Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Засоби навчання та обладнання для кабінетів
Очікувана вартість
2 219 564,00 UAH
UA-2019-05-22-000555-a 02710cb6bff948e4bfd3ddddbdeb9806
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кіруца Ірина Михайлівна

+380362267726 rivne-osvita@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Рівненського міськвиконкому
Код ЄДРПОУ: 25675242
Місцезнаходження: 33000, Україна , Рівненська обл., Рівне, вул. Соборна, 30
Контактна особа: Кіруца Ірина Михайлівна
+380362267726
rivne-osvita@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2019 11:08
Звернення за роз’ясненнями: до 30 травня 2019 11:13
Оскарження умов закупівлі: до 05 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 червня 2019 11:13
Очікувана вартість: 2 219 564,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Тендерна документація

22 травня 2019 12:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2019 11:09
ЛОТ 5 хімії.doc
22 травня 2019 11:09
ЛОТ 4 фізика.doc
22 травня 2019 11:09
ЛОТ 3 математика.doc
22 травня 2019 11:09
ЛОТ 2 географія.doc
22 травня 2019 11:09
ЛОТ 1 біологія.doc
22 травня 2019 11:09
ДКТ кабінети.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-22-000555-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Шевцов О.В., Код ЄДРПОУ:2719622275
Дата подання: 26 травня 2019 18:29
Технічні характеристики
Шановний замовник у зв'язку з недобросовісною конкуренцією вимагаємо додати до тендерної документації вимогу про надання посилання на сайт виробника(а не продавця) для перевірки технічних характеристик запропонованого товару вимогам тендерної документації та терміну гарантії на території Украіни. Наявність такої вимоги та відповідного посилання дозволить Вам власноруч перевірити технічні характеристики на сайті виробника та уникнути можливості придбання товару з невідповідними технічними характеристиками або неякісного товару.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 травня 2019 14:29
У пункті 2 додатку 3 до тендерної документації зазначено перелік документів, які необхідно надати Учасникам для підтвердження відповідності запропонованого Товару технічним та якісним вимогам Замовника. Пунктом 2.1 передбачено обов"язкове надання інформації про виробника та модель Товару для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника.
Посилання на сайт продавця у тендерній документації відсутнє.
Зміни до тендерної документації вноситись не будуть.
Номер вимоги: UA-2019-05-22-000555-a.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Шевцов О.В., Код ЄДРПОУ:2719622275
Дата подання: 26 травня 2019 18:31
Cправжність ISO
Замовник вимагає подати копію сертифікату ISO 9001:2015 на систему управління якістю на виробництво на комплекси інтерактивні навчальні. Згідно наказу Укр НДНЦ № 470 від 26.12.2017 року прийняті національні нормативні документи, гармонізовані з міжнародними та європейськими нормативними документами, серед іншого СТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 (EN ISO/IEC 17021-1:2015, IDT; ISO/IEC 17021-1:2015, IDT)Вимоги до органів, які здійснюють аудит і сертифікацію систем управління. Акредитація таких органів проводиться НААУ відповідно до Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» з урахуванням вимог міжнародних та європейських стандартів у сфері акредитації ООВ (Настанови з управління від 25.02.2019 № 261-Я). Просимо Замовника надати роз’яснення з наступного питання: чи вірно ми розуміємо, що Замовником на виконання нормативних вимог будуть прийматися в якості належного виконання умов тендерної документації сертифікати, видані виключно акредитованими органами сертифікації, актуальний перелік яких є доступним на сайті НААУ за посиланням https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 травня 2019 17:09
Сертифікація проводиться органами сертифікації, які акредитовані Національним Агентством з Акредитації України (НААУ)
Повноваження органу з сертифікації підтверджуються атестатом акредитації
відповідно до вимог, визначених процедур та схем сертифікації.
Реєстр акредитованих органів сертифікації розміщений на сайті НААУ
Номер вимоги: UA-2019-05-22-000555-a.c3
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Шевцов О.В., Код ЄДРПОУ:2719622275
Дата подання: 26 травня 2019 18:32
Внесення змін до тендерної документації згідно чинного законодавства
Згідно Наказу Міністерства освіти і науки України №704 від 22.06.2016 року (із змінами згідно з наказом МОН України №1036 від 14.07.2017 року), навчальне обладнання, що поставляється та використовується в освітньому процесі у закладах освіти, повинно мати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікат походження продукції та/або технічний паспорт на виріб, декларації про відповідність вимогам технічних регламентів, свідоцтво Міністерства освіти і науки України про визнання відповідності педагогічним вимогам, бути укомплектованою україномовними інструкціями про використання та зберігання.

Обладнання предмету закупівлі повинні відповідати усім обов’язковим вимогам що, встановлені ГСТУ 79.001-99 «Обладнання закладів освіти. Загальні вимоги», затвердженого наказом МОН України від 12.03.1999 р. № 65. Таким чином усе обладнання, яке поставляється у загальні навчальні заклади повинно мати висновки експертиз, протоколи випробувань та мати дозвіл на використання у загальних навчальних закладах.

Згідно Наказу Міністерства освіти і науки України від 17.06.2008 №537 «Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України» визначено, що офіційне визнання відповідності засобів навчання і навчального обладнання вимогам державних стандартів освіти, державних санітарних правил і норм, гігієнічних нормативів, інших нормативних документів реалізується через процедуру надання МОН відповідного грифа МОН або свідоцтва МОН "Про визнання відповідності педагогічним вимогам"
Враховуючи все вищезазначене ВИМАГАЮ внести до тендерної документації надання у складі тендерної документації грифа Міністерства освіти і науки України чи свідоцтво Міністерства освіти і науки України про визнання відповідності педагогічним вимогам для обладнання предмету закупівлі, які мають відповідний гриф МОН або Свідоцтва МОН, які гарантують безпечність використання учнями обладнання у загальних навчальних закладах та дозволені використовуватись у школах.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 травня 2019 14:46
Відповідно до пункту 5 Типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України №704 від 22.06.2016 року (зі змінами згідно з наказом МОН України №1036 від 14.07.2017 року) засоби навчання та навчальне обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів; бути укомплектованими інструкціями про використання та зберігання викладеними українською мовою, та обов’язковим методичним забезпеченням для демонстраційних, практичних та лабораторних робіт відповідно до навчальної програми
У пункті 5 Типового переліку, та і у самому переліку не встановлено вимоги, щодо обов’язковості свідоцтва Міністерства освіти і науки України про визнання відповідності педагогічним вимогам чи грифу Міністерства освіти і науки України. Порядок, затверджений Наказом Міністерства освіти і науки України від 17.06.2008 №537 «Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів і свідоцтв Міністерства освіти і науки України», визначає систему організаційної роботи Міністерства освіти і науки України щодо проведення науково-методичної експертизи навчальної літератури, засобів навчання і навчального обладнання, офіційного підтвердження доцільності їх використання у навчально-виховному процесі в дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних, професійно-технічних навчальних закладах України, а не зобов’язання в отриманні грифу і свідоцтва Міністерства освіти і науки України.
Замовником було дотримано всіх вимог чинного законодавства до оформлення тендерної документації
Виходячи із вищевикладеного, тендерна документація є такою, що відповідає чинному законодавству та не потребує внесенню змін.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Засоби навчання та обладнання для кабінетів
Опис предмету закупівлі:
кабінет фізики
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 219 564,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 200,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 10 червня 2019 14:17
Закінчення: 10 червня 2019 14:44
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 комп
Засоби навчання та обладнання для кабінетів
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, заклади освіти міста
Дата доставки: 30 листопада 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 червня 2019 14:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО - НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ КОМПЛЕКС "УЧПРИЛАД" 179 981,00
UAH з ПДВ
179 981,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Бі-Про 212 000,00
UAH з ПДВ
212 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЗАМКОВИЙ ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ" 218 000,00
UAH з ПДВ
218 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 червня 2019 20:37
щодо санкцій.PDF
08 червня 2019 20:37
щодо ліцензування.PDF
08 червня 2019 20:37
частини ст.17.PDF
08 червня 2019 20:37
Тендерна пропозиція.PDF
08 червня 2019 20:37
стаття 17.PDF
08 червня 2019 20:37
проект договору.PDF
08 червня 2019 20:37
про працівників.PDF
08 червня 2019 20:37
про захист довкілля.PDF
08 червня 2019 20:37
про виробника.PDF
08 червня 2019 20:37
порівняльна таблиця.PDF
08 червня 2019 20:37
мат.технічна база.PDF
08 червня 2019 20:37
згода на ОПД.PDF
08 червня 2019 20:37
ГЛ щодо поставки.PDF
08 червня 2019 20:37
ГЛ про гарантії.PDF
08 червня 2019 20:37
ГЛ надання документів.PDF
08 червня 2019 20:37
ТУ Фізика.pdf
08 червня 2019 20:37
Статут копія.pdf
08 червня 2019 20:37
Сан.Гіг.pdf
08 червня 2019 20:37
Паспорт Асєєв В. Ф..pdf
08 червня 2019 20:37
Наказ 6к-3.pdf
08 червня 2019 20:37
Наказ 6к-2.pdf
08 червня 2019 20:37
Наказ 6к-1.pdf
08 червня 2019 20:37
Лист- відгук Маріуполь.pdf
08 червня 2019 20:37
Довідка.pdf
08 червня 2019 20:37
Авториз Шелест на УП.PDF
08 червня 2019 20:37
Intboard ISO 14001.pdf
08 червня 2019 20:37
Intboard ISO 9001.pdf
08 червня 2019 20:37
2 Авторизаційні листи.pdf

Публічні документи

20 червня 2019 15:21
Відсутність судимості.pdf
08 червня 2019 20:26
Електронний підпис
08 червня 2019 20:24
9. Авторизаційні листи.pdf
08 червня 2019 20:23
8. Сертифікати.pdf
08 червня 2019 20:23
6. Стаття 16.pdf
08 червня 2019 20:23
5. iso кабінети.pdf
08 червня 2019 20:23
3. Cтаття 17.pdf
08 червня 2019 20:23
2. Тендерна пропозиція.pdf
08 червня 2019 20:23
1. Установчі документи.pdf

Публічні документи

07 червня 2019 22:49
пропозиція всі лоти.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО - НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ КОМПЛЕКС "УЧПРИЛАД"

ТОВ Бі-Про

ФОП "ЗАМКОВИЙ ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО - НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ КОМПЛЕКС "УЧПРИЛАД"
#31765799
Відхилено 179 981,00
UAH з ПДВ
13 червня 2019 17:39
ТОВ Бі-Про
#40274333
Рішення скасоване 212 000,00
UAH з ПДВ
21 червня 2019 12:57
ТОВ Бі-Про
#40274333
Відхилено 212 000,00
UAH з ПДВ
21 червня 2019 14:19
ФОП "ЗАМКОВИЙ ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ"
#3365908854
Відхилено 218 000,00
UAH з ПДВ
21 червня 2019 14:26

Документи

13 червня 2019 17:39
Електронний підпис

Документи

13 червня 2019 17:57
Електронний підпис
13 червня 2019 17:54
акцепт кабінети 13.06.pdf

Документи

21 червня 2019 14:19
Електронний підпис

Документи

21 червня 2019 14:26
Електронний підпис

Інформація про відміну

Дата відміни
21 червня 2019 14:29
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі