кінцевого продавця, які на кожному етапі повинні гарантувати відповідність обладнання запропонованим нормам.
Таким чином Замовник вважає дані вимоги важливими та такими, що не є дискримінаційними по відношенню до учасників.
Ці стандарти ратифіковані Україною. Отримати такі сертифікати може будь-яка компанія на ринку з предмета закупівлі, продукція або виробництво якої відповідає вказаним вимогам, а також звертаємо Вашу увагу на те, що на території України представлена достатня кількість виробників цієї продукції, які мають відповідні документи.
Стосовно документів зазначених в технічних вимогах
Дата подання: 10 червня 2019 14:22
Дата відповіді: 12 червня 2019 13:58
Доброго Дня! Наше підприємство планує взяти участь в тенддері. Ознайомившись з технічними вимогами до Лоту2- Засувка, крани (Додаток 4), а саме з переліком документів необхідних для підтвердження характеристик, які мають бути надані у складі тендерної пропозиції, виникло питання стосовно доцільності та необхідності надання наступних документів: 1)сертифікат відповідності європейської директиви PED 2014/68/EU «Посудини, що працюють під тиском»; 2)сертифікат системи екологічного менеджменту ISO 14001; На даний час в Україні діє Технічний регламент безпеки обладнання, що працює під тиском (ПКМУ від 19.01.2011 р. №35), який містить в собі вимоги (відповідає) європейської директиви PED 2014/68/EU «Посудини, що працюють під тиском». Опираючись на вище зазначене, вимога стосовно надання сертифікату відповідності європейської директиви PED 2014/68/EU «Посудини, що працюють під тиском» не обгрунтована, не доцільна, дескримінує діюче законодавтсво та відчізняного виробника. Питання стандартизації регулюється Законом України від 05.06.2014 № 1315-VII "Про стандартизацію". Пунктом 2 Статті 21 Закону визначено, що міжнародні та регіональні стандарти, кодекси усталеної практики та зміни до них приймаються як національні стандарти. Пунктом 2 Статті 23 Закону визначено, що національні стандарти застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами, а частиною другою статті 16 Закону визначено, що стандарти, прийняті підприємствами, застосовуються на добровільної основі. Відповідно до частини другої Статті 15 Господарського кодексу України застосування стандартів чи їх окремих положень є обов'язковим для: • суб'єктів господарювання, якщо обов’язковість застосування стандартів установлено нормативно-правовими актами; • учасників угоди (контракту) щодо розроблення, виготовлення чи постачання продукції, якщо в ній (ньому) є посилання на певні стандарти; • виробника чи постачальника продукції, якщо він склав декларацію про відповідність продукції певним стандартам чи застосував позначення цих стандартів у її маркуванні. Галузеві нормативні документи також застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Відповідно, наявність стандартів ISO 14001 та PED 2014/68/EU не є обов’язковою умовою. Звертаючі увагу на зазначену інформацію вимагаємо видалити дані документи з переліку та провести відповідні зміни в технічних вимогах (Додаток 4).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за ваше звернення та повідомляємо наступне.
ISO 14001 (Система Екологічного Менеджменту, СЕМ) - це документ, який дозволяє контролювати екологічний вплив фірми на навколишнє середовище, при необхідності скорочуючи його до мінімуму. Загальна спрямованість ISO 14001 - сприяти охороні навколишнього середовища та запобігання її забруднення в балансі з задоволенням соціально-економічних потреб (наприклад, отримання прибутку). ISO 14001 - документ міжнародного рівня, який видається для підтвердження якості та надійності діючої на підприємстві системи екологічного менеджменту. Таким чином наявність у підприємства-учасника Процедури закупівлі міжнародних сертифікатів ISO свідчить про спроможність цього підприємства постачати товари та надавати послуги у відповідності з вимогами діючої нормативної – правової документації та не містить жодних дискримінаційних елементів.
PED 2014/68/EU - підтверджує високу якість, технологічність і безпеку трубопровідної арматури.
Повідомляємо, обладнання, що працює під високим тиском, може представляти підвищену небезпеку. З цієї причини Замовник керується положенням директиви 2014/68 / EU про вимоги до обладнання, що працює під тиском (Pressure Equipment Directive PED).
Мета даної директиви - гарантувати, що обладнання, яке працює під тиском і знаходяться в обігу на території ЄС, відповідають стандартам, а також розроблено та виготовлено таким чином, що гарантують безпеку і захист життя і здоров'я людей, тварин, майна, і навколишнього середовища.
Також контроль за забезпеченням вимог директиви 2014/68 / EU покладено на всіх учасників реалізації обладнання: виробника, імпортера та кінцевого продавця, які на кожному етапі повинні гарантувати відповідність обладнання запропонованим нормам.
Таким чином Замовник вважає дані вимоги важливими та такими, що не є дискримінаційними по відношенню до учасників.
Ці стандарти ратифіковані Україною. Отримати такі сертифікати може будь-яка компанія на ринку з предмета закупівлі, продукція або виробництво якої відповідає вказаним вимогам, а також звертаємо Вашу увагу на те, що на території України представлена достатня кількість виробників цієї продукції, які мають відповідні документи.
Уточнення
Дата подання: 10 червня 2019 16:39
Дата відповіді: 13 червня 2019 10:27
Доброго дня! В технічних вимогах на крани запірні кульові сталеві DN15-DN500, які використовуються в якості запірних пристроїв, що повністю перекривають потік робочого середовища на трубопроводах теплових мереж з робочим тиском 1,6 МПа або 2,5 МПа,зазначено що фланцеві крани повинні комплектуватись відповідними фланцями, ва в Додатку 4 дана інформація відсутня. Просимо Вас внести корегування в технічні вимоги та провести їх відповідну зміну. Також у пункті 7.(Запасні частини) вище зазначених технічних вимог зазначено, що учасник торгів надає разом з Пропозицією перелік рекомендованих запасних частин, матеріалів та наборів для ремонту обладнання,необхідних для експлуатації на протязі 10 років,із зазначенням одиничної вартості і заводу виробника. Звертаємо Вашу увагу що в додаку 4 до Лоту1 вказані суцільнозварні крани, розбирання яких не передбачене конструктивно,відповідно запасні частини не передбачені. Аналогічне питання до пункту 10 Спеціальні інструменти. Так як розбирання кранів не передпачене конструктивно, заначений пунк не має сенсу. Просимо Вас зробити зміни в технічних вимогах та викласти їх в повній відповідності до додатку 4
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Технічні вимоги на крани запірні кульові сталеві DN15-DN500, які використовуються в якості запірних пристроїв, що повністю перекривають потік робочого середовища на трубопроводах теплових мереж з робочим тиском 1,6 МПа або 2,5 МПа містяться в Додатку 3. В Додатку 3 п.4 (Обсяг поставки) міститься інформація про необхідність укомплектовувати фланцеві КЗК (крани запірні кулькові) відповідними фланцями за замовленням.
Стосовно п.7 та п.10 технічних вимог: якщо учасник торгів пропонує суцільнозварні кульові крани (розбирання яких не передбачене конструктивно), то відповідно, запасні частини та спеціальний інструмент також не передбачені, це достатньо вказати в технічній частині конкурсної пропозиції.
Посилання на недіючі стандарти
Дата подання: 11 червня 2019 10:12
Дата відповіді: 13 червня 2019 10:27
Доброго дня! В технічних вимогах на крани запірні кульові сталеві DN15-DN500, які використовуються в якості запірних пристроїв, що повністю перекривають потік робочого середовища на трубопроводах теплових мереж з робочим тиском 1,6 МПа або 2,5 МПа,та в технічних вимогах на крани запірні кульові сталеві DN15-DN500 з електроприводом,які використовуються в якості запірних пристроїв, що повністю перекривають потік робочого середовища на трубопроводах теплових мереж з робочим тиском 1,6 МПа або 2,5 МПа - зазначено в пунктах 3 (НОРМАТИВНА БАЗА) що обладнання повино відповідати чинним в Україні законам, вимогам,постановам, стандартам і нормам а також задовільняти вимогам відповідних європейських і міжнародних стандартів. Звертаємо Вашу увагу що зазначені нормативи, а саме:ГОСТ 21345-2005 ,ГОСТ9544-2015,ГОСТ356-80 - на території України не діють (відмінені). Також доводимо до Вашого відома, що DIN 50049 являється стандартом діючим на території Німеччини та не діє на теріторії України. Стосовно РД 34.15.027-89 повідомляємо, що на території України офіційно не регламентована чинність даного документу, відповідно їм можливо користуватись виключно як довідковим. Також зазначаэмо, що зазначений ДСТУ ISO404:2014 діє безпосережньо на сировину та не має відношення до обладнання в цілому. Принявши до уваги зазначену інформацію наполягаємо на виключення з вище зазначених вимог наступні стандарти, що застосовуються:ГОСТ 21345-2005 ,ГОСТ9544-2015,ГОСТ356-80,РД 34.15.027-89,DIN 50049, ДСТУ ISO 404:2014. Також зробити выдповыдны змыни в технычних вимогах.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Для забезпечення якості арматури, яку закуповує СП “Київські теплові мережі” КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО», в технічних вимогах Технічної політики підприємства указані нормативи, від виконання яких ми не можемо відмовитись і вимушені вимагати, щоб в технічних умовах на крани кульові показники та вимоги були не нижчими, ніж зазначені в нормативних документах:
- загальні технічні умови арматури повинні відповідати або бути не гірші, ніж зазначено в ГОСТ 21345-2005;
- норми герметичності арматури повинні відповідати або бути не гірші, ніж зазначено в ГОСТ 9544-2015;
- вимоги стосовно значення тиску номінального, пробного та робочого повинні бути не гірші, ніж зазначені в ГОСТ 356-80;
- вимоги до документації з випробування матеріалів, які застосовуються при виготовленні арматури, повинні відповідати, або бути не гірші, ніж зазначені в DIN 50049, або аналогічних нормативних документів, діючих на території України;
- враховуючи те, що крани є суцільнозварні, вимоги до зварювання, термообробки та контролю повинні бути не гірші, ніж зазначено в РД 34.15.027-89;
- сировина та матеріали, які постачаються для виготовлення арматури, повинні відповідати або бути не гірші, ніж зазначені в ДСТУ ISO 404:2014.
Внесення змін в загальні технічні вимоги до кульових кранів вважаємо недоцільним.
Стосовно документів зазначених в технічних вимогах
Дата подання: 11 червня 2019 11:20
Дата відповіді: 14 червня 2019 09:20
Доброго дня! Наше підприємство планує прийняти участь в тендері, назва предмета закупівлі ДК 021:2015: 42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Крани, вентилі, клапани та подібні пристрої). В Додатку 4 зазначено, що зазначено, що учасник повинен надати нотаріально засвідчену копію листа заводу-виробника обладнання на фірмовому бланку з печаткою (за наявності) та підписом уповноваженої особи щодо підтвердження офіційної гарантії на обладнання, що пропонується для торгів, та яким підтверджується можливість поставки (виготовлення) предмета закупівлі у кількості та в терміни, визначені цією документацію та пропозицією Учасника торгів, з обов’язковим посиланням на номер процедури закупівлі в електронній системі закупівлі.Згідно Цивільного кодексу України гарантійне зобов`язання виникає з договорних відносин, а саме з обов`язку обслуговування між сторонами, що згідно Інструкції про нотаріальні дії не дозволяє нотаріусу засвідчувати зазначену вимогу, а Учаснику надати зазначений документ. На підставі наданої інформації вважає дану вимогу не доречною, та наполягаємо на її видаленні з Додатку4, з відповідним внесенням змін в зазначений додаток .
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Цією вимогою замовник хоче отримати лист від виробника щодо можливісті виготовлення та постачання продукції яка буде відповідати вимогам тендерної документації та підтвердження повноважень учасника тендеру. Нотаріус має можливість завірити оригінал будь якого документа, в тому числі і оригінал листа авторизації виробника.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Лоти

Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 1 – Засувки, клапани, крани
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 20 510 283,95 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 205 102,84 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 615 308,00 UAH


Title: Lot 1 – Gates, valves, taps
Current status: Complete
Estimated total value: 20 510 283,95 UAH including VAT
Minimal lowering step: 205 102,84 UAH including VAT
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 615 308,00 UAH

Аукціон

Початок: 31 липня 2019 14:26
Auction planned date: 31 липня 2019 14:26
Закінчення: 31 липня 2019 14:47
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 лот
Номенклатура і кількість згідно з Додатком 4, що є невід'ємною частиною тендерної документації
ДК 021:2015: 42130000-9 — Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої
Доставка: Україна, Відповідно до документації,
Дата доставки: 31 грудня 2019

The total volume of procurement is defined in Annex No. 4, which is an integral part of the tender documentation
CPV: 42130000-9

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Немає

Запитання до процедури

ЛОТ 1
Дата подання: 29 травня 2019 10:08
Дата відповіді: 31 травня 2019 15:01
Доброго дня! Вкладення PDF-файлів до лоту 1, а саме: Додаток 3 (до технічних вимог Лоту 1) Додаток 4 (до технічних вимог Лоту 1) Додаток 5 (до технічних вимог Лоту 1) пошкодженні та не відкриваються. Просимо вас перезалити їх.
Відповідь: Замовником оприлюднено додатки окремим файлом

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації: 25 липня 2019
UA-2019-05-28-001358-caf52830c3f2f48dea7c9ec013f7739d0
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 40538421
Місцезнаходження: 01001, Україна, Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ВЕЛИКА ЖИТОМИРСЬКА, будинок 15-А
Учасник Документи Рішення
МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-ІНЖИНІРИНГОВА ФІРМА "ЕТНА Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

25 липня 2019 15:57
sign.p7s

Публічні документи

02 липня 2019 18:13
ZETKAMA ISO 9001-14001.pdf
02 липня 2019 18:13
ZETKAMA Паспорт art.565.pdf
02 липня 2019 18:13
ZETKAMA Паспорт art.407.pdf
02 липня 2019 18:13
ZETKAMA Паспорт art.111.pdf
02 липня 2019 18:13
ZETKAMA - Лист відгук.pdf
02 липня 2019 18:13
BROEN - Лист-відгук.pdf
02 липня 2019 18:13
BROEN - ДЕКЛАРАЦИЯ.PDF
02 липня 2019 18:13
ARMATURY GROUP - Відгук.pdf
02 липня 2019 18:13
New_name_davydchuk.zip
02 липня 2019 18:13
Nakaz_davydchuk.zip
02 липня 2019 18:13
Licenzia_davydchuk.zip
02 липня 2019 18:13
Doverka_davydchuk.zip
02 липня 2019 18:13
Статут.pdf
02 липня 2019 18:13
Про судимість.PDF
02 липня 2019 18:13
Про санкції.PDF
02 липня 2019 18:13
Про проект договору.PDF
02 липня 2019 18:13
Про персональні дані.PDF
02 липня 2019 18:13
Про бенефіціара.PDF
02 липня 2019 18:13
ПДВ.PDF
02 липня 2019 18:13
ЄДР.PDF
02 липня 2019 18:13
ДФС.PDF
02 липня 2019 18:13
Довкілля.PDF
02 липня 2019 18:13
Видаткові.pdf
02 липня 2019 18:13
Аналогічний договір.PDF
02 липня 2019 18:13
201861_ГР_395_31 320_2.zip
02 липня 2019 18:13
201861_ГР_394_615 308_1 (1).zip

Документи

25 липня 2019 15:58
sign.p7s

Публічні документи

06 серпня 2019 11:19
МВС.PDF
02 липня 2019 20:14
sign.p7s
02 липня 2019 20:14
sign.p7s
02 липня 2019 20:12
Лот1.rar
02 липня 2019 20:12
9 Витяг ПДВ.PDF
02 липня 2019 20:12
8 Витяг з ЄДР.PDF
02 липня 2019 20:12
7 Статут.pdf
02 липня 2019 20:12
7 Опис до статуту.pdf
02 липня 2019 20:12
615 308 и 31320 (1).7z
02 липня 2019 20:12
6 Лист про санкції.PDF
02 липня 2019 20:12
2 Протокол №1.PDF
02 липня 2019 20:12
2 Наказ про директора.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 липня 2019 14:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІТ" 20 246 859,32
UAH з ПДВ
18 835 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-ІНЖИНІРИНГОВА ФІРМА "ЕТНА 18 981 286,80
UAH з ПДВ
18 775 918,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 липня 2019 18:13
ZETKAMA ISO 9001-14001.pdf
02 липня 2019 18:13
ZETKAMA Паспорт art.565.pdf
02 липня 2019 18:13
ZETKAMA Паспорт art.407.pdf
02 липня 2019 18:13
ZETKAMA Паспорт art.111.pdf
02 липня 2019 18:13
ZETKAMA - Лист відгук.pdf
02 липня 2019 18:13
BROEN - Лист-відгук.pdf
02 липня 2019 18:13
BROEN - ДЕКЛАРАЦИЯ.PDF
02 липня 2019 18:13
ARMATURY GROUP - Відгук.pdf
02 липня 2019 18:13
New_name_davydchuk.zip
02 липня 2019 18:13
Nakaz_davydchuk.zip
02 липня 2019 18:13
Licenzia_davydchuk.zip
02 липня 2019 18:13
Doverka_davydchuk.zip
02 липня 2019 18:13
Статут.pdf
02 липня 2019 18:13
Про судимість.PDF
02 липня 2019 18:13
Про санкції.PDF
02 липня 2019 18:13
Про проект договору.PDF
02 липня 2019 18:13
Про персональні дані.PDF
02 липня 2019 18:13
Про бенефіціара.PDF
02 липня 2019 18:13
ПДВ.PDF
02 липня 2019 18:13
ЄДР.PDF
02 липня 2019 18:13
ДФС.PDF
02 липня 2019 18:13
Довкілля.PDF
02 липня 2019 18:13
Видаткові.pdf
02 липня 2019 18:13
Аналогічний договір.PDF
02 липня 2019 18:13
201861_ГР_395_31 320_2.zip
02 липня 2019 18:13
201861_ГР_394_615 308_1 (1).zip

Публічні документи

06 серпня 2019 11:19
МВС.PDF
02 липня 2019 20:14
sign.p7s
02 липня 2019 20:14
sign.p7s
02 липня 2019 20:12
Лот1.rar
02 липня 2019 20:12
9 Витяг ПДВ.PDF
02 липня 2019 20:12
8 Витяг з ЄДР.PDF
02 липня 2019 20:12
7 Статут.pdf
02 липня 2019 20:12
7 Опис до статуту.pdf
02 липня 2019 20:12
615 308 и 31320 (1).7z
02 липня 2019 20:12
6 Лист про санкції.PDF
02 липня 2019 20:12
2 Протокол №1.PDF
02 липня 2019 20:12
2 Наказ про директора.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВИРОБНИЧО-ІНЖИНІРИНГОВА ФІРМА "ЕТНА
#41305388
Переможець 18 775 918,80
UAH з ПДВ
01 серпня 2019 16:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 серпня 2019 16:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-ІНЖИНІРИНГОВА ФІРМА "ЕТНА
#41305388
18 775 918,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
19 серпня 2019 17:14
Договір № 1606_ДЗЗ-19 від 19.08.2019.pdf укладений
19 серпня 2019 17:14
sign.p7s зміни до договору
03 червня 2020 15:10
sign.p7s зміни до договору
28 грудня 2019 07:38
Додаткова угода 1 від 27.12.2019 до договору 1606 (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2019 07:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони на підставі пункту 4 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» дійшли згоди продовжити строк дії договору до 31.03.2020. (Сума договору та кількість товару після внесених змін – не змінилися).
Номер договору про закупівлю: 1606/ДЗЗ-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 серпня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 11 535 462,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 922 577,00 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку